LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur fan får man en svår modell att öppna upp sig.
2014-01-03,23:38,
Inlägg: #1
Hur fan får man en svår modell att öppna upp sig.
Håller fan på att bli galen, tog kontakt med en brud på facebook som jag haft under längre tid, till en början var hon extremt jävla svår, nästan dumförklarade mig för att jag skrev.

Jag:
tja!

Hon:
Jaha hejhej

Jag:
Jaha? allt bra eller
onsdag 23:24

Hon:
Absolut!

Jag:
jasså, är du alltid så här pratglad eller? Wink

Hon:
Haha men jag vet inte vem du är..

Jag:
j 20, tränar fotboll, gillar färgen blå, jobbar som barvärd och hatar strandpromenader. haha vet inte vem du är heller, men eftersom vi är vänner så måste du ju vara nån (copy valle)

Hon:
H 18 år, hatar färgen blå, går sista året på gymnasiet, älskar strandpromenader Wink

Jag:
Du har väl hört den om att plus och minus dras till varandra Wink

Hon:
Hmm.. när jag tänker efter så är blå ganska fint Wink

Jag:
Kul att jag har sånt inflytande på dig redan att du rättar dig till efter mig

Hon:
Haha!

Jag:
Gissar att miss h pluggar ekonomi?

Hon:
Nehedu! Det för jag inte!

Jag:
Då måste det vara frisör. Säg inte jysk haha

Hon:
Och vad får dig att tro det?

Jag:
Magkänsla

Hon:
Då har du helt fel!

Jag:
Jasså vad går dudå

Hon:

Barn och fritid

Går social inriktning så läser inte barn

Jag:

Jasså, är det kul?

Hon:
Aaa det tycker jag

Jag:
tur det, har du snapchat?

Hon:
Yes

Jag:
är den hemlig

Hon:
Ja superhemlig

Jag:
Give me

Hon:
Kanske

Jag:
Seså

Hon:
H******

Jag:
duktig flicka

Hennes snapchat frågade jag efter istället för numret, roligare att skicka bilder än att skriva tråkiga sms. Nåväl snapchattade henne dagen efter och fråga vad hon skulle göra ikväll, till en början var hon så där hybris seg och svarade bara korta svar, ni vet dom brudar som fått för mycket luft genom åren.

Till en början skickade hon bara massa svarta bilder men sedan började hon öppna upp sig, skickade bild på sitt ansikte, kollade min bild direkt när jag skickade och svarade direkt, hennes investering ökade, men har inte kommit längre, tycker hon verkar så jävla svår, dock älskar jag utmaningar och tänker fan inte ge mig tills jag träffat henne, jag suger på textgame tycker det skitsvårt att styra något till träff irl, mycket lättare utanför datorn.
2014-01-03,23:47,
Inlägg: #2
RE: Hur fan får man en svår modell att öppna upp sig.
(2014-01-03,23:43)Toledo Skrev: Verkar som det flyter på bra !

Yeah, fortsätt bara niggeh
2014-01-03,23:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-03,23:50 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #3
RE: Hur fan får man en svår modell att öppna upp sig.
(2014-01-03,23:43)Toledo Skrev: Verkar som det flyter på bra !

Ja men vill gå hela vägen, hon varvar sina bilder med olika svar, precis som push and pull, ena sekunden verkar hon intresserad för att i nästa inte bry sig, men ändå så är hon jävligt snabb på att titta och svara så jag tar det som en investering, varför skulle hon ens ödsla tid på något som inte är intressant.

Känns som om det är en form utav shit test när hon svarar med korta svar för att se om jag kommer med en ny fråga eller om jag ger upp.

Jävligt kluvert det där när jag är fucking sämst på textgame haha
2014-01-04,00:31,
Inlägg: #4
RE: Hur fan får man en svår modell att öppna upp sig.
1. Fortsätt skicka bilder/messa
2. Ibland när hon skickar så tar du LÅNG tid på dig att svara - Medans du ibland svarar direkt, du kommer märka att detta resulterar i att hon snart börjar svara snabbare och snabbare.

3. Ha tålamod, desto mer bekväm hon blir med dig och desto mer hon investerar - desto mer intresserad kommer hon bli, det verkar som att det bara är en tidsfråga.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer? ChuckNorris 27 16,746 2014-03-29,01:20
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set? GBG 9 2,763 2012-06-28,12:51
Senaste inlägg:: devil
  Få henne öppna upp sig? premium 5 1,736 2012-05-06,19:35
Senaste inlägg:: premium
  Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat? panto 5 2,255 2012-03-25,04:24
Senaste inlägg:: vinividivici

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}