LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Träffade en tjej
2013-12-01,18:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-01,18:56 av {2} Sarga.)
Inlägg: #1
Träffade en tjej
Fick höra att mitt namn är relaterat till det som kallas PUA. Jag har dock ingen erfarenhet av sådant och är aldrig ute och "sargar". Skälet till att jag vänder mig till er här är att ni lär ha en större aning om hur tjejer fungerar än de på familjeliv och Flashback.

För att göra en lång historia kort kan jag berätta att jag började med nätdejting igen efter många års avbrott. Kanske en vecka efter att jag lagt in bilder och profil fick jag en flirt ifrån en väldigt attraktiv tjej som skiljde sig mycket ifrån de flesta av de andra tjejerna som flirtat och skickat brev. Hon var således den första jag skickade brev till.

Jag skickade ett brev till tjejen och vi fick kontakt. Vi skickade brev till varandra i ett par dagar, när hon sedan spontant gav mig sitt nummer. Jag ringde henne dagen efter där vi snackade i kanske 3 timmar. Vi hade sjukt mycket gemensamt, med bland annat humor och intressen. Dagen efter började vi skicka sex-sms. Sedan snackade vi i kanske 2 timmar dagen efter. Sen förra helgen skickade hon ett sms om att hon skulle till stan med ett gäng kompisar och ville ses efteråt. Jag, nervös som fan, var bara tvungen att skriva ja för att få det gjort.

Vi sågs till kvällen och gick runt tills vi hittade ett ställe att sätta oss på. Isen hade brutit sedan länge efter ett internt skämt jag drog när vi sågs. Vi satt och snackade i kanske 2 timmar och hade lite oskyldigt fingerspel. Sedan åkte vi hem till var och en.
Jag trodde dejten gått och helvete tills hon skickade ett sms på natten och skrev att hon hade jättetrevligt. Dagen efter skickade hon flera sms och slutligen ett av sexuell natur. Då förstod jag att det hade gått igenom.

I början av denna vecka skickade vi sjukt mycket sex-sms och hade sex-samtal på telefonen, där vi bland annat onanerade tillsammans över telefonen. Vi hade planerat vår andra dejt hos mig på fredagen (i fredags). Väl på fredagen sågs vi och hade hur trevligt som helst. Kanske tog 1 ½ timme innan hon frågade om massagen jag lovat henne på telefonen. Sen började jag massera. Efterhand började jag smeka och kyssa henne. Hon sa att hon var helt sjuk kåt och efteråt började jag smeka henne mellan benen. Jag bestämde att vi kunde ta en dusch. Efter duschen hade vi sex. Allt gick utmärkt med andra ord. Hon sa vi något tillfälle under sexet att det var det skönaste hon känt och det strax innan hon fick orgasm (fast då smekte jag henne). Sexet kan inte varit helt dåligt med andra ord. Detta trots att jag har erektionsproblem på grund av prestationsångest och jobbiga erfarenheter från den senaste tjejen som tryckte ner mig på grund av detta. Så penetrationssexet fungerade bara halvdant. Kunde bara hålla den uppe och inne i henne kanske en minut åt gången. Så har det varit med alla kvinnor, men blivit bättre när min tillit ökat för kvinnorna.

Problemet, vilket är poängen med inlägget, är att jag alltid blir halvförälskad i alla tjejer jag har sex med. Just nu var det knappt 48 timmar sedan vi sågs, och har under denna tid inte hörts av något. Med tanke på att vi haft en väldigt intensiv kontakt under över en vecka där ingen (mest hon) fick något gjort alls förutom att sitta och kåta upp oss över sms och telefonsamtal är en liten paus efter vår sexträff rätt naturligt.

Jag är dock orolig över att detta bara var en engångsträff. Jag var inte för på (hon var mer på än mig), men jag blev stött när hon efter sexet åkte hem. Jag gjorde misstaget att fråga varför där hon svarade med att fråga om jag förväntat mig att hon skulle sova över. Här känner jag att den överhand jag hade svackade lite.
Innan hon åkte ville hon dock ha den fika som jag frågade henne om långt tidigare och under tiden då teet var upphällt i kannan bad hon om att bli omfamnad.
Sen när jag hällde upp teet gick hon fram till mig och nafsade mig i nacken och sa att vi luktade likadant. Jag sa att hon luktade lite mer av den bodylotion jag masserat in henne med och då svarade hon att det nästa gång var min tur. Sedan satt vi och snackade där hon smekte mig på armen och tittade mig djupt i ögonen. När hon var påklädd och till att åka gick hon fram och kysste mig på munnen och gav mig en kram och tackade för kvällen. Sen åkte hon.

