LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Trekant med kk och oskuld, advice needed
2013-09-25,22:43,
Inlägg: #1
Trekant med kk och oskuld, advice needed
Jag ska ha en trekant med min kk och hennes vän om några dagar. Hennes vän är oskuld, så jag skulle vilja göra det så bekvämt som möjligt för henne. Jag tror egentligen inte att det kommer att vara några större problem då jag känner mig rätt avslappnad med hela grejen.

Har ni några tips och tankar? Jag tänkte mest köra på vad som känns bra för stunden och uppenbarligen ta kommandot och se till att alla har det så bra som möjligt större delen av tiden.
2013-09-26,07:33,
Inlägg: #2
RE: Trekant med kk och oskuld, advice needed
Haha nice, bli av med oskulden i en trekant =) Har ingen egen erfarenhet utav liknande, men ta det som det kommer låter väl som en bra ide? om du som du säger är säker amt försöker se till att tänka på "alla", så go!

Spontant känns det som oskulden kommer vara förjävla osäker. Fokusera något mer på henne kanske?
2013-09-26,10:26,
Inlägg: #3
RE: Trekant med kk och oskuld, advice needed
Ja, jag har tänkt att fokusera mer på henne. Hon är mer i behov av bekräftelse och har lättare att känna sig utlämnad än min kk som jag redan legat med massor med gånger. Jag börjar troligtvis med massor med oral- och fingersex för att få henne ordentligt kåt.
2013-09-26,13:43,
Inlägg: #4
RE: Trekant med kk och oskuld, advice needed
Detta låter spännande! Håll oss uppdaterade Smile
2013-09-26,13:46,
Inlägg: #5
RE: Trekant med kk och oskuld, advice needed
Säg åt din KK att uppmuntra henne under sexet, ge komplimanger som att hon ser sexig ut med din kuk i sig, att hennes fitta ser ut att göra det väldigt skönt för dig osv. Du får också dirtytalka på samma sätt.
2013-09-27,11:59,
Inlägg: #6
RE: Trekant med kk och oskuld, advice needed
Gah. Det här ska bli spännande. Vi har bara lite tid dock, så vi kommer bara hinna med en omgång tyvärr. Lite störande eftersom min uthållighet kommer att vara högst sådär då jag inte har haft sex sedan i söndags.
2013-09-30,12:46,
Inlägg: #7
RE: Trekant med kk och oskuld, advice needed
Det här gick utmärkt. De dök upp på eftermiddagen och vi var alla helt nyktra. Vi satte oss på golvet och satte på lite musik. Jag påpekade att det var en rätt konstig situation för att lätta upp stelheten lite. Efter en rätt kort stund sa jag att vi skulle flytta till sängen för att det är bekvämare och gick själv dit. De följde efter. Vi pratade lite till, med lite halvstela tystnader emellan. Efter ett tag kände jag "Wtf, dags att ta tag i det." så jag sa åt dem att kyssa varandra. Det gjorde de. Jag började smeka dem över halsen, ta tag i håret, naffsa i halsen, osv. Därefter eskalerade det som vanligt.

Oskulden skötte sig utmärkt förutom att hon hade extremt svårt att att koncentrera sig på att tillfredsställa min kk då jag fingrade henne eller hon hade min kuk i sig. Men hon var avslappnad och duktig på att hänge sig åt sin njutning.

Oskulden var väl där i en och en halv timme innan hon var tvungen att gå och vara barnvakt. Vi pratade lite i en halvtimme och hade sex i en timme.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  trekant och skydd Godot 2 1,737 2016-03-11,16:02
Senaste inlägg:: godsgift
  Styra upp trekant med en blyg tjej, hur fan då? Set Theory 1 1,884 2015-05-28,17:05
Senaste inlägg:: godsgift
  Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå selected 9 4,837 2013-01-07,14:27
Senaste inlägg:: Nystart
  Oskuld Insecureboy 11 3,963 2012-07-06,13:11
Senaste inlägg:: golvmopp
  För er som har vart med om gruppsex med/ trekant med två killar Avager 3 4,178 2012-04-11,13:18
Senaste inlägg:: Jayson1

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}