LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
2014-01-31,12:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-31,12:08 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #1
Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Alltså tjejer som är så nära 10 man kan komma, den tjejen på stället som alla tittar på? Har inte öppnat många såna tjejer då det fortfarande sitter i mitt huvud att de är out of my league och tror de flesta killar tänker så.

Fitta-->Wow, out of my league dock--->Öppna närmsta 7:a lr 8:a istället

Borde det inte vara lättare att öppna dem då, speciellt om man är direkt, eftersom de flesta killar inte vågar?

Testade Vitalys tre frågor på en sån tjej, blev inget hångel men hon var typ chockad, skrattade och sa att jag var väldigt "brave". Sen snacka vi lite och jag sabbade det sen men det var hennes reaktion när jag öppnade jag tyckte var intressant. Måste fan våga öppna fler såna tjejer.

Vad tror ni? Är de allra snyggaste lättare?
2014-01-31,12:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-31,12:53 av {2} Ballin.)
Inlägg: #2
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
JA.
Mitt ex är riktigt snygg, träffa henne på krogen igår. De är sjukt, så fort man vänder sig om så kommer nån och snackar med henne och hon är alltid trevlig tillbaka.

Fast hon kom springandes efter mig gång på gång ändåWink

En brud knuffade på mig bitchigt som att hon var attraherad, och jag sa "aaa är du aggressiv alltså" men inget svar tillbaka. Tror det kan bero på att jag var med mitt ex(?) som är en 9 nästan 10 i mina ögon


Dom allra snyggaste är lättare att prata med, men inte att knulla med. Men de varierar nog
2014-01-31,15:12,
Inlägg: #3
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Rent generellt är snyggare tjejer mkt lättare att ha å göra med, de allra drygaste har i min erfarenhet varit tjejer som är "lite snygg", typ 6or, kanske 7or som visst, ser bra ut, men som är lite halvt osäkra på hur snygg dom egentligen är, dom har ofta ett enormt jävla ego som dom mycket gärna boostar genom att bitcha mot dig.

Sen har jag även klurat ut annan sak: Desto snyggare flicka -> Desto större sannolikhet att hon gillar å ha sex med andra flickor.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-31,15:16,
Inlägg: #4
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
(2014-01-31,15:12)Evilvalle Skrev: Rent generellt är snyggare tjejer mkt lättare att ha å göra med, de allra drygaste har i min erfarenhet varit tjejer som är "lite snygg", typ 6or, kanske 7or som visst, ser bra ut, men som är lite halvt osäkra på hur snygg dom egentligen är, dom har ofta ett enormt jävla ego som dom mycket gärna boostar genom att bitcha mot dig.

Sen har jag även klurat ut annan sak: Desto snyggare flicka -> Desto större sannolikhet att hon gillar å ha sex med andra flickor.

HAHAHAHAHA wingmanade en gång en riktig tjockis eftersom min kompis ville ha den andra damen, denna tjockisen var den drygaste jag träffat hon trodde på riktigt att hon spelade i samma klass som Victoria Secret modellerna, jag häll på att kvävas av min drink när hon sa "Suck jag är så trött på att alla killar försöker ligga med mig bara för att jag är så snygg" HAHAHAH
Stay calm and play some beerpong
2014-01-31,15:48,
Inlägg: #5
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
(2014-01-31,15:12)Evilvalle Skrev: Rent generellt är snyggare tjejer mkt lättare att ha å göra med, de allra drygaste har i min erfarenhet varit tjejer som är "lite snygg", typ 6or, kanske 7or som visst, ser bra ut, men som är lite halvt osäkra på hur snygg dom egentligen är, dom har ofta ett enormt jävla ego som dom mycket gärna boostar genom att bitcha mot dig.

Sen har jag även klurat ut annan sak: Desto snyggare flicka -> Desto större sannolikhet att hon gillar å ha sex med andra flickor.

Haha för att de är femininare eller?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-01-31,15:50,
Inlägg: #6
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Klurat ut eller expierience valle? Låter gott i mina öron iallafall
2014-01-31,15:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-31,16:02 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #7
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
(2014-01-31,15:48)TonightIsTheNight Skrev: Haha för att de är femininare eller?

Ja alltså det verkar onekligen som att desto mer östrogen dom har, desto mer "öppen" är dom rent sexuellt HAHA.