Jag är orolig över att mina erektionsproblem orsakade detta. Och varför sov hon inte över? Visst hon är en seriös tjej som kanske inte vill ha för bråttom (men varför hade hon då sex med mig? Hon sa även att det var väldigt länge sedan hon hade sex innan vi träffades) och har väldigt fullt upp i sitt liv med jobb och annat.

Jag har tänkt höra av mig igen, men inte förrän tidigast imorgon. Men vad säger era erfarenheter er? Har jag skäl att hålla på oroa mig som jag gör? Det hon sa och gjorde innan hon gick tyder ju på en "framtid"...och hon var ju hur kåt och sugen som helst. Hon sa innan vi hade sex att första gången aldrig blir perfekt innan man lärt känna varandra, så någon förståelse för mina erektionsissues måste ju finnas (hon var förstående när det hände). Hur ska jag höra av mig?
2013-12-01,19:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-01,19:41 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #2
RE: Träffade en tjej
Känns som att du oroar dig i onödan. Ni hade väldigt mycket kontakt och sedan sågs och hade sex, då är det ganska normalt att kontakten efter det blir lite mindre (enligt mina erfarenheter) Om du är alldeles för på och smsar, ringer nu hela tiden kommer hon förmodligen att tappa lusten rätt snabbt.

Jag var tillsammans med en jättego tjej, men hon smsade HELA tiden, så fort hon åkte från mig, smsade hon och planerade för nästa träff. Det var gulligt i början men det blev alldeles för mycket.

Så mitt tips är att ta det coolt nu ett litet tag framöver så båda kommer in i sina liv igen, detta låter inte som något one-night-stand från varken dig, eller hennes sida.
Detta är vad jag har att säga, någon mer erfaren får gärna komma in och rätta mig. Men ja som sagt, bli inte needy och var cool.

Edit: Och ska du skicka något sms, skicka något roligt sms, börja inte planera för nästa gång ni ska ses, om det nu var nyligen ni sågs.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-01,19:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-01,19:50 av {2} Sarga.)
Inlägg: #3
RE: Träffade en tjej
(2013-12-01,19:39)Flumrider Skrev: Känns som att du oroar dig i onödan. Ni hade väldigt mycket kontakt och sedan sågs och hade sex, då är det ganska normalt att kontakten efter det blir lite mindre (enligt mina erfarenheter) Om du är alldeles för på och smsar, ringer nu hela tiden kommer hon förmodligen att tappa lusten rätt snabbt.

Jag var tillsammans med en jättego tjej, men hon smsade HELA tiden, så fort hon åkte från mig, smsade hon och planerade för nästa träff. Det var gulligt i början men det blev alldeles för mycket.

Så mitt tips är att ta det coolt nu ett litet tag framöver så båda kommer in i sina liv igen, detta låter inte som något one-night-stand från varken dig, eller hennes sida.
Detta är vad jag har att säga, någon mer erfaren får gärna komma in och rätta mig. Men ja som sagt, bli inte needy och var cool.

Edit: Och ska du skicka något sms, skicka något roligt sms, börja inte planera för nästa gång ni ska ses, om det nu var nyligen ni sågs.

Det du skriver låter sunt och till stor del överensstämmande med mina mest rationella misstankar, som på grund av min ständiga oro sätts åt sidan för ologiska känsloavvägar.

Jag ska ta det coolt ett tag. Följa min plan. Men någon måste någon gång i framtiden höra av sig och där fortsätter problematiken.
2013-12-01,20:03,
Inlägg: #4
RE: Träffade en tjej
(2013-12-01,19:50)Sarga Skrev: Det du skriver låter sunt och till stor del överensstämmande med mina mest rationella misstankar, som på grund av min ständiga oro sätts åt sidan för ologiska känsloavvägar.

Jag ska ta det coolt ett tag. Följa min plan. Men någon måste någon gång i framtiden höra av sig och där fortsätter problematiken.

Självklart måste någon av er höra av sig. Som jag nämnde, ett roligt sms och försök styra upp en till date. Undvik att det mesta av kontakten sker via sms/telefon. Håll dig sysselsatt och tänk inte alldeles för mycket på detta.

