LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Mitt game
2013-10-04,04:08,
Inlägg: #1
Mitt game
Jag har kommit långt i mitt game om man jämför med hur jag var innan när jag var ute. Har läst mycket här på forumet, sett en del klipp och lärt mig av mina misstag. Men jag insåg idag när jag var ute att mitt game fucking suger!

Jag har stegen klara för mig i huvudet. I skolan är jag en riktigt jävla självsäker person som tar för sig och snackar med brudar får dem o skratta, håller lång ögonkontakt med random chicks osv.
Var ute idag, en torsdag, var inte alls taggad på det, var ganska nykter och jag var trött. Direkt vi kom in försvann mitt självförtroende. Jag började överanalysera. Tänkte på det här med att öppna ett set så fort som möjligt som antagligen kommer leda till en krash och sedan bara förbättra. Satte mig vid två enormt osociala och tråkiga brudar, snackade lite sen drog jag. Jag mådde inte bra psykiskt just nu..

Tog en öl, svepte den fort för o känna av lite. Drog till dansgolvet och släppte lös, dansade med brudar, lekte med dem osv, dock ingen success.. Drog till utegården, snackade med två brudar som var riktigt sköna, slappnade av o var mig själv, nu gick det bättre. Fick dom att skratta osv, men jag körde inget med push and pull, vilket jag ångrar, var nog mest glad över att jag fick en reaktion. Iallafall, jag hade bestämt mig att jag skulle med en av dem hem, sa det till henne också, eftersom jag bor 15 minuter utanför stan och det gick inga bussar. Så jag skämtade med henne o sa att jag skulle sova på hennes golv bland kläderna (sa detta väldigt skämtsamt, typ banter) hon skrattade osv osv. Vi tre drog till BK när det stängde, märkte snabbt att det inte kommer bli något. FUCK tänkte jag, ringde o väckte en brudpolare som skulle komma o hämta mig.

Sen helt plötsligt börjar jag snacka med två brudar bakom mig, riktigt fina, samma här, fick dom att skratta MYCKET, den ena började ta på mig också, IoI. De snackade om någonting med röv, så jag drev om att dom pratade om att dom skulle köra varandra i röven? Den mest intressanta skrattade och försökte bortförklara sig. Sedan kom vi in på att hon skulle köra mig i röven, Jaa absolut sa jag, måste ju testa? Vi kom fram till att hon skulle följa med mig hem för o testa detta, hon var enormt på, jag också (kan ha framstått som liiiite needy här, men gjorde det med väldigt skämtsam ton) Perfekt tänkte jag, min skjuts kommer nu, raka vägen hem o knulla.

Sen berättade hon att hon faktiskt bodde mitt i stan o att vi skulle hem till henne. Jaha, men min skjuts då? Hon jag ringde o väckte 3 på natten som kom för o köra hem mig. Jag förklarade situationen för henne o hon sa att jag skulle ringa till henne o be henne vända, njaa du får göra det sa jag (DUMT GJORT!!!!!! FAAAAAN!) Hon ringer o säger att min skjuts ska vända, klart som fan hon blir irriterad då o vrålar ut "SKOJAR DU MED MIG??" Den bruden som jag var med (som pratade i telefonen, riktigt snygg) Fick väldigt dåligt samvete, hon ville inget nu. Hon mådde dåligt över att min tjejkompis var sur. Detta ledde till att min tjejkompis ringer upp o frågar om jag ska ha skjuts eller inte, bruden jag är med säger att jag ska ta skjutsen eftersom det annars skulle va elakt mot min tjejkompis. Jaja, jag får väl åka, hon berättade även att jag nu helt plötsligt inte fick följa med henne hem, Ok svarade jag.. Åkte därifrån, en tung jävla kväll, lät ett knull med en snygg brud glida mig ur händerna. Dåligt självförtroende hela kvällen (brukar VÄLDIGT SÄLLAN ha dåligt självförtroende, brukar faktiskt ha bra självförtroende när jag är ute i vanliga fall) Sitter här hemma vid datorn 04:06, brutit nofap och livet känns skit. ska även upp om cirka 6 timmar...


Jag behöver utvecklas, jag tror att jag har koll på detta, (i teorin har jag säkert det också) Men fan inte när det kommer till praktiken, det här måste ta ett fucking slut.


Lite mer ingående i konvon jag hade med dom två första tråkiga, jag hälsar, frågar skämtsamt varför dom ser så tråkiga ut. Prata LITE, det blir tyst, jag vill inte föra konvon vidare, kändes i det läget att det skulle bli för needy, hur skulle jag hanterat den situationen? SNÄLLA TACKSAM FÖR ALL SVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-04,09:44,
Inlägg: #2
RE: Mitt game
Tror det här är nåt dom flesta går igenom i början, iaf gjorde jag det själv. Det som händer är att man vill bekräfta bilden av sig själv som PUA, är väldigt självmedveten och överanalyserar. Det blir lätt att man känner en jävla press att nå framgång. När framgången sen uteblir en kväll så blir det jobbigt eftersom man behöver bekräftelse på att man är "bra".