(2014-01-31,15:50)Ballin Skrev: Klurat ut eller expierience valle? Låter gott i mina öron iallafall

Har faktiskt inte haft allt för många trekanter men de jag har haft har alltid varit med riktiga finingar, dom verkar så otroligt mycket mer öppen för sånt. Sen har jag observerat det hos vänner osv som haft trekanter, eller tjejpolare å deras sexuella äventyr. Fulare tjejer verkar mycket mer reserved.

(2014-01-31,15:16)Beerpong Skrev: HAHAHAHAHA wingmanade en gång en riktig tjockis eftersom min kompis ville ha den andra damen, denna tjockisen var den drygaste jag träffat hon trodde på riktigt att hon spelade i samma klass som Victoria Secret modellerna, jag häll på att kvävas av min drink när hon sa "Suck jag är så trött på att alla killar försöker ligga med mig bara för att jag är så snygg" HAHAHAH

Jo har liknande erfarenheter, fula/average brudar verkar ha någon jävla störning vilket gör dom som besatt i att skryta om hur "åtrådda" dom är *facepalm*
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-31,16:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-31,16:28 av {2} vladimir87.)
Inlägg: #8
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
haha träffade en tjej för flera år sen som visade sig va riktigt jävla fet och inte alltför fager i ansiktet. har aldrig mött en brud som snackat så gott om sitt utseende och som kört så mycket spel och spelat svårflörtad som hon gjordeTongue

Nej helt ärligt dem drygaste och mest självupptagna brudarna ja har haft o göra med har nästan alltid varit dem fulaste också.
2014-01-31,17:17,
Inlägg: #9
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Dom snyggaste tjejerna jag har approachat i daygame är också dom jag har fått överlägset bäst reaktioner ifrån, en modellbrud kramade mig direkt efter att jag öppnat(direct öppning obv) t.ex.
Sen är jag ju en fegis och har inte tagit det så mycket längre än en komplimang med modelltjejerna Tongue
2014-01-31,20:21,
Inlägg: #10
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Inte konstigt "mindre snygga" ( för att inte va för hård) tror de är perfekta och skitsnygga.. Är ju bara att gå ut på valfri klubb och kolla in dansgolvet. Merparten killar raggar på allt som rör sig, kan tro de kör nofap extreme i kombination med fylla deluxe och en oskuldsdase på det...
Lägg då till sociala medier och alla kommentarer varenda brud får sååå Walla!!

Vet själv när man dissar nån 'desperat' fatty, hon går förbi, sekunden senare vänder man huvudet och ser två manliga händer inborrade i valkarna och tungor så djupt att de snart når havets botten.
2014-01-31,21:25,
Inlägg: #11
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
(2014-01-31,15:12)Evilvalle Skrev: Rent generellt är snyggare tjejer mkt lättare att ha å göra med, de allra drygaste har i min erfarenhet varit tjejer som är "lite snygg", typ 6or, kanske 7or som visst, ser bra ut, men som är lite halvt osäkra på hur snygg dom egentligen är, dom har ofta ett enormt jävla ego som dom mycket gärna boostar genom att bitcha mot dig.

Sen har jag även klurat ut annan sak: Desto snyggare flicka -> Desto större sannolikhet att hon gillar å ha sex med andra flickor.

Hahahahahah, upplever också vissa småfeta tjejer som väldigt dryga. Brukade förut alltid börja kvällen med att öppna så många sets som möjligt utan att ragga. Killar, tjejer, personal, allt som rör sig bara för att komma igång. Då och då öppnade man ett gäng tjejer som var byggda som kulstöterskor och man får ryggen innan man ens öppnat käften.

Man vill typ bara ställa sig på ett bord och skrika:
"Va fan tror du , att jag skulle stöta på dig? Bete dig som en människa #!/*!"

Tror det har med egot att göra. De vågar inte visa intresse för risken finns att de blir dissade och därför passar de på att dissa först. Sen vänder de ryggen och deras tjejkompisar pumpar upp egot med kommentarer som:
"Fan vad alla killar är jobbiga som bara vill ligga"

Har noterat samma ego hos killkompisar. Man vägrar visa intresse eftersom risken för ett nej finns. Så istället för att öppna och kanske få ligga sitter man kvar och behåller "jag kan ligga när jag vill"-filosofin. Har även stött på mytomaner som gärna skryter om deras förmågor men när man ber dem hämta några tjejer till bordet får man ursäkter som:
"Orkar inte idag" eller "Jag har redan ligg fixat för ikväll" Big Grin
2014-02-01,09:33,
Inlägg: #12
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
thats how it is. För det första vågar ingen öppna dessa 10or för ingen tror de har en chans. FÖr det andra är de mer säkra i sin feminitet typ.

