LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är detta kört?
2016-04-21,01:45,
Inlägg: #1
Är detta kört?
Allt började för ett par år sedan då jag träffade henne via jobbet jag hade då. Fan henne vill jag göra saker med tänkte jag. Det tråkiga var att hon var upptagen sedan några år.

Sen träffade jag på henne via gemensamma vänner och jag fick av dom höra att hon blivit singel.
Vi träffades via dom samt ute ett par gånger och jag tog kontakt och vi pratade en del.

Jag fick höra av en kompis att hon sagt att hon var intresserad av mig så jag lade till henne som vän på FB.

Någon vecka senare träffades vi ute och jag var bra nog packad och vågade därför ta med henne från efterfesten till polarens lägenhet. Han hade dock sagt att vi inte fick göra något i hans säng men vi hamnade där ändå och låg och hånglade. Sen sa hon att vi skulle gå in till soffan istället och där hände det som inte fick hända! Jag somnade! Jävla alkohol!

Jag tänkte att nu skiter jag i det här. Orkade inte bry mig pga att jag under en tid mått dåligt över en nyligen avslutad relation.

Hon lade till mig på snapchat och vi skrev lite smått. Inget speciellt, utan skämtade lite om saker vi pratat om tidigare. Sen hördes vi inget mer på ett tag. jag orkade som sagt inte bry mig, samt skämdes över att jag somnat.

Det gick några veckor till. Vi har mött varandra på krogen vid ett par tillfällen och bara hälsat på varandra. Hon jobbar i närheten av där jag bor så jag har mött henne när jag ska gå och handla osv. Men ingenting speciellt har hänt i övrigt. (Jag är en jävla fegis!)

Nu i helgen som var träffades vi ute och jag hade även denna gång druckit för mycket. Jag minns inte hur det gick till men vi hamnade i en taxi och satt och hånglade i baksätet, sen minns jag inget mer förens vi vaknade i min säng dagen efter. Hon var kvar nästan hela dagen och vi låg i sängen och sov och lyssnade på musik. Ingen av oss mådde speciellt bra och jag hade en sjuk ångest över att jag gjort samma misstag igen. Av någon anledning gjorde jag inga större försök att få till något. Vi låg bara och höll om varandra, pratade, kysstes lite då och då.

På eftermiddagen gick hon hem och vi sa att vi skulle höras typ, sen skickade hon ett sms till mig angående en sak vi skämtat om och hon skrev typ att hon hade haft en skön dag med mig under dagen. Vi växlade några sms sen blev inte det just nåt mer.

Jag skickade en snap till henne igår kväll, dock ganska sent. Inget speciellt, Typ att jag kommit hem från jobbet och frågade vad hon gjorde. Hon hade läst det imorse men inte svarat.

Det känns som jag förmodligen klantat bort den här chansen två gånger nu och som att det är kört.

Hur ska jag göra?
Har jag sumpat detta helt nu?
2016-04-21,06:15,
Inlägg: #2
RE: Är detta kört?
(2016-04-21,01:45)Corner Skrev: Allt började för ett par år sedan då jag träffade henne via jobbet jag hade då. Fan henne vill jag göra saker med tänkte jag. Det tråkiga var att hon var upptagen sedan några år.

Sen träffade jag på henne via gemensamma vänner och jag fick av dom höra att hon blivit singel.
Vi träffades via dom samt ute ett par gånger och jag tog kontakt och vi pratade en del.

Jag fick höra av en kompis att hon sagt att hon var intresserad av mig så jag lade till henne som vän på FB.

Någon vecka senare träffades vi ute och jag var bra nog packad och vågade därför ta med henne från efterfesten till polarens lägenhet. Han hade dock sagt att vi inte fick göra något i hans säng men vi hamnade där ändå och låg och hånglade. Sen sa hon att vi skulle gå in till soffan istället och där hände det som inte fick hända! Jag somnade! Jävla alkohol!

