LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vill få henne i säng!
2017-01-02,02:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-02,02:17 av {2} Steel.)
Inlägg: #1
Vill få henne i säng!
Alright! Behöver mega mycket hjälp här nu.

Har läst runt på forumet som fan och fått bra feedback, tips och råd från andras trådar och så men behöver göra en egen bara för att verkligen naila detta!

Jobbar på ett ställe nu, jävligt exotiskt, nytt land, fint här som fan. Det har kommit in två nya tjejer för typ 1-2 månader sedan. En av dem har min vän hookat, dem har börjat bli riktigt seriösa, men den andra är "up for grabs".
Dock har en annan kille fått upp ögonen för henne sen hon kommit hit, killen och jag har ju umgåtts innan dem kom hit och han har antagligen kört något game på henne sedan dess, riktigt obvious.
Iallafall, det har gått ett bra tag nu och jag har inte lagt upp så mycket game riktigt än. Läste Evilvalles tråd om CDI och tror jag missförstod den lite först, råkade börja med att ge henne direktiv på jobbet och hon complyade, jag belönade "gud va söt du är" osv....
Så visst, lite investering får jag. Hon har givit mig "fuck-eyes" vid ett tillfälle också, så helt dött är det inte mellan oss trots denna dude som gamear henne brutalt. Frågan är lite vad jag ska göra nu...

Jag funderade på om jag ska kicka igång CDI nu? Går det? Eller är det försent?
Vi har ju som sagt umgåtts ett tag nu allihop, mestadels jag, min polare, dem två tjejerna och den killen som är min rival. Men min rival är ju skillad, han lyckas hela tiden isolera henne från mig genom att hitta på saker och bjuda in bara dem tre, dvs tjejerna och min polare.
Svår situation...

Men som sagt, I guess frågan är, kan jag kicka igång CDI nu? Typ på jobbet och så, i med att jag inte får mycket tid med henne utanför.
Och isåfall som jag förstår av CDI så gäller det att ge henne komplimanger då hon skryter om sig själv, eller gör något jag gillar nu i början, men inga direktiv?! Direktiven kommer efter break-rapport?

Tacksam för alla svar jag kan få!

En till sak,
Evilvalle du skriver ju i tråden om CDI att:
"Och eftersom hon complyar, så belönar du henne med din uppmärksamhet igen. Lyckas du med detta ett par ggr så kommer du att få ligga med henne, jag garanterar, 100% säkert"

Tänkte på den biten där, "Lyckas du med detta ett par ggr så kommer du att...."
Vad menar du då? Menar du i helheten alltså dvs att man ska breaka-rapport fler än bara en gång, alltså köra hela grejen igen eller menar du bara det med att ge henne direktiv att antal gånger, ett par gånger?

För grejen är att jag tror inte jag kan naila henne på en kväll, eller dag. Jag kommer behöva tid, tänkte på det exemplet du gav med den där brunetten Johanna, btw grymt Smooth! Du är kung! Big Grin Men jag tror inte jag kommer kunna lyckas med det på en kväll eller dag. Hur ska jag gå tillväga? Går den att dra ut på? ska man köra första steget först innan break-rapport ett bra tag eller ska man breaka så fort som möjligt? och sedan köra med direktiv ett bra tag in till sängs då?

Tack man! För att du/ni finns! Heart
"Steel your mind holmes"


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige villframåt 13 3,819 2017-10-27,10:19
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,343 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  Vill hon fortfarande ha mig? Joxxarn 12 4,360 2017-05-26,20:00
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Perfect match vill inte ses mer? Rednales 11 5,758 2016-08-01,21:01
Senaste inlägg:: TobiasK
  Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? kball 5 1,991 2016-07-03,14:34
Senaste inlägg:: kball
  Hur blir jag av med henne? haha 4 2,637 2015-05-03,19:53
Senaste inlägg:: haha
  Kan inte läsa henne bcude 4 2,961 2014-10-03,15:40
Senaste inlägg:: bcude
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,598 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe
  Vad vill hon egentligen? Stifler 7 3,639 2013-12-04,22:25
Senaste inlägg:: russel
  tjej som ej svarar på sms hur uppföra sig om man träffar henne? Beerpong 8 3,049 2012-09-22,17:24
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}