LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Får tjejer att bli kära i mig.
2013-11-18,15:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-18,15:08 av {2} Erikkars.)
Inlägg: #1
Får tjejer att bli kära i mig.
Hej!

Jag har ett "problem"

Tjejer som jag löser osv på krogen, byter nummer med. Det är inte överdrivet många.

Men de som jag väl snackar med, byter nummer med. blir kära i mig...
Inte något överdrivet kroppsspråk som menar KNULLA MIG!!!!!!, men just att de vill gå på dejt, träffas, umgås. Sen när jag förklarar för dom att jag inte vill ha något förhållande så bryter de kontakten, blir typ ledsna och skriver aldrig igen. om jag skriver till dom, så är de trevliga liksom, men jag känner en vibe som säger att dom inte skriver så mycket som dom vill för att dom är rädda för att bli sårade.

Min teori:
att jag inte vågar vara sexuell, men att jag fortfarande påvisar att jag är en person som vet vad jag vill och har vad som krävs för att kunna komma någonstans i livet. Höga ambitioner. Och att de därför inte ser mig som den personen som bara vill knulla dom, och att dom indirekt inte heller bara vill bli knullade av mig.

Jag hade förhållande innan, 6 månader, jag gjorde slut. Jag ville inte vara med den bruden, hon blev ledsen för att hon ville vara med mig, samma sak där, inget kk förhållande alls. Sexet i det förhållandet sög, hon ville aldrig ha sex, men hon ville fortfarande vara med mig, riktigt mycket ville hon vara med mig alltså, men inget sexuellt.

Jag vill liksom att tjejer ska bli sjukt kåta och bara kasta sig över mig, så att jag kan göra vad jag vill med dom, men att dom ska göra detta INNAN dom bestämmer sig för att dom vill ha ett förhållande med mig....

Jag har nästintill bara knullat tjejer som vill ha förhållande med mig...
Det har blivit 7 pers. varav 6 som vill ha mer än bara sex.
2013-11-18,15:53,
Inlägg: #2
RE: Får tjejer att bli kära i mig.
Japp, tror du är inne på rätt spår. Testa att vara mer sexuell och tydlig med dina intentioner så ska det nog bli skillnad! Du kommer kanske tappa x antal tjejer som "inte vill bli playade" (dock mestadels skitsnack från tjejerna men några få har väl viss självaktning osv), men å andra sidan kommer du få massor kravlöst sex. Du blir en sån kille som det är ok att bara ligga med!
2013-11-18,17:40,
Inlägg: #3
RE: Får tjejer att bli kära i mig.
Håller med TheD, testa att vara mycket mer rak med dina intentioner, det går bra att till och med säga att du är ute efter kravlöst sex och inget annat. Blir de sårade när du har vart så tydlig, ligger problemet hos dem! Visst, du kommer säkert att tappa några som är ute efter ett förhållande, men se det som en investering till framtiden, eftersom du hade fått problem senare i alla fall, när de vill ha ett förhållande men inte du.
2013-11-18,19:53,
Inlägg: #4
RE: Får tjejer att bli kära i mig.
Hmm ja, du verkar vara en normal social kille som kan snacka ett tag med tjejer, vilket är helt okej (bra för newbies). Men det är mycket du "vill". Vad gör du åt saken? Vill du börja se dig själv som den där dominanta killen? Eller vill du att tjejerna ska automatisk sära på benen? Det jag försöker säga är att du måste se dig själv som den där killen först. Och det går absolut, så länge man lägger ner det arbete som krävs. Eller så kan du vara nöjd med en helt okej flickvän som du antagligen kommer stöta på snart.
2013-11-18,22:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-18,22:14 av {2} Mindful.)
Inlägg: #5
RE: Får tjejer att bli kära i mig.
(2013-11-18,19:53)Player Skrev: Hmm ja, du verkar vara en normal social kille som kan snacka ett tag med tjejer, vilket är helt okej (bra för newbies). Men det är mycket du "vill". Vad gör du åt saken? Vill du börja se dig själv som den där dominanta killen? Eller vill du att tjejerna ska automatisk sära på benen? Det jag försöker säga är att du måste se dig själv som den där killen först. Och det går absolut, så länge man lägger ner det arbete som krävs. Eller så kan du vara nöjd med en helt okej flickvän som du antagligen kommer stöta på snart.

Han har helt rätt i det han säger, sedan beror det även väldigt mycket hur du är som person och lever ditt liv.

Jag har med lite av detta problemet och har pratat med polare och kommit på denna hypotesen:

Stabilt liv, till 90% städat hemma och luktar alltid gott, jobbar skötte min mat, gymmet, små flörtig, emotionell, men kan samtidigt vara dominant och säga ifrån.

Detta tror jag/vi gör att jag ser ut som pojkväns material och så snabbt den tanken kommer in i tjejens huvud är att hon drar eller stannar och vill då ha ett förhållande.

Sen kan det även bero lite på vilken ålder av tjejer du är med oxå.
Jag själv tycker att tjejer runt åldern 18-22 är ute och söker efter en pojkvän.

Sist men inte minst så är det lite såhär, du hittar det du själv utstrålar!
Utstrålar du sex är det vad du får, utstrålar du pojkväns kille då är det dem tjejerna du får.

//Aioo
Keep it up!
2013-11-18,23:55,
Inlägg: #6
RE: Får tjejer att bli kära i mig.
Tack som fan för alla svar! Tror att det ligger mycket i det ni säger!

Skall prova att "talk som dirty shit" to them girls..

Just det där Aioo, alla brudar har varit mellan 18-22, jag själv är 19.

Jag har gamat en del, gått fram till ett par brudar på stan och bytt nummer, men det har aldrig blivit mer än så, inga långa konversationer direkt.

På krogen kör jag väldigt passivt, jag brukar låta brudarna komma till mig, funkar oftast, dock aldrig några jättedonnor^^

men nu får jag fan ta mig i rövskinnet och approacha snyggare/mer statusbrudar!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ? tay 5 2,907 2016-08-08,14:13
Senaste inlägg:: StayHungry
  Tjejer som öppnar sen nothing Parafras 20 11,210 2015-06-25,08:18
Senaste inlägg:: Parafras
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,054 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 15 5,960 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil
  Tjejer som puttar ens på dansgolvet premium 3 1,322 2012-05-02,15:02
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}