LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Går detta att rädda?
2013-12-04,15:32,
Inlägg: #1
Går detta att rädda?
Träffade en tjej ute i helgen (i kön till garderoben när jag var på väg hem), vi gick och käkade och tog en promenad, försökte styra de logistiska men gick inte riktigt, (hon skulle upp tidigt, bodde hemma osv).

Tog hennes nummer. Vi messar lite på natten och hörs på sms/tele dagen efter.
Responsen känns positiv och hon verkar väldigt investerad i de hela.

Jag föreslår att vi skall ses på stan och ta en öl i veckan, hon föreslår istället en lugn kväll för att typ se en film. Så vi kommer överens om att se hos mig i veckan.

Allt bra så långt, några dagar senare får jag dock följande sms.

Hon: "Tror vi hoppar torsdag"
Jag: "ok, någon dag som passar bättre?"
Hon: "Nej de passar inte alls"
Jag: "Nehä? De var ju tråkigt, aja."
Hon: "Jag är sjukt lätt uttråkad och älskar romans så jag gör de här för din skull, jag har alldedes för stora krav"
Jag: "Ok jag förstår, aja hade varit grymt kul..."

Tyst i åtta timmar.

Hon: "Så jag skall ge dig en chans? Smile"


Tämligen obegripligt hur de pendlar. Känns här som att jag kommer i sitsen att jag måste sälja in mig själv och argumentera för att vi skall ses. Vet inte riktigt hur jag skall svara. Ser också att min respons varit en smula needy.

Tänkte hur som helst låta de hela vara ett antal dagar och sedan dra iväg något sms och kolla läget. Vad tror ni?
2013-12-04,16:38,
Inlägg: #2
RE: Går detta att rädda?
Vad tror du om svar? Nu har ju konvon gått något sms till så kanske redan failat?
2013-12-04,16:44,
Inlägg: #3
RE: Går detta att rädda?
No shit! Hahaha, tänkte väl mer för liknande konvos i framtiden.
2013-12-04,16:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-04,16:52 av {2} Sartre.)
Inlägg: #4
RE: Går detta att rädda?
Jag börjar med att säga att jag är nybörjare. Men jag vill hjälpa så gott jag kan.

Jag tror att när/om du svarar på hennes sms "Så jag skall ge dig en chans? Smile". Så ska du svara med att vara non-reaktive eller vad det kallas. Lotsas som att du inte bryr dig. Typ: "gör som du vill Smile".

Om det är så att hon skit testar dig så pusha ifrån med ett svar som. "Jag är sjukt tråkig och vet inget om romans. Så vi har nog ingen framtid tillsammans. Men vi kan vara vänner Smile"

Men vänta som sagt med att erfarnare hjälper dig. Eller läs på mer om shit-test som toledo snackar om Smile

(2013-12-04,16:42)Toledo Skrev: Ditt svar? Det sög lol

Vilket var svaret? Tongue
Heart Life is good when you have pussy Heart
2013-12-04,16:58,
Inlägg: #5
RE: Går detta att rädda?
det var väl inget fel på hans svar?

vet inte vem och hur ditt game är, men något fortsättning som skulle passa mig skulle vara att säga typ

"Asså vet inte riktigt när du håller på och velar sådär.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2013-12-04,17:27,
Inlägg: #6
RE: Går detta att rädda?
Hon: "Så jag skall ge dig en chans? Smile"

Hon försöker helt enkelt få dig att kvalificera dig inför henne aka shittest.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2013-12-04,17:47,
Inlägg: #7
RE: Går detta att rädda?
Reaktivt svar:

"Nej jag är inget bra pojkvänsmaterial ;-)"

Ickereaktivt svar:

"Vad gör du på söndag kl 15.00?"
2013-12-05,22:00,
Inlägg: #8
RE: Går detta att rädda?
Hur gick det med den tjejen? Smile
Heart Life is good when you have pussy Heart
2013-12-05,22:14,
Inlägg: #9
RE: Går detta att rädda?
Frågade om hon gjorde något på söndag. Fick svaret.

"Jag förstår inte varför du inte ger upp, jag är så krävande?

Tror som sagt att jag skall "pausa" lite och se vad som händer.
2013-12-05,22:46,
Inlägg: #10
RE: Går detta att rädda?
(2013-12-05,22:14)Dayize Skrev: Frågade om hon gjorde något på söndag. Fick svaret.

"Jag förstår inte varför du inte ger upp, jag är så krävande?

Tror som sagt att jag skall "pausa" lite och se vad som händer.