Jag tänkte att nu skiter jag i det här. Orkade inte bry mig pga att jag under en tid mått dåligt över en nyligen avslutad relation.

Hon lade till mig på snapchat och vi skrev lite smått. Inget speciellt, utan skämtade lite om saker vi pratat om tidigare. Sen hördes vi inget mer på ett tag. jag orkade som sagt inte bry mig, samt skämdes över att jag somnat.

Det gick några veckor till. Vi har mött varandra på krogen vid ett par tillfällen och bara hälsat på varandra. Hon jobbar i närheten av där jag bor så jag har mött henne när jag ska gå och handla osv. Men ingenting speciellt har hänt i övrigt. (Jag är en jävla fegis!)

Nu i helgen som var träffades vi ute och jag hade även denna gång druckit för mycket. Jag minns inte hur det gick till men vi hamnade i en taxi och satt och hånglade i baksätet, sen minns jag inget mer förens vi vaknade i min säng dagen efter. Hon var kvar nästan hela dagen och vi låg i sängen och sov och lyssnade på musik. Ingen av oss mådde speciellt bra och jag hade en sjuk ångest över att jag gjort samma misstag igen. Av någon anledning gjorde jag inga större försök att få till något. Vi låg bara och höll om varandra, pratade, kysstes lite då och då.

På eftermiddagen gick hon hem och vi sa att vi skulle höras typ, sen skickade hon ett sms till mig angående en sak vi skämtat om och hon skrev typ att hon hade haft en skön dag med mig under dagen. Vi växlade några sms sen blev inte det just nåt mer.

Jag skickade en snap till henne igår kväll, dock ganska sent. Inget speciellt, Typ att jag kommit hem från jobbet och frågade vad hon gjorde. Hon hade läst det imorse men inte svarat.

Det känns som jag förmodligen klantat bort den här chansen två gånger nu och som att det är kört.

Hur ska jag göra?
Har jag sumpat detta helt nu?

Låter som du är väldigt investerad i denna brud, försök styra en aktivitet med henne och gör något utan alkohol. Om hon flakear 2 gånger, så skit i henne och träffa andra brudar. Dock låter det som att hon börjar tröttna, men du får testa och styra upp och se utifrån det.
2016-04-21,07:38,
Inlägg: #3
RE: Är detta kört?
Håller med pienso.

Har du somnat två gånger av två vid sex så tycker jag absolute att du ska styra upp något. Och inget alkohol. Kanske tidigt på dagen så du inte somnar av det också!? :-P
Heart Life is good when you have pussy Heart
2016-04-21,10:15,
Inlägg: #4
RE: Är detta kört?
(2016-04-21,06:15)Pienso Skrev: Låter som du är väldigt investerad i denna brud, försök styra en aktivitet med henne och gör något utan alkohol. Om hon flakear 2 gånger, så skit i henne och träffa andra brudar. Dock låter det som att hon börjar tröttna, men du får testa och styra upp och se utifrån det.

(2016-04-21,07:38)Sartre Skrev: Håller med pienso.

Har du somnat två gånger av två vid sex så tycker jag absolute att du ska styra upp något. Och inget alkohol. Kanske tidigt på dagen så du inte somnar av det också!? :-P

Det är möjligt att jag är väldigt investerad i henne. Det är mycket tankar så som vad hon ser hos mig, varför skulle hon vilja göra saker med mig. osv. Det är förmodligen därför jag vågat tagit steget när alkohol kommit in i bilden. Hon är några år yngre än mig och så jävla het!

Hur ska jag göra för att visa att jag inte är så investerad i henne?

Under vardagarna har vi typ ingen naturlig kontakt heller, vi har bara hörts i samband med dom gånger jag har misslyckats och då är det hon som hört av sig först.

Jag vet som sagt inte, men mitt självförtroende är heller inte på topp efter ett år med massa tjafs och skit i en tidigare relation.