Saknar de game tajms gays. soon aj be going bäck. fo real. fan varit off typ 2-3 år
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-02-01,15:20,
Inlägg: #13
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
HOLY MADDAFAKKA SHIT-SHIT-SHIT! Big Grin

Jag tror jag skapade en dylik tråd för tusen år sen just för att jag observerat dylikt fenomen.

Btw, min gamla barndomsvän berättade en long story om en annan kille som alltid varit kort (och fortfarande är).

Han är inte dvärg eller så, utan bara kort än vad killar brukar vara vilket alltid gått snubben på nerverna.

Denna snubbe var under min gymnasietid, ALLTID "dryg" och försökte alltid hoppa på folk och trycka ned dem socialt.

Men majoriteten av folk kunde bara skratta åt det, för längst inuti denna snubbes "tankiga sociala armor" så fanns en kort lvl1 teemo som inte visste hur man farma creeps (omfg, gotta stop up with LoL, lol).

Alltså, alla kände hur han bara var osäker över sin längd och hur han hela tiden försökte kompensera detta genom att framstå något han inte var (som exempelvis nöjd över sin längd).

Jag såg han för några veckor sedan på en klubb men var sj för full för att kunna etablera några nya framgångar i hans självförtroende i sin längd å sig sj, men då han har gf å bil nu så verkar han nog ha kommit över det mer! =)

En annan rolig anekdot som oxå är drabbad av confabulation (wiki it!) är när jag gick 6-9:an å jag var extreemt osäker över mig sj i förhållande till tjejer.

Det var så att en tjej alltid hälsade på mig när jag gick in från raster och jag trodde från botten av mitt hjärta då att hon drev med mig el att hon ville utnyttja mig el få en chans att trycka ned mig yadayadayada osv ^^,

Så var nog inte fallet men eftersom jag var såååå osäker å obekväm med mitt eget utseende, kropp å allt då så kunde jag inte uppfatta något annat än negativa intentioner från tjejer på den tiden.


Det här med ego-grejjen hos killar har jag aldrig fattat. Om jag myttar om hur många jag legat med, och att jag kan ligga när jag vill, men i slutändan är det jag som går hem tomhänt, återigen, why lie about it? Det är ju ändå jag som i slutändan blir olyckligt liggandes gråtrunkande el. glidrunkandes ned för en snöbacke i dystra vintermörkret of mythomania!

Men det är intressant att när vi är osäkra el ej nöjda med våra utseenden så bygger vi upp en mur kring det hela. En tjejkompis till mig hade förut en tjejpolare som hon inte längre umgås med som var liiite mindre snyggare än hon sj.

Varje gång de träffa nya killar så berätta min tjejkompis, hur hennes tjejpolare bruka trycka ned henne och hela tiden försöka höja sig sj genom att säga hur "mkt bättre hon var på allt än sin väninna".

Hon är indeed en mkt smartare tjej vilket hennes skolbetyg å allt säger men hon är oxå lite mullig, lite rund om ansiktet å har inte ett typiskt fint svenskt tjejutseende. Hennes beteende i dagens värld är förståeligt.

Jag minns oxå hur en gammal tjejkompis från gymnasiet med deluxe lökar men facial look of doom berätta hur hon alltid blev dryg mot killar hon blev intresserade i. Troligen för att behålla en sköld mot att bli dissad å kunna intala sig att "hon inte gillade honom ändå trots allt".


Som jag ser det hela just nu då så finns det alltså hopp för oss killar eftersom de top-notch tjejerna i utseende el dem som är nöjda med sina utseenden å därmed inte känner att dem måste kompensera för sin osäkerhet el missnöje, kan då bete sig vad vi anser är "normalt".

