LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Whatafaaack???
2013-12-19,16:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-19,16:20 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #21
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,16:09)Beerpong Skrev: Växjö Wink vi har en massa vackra granar att beskåda här...

Hahaha, i know that feeling bro..

(2013-12-19,16:08)Donjohan Skrev: Mmm. Låter som hon är tillbaka med exet.

Men vafan, kör på. Experimentera lite för skojs skull och skit i om du nu framstår som needy, det om något är ju needy.
Ring upp och var otrevlig.

Mhmm, sant det också. Känns om jag väntar ut detta kommer hon höra av sig tillslut, vi hade väldigt bra kontakt under ett tag. Men jaa, väntar någon dag och sen kanske slänger iväg ett mess o frågar dafuq hon håller på med..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,16:36,
Inlägg: #22
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,16:08)Donjohan Skrev: Mmm. Låter som hon är tillbaka med exet.

Men vafan, kör på. Experimentera lite för skojs skull och skit i om du nu framstår som needy, det om något är ju needy.
Ring upp och var otrevlig.

Du kan ju alltid testa. Gametekniker hade aldrig funkat ifall man resonerar att försöka undvika vara needy är needy, för då hade man aldrig kunnat testa nya tekniker.
2013-12-19,17:05,
Inlägg: #23
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,16:36)Show boat Skrev: Du kan ju alltid testa. Gametekniker hade aldrig funkat ifall man resonerar att försöka undvika vara needy är needy, för då hade man aldrig kunnat testa nya tekniker.

True, tips på vad jag skriva i messet? Kanske ringer också, vet inte. Men tips på hur ett sms kan se ut i detta läge?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,17:26,
Inlägg: #24
RE: Whatafaaack???
Har fått en brud som vill "träffa" mig på badoo nu men man kan ju inte se vem de e ?
2013-12-19,17:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-19,17:45 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #25
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,17:26)Ballin Skrev: Har fått en brud som vill "träffa" mig på badoo nu men man kan ju inte se vem de e ?

Det får du genom att ha superpowers, antigen betalar du för det eller skickar ett meddelande till X antal i din telefonlista eller nåt shit. Annars kan du gå genom encounters o se om du hittar henne där. Du måste då veta hennes namn och hur hennes profilbild ser ut på ett ungefär, o du kan se hennes profilbild i en "suddigversion" annars kan du ju gå in på "folk i närheten" och skriva till chicks där!

Funderar på att slänga iväg ett mess ikväll eller imorgon kväll o skriva "jasså, du har redan tröttnat på mig Wink" hur låter det?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,17:46,
Inlägg: #26
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,17:43)Flumrider Skrev: Det får du genom att ha superpowers, antigen betalar du för det eller skickar ett meddelande till X antal i din telefonlista eller nåt shit. Annars kan du gå genom encounters o se om du hittar henne där. Du måste då veta hennes namn och hur hennes profilbild ser ut på ett ungefär, o du kan se hennes profilbild i en "suddigversion" annars kan du ju gå in på "folk i närheten" och skriva till chicks där!

Funderar på att slänga iväg ett mess ikväll eller imorgon kväll o skriva "jasså, du har redan tröttnat på mig Wink" hur låter det?

Låtsas som att du inte vet om att hon tröttnat på dig, eller som att du egentligen inte bryr dig. Tycker du ska vänta några dagar eller bara skriva till henne om något poppar upp i din skalle
2013-12-19,17:48,
Inlägg: #27
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,17:46)Ballin Skrev: Låtsas som att du inte vet om att hon tröttnat på dig, eller som att du egentligen inte bryr dig. Tycker du ska vänta några dagar eller bara skriva till henne om något poppar upp i din skalle

Yeah, det som gör det fucked är att vi aldrig smsade och nu helt plötsligt börjar jag messa. Men ja, ska vänta någon dag. Då lär väl hon fundera på varför jag inte hört av mig via sms osv?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,17:51,
Inlägg: #28
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,17:48)Flumrider Skrev: Yeah, det som gör det fucked är att vi aldrig smsade och nu helt plötsligt börjar jag messa. Men ja, ska vänta någon dag. Då lär väl hon fundera på varför jag inte hört av mig via sms osv?

Hon har säkert flera snubbar på sig varje dag om hon är en 6++, men aa vänta nån dag och öppna med något simpelt/humor/drygt är mitt tips
2013-12-19,18:01,
Inlägg: #29
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,17:51)Ballin Skrev: Hon har säkert flera snubbar på sig varje dag om hon är en 6++, men aa vänta nån dag och öppna med något simpelt/humor/drygt är mitt tips

Yepp. Jävligt lustigt dock att hon först är på, säger hur snygg osv jag är, skriver flera gånger att hon skulle vilja va hos mig osv, skickar nakenbilder och sen, pigg allt borta. Mycket möjligt att hon skaffat pojkvän, känns dock för otroligt. Men ja, väntar någon dag och sen skickar iväg ett mess.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,18:04,
Inlägg: #30
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,18:01)Flumrider Skrev: Yepp. Jävligt lustigt dock att hon först är på, säger hur snygg osv jag är, skriver flera gånger att hon skulle vilja va hos mig osv, skickar nakenbilder och sen, pigg allt borta. Mycket möjligt att hon skaffat pojkvän, känns dock för otroligt. Men ja, väntar någon dag och sen skickar iväg ett mess.

