LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Agressiva tjejer på dansgolvet
2012-02-27,12:29,
Inlägg: #21
Agressiva tjejer på dansgolvet
Detta Har aldrig hänt mig men spontant känner jag nog att mina utekvällar är alldeles för roliga skulle bara skratta åt det och closa hennes polare eller closa nån brud rakt framför ansiktet på sur tjejen Big Grin
2012-02-27,13:03,
Inlägg: #22
Agressiva tjejer på dansgolvet
Hahaha herrejävla gud.....Brudar ÄLSKAR verkligen DRAMA
2012-02-27,13:27,
Inlägg: #23
Agressiva tjejer på dansgolvet
Detta har hänt mig ett antal gånger också. Varför vet jag inte. Senast hände det i Enköping när jag var och hälsade på en kompis. Plötsligt kommer det fram två brudar och ställer sig mellan oss på dansgolvet. Man såg direkt att dom ville ha uppmärksamhet. Vi gav dom ingen uppmärksamhet, och då närmar sig tjejerna ännu mer. Den ena kommer fram till mig och börjar putta på mig. Antingen ville hon bara ta på min bringa, eller så ville hon ha uppmärksamhet. Förmodligen case 2., och kanske lite case 1 Wink Anyway. Det slutade med att jag fick säga till henne att sluta, för hon var fett störande, och jag jävligt full. Hon slutade ändå inte, så jag knuffade till henne. Jag vet inte om hon typ spelade Allan, för hon typ flög ner på dansgolvet och låg där platt. Eller så var det jag som var okallibrerad i min knuff. Mina polare sa dock att hon gjorde sig till och slängde sig lite extra. Rätt som det är så flyger hon fram från ingenstans och lägger en höger rakt på min näsa. Vilken jävla brud. Blev fan kåt på henne. Va dock påväg att nita henne, men som tur var kom det folk ivägen.
Vi blev sams lite senare när hon kom fram till mig med en förlåtande blick. Hon såg ut som ett litet lamm ;P
2012-02-27,13:34,
Inlägg: #24
Agressiva tjejer på dansgolvet
En anekdot:
För ett tag sen när jag var ute var de en brud som sprang ifatt en kille gav en hård spark i ryggen på stackarn, varefter folk på plats fick hålla isär dom för att dom (främst hon) inte skulle fortsätta slåss Smile, vet inte bakgrunden till händelsen dock. Men fick för mig att hon enbart hade trott att han knuffade henne i ryggen Big Grin
2012-02-27,15:52,
Inlägg: #25
Agressiva tjejer på dansgolvet
Varför vill ni ens ha psykobrudar som knuffar er hårt utan anledning? lol. Jag har aldrig varit med om detta fenomen, då har jag ändå varit ute på krogen extremt mycket.
2012-02-27,16:25,
Inlägg: #26
Agressiva tjejer på dansgolvet
För vi är mycket sjuka och ologiska individer?

Meh, vi är fucking apor mannen, och ingen civilisation eller fina kläder kommer ändra på det.
Sen varför en tjej oprovocerat hoppar på en kille sådär, det går över mitt förstånd. Big Grin
2012-02-27,16:55,
Inlägg: #27
Agressiva tjejer på dansgolvet
Arctic Skrev:För vi är mycket sjuka och ologiska individer?

Meh, vi är fucking apor mannen, och ingen civilisation eller fina kläder kommer ändra på det.
Sen varför en tjej oprovocerat hoppar på en kille sådär, det går över mitt förstånd. Big Grin

Nog för att vi är djur, men vi är inte sjuka i huvet. Blir ett djur attackerat så då e de fight mode ON. Inte parningstider. Ett sådant första intryck är inget som går hem hos mig iaf.

Ska nog ha en grupp kvinnoassissins i beredskap som kan ta hand ovälkomna brudar till nästa utgång.
2012-03-02,02:40,
Inlägg: #28
Agressiva tjejer på dansgolvet
slyngel Skrev:En utekväll för några veckor sen testade jag att förfesta med jack3d, blev sjukt babblig och speedad wierdade ut rätt många tjejer med... Anyway, mot slutet av kvällen kraschade jag rejält och var allmänt skum och i lågt state, stämningsdags närmade sig och jag sa till min wing "10 blow outs var innan vi drar!". En riktigt het blondin på dansgolvet med två vänninor, jag tränger mig in och tar tag i henne och säger "KVINNA, viska dansa!!!" varpå hon drar sig undan. Jag släpper dock inte taget, utan försöker dra in henne igen. Hennes fettokompis snear ur totalt och VRÅLAR till mig "MEN JÄVLA FITTCPBÖGHORA, HON VILL INTE, DRAAA, DRAAA, STICK BARA DIN ÄCKLIGA BÖÖÖÖG!!" och knuffar till mig. No fattie touches me! Jag knuffar tillbaka och säger "ey, DU kan dra!" varpå tighta blondinen om möjligt snear ÄNNU MER. Hon flyger på mig och skriker i mitt öra att hon ska ge mig en fet jävla smäll om jag inte drar, hennes pojkvän som äger stället ska OCKSÅ ge mig en smäll, hon gräver in sina hoochie nails in min sida och nyper åt allt vad hon kan. Hahaha... Blowout of the year?

HAHAHAHAH yeeeeeeess!!!! Alltid kul med tjockisar också ! lööövee it!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-02,02:49,
Inlägg: #29
Agressiva tjejer på dansgolvet
Har inte råkat ut för det där, men fan det är bara joina the game liksom. Knuffa tillbaka och garva åt henne. Börja putta hennes polare också som blir sur och vill hålla den feministiska andan uppe. Därefter försök att dra deras huvuden mot ditt och försök med en trekants strulning alternativt, fråga om de vill köra trekantstrulning/ ha trekant/ avsugning. Någon som ska med hem?.

Det här var spontana grejer jag kom på, lite brainstorm liksom. Kan vara skojj.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,403 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,574 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,107 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,050 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,037 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,720 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,048 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,375 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,460 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,434 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}