Att kunna vara "normal" el som min tjejkompis från gymnasiet en gång så bra sammanfattade raggning tkr jag, "jag tror allt handlar om MOD", lär ju vara extremt kraftfullt just för att man sticker ut på ett bra sätt, för man vågar vara "sitt bästa jag" ist för att göra till sig el överkompensera som pokerspelaren som har en så dålig hand att han försöker framstå som om han just vunnit pokerfinalen i heads up i las vegas.

p.s. jag tränar min copywriting då jag ska börja uttrycka mig så här på engelska för amerikanska marknaden! ;P d.s.
2014-02-02,15:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-02,18:26 av {2} selected.)
Inlägg: #14
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Träffade en brud i fredags som jag har snackat med över badoo som dessutom bor i mitt område där jag bor. Vi skulle kolla på film. Fick inte ens kyssa henne WTF?! försökte allt möjligt esklaera sakta och säkert och sen försöka igen, nope gick inte heller, försökte med comfort, nope inte det heller funkade, tillslut hävde jag ur mig att hon döljer nåt för mig iaf om hon har pojkvän, hon säger nej. Well, ger ett försök till och förslår att jag sover hemma hos henne efter hon gett mig lite massage men sen säger hon aa att jag får sova på soffan ist. så pallar inte längre med henne, tar min jacka och drar hem. Aldrig nånsin har jag varit med sån wired brud.

Får sms från henne nu, min soffa luktar hela dig Rolleyes

ringer henne och snackar på lite och hon säger "jag tror du är en player, du kan ju få vilken tjej som helst, så därför vill jag inte inleda nåt med dig"

Detta kanske beror på hon var en HB6.
2014-02-02,22:41,
Inlägg: #15
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Jag vill inte "blåsa mitt eget horn" nu eller något men jag har ganska bra gener, som kanske inte tagit perfekt uttryck men jag har dock något som kommer mer och mer tillrätta desto äldre jag blir men där emot är min syster väldigt vacker.

Hon har alltid fått höra att hon är väldigt vacker och alltid haft killar i flock runt henne. Hon har 3 barndomsvänner som även dom ser mycket bra ut, har varit ständiga runkobjekt för mig under uppväxten, lol.

Vad jag dock har märkt är att min syster och hennes vänner(9-10:or, legit) pratar om killar på ett annorlunda sätt och om folk runt dem i allmänhet. Dom vet att dom är extremt snygga och har aldrig känt något behov av att lägga ut horbilder på FB eller snacka skit om andras utseende osv. Dom behöver inte validation från omvärlden.

Dom klär sig mer propert och döljande än halvsnygga tjejer och vet vart dom står. Dom är definitivt mycket trevligare mot fula, chodiga killar och gör dissar aldrig på ett elakt sätt.

Jag har märkt att brudar jag umgåtts med som är mer average eller halvsnygga är mycket mer osäkra och har mycket mer bitchshield på klubb osv.

Mina syster polare är definitivt mer grabbiga och stabilare känns det som. Alltså mycket lättare att snacka med och ragga på.

Detta säger dock emot mycket jag hört från annat håll angående extremt snygga tjejer så kanske är min syster och hennes vänner inte bra att dra upp i sammanhanget?

Dock har jag alltid fått dessa intryck bekräftade när jag snackat med andra 10:or på fest m.m.
2014-02-03,05:58,
Inlägg: #16
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
(2014-02-02,22:41)Nicki Skrev: Jag vill inte "blåsa mitt eget horn" nu eller något men jag har ganska bra gener, som kanske inte tagit perfekt uttryck men jag har dock något som kommer mer och mer tillrätta desto äldre jag blir men där emot är min syster väldigt vacker.

Hon har alltid fått höra att hon är väldigt vacker och alltid haft killar i flock runt henne. Hon har 3 barndomsvänner som även dom ser mycket bra ut, har varit ständiga runkobjekt för mig under uppväxten, lol.

Vad jag dock har märkt är att min syster och hennes vänner(9-10:or, legit) pratar om killar på ett annorlunda sätt och om folk runt dem i allmänhet. Dom vet att dom är extremt snygga och har aldrig känt något behov av att lägga ut horbilder på FB eller snacka skit om andras utseende osv. Dom behöver inte validation från omvärlden.

Dom klär sig mer propert och döljande än halvsnygga tjejer och vet vart dom står. Dom är definitivt mycket trevligare mot fula, chodiga killar och gör dissar aldrig på ett elakt sätt.

Jag har märkt att brudar jag umgåtts med som är mer average eller halvsnygga är mycket mer osäkra och har mycket mer bitchshield på klubb osv.

Mina syster polare är definitivt mer grabbiga och stabilare känns det som. Alltså mycket lättare att snacka med och ragga på.

