LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hanterar man hennes jobbiga kompis?
2013-11-25,23:31,
Inlägg: #1
Hur hanterar man hennes jobbiga kompis?
Har stöt på följande problem ganska ofta:

Man träffar en tjej ute och man märker att hon gillar mig. Dock är det oftast så att hon har någon jobbig kompis som antigen drar i vägen henne hela tiden när man snackar med henne eller är bara allmänt "pain in the ass".

Hur hanterar man bäst denna situation? Känns som att tjej ofta cockblockar varandra, även fast tjejen i fråga diggar en.
2013-11-26,00:15,
Inlägg: #2
RE: Hur hanterar man hennes jobbiga kompis?
Ta tag i random kille och säg att hennes kompis är kåt på honom, så kan han agera wingman. Funkar ibland
2013-11-26,18:59,
Inlägg: #3
RE: Hur hanterar man hennes jobbiga kompis?
Av vad jag har erfarat och vet, ska du om du öppnar ett set rikta mycket uppmärksamhet på targetens kompis och bygga upp en comfort med henne. När hon känner sig säker med dig kan du senare dra iväg med din target, typ säga att du vill snacka med henne ostört eller nåt sånt. Har du byggt upp tillräckligt comfort med kompisen, kommer hon låta henne gå iväg med dig.

Dvs, snacka mycket med polarens kompis, snackar du enbart med ditt target och inget med polaren, då kommer cockblocken att komma ganska snabbt!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-11-26,21:41,
Inlägg: #4
RE: Hur hanterar man hennes jobbiga kompis?
Tycker ofta brudar tenderar att försöka sabba för varandra pga någon sorts avund, sjukt irriterande faktiskt. Men något som verkligen är värt sin vikt i guld vid såna tillfällen är att ha en wing som tar intresset av den avundsjuka kompisen. Är de mycket folk brukar jag köra en fuling och dra iväg henne så att de inte hittar varandra på ett tag, typ när hennes polare står i baren lr liknande, köper man sig lite ensamtid i alla fall.
2013-12-02,17:54,
Inlägg: #5
RE: Hur hanterar man hennes jobbiga kompis?
Alternativ 1:
Ha en wingman som desarmerar bomben

Alternativ 2:
Be att få låna henne i 30 sek. *dra iväg henne 2 meter*. Viska något lagom sliskigt i hennes öra. Ta hennes nummer. Textgamea henne deluxe på klubben.

Alternativ 3:
Ta henne därifrån. Typ presentera dig för den jobbga kompisen. Lyft upp din brud på axlarna och spring iväg. Problem solved.
2013-12-03,10:32,
Inlägg: #6
RE: Hur hanterar man hennes jobbiga kompis?
Enklaste är att ha en wingman som willson säger. Annars brukar jag engagera båda två tills jag får vännens "godkännande" och hon lämnar självmant när hon märker att jag är en reko snubbe Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hanterar ni shittest? el bueno 11 4,703 2013-02-22,17:05
Senaste inlägg:: golvmopp
  befrienda hennes vänner bättre Insecureboy 5 2,214 2013-01-25,13:22
Senaste inlägg:: el bueno

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}