LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Dominanta" tjejer?
2013-12-02,17:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-02,17:22 av {2} Fuckzoned.)
Inlägg: #1
"Dominanta" tjejer?
Tja, vad är eran upplevelse av rätt självsäkra tjejer som gärna för samtalen, tar mkt plats osv.

Har haft två stycken såna här på senaste tiden och såhär ser det ut ungefär.

Dom är väldigt pådrivande i konversationerna, ge ut nummer är no problems, dom shit testar i princip ingenting alls. Det är absolut ingen utmaning att få till en träff.

När man snackar med dom i telefon så är dom helt avslappnade, pratar som bara den. När man styr samtalet så är dom nästan obekväma ungefär på samma sätt som jag blir av dom.

Känns som att vi krockar med varandra, eh jo dom är skit trevliga och sköna brudar utan tvekan men jag känner i princip noll connection, noll feminitet jag gillar verkligen när tjejen är undergiven och låter mig styra allt, samtalsämne, vad vi ska hitta på, hon skrattar åt allt jag säger bla bla bla.

Undrar om någon här känner igen sig och vad ni har att säga om saken?
2013-12-02,17:44,
Inlägg: #2
RE: "Dominanta" tjejer?
Har du testat att ta kontrollen och vara mer dominant än henne? De flesta brudar som är socialt framåt och "dominanta" (so to speak) har verkligen älskat när jag visar vem som är mannen.

Anledningen till att det "krockar" som du beskriver det, har med största säkerhet att göra att du screenar efter hennes tillåtelse att ta plats i konversationen. Dvs du försöker styra men du letar efter hennes godkännande i det. == Hon känner sig obekväm, lite som att du vill ha någonting av henne.
2013-12-02,17:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-02,17:57 av {2} Fuckzoned.)
Inlägg: #3
RE: "Dominanta" tjejer?
(2013-12-02,17:44)Willson Skrev: Har du testat att ta kontrollen och vara mer dominant än henne? De flesta brudar som är socialt framåt och "dominanta" (so to speak) har verkligen älskat när jag visar vem som är mannen.

Anledningen till att det "krockar" som du beskriver det, har med största säkerhet att göra att du screenar efter hennes tillåtelse att ta plats i konversationen. Dvs du försöker styra men du letar efter hennes godkännande i det. == Hon känner sig obekväm, lite som att du vill ha någonting av henne.

Tjena, du är säkert något på spåren.

Ja jag tar alltid och leder konversationen och styr den. Dock är det lite fight om den i början

Problemet som uppstår är att det inte blir någon connection enligt mig(iaf ifrån min sida brudarna verkar mer okej) eftersom hon inte blir riktigt undergiven.

Det enda jag vet skulle funka är att börja trycka ner hennes självkänsla, dvs göra narr av henne, behandla henne som om hon inte betyder ett skit.

För att göra henne osäker, då hade jag nog uppnåt en bättre vibe. Men känns bara fel då det finns andra tjejer som bara av att jag snackar på hamnar i det läget direkt.

Visst gör jag mig lustig och narrar lite skämtsamt, men det krävs nog riktigt jävla asshole för att nå detta läget på dom här tjejerna.
2013-12-02,17:58,
Inlägg: #4
RE: "Dominanta" tjejer?
Nejnejnej. Inte trycka ner. Sånt är ju fan taskigt. En sak möjligtvis att göra henne något osäker på var hon har dig.

Bra exempel:

Hon pratar om något som inte intresserar dig överhuvud taget. I det här läget kan du välja att låtsas vara intresserad och förmodligen tappa henne på köpet, eller vara genuint ointresserrad av det hon snackar om. Hon kommer märka detta dirr och bli något osäker på sig själv. Därefter tar du över kommandot och pratar om någon ball resa eller whatever, ställer en intressant följdfråga som gör att hon kan relatera och BOOM hon investerar i när du styr.

Rinse repeat.

Glöm inte att belöna med beröring.
2013-12-02,18:02,
Inlägg: #5
RE: "Dominanta" tjejer?
Har också funderat på om jag bara är obekväm när tjejen är säker i sig själv och hellre har henne i en liten ask.

Vet inte riktigt, känns bara som att jag inte går igång riktigt.
2013-12-02,18:04,
Inlägg: #6
RE: "Dominanta" tjejer?
Jag är precis tvärt om. Jag ser de som är framåt och lite mer dominanta som en utmaning. Typ som att man är Steve Irvin på krokodiljakt! Big Grin

En 10 poängare som dessutom är alfahönan.. MUMMA!
2013-12-02,18:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-02,18:07 av {2} Fuckzoned.)
Inlägg: #7
RE: "Dominanta" tjejer?
(2013-12-02,17:58)Willson Skrev: Nejnejnej. Inte trycka ner. Sånt är ju fan taskigt. En sak möjligtvis att göra henne något osäker på var hon har dig.