Vänta dock tills någon av de andra användarna här kommenterar, så du får fler synpunkter och åsikter på det hela. Lycka till!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-01,21:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-01,21:57 av {2} Sarga.)
Inlägg: #5
RE: Träffade en tjej
(2013-12-01,21:17)Toledo Skrev: Verkar som du fått en liten oneitis.

Detta händer ofta, jag har också varit med om det.

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=2263

Read this.

Välkommen till forumet! Hur hittade du hit? Smile

Tackar. En bekant var med och grundade sidan, men jag har alltid hållit en distans till "game:ing".

Lust att tala om varför det skulle varit en oneitis? Okej, att jag är oerhört "needy" nu över datorn och i min ensamhet, men det enda neediga jag gjorde med tjejen var att fråga varför hon skulle åka hem. Sen var det inget mer med det. Jag har inte skickat några sms..

Då var nästan hon mer needy med sin oro innan över vissa saker på hennes kropp (att jag är mer vältränad hade hon komplex för), samt samtalen där hon var ute och handlade kläder och frågade vad jag ville att hon skulle ha på sig där hon ville klä sig snyggt utan att avtända mig. Där var det jag som fick lugna ner henne.

Hade hon bara velat ha ett ligg hade vi kunnat ligga första dejten, för uppenbarligen var hon intresserad redan under dejten. Sen att hon inte ville sova över kan väl berott på flera orsaker.

Fyfan för det här... Ibland undrar man om det var värt sexet för att må så här efteråt.
2013-12-01,22:41,
Inlägg: #6
RE: Träffade en tjej
Ursäkta min arrogans, men förstår inte riktigt varför du mår dåligt? Det verkar som att det har gått bra för dig med den här bruden ändå? Hon försöker imponera på dig osv. You're the Man. Ryck upp dig Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-01,22:58,
Inlägg: #7
RE: Träffade en tjej
"hon var ute och handlade kläder och frågade vad jag ville att hon skulle ha på sig där hon ville klä sig snyggt utan att avtända mig. " Nice, stay ups och horskor tack Wink

Det där löser sig. Stressa ej upp dig. Gör en ny reflektion om 48h igen.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-12-01,23:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-01,23:19 av {2} Sarga.)
Inlägg: #8
RE: Träffade en tjej
(2013-12-01,22:41)Flumrider Skrev: Ursäkta min arrogans, men förstår inte riktigt varför du mår dåligt? Det verkar som att det har gått bra för dig med den här bruden ändå? Hon försöker imponera på dig osv. You're the Man. Ryck upp dig Smile

Du är ursäktad. Det enda jag är ute efter är att få en flickvän och är rätt trött på att bli playad av alla tjejer jag träffar.

Känner ingen som helst glädje över att ha sex och sen bli dumpad. Jag kan inte förstå hur man kan lära känna en människa och många av dess sidor och sen ha sex, med kyssar, hångel och ömhet och sen nästa sekund glömma denne. Varför satt tjejen och delade med sig av sitt liv och sina problem, drömmar och ambitioner när allt var planerat för ett ligg bara? Då hade hon bara behövt säga det och så hade hon fått ligget utan att jag blivit sårad.

Tyvärr är jag alldeles för gnällig för ögonblicket för att kunna uppskatta situationen. Det kanske kommer sen. Tack för omtanken iaf Smile
2013-12-01,23:21,
Inlägg: #9
RE: Träffade en tjej
(2013-12-01,23:17)Sarga Skrev: Du är ursäktad. Det enda jag är ute efter är att få en flickvän och är rätt trött på att bli playad av alla tjejer jag träffar.

Känner ingen som helst glädje över att ha sex och sen bli dumpad. Jag kan inte förstå hur man kan lära känna en människa och många av dess sidor och sen ha sex, med kyssar, hångel och ömhet och sen nästa sekund glömma denne. Jag funkar inte så, men sådana tjejer får jag.

Tyvärr är jag alldeles för gnällig för ögonblicket för att kunna uppskatta situationen. Det kanske kommer sen. Tack för omtanken iaf Smile

Som många här på forumet har skrivit i mina inlägg när jag har frågat om hjälp "You are the prize" Vill inte tjejen ha dig, Fuck it, du kan få vem du vill, det tankesättet måste in på oss.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-01,23:23,
Inlägg: #10
RE: Träffade en tjej
(2013-12-01,22:58)russel Skrev: "hon var ute och handlade kläder och frågade vad jag ville att hon skulle ha på sig där hon ville klä sig snyggt utan att avtända mig. " Nice, stay ups och horskor tack Wink

Det där löser sig. Stressa ej upp dig. Gör en ny reflektion om 48h igen.