Jag är så jävla trött på mig själv efter allt detta.

Har det hänt för någon annan här att ni lyckats reparera nåt liknande, isåfall hur?

Kan man återuppta och göra nya försök längre fram och helt enkelt låta henne vara nu om det skulle öka chanserna för framtiden?
2016-04-21,12:53,
Inlägg: #5
RE: Är detta kört?
(2016-04-21,10:15)Corner Skrev: Det är möjligt att jag är väldigt investerad i henne. Det är mycket tankar så som vad hon ser hos mig, varför skulle hon vilja göra saker med mig. osv. Det är förmodligen därför jag vågat tagit steget när alkohol kommit in i bilden. Hon är några år yngre än mig och så jävla het!

Hur ska jag göra för att visa att jag inte är så investerad i henne?

Under vardagarna har vi typ ingen naturlig kontakt heller, vi har bara hörts i samband med dom gånger jag har misslyckats och då är det hon som hört av sig först.

Jag vet som sagt inte, men mitt självförtroende är heller inte på topp efter ett år med massa tjafs och skit i en tidigare relation.

Jag är så jävla trött på mig själv efter allt detta.

Har det hänt för någon annan här att ni lyckats reparera nåt liknande, isåfall hur?

Kan man återuppta och göra nya försök längre fram och helt enkelt låta henne vara nu om det skulle öka chanserna för framtiden?

Investera mindre genom att visa mindre intresse, låt henne ta kontakt till det mesta.

Be a fucking man, styr upp något, bestämt plats och tid. Inget "skulle du vilja träffa mig". Be there at 8 clock. That's it. Men testa och styr upp något, om det inte går efter två gånger så skiter du i henne. Finns så mycket pussy juice därute om det skulle skita sig med henne.
2016-04-22,09:11,
Inlägg: #6
RE: Är detta kört?
(2016-04-21,10:26)Toledo Skrev: Sluta dricka alkohol, låter inte som du kan hantera det.

Svårt att säga om det är kört eller inte, hon kan likaväl vara mer intresserad än innan eftersom du gång på gång dissat att kulla henne. Men hon kan likaväl tappat allt intresse.

Styr upp något medvetet, men vänta några dagar. Kanske var tydlig med att du ej ska dricka alkohol när ni ses? Haha

Pretty much it. Du vet inte innan du har testat

Får du ett nej så slipper du undra iaf
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2016-04-23,14:43,
Inlägg: #7
RE: Är detta kört?
Låter som som hon har intresse i dig så tror inte det är kört.

Vänta ett par dagar, och kontakta henne för att hitta på något kul, biljard eller nåt i den stilen. Och som andra i tråden nämnt tidigare, ta det lugnt med alkoholen Wink
2016-04-23,20:18,
Inlägg: #8
RE: Är detta kört?
När jag investerat för mycket i en tjej. Så slutar jag höra av mig. Jag har fördelen att jag träffar dessa tjejer ca en gång i månaden i sociala sammanhang. Och då är det bara att vara cool och snacka på som vanligt. Som om inget har hänt. Även fast jag kanske har negativa känslor mot tjejerna. Men oftast så hjälper det att sluta höra av sig mot "investeringen". Att jag helt enkelt inte längre bryr mig. Och vi kan vara intima ändå.

Var det hon som hade styrt upp träff skrev du? Då borde hon vara lite investerad i dig.
Heart Life is good when you have pussy Heart
2016-04-25,01:50,
Inlägg: #9
RE: Är detta kört?
(2016-04-21,10:26)Toledo Skrev: Sluta dricka alkohol, låter inte som du kan hantera det.

Svårt att säga om det är kört eller inte, hon kan likaväl vara mer intresserad än innan eftersom du gång på gång dissat att kulla henne. Men hon kan likaväl tappat allt intresse.

