LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
2012-10-26,16:08,
Inlägg: #1
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
HB skrev:
haha det känns ju skönt att du iaf har några tilltalande egenskaper som kan matcha min otroligt fulländande personlighet. Jag håller inte med om att jag behöver dig men visst kan det underlätta att ha någon som städar upp efter mig :-) Snöbollskrig säger du!? Typiskt män att ta till något fysiskt när de känner att de inte har övertaget. Kanske vi kan ha lite armbrytning också i väntan på snön? Haha nej jag rekommenderar inte att kittla mig, är otroligt kittlig och blir vansinnig när folk gör det ändå, men okej, är du tillräckligt snabb så kanske du klarar dig! Åh vad mycket försoningssex vi kommer ha. Dock inte på morgonen då jag är en obotlig tidsoptimist och mycket av bråken anatagligen kommer att handla om att jag inte går upp i tid och stör dig med mitt snoozande (ännu en av mina tilltalande egenskaper) Jag bävar dock för den dagen då inte ens sex kan hjälpa oss :-(
-------

Hon kör ju över mig haha Big Grin
2012-10-26,16:27,
Inlägg: #2
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
Hon är ju jättepå, vad är problemet?
2012-10-26,16:55,
Inlägg: #3
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
Hon gamear ju dig!
With great penis comes great responsibility
2012-10-26,18:41,
Inlägg: #4
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
helvete vad hon investerar, följ bara med vinden
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-10-27,04:24,
Inlägg: #5
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
exakt låt det blåsa för fan
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-27,15:41,
Inlägg: #6
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
Kändes som de skulle vara enkelt men hon svarade aldrig sen. Jaja skit samma bara på nästa brud haha.
2012-10-27,15:47,
Inlägg: #7
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
Skriv igen!
2012-10-27,16:43,
Inlägg: #8
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
Belöna hennes investering med att visa intresse, specificera ditt intresse till ett fåtal utvalda saker hon säger om sig själv - avsluta det hela med en liten push (IOD, whatever, dvs liten halvdiss) för att fortfarande hålla henne mellan validation/devalidation - detta triggar henne att fortsätta investera.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-27,18:15,
Inlägg: #9
Hjälp mig komma på ett bra svar HP
Fick svar nu, hehe Tongue. Läs nedifrån och upp. Svaret längst ner är mitt svar på inlägget i första posten..

HB skrev:
Haha oavsett så kommer det ju bli så ändå om du nu är så pedant som du säger :-) Va, var det snö igår? Var 17 bor du någonstans, Norrland? Jaja då har vi väl ett snöbollskrig att se fram emot då! Sängbrottning säger du! :-)
Nej du får inte hålla fast mig och kittla mig, det är inte snällt.
Haha för en gångs skull, vad ödmjuk du låter. hehe jadu kommer det va något annat än sex i vårt förhållande tro :-)

Felplacerad skrev:
--------------------------------
Så jag blir din personliga städtant hade du tänk? ska det vara så kommer vårat förhållande inte vara länge, man hjälps ju åt ;-). Haha i väntan på snön, jag kan informera dig om att jag kastade denna vinterns första snöboll klockan 7.00 idag, sen att jag muttrade några väl valda ord om att jag hatar snön hör inte hit :-P. Äh armbrytning är inte det optimala, sängbrottning däremot fungerar helt perfekt i väntan på att snön ska komma på riktigt, lite jämnare odds där också. Snabb behöver man inte vara för att kittlas! lite styrka är allt som krävs, du kan ju inte göra mycket om man håller fast dig liksom ;-). För en gångs skull håller jag med, sexet på morgonen kan man hoppa, men efter jobb så räcker det med en fot innanför lägenheten så är det on igen! Den dagen den sorgen, lev i nuet haha!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför du inte får svar vid nätgame! Powerwolf 23 19,084 2015-08-28,21:05
Senaste inlägg:: fisk
  Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer haha 8 4,983 2015-05-09,05:32
Senaste inlägg:: Rednales
  Hjälp mig snärja milfen zorro69 2 1,694 2013-09-07,17:59
Senaste inlägg:: russel
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,116 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  Världens konstigaste tjej, hjälp! Italiano 10 4,718 2012-10-19,01:06
Senaste inlägg:: Italiano
  Internetgame MILF hjälp Rednales 5 2,490 2012-09-21,01:12
Senaste inlägg:: WALL-E
  Konstig brud, hjälp! premium 13 4,468 2012-04-23,01:57
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}