LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
2013-10-20,15:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-21,18:38 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #1
Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
Precis som rubriken lyder, jag har håller på att fila på en teori om att en dam inte får känslor för en förrän man ligger med varandra. Vad tror ni stämmer detta eller ej?

Omformulering, damer får starkare känslor efter sex.
Stay calm and play some beerpong
2013-10-20,15:34,
Inlägg: #2
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
Stämmer icke =))
2013-10-20,15:42,
Inlägg: #3
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
Som Toledo skriver!
2013-10-20,16:13,
Inlägg: #4
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-20,15:27)Toledo Skrev: Tror inte det stämmer, tror bara att det är just då sidorna ändras, killen har nått sitt mål så han är liksom nöjd, han slutar investera lika mycket, medan jag tror att tjejer enligt deras biologi nästan automatiskt drar sig åt en person som de har haft sex med.

Hm yeah tror den formuleringen är bättre faktiskt Smile
Stay calm and play some beerpong
2013-10-20,16:15,
Inlägg: #5
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
Håller heller ej med! Såklart att känslorna kan starkas om du är grym i sängen och svalna om du är kass men känslorna finns där innan sexet =)
2013-10-20,16:26,
Inlägg: #6
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
Så vitt jag vet så sparar vissa tjejer sig med sex tills bröllopsnatten. Gifter de alltid sig utan att känna känslor för killen?
2013-10-20,16:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-20,16:43 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #7
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-20,16:26)Show boat Skrev: Så vitt jag vet så sparar vissa tjejer sig med sex tills bröllopsnatten. Gifter de alltid sig utan att känna känslor för killen?

haha nu tycker jag herren är lite väl dryg/sarkastisk här.. men för herrens information så sker de flesta av dessa oskuldsbröllop under förhållanden där kvinnan har blivit bortgift av sin familj utan minsta tanke på hur damen känner och tycker. Så svaret på din fråga är att högst sannolikt så är det bland majoriteten av dessa bröllop inga känslor inblandade från damens håll (inga positiva känslor iaf) Smile
Stay calm and play some beerpong
2013-10-20,16:42,
Inlägg: #8
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-20,16:26)Show boat Skrev: Så vitt jag vet så sparar vissa tjejer sig med sex tills bröllopsnatten. Gifter de alltid sig utan att känna känslor för killen?


Haha, lol, jag skulle just dra upp det exemplet. Bra där!
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-10-20,17:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-20,17:35 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #9
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-20,16:30)Toledo Skrev: Jag minns när jag hade fått en oneitis på en brud under en kväll, vi började strula, men jag liksom slutade, hon ville eskalera typ, men jag bara, kan vi inte ta det lite lugnt, ta en fika istället någon dag? Obviously så flake hon sönder mig och tog bort mig från FB och allt.
Snackade med Evilvalle på FB om det dagen efter, och det var ju så obvious att det hade varit tvärtom ifall jag bara knullat henne.

Amatör.Wink
Kvinnor utsöndrar oxytocin efter sex, estrogen höjer nivåerna = hon får känslor.

http://shine.yahoo.com/love-sex/why-wome...57011.html
Citat: "Oxytocin seems to have been 'designed' by nature to make a man and woman feel bonded after sex, so they would stay together and raise children," she says. "Today, the physiology of men and women still plays out according to this pattern. But estrogen seems to increase the calming and bonding effects of oxytocin, while testosterone seems to mute them. That's why women tend to feel more attached after sex than men do."
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-10-20,17:49,
Inlägg: #10
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-20,17:34)Donjohan Skrev: Amatör.Wink
Kvinnor utsöndrar oxytocin efter sex, estrogen höjer nivåerna = hon får känslor.

http://shine.yahoo.com/love-sex/why-wome...57011.html

Men det betyder inte att hon inte har känslor INNAN sexet också, det säger bara att hon får MER känslor efter sexet!
2013-10-20,17:51,
Inlägg: #11
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-20,16:30)Toledo Skrev: Nu behöver vi inte vara dryga.

Det är en bra diskussion och det finns många sidor.

Jag personligen säger till killar som jag känner, och här. Att ifall du vill bli tillsammans med en tjej, så ligg med henne.

Jag minns när jag hade fått en oneitis på en brud under en kväll, vi började strula, men jag liksom slutade, hon ville eskalera typ, men jag bara, kan vi inte ta det lite lugnt, ta en fika istället någon dag? Obviously så flake hon sönder mig och tog bort mig från FB och allt.

Snackade med Evilvalle på FB om det dagen efter, och det var ju så obvious att det hade varit tvärtom ifall jag bara knullat henne.

På vilket sätt är det drygt? En enkel frågeställning vars svar är väldigt självklart, som motbevisars beerpongs teori.

Kan även påpeka att jag känner enväldigt religiös kille som haft flertalet förhållanden med tjejer, men som aldrig överhuvudtaget haft sex. Hans senaste förhållande varade 1,5 år och slutade iof för att han vägrade ha sex med henne. Men man kan ju fråga sig varför hon stannade med honom så länge om hon inte hade några känslor för honom?

Dejtat en tjej med sinnessjuk vestibulit vilket då innebär att vi inte knullade och personligen undrar jag varför hon skulle resa från annan ort för att träffa mig om hon inte hade några känslor?