Styr upp något medvetet, men vänta några dagar. Kanske var tydlig med att du ej ska dricka alkohol när ni ses? Haha

(2016-04-21,12:53)Pienso Skrev: Investera mindre genom att visa mindre intresse, låt henne ta kontakt till det mesta.

Be a fucking man, styr upp något, bestämt plats och tid. Inget "skulle du vilja träffa mig". Be there at 8 clock. That's it. Men testa och styr upp något, om det inte går efter två gånger så skiter du i henne. Finns så mycket pussy juice därute om det skulle skita sig med henne.

(2016-04-22,09:11)Schlinus Skrev: Pretty much it. Du vet inte innan du har testat

Får du ett nej så slipper du undra iaf

(2016-04-23,14:43)biggerstrongerfaster Skrev: Låter som som hon har intresse i dig så tror inte det är kört.

Vänta ett par dagar, och kontakta henne för att hitta på något kul, biljard eller nåt i den stilen. Och som andra i tråden nämnt tidigare, ta det lugnt med alkoholen Wink

(2016-04-23,20:18)Sartre Skrev: När jag investerat för mycket i en tjej. Så slutar jag höra av mig. Jag har fördelen att jag träffar dessa tjejer ca en gång i månaden i sociala sammanhang. Och då är det bara att vara cool och snacka på som vanligt. Som om inget har hänt. Även fast jag kanske har negativa känslor mot tjejerna. Men oftast så hjälper det att sluta höra av sig mot "investeringen". Att jag helt enkelt inte längre bryr mig. Och vi kan vara intima ändå.

Var det hon som hade styrt upp träff skrev du? Då borde hon vara lite investerad i dig.

Tack för alla tips och råd!
Lyckades få hem henne i helgen och vi låg med varandra.

Vi hördes inte under veckan, men på fredag kväll skickade hon en snap till mig att hon drack ett glas vin. Jag frågade "vad händer?" Hon svarade att hon tittade på tv, utan motfråga.

Jag skrev, skit i tvn så tar några glas vin i stället!

Hon skrev varken ja eller nej men det verkade som hon ville framstå som att hon var upptagen.

Då tänkte jag att jag inte skulle skriva nåt mer till henne den kvällen utan åkte till en fest.

När det gått några timmar skrev hon och frågade vad jag gjorde och att hon ville göra nåt.

Jag svarade "kommer om 15 och hämtar dig".

"Ja, gör det." svarade hon.

Sen började hon ändra sig och hålla på.
"Gör som du vill då" skrev jag.

Efter några till meddelanden så frågade jag bara:
"ska du med eller inte?"

Då skulle hon med helt plötsligt.

Åker hem hit och drickar lite vin och pratar.
Då kommer hon på att ciggen var slut så vi måsta gå och köpa det.

Nar vi går tillbaka från affären så börjar hon på igen och säger att hon inte skulle sova kvar hos mig, bla bla.

Gör som du vill, svarade jag.

Sen kom vi hem hit och satt i soffan en stund. Kände att jag började bli kåt så då sa jag att nu går vi till sängen. Sen blev det ligga för hela slanten.

Vi låg även på morgonen dagen efter och jag körde hem henne.

Dagen efter var jag på en annan fest och då skickade hon att hon drack vin då också. Jag svarade inget speciellt på det utan gjorde typ tummen upp. Detta var i lördags kväll.

sen idag har vi inte skrivit just något mer än att jag taggade henne i en rolig bild på insta som hon besvarade,

Jag vill ju träffa denna tjejen fler gånger men hon är lite svår och jag känns mer intresserad och investerad i henne.

Hur vänder jag på steken så hon blir mer investerad?
2016-04-25,05:02,
Inlägg: #10
RE: Är detta kört?
Tjejen är som katter de hör av sig de når de har tid eller lust. Vi är hundarna som ständigt söker uppmärksamhet.