Ännu ett shittest. Tycker att du ska besvara den med humor.

typ "Aj aj, jag och du skulle aldrig passa ihop, vi är alldeles för lika" eller något liknande
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-05,23:14,
Inlägg: #11
RE: Går detta att rädda?
"Du är som mount everest. Svår att bestiga"
2013-12-05,23:18,
Inlägg: #12
RE: Går detta att rädda?
Bra stuff här haha. Tack som fan. Får se vad jag gör. Håller er uppdaterade.
2013-12-05,23:21,
Inlägg: #13
RE: Går detta att rädda?
(2013-12-05,23:14)Willson Skrev: "Du är som mount everest. Svår att bestiga"

"Like ma Dick"

Yepp, I had to...

Bra replik dock, kör på den
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-05,23:34,
Inlägg: #14
RE: Går detta att rädda?
(2013-12-04,15:32)Dayize Skrev: Hon: "Tror vi hoppar torsdag"
Jag: "ok, någon dag som passar bättre?"
Hon: "Nej de passar inte alls"
Jag: "Nehä? De var ju tråkigt, aja."
Hon: "Jag är sjukt lätt uttråkad och älskar romans så jag gör de här för din skull, jag har alldedes för stora krav"
Jag: "Ok jag förstår, aja hade varit grymt kul..."

Tyst i åtta timmar.

Hon: "Så jag skall ge dig en chans? Smile"

Broder du har den här i en liten ask, hon kmr ju tillbaka så enkelt. Hon är dock en bekräftelseslyna som håller på sådär. Men när du svarar om hur tråkigt och synd det är att inte just ni kan träffas fyller du hennes behov trots att hon inte beteer sig som hon ska. Tänk dig bara att du redan har ett fullt schema och några grymma tjejer du redan dejtar och svara därefter Smile
2013-12-05,23:50,
Inlägg: #15
RE: Går detta att rädda?
De värsta är att jag har några andra sms där jag nu inser hur uber needy jag varit. Well well, bättre sent en aldrig.
2013-12-06,00:26,
Inlägg: #16
RE: Går detta att rädda?
(2013-12-05,23:50)Dayize Skrev: De värsta är att jag har några andra sms där jag nu inser hur uber needy jag varit. Well well, bättre sent en aldrig.

Ta lärdom av det å utvecklas istället Wink Personligen när jag får sådana mess som du har fått så brukar jag helt enkelt inte svara varpå damen skickar efter nån dag lr 2 "När vill du träffas?" Smile
Stay calm and play some beerpong
2013-12-06,11:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-06,11:11 av {2} russel.)
Inlägg: #17
RE: Går detta att rädda?
(2013-12-05,23:50)Dayize Skrev: De värsta är att jag har några andra sms där jag nu inser hur uber needy jag varit. Well well, bättre sent en aldrig.

Exakt lärdom. Jag har åkt på ett flertal sånna här back in the days. De har nog de flesta. Failure before success.

(2013-12-05,23:34)godsgift Skrev: Broder du har den här i en liten ask, hon kmr ju tillbaka så enkelt. Hon är dock en bekräftelseslyna som håller på sådär. Men när du svarar om hur tråkigt och synd det är att inte just ni kan träffas fyller du hennes behov trots att hon inte beteer sig som hon ska. Tänk dig bara att du redan har ett fullt schema och några grymma tjejer du redan dejtar och svara därefter Smile

this
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-12-06,16:42,
Inlägg: #18
RE: Går detta att rädda?
(2013-12-06,11:10)russel Skrev: Exakt lärdom. Jag har åkt på ett flertal sånna här back in the days. De har nog de flesta. Failure before success.


this

Yes! Komiskt hur man läst 400 trådar om liknande problem och endå gör man samma misstag själv. Antar att man bara kan lära sig utav andras misstag när man själv begått samma själv.
2013-12-07,13:28,
Inlägg: #19
RE: Går detta att rädda?
Bara jag som tycker denna tjejen verkar riktigt weird? ^

Jag hade ungefär svarat "K" på alla hennes sms.
2013-12-07,14:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-07,14:29 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #20
RE: Går detta att rädda?
Vänd på steken bara så har du henne. Detta är en psyko tjej som motiveras något så enormt av bekräftelsen av det hela (nog för att typ alla gör det, men vissa är extrema) - därav hennes stora behov av diverse spel och få dig att jaga henne.

Svara långsammare än henne på sms, sätt frames av att hon jagar dig, säg att hon inte lever upp till dina standards, kvalificera henne med bait-hook-reel-release (dvs ställ henne frågor, belöna henne och bli imponerad för att sekunden senare säga att hon suger/bli oinresserad).

Keep us updated - om du orkar med henne, dvs.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är detta kört? Corner 13 5,440 2016-04-28,20:43
Senaste inlägg:: Corner
  Hur tar jag detta vidare? Thanatophobia 4 2,239 2014-04-09,07:59
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}