Bra exempel:

Hon pratar om något som inte intresserar dig överhuvud taget. I det här läget kan du välja att låtsas vara intresserad och förmodligen tappa henne på köpet, eller vara genuint ointresserrad av det hon snackar om. Hon kommer märka detta dirr och bli något osäker på sig själv. Därefter tar du över kommandot och pratar om någon ball resa eller whatever, ställer en intressant följdfråga som gör att hon kan relatera och BOOM hon investerar i när du styr.

Rinse repeat.

Glöm inte att belöna med beröring.

Alltså gamet är egentligen inga problem enligt mig. Får henne dit jag vill, hon lyssnar på mig, bla bla bla.

Men hon blir inte som jag vill, alltså feminin och ser upp till mig som om jag vore the shit of shit, lägger sig platt.

Vene hur jag ska förklara.

(2013-12-02,18:04)Willson Skrev: Jag är precis tvärt om. Jag ser de som är framåt och lite mer dominanta som en utmaning. Typ som att man är Steve Irvin på krokodiljakt! Big Grin

En 10 poängare som dessutom är alfahönan.. MUMMA!


Jag vet vad du menar, jag diggar det också, om dom är kaxiga, då är det fint.

Dom här tjejerna jag beskriver nu ger mig ingen utmaning, dom är bara allmänt avslappnade och pratar på som om vi vore kompisar eller något.

Ja, kompiskänsla blir det därav no connection.

Sjukt svårt att trycka dit henne när hon inte försöker kaxa upp sig heller haha
2013-12-02,18:08,
Inlägg: #8
RE: "Dominanta" tjejer?
Hmm när du förklarar det så, låter det mer som att vissa brudar inte tilltalar dig helt enkelt. No biggie. Det finns många snygga brudar som jag inte är ett dugg intresserad av p.g.a. personlighet.

Gå vidare, hitta brudar som passar din smak istället.
2013-12-02,18:13,
Inlägg: #9
RE: "Dominanta" tjejer?
(2013-12-02,18:08)Willson Skrev: Hmm när du förklarar det så, låter det mer som att vissa brudar inte tilltalar dig helt enkelt. No biggie. Det finns många snygga brudar som jag inte är ett dugg intresserad av p.g.a. personlighet.

Gå vidare, hitta brudar som passar din smak istället.

Mm egentligen ingen big deal detta, next som man brukar säga.

Tänkte dock kul o höra om någon stött på samma sak och har något intressant att säga om saken hehe.
2013-12-02,18:14,
Inlägg: #10
RE: "Dominanta" tjejer?
Varför ska du anstränga dig för att tända på manhaftiga/grabbiga tjejer? Låter ju helt sjukt i mina öron. Jag gillar som dig genuint undergivna och feminina tjejer. Känns som lite puaskada att tänka att allt är ditt fel, mer dominans så löser sig allt liksom.
2013-12-02,18:21,
Inlägg: #11
RE: "Dominanta" tjejer?
(2013-12-02,18:14)slyngel Skrev: Varför ska du anstränga dig för att tända på manhaftiga/grabbiga tjejer? Låter ju helt sjukt i mina öron. Jag gillar som dig genuint undergivna och feminina tjejer. Känns som lite puaskada att tänka att allt är ditt fel, mer dominans så löser sig allt liksom.

Helt sant det du säger.
2013-12-02,18:54,
Inlägg: #12
RE: "Dominanta" tjejer?
När dom är den som driver det framåt så måste du vara den som upprätthåller spänningen genom att "bromsa in" då och då, annars är det lätt att det hela dör då det blir förutsägbart.

Utöver det är det ju rätt soft när brudarna tar allt initiativ osv, väldigt enkelt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-02,20:41,
Inlägg: #13
RE: "Dominanta" tjejer?
(2013-12-02,18:54)Evilvalle Skrev: När dom är den som driver det framåt så måste du vara den som upprätthåller spänningen genom att "bromsa in" då och då, annars är det lätt att det hela dör då det blir förutsägbart.

Har du några exempel på hur du menar med bromsa in, backa några steg o göra det svårare för henne?

"Ah.. vet inte om jag är säker på dig än" ungefär sånt du menar?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,383 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,545 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,051 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,039 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,989 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,699 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,021 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,353 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,434 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,422 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}