Hon har inte skaffat en pojkvän på 1 dag haha. Du tog emot allting hon sa till dig och blev säkert exhalterad och trodde allt va "safe" nu men egentligen så va allt bara ett stort shit-test för att se hur mycket hon kan öppna upp dig, att bli för personlig på chatt/internet tror jag förstör allt som har med nyfikenhet att göra
2013-12-19,18:40,
Inlägg: #31
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,18:04)Ballin Skrev: Hon har inte skaffat en pojkvän på 1 dag haha. Du tog emot allting hon sa till dig och blev säkert exhalterad och trodde allt va "safe" nu men egentligen så va allt bara ett stort shit-test för att se hur mycket hon kan öppna upp dig, att bli för personlig på chatt/internet tror jag förstör allt som har med nyfikenhet att göra

Förstår dig. Dock var det hon som öppnade upp sig och blev personlig, hon berättade om en del saker till mig, ringde mig nån dag när nåt var knas osv. Enligt mig själv hittade jag en bra balans i det hela. Jag skulle tippa på att hon tog bort allt pga bilderna hon skickade, att hon kände sig horig. Som tidigare nämnt sa hon även att hon ej är en sån som skickar tit-pics.. Är dock fortfarande förbryllad över vad fan som hände, haha! New Experience in the luggage!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,19:33,
Inlägg: #32
RE: Whatafaaack???
Hon kanske är en mästare på C/D. Boostar, boostar, boostar den från ingenstans totalt oförutsägbart sparkar hon undan stolen ordentligt. Du hajjar ingeting, 10 frågor börjar komma upp, dafaq, och investeringen skjuter i taket.

Iallafall, märkligt men whatever.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-12-19,19:48,
Inlägg: #33
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,19:33)russel Skrev: Hon kanske är en mästare på C/D. Boostar, boostar, boostar den från ingenstans totalt oförutsägbart sparkar hon undan stolen ordentligt. Du hajjar ingeting, 10 frågor börjar komma upp, dafaq, och investeringen skjuter i taket.

Iallafall, märkligt men whatever.

Mhmm, hon kanske förväntar sig att jag ska smsa en massa, ringa o shiet? Jag struntar i detta, var en rolig period, fick se hennes boobs då hon tidigt sa att hon inte visar via snapchat. Har inte tid att hålla på o bitcha efter henne. Som sagt, her loss med tanke på den tidigare relationen hon hade! Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,21:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-19,21:21 av {2} selected.)
Inlägg: #34
RE: Whatafaaack???
Med tanke på att ni bodde 5 timmar från varandra så tror jag inte att hon brydde sig särskild mycket om vad ni pratade om via sms och facebook och kanske bara utnyttjade att använda dig som gosenalle och få bekräftelse. Det vad jag tror.
2013-12-19,21:57,
Inlägg: #35
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,21:20)selected Skrev: Med tanke på att ni bodde 5 timmar från varandra så tror jag inte att hon brydde sig särskild mycket om vad ni pratade om via sms och facebook och kanske bara utnyttjade att använda dig som gosenalle och få bekräftelse. Det vad jag tror.

Kan mycket väl vara så. Dock märks det ganska snabbt om bruden/kompisen/killen bryr sig eller inte i en konversation, vare sig det är över nätet eller IRL. Kanske jag som lever i förnekelse just på denna punkt, men ja som sagt, märks tydligt när någon är investerad i en eller inte.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-20,01:00,
Inlägg: #36
RE: Whatafaaack???
5 timmar är inte ett dugg värt att bry sig för. Sure du var thrilled men gå vidare med andra som bor närmre zonen.

Tänk att du låter djävulen vinna om du hör av dig igen.
2013-12-20,13:57,
Inlägg: #37
RE: Whatafaaack???
(2013-12-20,01:00)Sex Intelligence Skrev: 5 timmar är inte ett dugg värt att bry sig för. Sure du var thrilled men gå vidare med andra som bor närmre zonen.

Tänk att du låter djävulen vinna om du hör av dig igen.

Tänker inte höra av mig och avståndet är jag mycket väl medveten om. Men som tråden lyder handlar det om vad fan som hände. Det är många här som inte kan svara på det, inklusive mig själv som finner den här situationen väldigt odd men samtidigt lustig.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-20,14:10,
Inlägg: #38
RE: Whatafaaack???
(2013-12-20,13:57)Flumrider Skrev: Tänker inte höra av mig och avståndet är jag mycket väl medveten om. Men som tråden lyder handlar det om vad fan som hände. Det är många här som inte kan svara på det, inklusive mig själv som finner den här situationen väldigt odd men samtidigt lustig.

Därav ännu mindre värt o lägga energi på, du kan omöjligt veta vad fan hon sysslar med, men ja som sagts redan så troligtvis handlar det om att hon gillade bekräftelsen från dig, o nu har hon säkert skaffat en pojkvän, eller ja nån annan som ger henne bekräftelse och då bor närmre henne.
2013-12-21,04:22,
Inlägg: #39
RE: Whatafaaack???
Ergo slooots gonna sloot, put bar on back and work your gloots
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-12-21,12:17,
Inlägg: #40
RE: Whatafaaack???
(2013-12-21,04:22)golvmopp Skrev: Ergo slooots gonna sloot, put bar on back and work your gloots

Hahah jag förstod Inte ett skit...Sad
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}