LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad är det med svenska tjejer egentligen?
2013-12-11,18:08,
Inlägg: #41
RE: Vad är det med svenska tjejer egentligen?
(2013-12-11,01:44)Ragnarök Skrev: Min erfarenhet är att om man bodyrockar så existerar inte det där problemet vid öppning. Det är DHV genom att man inte är investerad/intresserad av tjejen, sen när man väl vänder sitt kroppspråk mot henne så blir det en pull typ (investering från ens egna sida). Så var försiktig när man ändrar sitt kroppsspåk efter öppning till att mer rapportsamtal (vänder sig emot henne). När tjejen brytit sin frame (fnittrat, brutit ögonkontakten genom att kolla neråt, klassiska IOIs, visar sig submissive/visat sexuellt intresse helt enkelt) inför en så vänder man sig mot henne med kroppspråket och tar det vidare - tjejen är nu öppnad och redo för konversation.

Det är extremt grundläggande av grundläggande hur man öppnar men många verkar glömma detta för "de är naturals och behöver inte tänka på sånt"

Sen tycker jag svenska tjejer är bra på sina sätt dåliga på andra. Har ändå rest en del nu och bott i Latinemerika sen ett år tillbaka. Har knullat med rätt många olika nationaliteter vid det här laget och svenskar är väldigt icke sexuella i sin kommunikation. Om en tjej och en kille I Sverige möts så är det inte alltid det finns den där "spänningen" mellan könen, eller den spänningen stöttas inte av omgivningen på samma sätt som i ett samhälle där man i motsats till Sverige befrämjar att det finns en skillnad mellan män och kvinnor.

Ord. Dock är svenska tjejer jävligt torra, finns väl en del men skönast är när man får dom runt fingret och bara belönar dom lite ibland så slutar dom inte. Du kan vara otrevlig på ditt sätt utan att det går ut över henne och hon fattar inte vinkeln. En sak jag märkt är att de är inte ofta man får en skön sexuell personkemi med brudar i Sverige, ingen erfarenhet från andra länder men de enda jag haft de med är ex
2013-12-13,06:13,
Inlägg: #42
RE: Vad är det med svenska tjejer egentligen?
(2013-12-08,19:14)confused... Skrev: Utländska tjejer rent generellt som jag snackar med här i Norge och Sverige konverserar tillbaka mycket mer och får dom intresse för en kille blir det mer en 2vägs konversation där båda flörtar med varandra och försöker bidra till konversationerna.

Svenska och Norska kvinnor däremot, fyfan vad tråkigt det ofta är att flörta/ragga på dom, ofta är det en 1vägs kommunikation där bruden knappt bidrar något tillbaka och iprincip bara sitter där som ett fån. För "det är ju mannen som ska visa att han förtjänar henne, hon är ju kvinna så hon behöver inte göra något, hon är automatiskt awesome".

Jag tror en stor del av anledningen är som jag skrev ovan, feministiska jävla skit kulturen. Dom är inte enbart uppväxta med att få höra vad dom förtjänar och tror dom är änglar på jorden, utan dom får även höra hur dom ska bete sig för att vara en bra kvinna.

Klockrent, det där känner jag igen allt för väl. Exakt så där var mitt ex. Hon skulle inte behöva göra nåt eftersom hon var snygg.
2013-12-14,04:23,
Inlägg: #43
RE: Vad är det med svenska tjejer egentligen?
Confused, sagt det här förut, no offense, men känns som att du behöver spendera mindre tid teoretiskt, du är "för" kunnig där, vilket jag tror skadar ditt IRL game jävligt mkt.

Personligen är jag rätt dominant i naturen, inget jag reflekterat över mer än på senare år.. och ja, man får en del gratis, helt klart. tex vet jag att jag inte är den snyggaste killen (dock inte ful heller, average snarare), men vissa tjejer avgudar en, något jag är säker har o göra med min personlighet/dominans.

Sen kan man sumpa det på braaaa många andra sätt, så det är ingen direkt garanti att få ligga bara för att du e dominant, något jag tror många "nybörjare" inom pua tror. Massa chodes som sagt till mig "men du har väl inget problem att få ligga?". Dom tror bara för man, i deras ögon, kan prata med tjejer och vara säker osv att man får ligg garanti, men det är såååååå mkt mer inblandat i spelet, som dom flesta vet. Man kan haffa tjejer på så många olika sätt, dominans är bara ett utav dom, men som sagt, ingen garanti.

Vet killar som spelar på osäkerhet för att få tjejer, tro det eller ej. Spelar på "offerkortet", vilket VÄLDIGT många tjejer faller för (dom känner "Moderkänslan" och faller direkt där). Visst, du får nöja dig med en viss typ av tjejer, men ändå, dom får iaf ligga mer än average chode vilket e lite kul/tragiskt.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,346 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Svenska PU-scenen död!?? Styx 8 2,323 2018-05-09,17:43
Senaste inlägg:: heiayo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,488 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 4,956 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,012 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,915 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,646 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 2,957 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,267 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,391 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}