LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp mig snärja milfen
2013-09-07,12:50,
Inlägg: #1
Hjälp mig snärja milfen
Har fått kontakt med en milf på Badoo som är 10 år äldre. Det är ingen "high-class" utan lite mer B, jobbar inom hemtjänst, frispråkig om sex, frånskild, har precis blivit dumpad av sin senaste kille, osv. Bör med andra ord vara ett lätt byte om man spelar korten rätt.

Vi hart redan bestämt att vi ska träffas, dock vill hon inte träffas hos henne, pga. nyfikna grannar och en ung dotter. Jag håller på och renoverar min lägenhet så där går knappt att vara, inte just nu iallafall.

Så, frågan är dels hur jag ska lägga upp det och vilken "nivå" jag ska lägga mig på. Målsättningen är regelbunden sex utan krav.

Normalt sett spelar jag "reko och schysst" kille, frågan är om jag ska vara lite mer sexuellt aggressiv i min approach här? Mycket komplimanger? Flasha med pengar? Försöka imponera eller komma ner till samma "nivå"?

Hur hade ni lagt upp strategin här grabbar?
2013-09-07,16:32,
Inlägg: #2
RE: Hjälp mig snärja milfen
Jag hade tatt med henne på en fikapåstan eller något annat trivialt. Eventuellt gå och ta en öl/aw på kvällskvisten. Var inte rädd för att reta henne och spela på sex.

En annan kul grej är ju om du tar med henne på bio och ser hur långt du kan ta det Wink
2013-09-07,17:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-07,18:01 av {2} russel.)
Inlägg: #3
RE: Hjälp mig snärja milfen
Promenad på kvällen i Kungsan/humlegården. Slå er ner, kanske på en filt, eskalera, kåta upp, gå in med dräparn(petting). Detta + offentligt(spännande) lär göra henne väldigt våt och då har du henne och troligtvis så lär du få gå därifrån med tömd pung.

Glhf. Uppdatera Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,116 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  Hjälp mig komma på ett bra svar HP felplacerad 9 4,336 2012-10-27,18:15
Senaste inlägg:: felplacerad
  Världens konstigaste tjej, hjälp! Italiano 10 4,719 2012-10-19,01:06
Senaste inlägg:: Italiano
  Internetgame MILF hjälp Rednales 5 2,490 2012-09-21,01:12
Senaste inlägg:: WALL-E
  Konstig brud, hjälp! premium 13 4,469 2012-04-23,01:57
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}