Haha, shit alltså... Jag blev så förbannad på situationen att jag loggade in på dejtsidan igen. Tjejen jag träffade loggade in strax efteråt. Antingen sitter hon där för att det bara var ett one-nightstand och hon söker efter andra eller för att hon tror att jag inte vill ses mer och därför söker efter andra (alltså i samma sits som mig), eller för att se om jag varit inne alternativt är inne.

Jag skickar ett sms imorgon kväll. Något neutralt bara. Får se vad som sägs. Det jag tycker är störande är att jag inte vet varför hon dissade mig. Hur ska jag kunna lära mig av ett misstag jag inte ens vet vad det är?
2013-12-02,00:11,
Inlägg: #11
RE: Träffade en tjej
(2013-12-01,23:23)Sarga Skrev: Haha, shit alltså... Jag blev så förbannad på situationen att jag loggade in på dejtsidan igen. Tjejen jag träffade loggade in strax efteråt. Antingen sitter hon där för att det bara var ett one-nightstand och hon söker efter andra eller för att hon tror att jag inte vill ses mer och därför söker efter andra (alltså i samma sits som mig), eller för att se om jag varit inne alternativt är inne.

Jag skickar ett sms imorgon kväll. Något neutralt bara. Får se vad som sägs. Det jag tycker är störande är att jag inte vet varför hon dissade mig. Hur ska jag kunna lära mig av ett misstag jag inte ens vet vad det är?

Ditt misstag är att du hype:ar upp detta, gör som du själv skrev, vänta tills imorgon kväll och dra iväg ett casual sms. Alternativt, (som många här råder) Direkt game, var en man, var ärlig, skriv exakt det du tycker (kortfattat och utan att vara needy) Så löser det sig. Gå tillbaks till dina egna sysslor, låt inte henne ändra in vardag Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-02,08:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-02,08:53 av {2} Sarga.)
Inlägg: #12
RE: Träffade en tjej
(2013-12-02,00:11)Flumrider Skrev: Ditt misstag är att du hype:ar upp detta, gör som du själv skrev, vänta tills imorgon kväll och dra iväg ett casual sms. Alternativt, (som många här råder) Direkt game, var en man, var ärlig, skriv exakt det du tycker (kortfattat och utan att vara needy) Så löser det sig. Gå tillbaks till dina egna sysslor, låt inte henne ändra in vardag Smile

Har ingen koll på vad termerna innebär, men kan det formuleras till något som detta: Jag kan först fråga lite neutralt om helgen för att sedan typ: "Helgsnack bla bla... Äsch, fuck it...jag tycker du är en helskön tjej och skulle gärna träffa dig igen, men om det inte går får jag se det som avslutat. Härligt så länge det varade :-)".
2013-12-02,09:59,
Inlägg: #13
RE: Träffade en tjej
(2013-12-02,08:48)Sarga Skrev: Har ingen koll på vad termerna innebär, men kan det formuleras till något som detta: Jag kan först fråga lite neutralt om helgen för att sedan typ: "Helgsnack bla bla... Äsch, fuck it...jag tycker du är en helskön tjej och skulle gärna träffa dig igen, men om det inte går får jag se det som avslutat. Härligt så länge det varade :-)".

Nej nej nej nej.. Vet inte om du skämtar nu då jag inte läst igenom tråden så nog men skriv absolut inte så. Don't put pussy on a piedestal!
2013-12-02,21:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-02,21:29 av {2} Sarga.)
Inlägg: #14
RE: Träffade en tjej
(2013-12-02,09:59)TheD Skrev: Nej nej nej nej.. Vet inte om du skämtar nu då jag inte läst igenom tråden så nog men skriv absolut inte så. Don't put pussy on a piedestal!

Det börjar dra ihop sig att skicka något. Måste ha feedback på vad jag skall skriva.

Jag skämtar inte by the way. Jag skrev vad jag tycker och ser det inte som "needy" när jag i samma mening accepterar ett avslutande. Fast är det kasst och därmed en risk att förstöra det som faktiskt kanske finns kvar måste jag ha fler råd.
2013-12-02,22:27,
Inlägg: #15
RE: Träffade en tjej
(2013-12-02,08:48)Sarga Skrev: Har ingen koll på vad termerna innebär, men kan det formuleras till något som detta: Jag kan först fråga lite neutralt om helgen för att sedan typ: "Helgsnack bla bla... Äsch, fuck it...jag tycker du är en helskön tjej och skulle gärna träffa dig igen, men om det inte går får jag se det som avslutat. Härligt så länge det varade :-)".

