LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur fan får man en svår modell att öppna upp sig.
2014-01-03,23:38,
Inlägg: #1
Hur fan får man en svår modell att öppna upp sig.
Håller fan på att bli galen, tog kontakt med en brud på facebook som jag haft under längre tid, till en början var hon extremt jävla svår, nästan dumförklarade mig för att jag skrev.

Jag:
tja!

Hon:
Jaha hejhej

Jag:
Jaha? allt bra eller
onsdag 23:24

Hon:
Absolut!

Jag:
jasså, är du alltid så här pratglad eller? Wink

Hon:
Haha men jag vet inte vem du är..

Jag:
j 20, tränar fotboll, gillar färgen blå, jobbar som barvärd och hatar strandpromenader. haha vet inte vem du är heller, men eftersom vi är vänner så måste du ju vara nån (copy valle)

Hon:
H 18 år, hatar färgen blå, går sista året på gymnasiet, älskar strandpromenader Wink

Jag:
Du har väl hört den om att plus och minus dras till varandra Wink

Hon:
Hmm.. när jag tänker efter så är blå ganska fint Wink

Jag:
Kul att jag har sånt inflytande på dig redan att du rättar dig till efter mig

Hon:
Haha!

Jag:
Gissar att miss h pluggar ekonomi?

Hon:
Nehedu! Det för jag inte!

Jag:
Då måste det vara frisör. Säg inte jysk haha

Hon:
Och vad får dig att tro det?

Jag:
Magkänsla

Hon:
Då har du helt fel!

Jag:
Jasså vad går dudå

Hon:

Barn och fritid

Går social inriktning så läser inte barn

Jag:

Jasså, är det kul?

Hon:
Aaa det tycker jag

Jag:
tur det, har du snapchat?

Hon:
Yes

Jag:
är den hemlig

Hon:
Ja superhemlig

Jag:
Give me

Hon:
Kanske

Jag:
Seså

Hon:
H******

Jag:
duktig flicka

Hennes snapchat frågade jag efter istället för numret, roligare att skicka bilder än att skriva tråkiga sms. Nåväl snapchattade henne dagen efter och fråga vad hon skulle göra ikväll, till en början var hon så där hybris seg och svarade bara korta svar, ni vet dom brudar som fått för mycket luft genom åren.