Sen absolut är det positivt att ligga med en tjej för att "skapa" känslor och connection, eftersex-snack är ju riktigt bra bonding moment liksom så det är inget jag motsäger där.
2013-10-20,17:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-20,17:57 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #12
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
SOm toledo sa i sitt förtsa inlägg. Lägg där till att en stor majoritet av tjejer är mer kära i själva tanken att vara kär och ha en ""your´re my everything/you and me forever" än den verklige killen i många fall. Därav vi kan se massa löjliga statusuppdateringar från tjejer alltid om hur de är såååå himla kära och har det sååå himla bra med sin pojkvän. Tjejer är mycket mer polygama i sin natur än vad män tror. Tjejer vill ha kvar kakan, men äta den också Big Grin
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-10-20,18:08,
Inlägg: #13
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-20,16:42)Beerpong Skrev: haha nu tycker jag herren är lite väl dryg/sarkastisk här.. men för herrens information så sker de flesta av dessa oskuldsbröllop under förhållanden där kvinnan har blivit bortgift av sin familj utan minsta tanke på hur damen känner och tycker. Så svaret på din fråga är att högst sannolikt så är det bland majoriteten av dessa bröllop inga känslor inblandade från damens håll (inga positiva känslor iaf) Smile

Majoriteten är key word här herr Beerpong. Vad innebär då detta?

Det innebär att det finns åtminstone en minoritet som gör det att fri vilja.

Och då kan du återigen fråga dig om alla dem som gör det av fri vilja (som du erkände fanns) alltid gifter sig utan känslor?

Kan du ärligt svara att ingen av dem som gifter sig som oskuld av fri vilja skulle ha några känslor för sin man?
2013-10-20,21:52,
Inlägg: #14
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
Det stämmer inte eftersom om det skall gälla alla tjejer i världen och jag har anekdoter från mitt eget liv där en tjej blev förälskad i mig efter 6 månader (japp så länge prata vi innan vi låg med varann) innan vi låg så fungerar det inte.

Dock så hävdar många så kallade "dating gurus" bland annat BradP (han med hästöppnaren och starkt fokus på att klä sig som tjejerna man vill ha; rockstar om man vill ha rocktjejer osv) som menar på att det är snabbaste sättet in i en relation, att ha sex med en tjej så fort som möjligt istället för att allt ska rinna ut i sanden och/eller att man blir friendzonad.

Men möjligen om du filar om din hypotes till, "Majoriteten av tjejer måste ligga med en man innan de utvecklar känslor för honom" och då blir funderingen hur stor majoritet vi pratar om! Wink
2013-10-20,22:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-20,22:06 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #15
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
Dom kan onekligen få känslor för en även innan man legat, dock blir saker och ting typ 5000ggr lättare när man väl stoppat in penis, makten går från henne till dig.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-25,22:00,
Inlägg: #16
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-20,22:06)Evilvalle Skrev: Dom kan onekligen få känslor för en även innan man legat, dock blir saker och ting typ 5000ggr lättare när man väl stoppat in penis, makten går från henne till dig.

Yes!
Det är ju ha begäret som är först. Sen sätts bonding mekanismerna igång när sexet kommer in i bilden. Så det är ju det vanliga få henne att investera.
2013-10-26,12:37,
Inlägg: #17
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
Sen boys, kom ihåg att man kan generalisera bäst man vill men i slutändan så är ju alla olika. Blir ofta jäääävligt mycket generaliseringar på det här forumet Big Grin

(2013-10-20,15:27)Toledo Skrev: Tror inte det stämmer, tror bara att det är just då sidorna ändras, killen har nått sitt mål så han är liksom nöjd, han slutar investera lika mycket, medan jag tror att tjejer enligt biologi nästan automatiskt drar sig åt en person som de har haft sex med.
Ligger nåt i det där!
(2013-10-20,16:15)Dean Skrev: Håller heller ej med! Såklart att känslorna kan starkas om du är grym i sängen och svalna om du är kass men känslorna finns där innan sexet =)
Håller inte med dig. Har haft världens sämsta ligg (Från min sida) där tjejen ändå verkar bli toksåld efter sexet Smile

(2013-10-20,16:26)Show boat Skrev: Så vitt jag vet så sparar vissa tjejer sig med sex tills bröllopsnatten. Gifter de alltid sig utan att känna känslor för killen?
Jobbar du möjligen för expo/aftonbladet eller dyl?
2013-10-26,12:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-26,13:55 av {2} Show boat.)
Inlägg: #18
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-26,12:37)Tenga Skrev: Jobbar du möjligen för expo/aftonbladet eller dyl?

Utveckla gärna hur du kom fram till att jag eventuellt jobbar som journalist.
2013-10-29,15:12,
Inlägg: #19
RE: Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat
(2013-10-26,12:37)Tenga Skrev: Sen boys, kom ihåg att man kan generalisera bäst man vill men i slutändan så är ju alla olika. Blir ofta jäääävligt mycket generaliseringar på det här forumet Big Grin

Ligger nåt i det där!
Håller inte med dig. Har haft världens sämsta ligg (Från min sida) där tjejen ändå verkar bli toksåld efter sexet Smile

Jobbar du möjligen för expo/aftonbladet eller dyl?

Jag skrev att det KAN vara så, inte att det ALLTID är så, jag har också haft en skitligg och ändå haft tjejen efter mig Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare SvaMp_ 6 4,178 2014-08-04,02:35
Senaste inlägg:: Player
  När hon förklarar sina känslor Beerpong 2 1,103 2012-10-07,11:33
Senaste inlägg:: Beerpong
  Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus! devil 5 2,304 2012-04-03,23:45
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}