LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad vill hon egentligen?
2013-11-26,02:23,
Inlägg: #1
Vad vill hon egentligen?
Tja alla

Har skrivit med en tjej sedan långt tillbaks. Har träffats några fåtal gånger men har inte gjort nått större bara kramas, mysa i soffan, pussas etc. Tjejen är väldigt blyg och detta märkte jag tidigt så har verkligen försökt att få henne att släppa lös. Men hon är riktigt envis eller vad man nu ska säga.

Hur som helst, de senaste gångerna vi har setts så har hon varit lite smådryg och gjort det svårt för mig. Varit tyst och dagarna efter är hon bara allmänt tråkig. Jag har skitit i det och slutat höra av mig och det slutar oftast med att hon hör av sig och är needy, dvs klagar på hur ensam hon är eller vad det nu kan vara.

Mitt "problem" är att det känns som jag har tappat kontrol. Är tveksam hur jag ska göra för att få henne. Hon kan bara ses ibland iom att hon jobbar mycket (iaf enligt henne) och när vi väl ses är hon ganska trist, sitter i ett hörn och är tråkig.

Har någon tips på vad jag ska göra? Vet säkert att hon vill ha mig. Det känns som hon gör så för att visa att jag ska ta nästa steg. Vet iaf att jag borde ha nextat men så länge möjligheten finns vill jag naila henne.
2013-11-26,03:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-26,03:42 av {2} russel.)
Inlägg: #2
RE: Vad vill hon egentligen?
Testa eskalera ORDENTLIGT vid nästa träff, ex filmkväll. Bangar hon/ tråkar så vet du. Markera och ta avstånd. Då vet hon också att du vill minsann ligga annars kan de va.


Ett annat sett, fast det triggar ASD lättare, att du skriver sms/ringer och säger hur du vill ha det nästa gång. Testa släng iväg "Nästa gång så ligger du fan på mitt köksbord i stringtrosor. Är totalt jävla uttråkad på våran relation just nu."
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-11-28,15:52,
Inlägg: #3
RE: Vad vill hon egentligen?
"Ett annat sett, fast det triggar ASD lättare, att du skriver sms/ringer och säger hur du vill ha det nästa gång. Testa släng iväg "Nästa gång så ligger du fan på mitt köksbord i stringtrosor. Är totalt jävla uttråkad på våran relation just nu.""

this one, what do you have to loose?
just do it bro.

det värsta som kan hända är att du inte får ligga med henne.
2013-11-29,21:25,
Inlägg: #4
RE: Vad vill hon egentligen?
Hur gåre stifler?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-12-03,19:06,
Inlägg: #5
RE: Vad vill hon egentligen?
Tack för tipsen!

När hon är hemma så har jag ibland skrivit typ "varför är du inte här då" eller nått liknande. Hon kommer alltid med någon ursäkt tex, jag gör det här nu, jag gör detta osv. Och så säger hon ändå att vi ska ses men det blir aldrig av för det fortsätter så. Det senaste har vi sets kanske någon gång i månaden, om ens det. Hände en gång för ett tag sen att jag sa att hon håller på så bara för att få min bekräftelse men då blev hon lite småsur och sa att hon inte skulle varit med mig annars ungefär. Nu funderar jag på om jag ska våldgästa henne eller nått liknande. Något förslag?
2013-12-03,20:53,
Inlägg: #6
RE: Vad vill hon egentligen?
Next
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2013-12-03,23:41,
Inlägg: #7
RE: Vad vill hon egentligen?
Säger som Schlinus. Nexta. Hon är inte (tillräckligt) intresserad. Använder dig för att mata sitt bekräftelsebehov när hon är uttråkad etc. Gör det själv ibland med brudar (måste sluta lol). Evil.
2013-12-04,22:25,
Inlägg: #8
RE: Vad vill hon egentligen?
(2013-12-03,23:41)Cogo Skrev: Säger som Schlinus. Nexta. Hon är inte (tillräckligt) intresserad. Använder dig för att mata sitt bekräftelsebehov när hon är uttråkad etc. Gör det själv ibland med brudar (måste sluta lol). Evil.

Second that hahah
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vill hon fortfarande ha mig? Joxxarn 12 4,435 2017-05-26,20:00
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Vill få henne i säng! Steel 0 877 2017-01-02,02:02
Senaste inlägg:: Steel
  Perfect match vill inte ses mer? Rednales 11 5,812 2016-08-01,21:01
Senaste inlägg:: TobiasK
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,675 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}