Gött med ligget. Hon kommer höra av sig om hon är tillräckligt intresserad,
Sit back and relax, hon ska initiera kontakt nu, hon ska alltid investera i dig mer.
När hon hör av sig styr du upp något.
2016-04-25,09:17,
Inlägg: #11
RE: Är detta kört?
Håller med pienso. Låt henne ta kontakt nu. Det kan säkert gå lång tid. Men det är bara att bita ihop och göra något annat.
Heart Life is good when you have pussy Heart
2016-04-25,16:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-04-25,16:44 av {2} Parafras.)
Inlägg: #12
RE: Är detta kört?
Bra jobbat och stort grattis!

Nu;
På lördagen så tog hon kontakt med dig? Du svarade lite halv-tråkigt?
Sedan taggade du henne på någon bild och hon svarade?

Iallafall,
Du kan nu ta ett steg tillbaka. Tagga inte i bilder, hör inte av dig, skicka inga snapchats eller liknande. När hon skriver kan du svara helt normalt. Och, om hon tar kontakt och du märker att hon är intresserad så föreslå en ny date. Helst hade jag gjort detta på fyllan dock, mötas upp senare på kvällen när ni båda druckit.

Men ta det lugnt nu! Hon kommer investera. Få inte panik om hon inte hört av sig innan helgen. Uppdatera också.
2016-04-26,16:39,
Inlägg: #13
RE: Är detta kört?
Ja, uppdatera! :-D
Heart Life is good when you have pussy Heart
2016-04-28,20:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-04-28,20:48 av {2} Corner.)
Inlägg: #14
RE: Är detta kört?
(2016-04-25,05:02)Pienso Skrev: Tjejen är som katter de hör av sig de når de har tid eller lust. Vi är hundarna som ständigt söker uppmärksamhet.

Gött med ligget. Hon kommer höra av sig om hon är tillräckligt intresserad,
Sit back and relax, hon ska initiera kontakt nu, hon ska alltid investera i dig mer.
När hon hör av sig styr du upp något.

(2016-04-25,09:17)Sartre Skrev: Håller med pienso. Låt henne ta kontakt nu. Det kan säkert gå lång tid. Men det är bara att bita ihop och göra något annat.

(2016-04-25,16:43)Parafras Skrev: Bra jobbat och stort grattis!

Nu;
På lördagen så tog hon kontakt med dig? Du svarade lite halv-tråkigt?
Sedan taggade du henne på någon bild och hon svarade?

Iallafall,
Du kan nu ta ett steg tillbaka. Tagga inte i bilder, hör inte av dig, skicka inga snapchats eller liknande. När hon skriver kan du svara helt normalt. Och, om hon tar kontakt och du märker att hon är intresserad så föreslå en ny date. Helst hade jag gjort detta på fyllan dock, mötas upp senare på kvällen när ni båda druckit.

Men ta det lugnt nu! Hon kommer investera. Få inte panik om hon inte hört av sig innan helgen. Uppdatera också.

(2016-04-26,16:39)Sartre Skrev: Ja, uppdatera! :-D

Okej, det är som alla säger. Jag får vänta helt enkelt då hon inte investerat något alls i princip.

Inget har hänt sedan det sista jag skrev förutom att hon igår gillade en rolig kommentar som jag skrev till en annan polare på FB. Det har ju ingen betydelse egentligen.

Jag håller er uppdaterade!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? kball 5 2,044 2016-07-03,14:34
Senaste inlägg:: kball
  Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd Champagne 23 9,569 2016-01-01,11:52
Senaste inlägg:: bcude
  Shittest? Kört eller ej? Thanatophobia 52 27,044 2014-05-22,21:28
Senaste inlägg:: Beerpong
  Hur tar jag detta vidare? Thanatophobia 4 2,237 2014-04-09,07:59
Senaste inlägg:: trollface
  Går detta att rädda? Dayize 19 9,429 2013-12-07,14:29
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}