Det fetstilta ovan är det som TheD opponerar sig emot. Du sätter henne på en pidestal och i princip förutsätter att hon har högre värde än dig = Icke attraktivt. Tror inte du räddar situationen genom att efteråt skriva "Härligt så länge det varade etc"

Kanske bara är jag men varför inte: -Jag har en lucka på xxdag, du borde komma hit för att avsluta den där massagen bla bla...

Krångla inte till det. Visa att du är kåt på henne.
2013-12-02,22:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-02,22:48 av {2} Sarga.)
Inlägg: #16
RE: Träffade en tjej
(2013-12-02,22:27)bachelor Skrev: Det fetstilta ovan är det som TheD opponerar sig emot. Du sätter henne på en pidestal och i princip förutsätter att hon har högre värde än dig = Icke attraktivt. Tror inte du räddar situationen genom att efteråt skriva "Härligt så länge det varade etc"

Kanske bara är jag men varför inte: -Jag har en lucka på xxdag, du borde komma hit för att avsluta den där massagen bla bla...

Krångla inte till det. Visa att du är kåt på henne.

Hmm, jo det kan jag hålla med om. Sanningen är den att innan vi hade sex var det tvärtom: där hade jag kontrollen och överhanden där hon var den som var osäker på sig själv. Tänk att sex förändrar allt så pass.

Jag tycker din kommentar är bra faktiskt. Den visar på motsaten, där jag istället förutsätter att hon vill. Den kan vara något, fast jag vill inte dra ut på detta. Helst hade jag skickat något i dag.
2013-12-02,22:52,
Inlägg: #17
RE: Träffade en tjej
Varför så brådis?
2013-12-02,23:00,
Inlägg: #18
RE: Träffade en tjej
(2013-12-02,22:52)Cogo Skrev: Varför så brådis?

För jag vill ha en bekräftelse på antingen en fortsättning eller ett avslut innan jag blir helt sjuk i huvudet. Hur länge skall man dra ut på sånt här? Spel har aldrig varit min grej och inte har jag gjort dåligt ifrån mig för det.

Massagen låter bra, för det är typ sånt jag skrev innan vi hade sex. Sen när jag blir needy som nu förlorar jag "driven". Har idétorka.
2013-12-02,23:11,
Inlägg: #19
RE: Träffade en tjej
Jag tycker att du ska skicka något i stil med det som Bachelor skrev Smile hur går det?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-02,23:30,
Inlägg: #20
RE: Träffade en tjej
(2013-12-02,23:11)Flumrider Skrev: Jag tycker att du ska skicka något i stil med det som Bachelor skrev Smile hur går det?

Ja, jag överväger det. Men jag tänker också att det kanske är bäst om jag gör det imorgon kväll. Nu har helgen gått och ifall jag skickar sms:et nu idag kanske det skulle uppfattas som om jag suttit och väntat ut just helgen för att äntligen få skriva på måndagen. Men jag ska skriva ungefär: "Tja (kort helgsnack). Du, jag är fri på (någon dag) och då borde vi ses. Det är ju din tur att massera Wink", eller något i den stilen.

Nu håller jag på fixa en annan dejt med en tjej och på sätt och vis har det gjort allt lättare.

Fan jag uppskattar all hjälp som fan. Varför inte bara glädja sig över ligget med en heting istället för att sitta och gråta. Kanske borde lära mig av er.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  On en tjej svarar "jag vet" på komplimang, borde man hålla sig borta då? tay 2 2,428 2015-12-11,14:49
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,369 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  badoo game tjej flippar Beerpong 9 4,560 2013-01-25,12:55
Senaste inlägg:: Nystart
  Världens konstigaste tjej, hjälp! Italiano 10 4,721 2012-10-19,01:06
Senaste inlägg:: Italiano
  Quest: Hård tjej, kan ni lösa upp henne? vinividivici 1 1,046 2012-07-09,23:50
Senaste inlägg:: vinividivici
  Numberclosad av tjej, så gay WALL-E 3 1,593 2012-04-20,04:31
Senaste inlägg:: WALL-E
  Vad skulle ni svara på det här? Tjej på dejtingsajt. slyngel 6 2,919 2012-03-10,20:06
Senaste inlägg:: slyngel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}