LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
OMFG - Ok beteende av frun??
2013-12-13,20:24,
Inlägg: #1
OMFG - Ok beteende av frun??
Tråd på kolozzeum idag:

Citat:Ok beteende av frun?

Var på toa inatt och skulle kolla klockan på fruns telefon och råkade se ett meddelande som fick mig att reagera och läsa resterande.

Var en konversation med en pappa till ett barn på hennes förskola som hon har viss kontakt med. Kommer inte ihåg det exakt men återger det bäst jag minns.

Han: Ska du inte göra något roligt, kanske sy dig ett par string?
Frun: Jag gör en massa roligt och trosor är bara i vägen i vilket fall när man ska ha sex.
Han: Ja och det blir väl bara kladdiga på en gång i vilket fall?
Frun: Har du inte fått sex på länge eller?
Han: Haha, nej det var ett par dagar sedan faktiskt.
Frun: Jag har vissa saker jag är väldigt bra på faktiskt.
Han: Som att?
Frun: Att suga ***, men det finns säkert någon som är bättre, kanske din fru?

blablabla av saker jag inte minns.

Han: Du kanske skulle spela in en film?
Frun: Ja en porrfilm kanske, vi kan spela in en ihop?

Blablabla...

Frun: Kom ner då så ger jag dig en omgång.
Han: Nej jag kanske skulle återgå till jobbet nu.

Ungefär så såg samtalet ut. Till saken hör att de här två filurerna har haft kontakt och skickat meddelanden till varandra periodvis i snart två år. Har tyckt det varit lite märkligt ibland men inte brytt mig nämnvärt faktiskt men nu lyfter jag faktiskt lite på ögonbrynen.

Lite "småkul" till saken hör att frugan inte alls tycker om att "suga ***" och säger sig tycka det är rätt meninglöst för henne men i det här samtalet lyfter hon upp det som en grej hon är proffs på. Lika så är hon i verkliga livet pryd av sig och pratar aldrig om sex utan är tyst som musen om önskemål mm men för han tycks hon ju öppna upp sig.

Jag tror inte att hon varit otrogen och tror faktiskt inte att hon har planer på att vara det heller men förstår inte riktigt vad hon pysslar med.

Samt, bör jag konfrontera henne med att jag tjuvläst i hennes mobil eller låta hela saken bero?

Vetitusan alltså men stört mig ordentligt hela dagen och känner mig faktiskt rätt äcklad av henne och han mannen lär jag väl nita nästa gång jag stöter på han på Ica då han har fru och barn han med och sitter på nätet och äcklar sig med andra.

Vad gör man?

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=207931
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-13,20:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-13,20:32 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #2
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
hahaha chode much??

"Jag tror inte att hon varit otrogen och tror faktiskt inte att hon har planer på att vara det heller men förstår inte riktigt vad hon pysslar med."

jisses
2013-12-13,20:30,
Inlägg: #3
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
Ooooh damn
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-13,21:30,
Inlägg: #4
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
Holy shit, är de[/align]tta inte ett troll vet jag inte vad jag ska tro om killen haha!
2013-12-13,23:45,
Inlägg: #5
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
Well, inte alltid så jävla lätt att inte bli "chode" när man skaffar barn och gifter sig... Det beskrivs i någon PUA litteratur(kommer inte ihåg vilken) att de allra flesta klarar inte av att hålla uppe sin charm/alphahanne stil när detta sker. Förutom de personer som har en naturlig ledar position, såsom chef på ett jobb eller något.
2013-12-14,00:23,
Inlägg: #6
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
Testosteron sänks när man håller i barn, när man hör deras gråt å skrik osv.

Det blir som en ny period i livet, men kvinnans biologi kvarstår dock, ack ack! Wink
2013-12-14,04:09,
Inlägg: #7
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
(2013-12-13,23:45)illdan Skrev: Well, inte alltid så jävla lätt att inte bli "chode" när man skaffar barn och gifter sig... Det beskrivs i någon PUA litteratur(kommer inte ihåg vilken) att de allra flesta klarar inte av att hålla uppe sin charm/alphahanne stil när detta sker. Förutom de personer som har en naturlig ledar position, såsom chef på ett jobb eller något.

Exakt, man ska nog inte snacka så jävla mkt förrän man har ungar. En sak o va singel eller förhållande, men har du en ungjävel du ska ha i tillägg till ditt jobb (samt din fru som garanterat gått ner sig sen ni träffades) så är du nog inte så jävla alfa längre.