Detta säger dock emot mycket jag hört från annat håll angående extremt snygga tjejer så kanske är min syster och hennes vänner inte bra att dra upp i sammanhanget?

Dock har jag alltid fått dessa intryck bekräftade när jag snackat med andra 10:or på fest m.m.

Intressant att höra från "den andra sidan"!
Hur menar du då på ett annat sätt?

Btw eftersom du är "en av dem", hur upplever
du utseende hjälper och/el. stjälper dig?
2014-02-03,11:37,
Inlägg: #17
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Vad Nicki skriver har stor relevans, men allt beror helt på omgivningen. Vet att ett tjejgäng jag umgicks med förra hösten var ofta väldigt bekväma och stabila, jurister eller ekonomer hela bunten. Några modellade på sidan av, "för skojs skull". Tror det har med utbildnings- och intelligensnivå att göra mer än att alla snygga brudar är lugna och bekväma. Har definitivt stött på riktigt snygga brudar som saknar klass och bitch shield till max. Kanske är så i krogsvängen i och för sig att de riktigt snygga brudarna är mer utseendetriggade än riktigt snygga normala brudar.

Dessutom är de smarta 10:orna betydligt lättare att gejma, för de självrationaliserar mer än korkade chix. Min erfarenhet är att många behöver förklara för sig själv varför de agerar som de gör i större utsträckning än om de hade saknat bildning.
2014-02-03,12:36,
Inlägg: #18
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Lika förvånad blir jag varje gång när jag lyckats dra hem en brud som är mycket snyggare än HB6 som jag fått dissen av haha.
2014-02-03,13:47,
Inlägg: #19
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
(2014-02-02,22:41)Nicki Skrev: Jag vill inte "blåsa mitt eget horn" nu eller något men jag har ganska bra gener, som kanske inte tagit perfekt uttryck men jag har dock något som kommer mer och mer tillrätta desto äldre jag blir men där emot är min syster väldigt vacker.

Hon har alltid fått höra att hon är väldigt vacker och alltid haft killar i flock runt henne. Hon har 3 barndomsvänner som även dom ser mycket bra ut, har varit ständiga runkobjekt för mig under uppväxten, lol.

Vad jag dock har märkt är att min syster och hennes vänner(9-10:or, legit) pratar om killar på ett annorlunda sätt och om folk runt dem i allmänhet. Dom vet att dom är extremt snygga och har aldrig känt något behov av att lägga ut horbilder på FB eller snacka skit om andras utseende osv. Dom behöver inte validation från omvärlden.

Dom klär sig mer propert och döljande än halvsnygga tjejer och vet vart dom står. Dom är definitivt mycket trevligare mot fula, chodiga killar och gör dissar aldrig på ett elakt sätt.

Jag har märkt att brudar jag umgåtts med som är mer average eller halvsnygga är mycket mer osäkra och har mycket mer bitchshield på klubb osv.

Mina syster polare är definitivt mer grabbiga och stabilare känns det som. Alltså mycket lättare att snacka med och ragga på.

Detta säger dock emot mycket jag hört från annat håll angående extremt snygga tjejer så kanske är min syster och hennes vänner inte bra att dra upp i sammanhanget?

Dock har jag alltid fått dessa intryck bekräftade när jag snackat med andra 10:or på fest m.m.

Helt korrekt slutsats. Jag har många gånger upplevt att tjejer från HB9-HB10 är jätte trevliga och öppna så det som krävs är att bara eskalera fort och faktiskt strunta i neg, cocky funny för att skapa attraktion när eskaleringen kan vara det enda som behövs. Det är som du säger att de är enklare att snacka med istället för att använda teknik osv.
2014-02-03,21:33,
Inlägg: #20
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
Fått intrycket att riktigt smoking hot babes är mindre utseendefixerade än normala/semisnygga även. För dom spelar personlighet större roll (så många snygga killar som inte got balls för så heta brudar, utan krävs nåt extra), medans för normala brudar eller halvsnygga tjejer så är utseendet mkt viktigare pga status (och bekräftar dom som snygga/attraktiva). HB10or vet redan att dom är the shit.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,383 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,546 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,051 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,040 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,989 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,699 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,021 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,353 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,434 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  RIKTIGT bra text om kvinnor Evilvalle 28 16,116 2014-11-16,17:31
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}