När du med tiden får ett mer genuint självförtroende så behöver du inte längre den här yttre bekräftelsen och då är en dålig kväll ingen big deal. Dåliga kvällar är en del av utveckling lika mycket som bra kvällar så du kan vara lugn!

Du verkar vara en kille som analyserar dig själv väldigt mycket och ett tips kan vara att du varannan utgång går ut för att testa tekniker osv och varannan utgång bara slappnar av och har kul utan nån press på att ragga brudar.
2013-10-04,11:16,
Inlägg: #3
RE: Mitt game
Sakta i backarna. Ditt game suger inte bara för att du är missnöjd med en kväll. Se det positivt, du öppnade ett par tjejer och gjorde det bästa av situationen. Men helvete, har du skrivit fel eller skulle DU ta den i stjärten? I sånna fall borde du vara glad över att du inte gick hem med henne.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-10-04,12:18,
Inlägg: #4
RE: Mitt game
"Sitter här hemma vid datorn 04:06, brutit nofap och livet känns skit. ska även upp om cirka 6 timmar..."
HAHA, förlåt men jag asgarvade åt det där. Been there done that Big Grin

Dude, du var lite okalibrerad. Du skötte det ju snyggt i övrigt. Ta det här som en lärdom, du blir bättre nästa gång. Det är lätt att tro att "puagudarna" har en 100% success rate, men så är icke fallet. Alla får dissen/failar av o till, oavsett skill på sitt "game". Lugna ner dig, ditt liv är inte över =)
2013-10-04,12:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-04,12:34 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #5
RE: Mitt game
(2013-10-04,09:44)TheD Skrev: Tror det här är nåt dom flesta går igenom i början, iaf gjorde jag det själv. Det som händer är att man vill bekräfta bilden av sig själv som PUA, är väldigt självmedveten och överanalyserar. Det blir lätt att man känner en jävla press att nå framgång. När framgången sen uteblir en kväll så blir det jobbigt eftersom man behöver bekräftelse på att man är "bra".

När du med tiden får ett mer genuint självförtroende så behöver du inte längre den här yttre bekräftelsen och då är en dålig kväll ingen big deal. Dåliga kvällar är en del av utveckling lika mycket som bra kvällar så du kan vara lugn!

Du verkar vara en kille som analyserar dig själv väldigt mycket och ett tips kan vara att du varannan utgång går ut för att testa tekniker osv och varannan utgång bara slappnar av och har kul utan nån press på att ragga brudar.

Det är väldigt sant det du säger, tack för upplysningen! Men det är bara att nöta genom detta och fortsätta utvecklas o lära sig?

(2013-10-04,11:16)Cruz Skrev: Sakta i backarna. Ditt game suger inte bara för att du är missnöjd med en kväll. Se det positivt, du öppnade ett par tjejer och gjorde det bästa av situationen. Men helvete, har du skrivit fel eller skulle DU ta den i stjärten? I sånna fall borde du vara glad över att du inte gick hem med henne.

Mhm det är sant. Blev bara riktigt förstörd eftersom det inte går så dåligt när jag är ute i vanliga fall, inte bara med brudarna, men kände mig bara helt lost där inte, jag var vilsen. Kan ha varit för att jag var nykter också, aldrig varit ute när jag vart nykter, kanske också något jag måste träna på!

Haha ja, vi skämtade om att hon skulle ta mig i röven, eftersom hela konvon började med att hon och hennes tjejkompis pratade om nåt sånt. Men vi både var väl medvetna om att hon skulle ta mig i röven var en metafor för att vi skulle knulla varandra.

(2013-10-04,12:18)Tenga Skrev: "Sitter här hemma vid datorn 04:06, brutit nofap och livet känns skit. ska även upp om cirka 6 timmar..."
HAHA, förlåt men jag asgarvade åt det där. Been there done that Big Grin

Dude, du var lite okalibrerad. Du skötte det ju snyggt i övrigt. Ta det här som en lärdom, du blir bättre nästa gång. Det är lätt att tro att "puagudarna" har en 100% success rate, men så är icke fallet. Alla får dissen/failar av o till, oavsett skill på sitt "game". Lugna ner dig, ditt liv är inte över =)

Hahaha, förstår att du skrattar åt det, skrattade själv åt det när jag skrev det för det kändes så patetiskt....

True that... Tack! Måste fan jobba på att sluta överanalysera. För randomkillar har jag inga problem som helst med att snacka med på klubben, måste även få över detta tankesätt när jag ska prata med brudar också!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-04,12:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-04,12:45 av {2} selected.)
Inlägg: #6
RE: Mitt game
Som jag har förstått rätt så är du newbies men samtidigt verkar det som att du vill lära dig och bli master inom PUA så fort som möjligt. Du låter som att du har för mycket bråttom.
Det tar tid och det kan jag lova dig, vill du påskynda den så måste du gå ut minst 4 gånger i veckan och öppna så många set du kan och försöka bli blown utan att vara intresserad av outcome.