Men vafan. Hade jag läst det där på min bruds mobil hade det vart hejdå direkt
2013-12-14,14:33,
Inlägg: #8
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
Han har tagit upp det med tjejen nu.

Citat:Frugans anledning var väl det väntade, hon känner sig inte uppskattad och tillräckligt älskad och att allt för denna man bara varit ett spel för att se om hon fortfarande är attraktiv.

Oh god
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-14,14:48,
Inlägg: #9
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
svara med en länk
2013-12-14,15:43,
Inlägg: #10
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
(2013-12-14,00:23)AplAy Skrev: Testosteron sänks när man håller i barn, när man hör deras gråt å skrik osv.

Vad är det där för skitsnack?
2013-12-14,16:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-14,16:06 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #11
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
(2013-12-14,15:43)Vetinte Skrev: Vad är det där för skitsnack?

AplAy brukar veta vad han snackar om...

http://youtu.be/9XZv4MCRKTM?t=4m10s
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-12-14,16:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-14,16:29 av {2} Vetinte.)
Inlägg: #12
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
Jag känner mig typ extra cool när jag håller i syrrans unge ute på stan. Vi bor tillsammans och har gjort det i ett halvår, tror fan inte på att jag fått sänkt testo.
2013-12-14,16:59,
Inlägg: #13
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
(2013-12-14,16:28)Vetinte Skrev: Jag känner mig typ extra cool när jag håller i syrrans unge ute på stan. Vi bor tillsammans och har gjort det i ett halvår, tror fan inte på att jag fått sänkt testo.

Titta på Länken DonJohan länkade
Stay calm and play some beerpong
2013-12-19,15:40,
Inlägg: #14
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
(2013-12-14,16:28)Vetinte Skrev: Jag känner mig typ extra cool när jag håller i syrrans unge ute på stan. Vi bor tillsammans och har gjort det i ett halvår, tror fan inte på att jag fått sänkt testo.

Science doesn't give a shit about your beliefs...

Du vet att andra hormoner/associationer kan också påverka varför du känner dig "cool".

And on topic again;
Jävlar, detta är förnekelse på hög nivå hos mannen att inte se detta. Sen är han säkert också jävligt tråkig och blivit för "tämjd" men ja, she's obvious slooting around... sloots gon sloot
2014-01-02,03:12,
Inlägg: #15
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
Säga vad man vill om han, dom och situationen. Det intressant här är att tänka sig in i hans situation. Vad hade jag gjort? Intressant Smile Bra EvilValle att du postar saker som får en att ifrågasätta och utforska sig själv Smile
2014-01-02,03:22,
Inlägg: #16
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
(2013-12-19,15:40)Outkast Skrev: sloots gon sloot

Strongly aware.

Och OP var inte en bögjävel för en gångs skull.

Seriöst, med det ekonomiska självmord som äktenskap i västvärlden innebär är det ett under hur folk fortfarande så lättvindigt tillåter sig själva att indoktrineras i den typiska "happily ever after"-fantasin. Then again, när kalifatet Svergistan upprättas kommer nog uppnosiga feminister inte att ses på med blida ögon, so it all balances out in the end.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2014-01-04,00:25,
Inlägg: #17
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
Tycker mest det låter komiskt på ett pinsamt sätt, hade nog funderat lite över vad för kvinna jag var gift med.
2014-01-04,12:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-04,12:36 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #18
RE: OMFG - Ok beteende av frun??
Frågan är ju då, om han lämnar henne eller sväljer det och godtar hennes ursäkter samt går vidare med henne.

Jävla sits i vilket fall. Verkar som tråden på kolo lagts ner, fan ingen uppföljning... Det hade vart mer intressant att se vilken typ han själv var.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur är denna killes beteende? Chill? tay 61 39,190 2014-03-23,19:24
Senaste inlägg:: tay
Video Tyler remix OMFG Evilvalle 3 1,872 2013-11-17,19:50
Senaste inlägg:: kinkykong
  Dilemma med brud och mitt beteende! Madrock 13 5,453 2013-03-04,22:35
Senaste inlägg:: Madrock
  Min story - Utseende vs Beteende. Silentshot 3 2,508 2013-02-08,08:59
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Mobil pajjar prosocialt beteende Mössan 5 1,756 2012-03-08,04:54
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}