Alla lär sig på olika sätt, själv lärde jag mig att testa saker på egen hand för att se vad som fungerar för mig utan nån rutin som står i massa pua böcker.

Jag befann mig i en kort period där jag inte kunde fixa nån brud men senare när jag läste Attraction code och gick ut igen insåg jag själv att detta berodde på att jag hade kört rutiner och agerade med filter.
2013-10-04,12:53,
Inlägg: #7
RE: Mitt game
(2013-10-04,12:43)selected Skrev: Som jag har förstått rätt så är du newbies men samtidigt verkar det som att du vill lära dig och bli master inom PUA så fort som möjligt. Du låter som att du har för mycket bråttom.
Det tar tid och det kan jag lova dig, vill du påskynda den så måste du gå ut minst 4 gånger i veckan och öppna så många set du kan och försöka bli blown utan att vara intresserad av outcome.

Alla lär sig på olika sätt, själv lärde jag mig att testa saker på egen hand för att se vad som fungerar för mig utan nån rutin som står i massa pua böcker.

Jag befann mig i en kort period där jag inte kunde fixa nån brud men senare när jag läste Attraction code och gick ut igen insåg jag själv att detta berodde på att jag hade kört rutiner och agerade med filter.

Mm kan ligga något i det du säger, har nog för bråttom. Känns som att jag vill få bättre resultat med tanke på det jag ändå har lärt mig. Däremot har jag ju faktiskt sett resultat, vilket i sig har varit positivt. Får ta det steg för steg och ta varje diss som en lärdom.
Men det var just den kvällen igår som förstörde mig, aldrig blivit så för mig förr..

Antar att Attraction code är en bok då, värd o läsa för mig?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-04,13:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-04,13:11 av {2} selected.)
Inlägg: #8
RE: Mitt game
(2013-10-04,12:53)Flumrider Skrev: Mm kan ligga något i det du säger, har nog för bråttom. Känns som att jag vill få bättre resultat med tanke på det jag ändå har lärt mig. Däremot har jag ju faktiskt sett resultat, vilket i sig har varit positivt. Får ta det steg för steg och ta varje diss som en lärdom.
Men det var just den kvällen igår som förstörde mig, aldrig blivit så för mig förr..

Antar att Attraction code är en bok då, värd o läsa för mig?

Man kan inte få lyckad resultat på var enda set, så är det bara. Det enda du får är en lärdom vad du gjorde för fel. Jag har gått ut många kvällar helt ensam på olika klubbar just för att testa saker och utvecklas men alla kvällar har jag inte lyckats dra hem nån brud från klubbarna och så är det bara sen beror det på hur många du öppnar och försöker få hem.

Vill inte tjejen hem så nextar jag, går hon därifrån när jag har öppnat henne så springer jag inte efter henne som många killar gör. och så vidare och vidare. Detta har lett till att tjejerna i slutändan kommit tillbaka själva. Dock inte alltid men rätt ofta.

Angående Attraction code, så borde du läsa den, den är till för alla som handlar om natural game istället för massa rutiner och shits.
2013-10-04,13:24,
Inlägg: #9
RE: Mitt game
(2013-10-04,13:10)selected Skrev: Man kan inte få lyckad resultat på var enda set, så är det bara. Det enda du får är en lärdom vad du gjorde för fel. Jag har gått ut många kvällar helt ensam på olika klubbar just för att testa saker och utvecklas men alla kvällar har jag inte lyckats dra hem nån brud från klubbarna och så är det bara sen beror det på hur många du öppnar och försöker få hem.

Vill inte tjejen hem så nextar jag, går hon därifrån när jag har öppnat henne så springer jag inte efter henne som många killar gör. och så vidare och vidare. Detta har lett till att tjejerna i slutändan kommit tillbaka själva. Dock inte alltid men rätt ofta.

Angående Attraction code, så borde du läsa den, den är till för alla som handlar om natural game istället för massa rutiner och shits.

Mhmm okej, låter vettigt. Känns som jag kan mycket i praktiken men när det väl gäller blir jag till en början lite lost...

Attraction code, ska läsa den när jag är klar med 60 years! Tack för tipset
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-04,21:41,
Inlägg: #10
RE: Mitt game
Läs Models om du inte gjort det! Kommer göra dig gott och är en bra medicin mot att bli game-skadad..
2013-10-04,23:48,
Inlägg: #11
RE: Mitt game
(2013-10-04,21:41)TheD Skrev: Läs Models om du inte gjort det! Kommer göra dig gott och är en bra medicin mot att bli game-skadad..

Det ska jag! Har några böcker på listan nu! Tack för tipset!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Feedback på sms game Ted 11 5,764 2013-10-22,20:07
Senaste inlägg:: Flumrider
  Step up the game! Flumrider 6 3,304 2013-09-30,22:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  the long game kinkykong 3 1,292 2013-08-14,22:33
Senaste inlägg:: kinkykong
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 2,521 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}