LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Schrooms
2014-02-02,09:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-02,09:52 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #21
RE: Schrooms
Nä varken sämre eller bättre, skulle jag säga. Däremot kunde jag få tillfälliga insikter i den sociala dynamiken.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2014-02-02,17:16,
Inlägg: #22
RE: Schrooms


"Självutveckling går in här också."
2014-02-02,17:21,
Inlägg: #23
RE: Schrooms
Okej, nr 1 så röker dom nr 2 så är de ett jävla southpark avsnitt du har snöat in dig på pga din jävla diagnos. tja
2014-02-02,17:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-02,17:31 av {2} confused....)
Inlägg: #24
RE: Schrooms
(2014-02-02,17:21)Ballin Skrev: Okej, nr 1 så röker dom nr 2 så är de ett jävla southpark avsnitt du har snöat in dig på pga din jävla diagnos. tja

Poängen är dock 100% sann, som jag skrivit redan så tenderar folk att göra en livsstils ändring åt hippie hållet snarare än produktiva hållet efter att dom trippat. Där dom sitter ,er bänga, trippade osv på helger och filosoferar över vilka ändringar dom ska göra efter trippen, för att sen inte göra något åt dessa produktiva tanker över huvud taget.

Den ända som snöat in sig på något här är du. Där du är helt övertygad om att shrooms kommer bli någon helande jävla mirakel kur för dig, oavsett vad folk som har en miljon ggr mer erfarenhet och kunskap i ämnet än vad du har gång på gång skriver.


Alla skriver iprincip samma sak, att dom inte fått några stora ändringar i livet, utan tillfälliga ändringar. LYSSNA FÖR FAN !
2014-02-02,17:35,
Inlägg: #25
RE: Schrooms
Har aldrig skrivit att de är en jävla mirakelkur eller att de skulle bli min livsstil, cb har jag lagt ner helt till att börja med. Och du som är så bra på att leka besservisser på de här forumet kan ju ta och berätta allt som har med svamp stt göra oc hur den påverkar OLIKA personligheter. Du hade själv testat det sa du? Är du en småstadspundare själv kanske? Lyssnar inte på en okänd människa över internet som ska bestämma vad som är bäst för mig när du säkert är 50% oklarare i hjärnan än va jag är
2014-02-02,17:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-02,17:42 av {2} confused....)
Inlägg: #26
RE: Schrooms
Well, fråga då inte om tips och folks erfarenheter.

Jupp, jag har varit en småstadspundare tidigare i livet. Därav har jag erfarenhet och kunskap i ämnen. Och nej, jag är 1000ggr klarare i hjärnan än vad du är, du är på samma spår som så många andra som vägrar se det jusst nu. Det kommer med största sannolikhet komma en tid i livet när du ser tillbaka på denna tråden och tipsen jag försöker ge dig och innser att du borde lyssnat.

Ditt val, skit i att lyssna. Lycka till.

I am out, you are on your own.
2014-02-02,17:44,
Inlägg: #27
RE: Schrooms
Så de du menar är att du tror att jag kommer bli en pundare för jag trippar på svamp en gång? Har skrivit tidigare att jag ska vänta tills jag flytttat
2014-02-02,17:46,
Inlägg: #28
RE: Schrooms
Handlar inte om att du ska trippa i sig, utan din inställning till trippen. Men som sagt, fråga någon annan om tips.

Sista inlägget för mig att försöka hjälpa dig nu.

Lycka till.
2014-02-02,17:49,
Inlägg: #29
RE: Schrooms
Haha de roliga i de hela är att min inställning till trippen är inte för att lösa problem. Men a fuck it du försökte
2014-02-02,18:41,
Inlägg: #30
RE: Schrooms
(2014-02-02,17:21)Ballin Skrev: Okej, nr 1 så röker dom nr 2 så är de ett jävla southpark avsnitt du har snöat in dig på pga din jävla diagnos. tja

med ditt utseende skulle jag sluta gå runt å vara butthurt på nätet å ist
fixa en nice bild på badoo å använda mitt utseende till maximal fördel! Wink

lägg ner 'personangrepp' å ställ frågan på flashback ist där det finns erfaret
folk som gärna pratar om svamp som självutveckling. på detta forum är jag
säker på att majoriteten inte kopplar ihop svamp å självutveckling (förutom
svamp som champinjoner på pizza, mmmmmmmmm, svamppizza............)
2014-02-02,22:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-02,22:51 av {2} confused....)
Inlägg: #31
RE: Schrooms
(2014-02-02,17:49)Ballin Skrev: Haha de roliga i de hela är att min inställning till trippen är inte för att lösa problem. Men a fuck it du försökte

Du gjorde t.o.m en tråd som handlade specifikt om att ta shrooms för att lösa dina problem. Som du av någon anledning fått borttagen.

Och nej, du tror verkligen inte att det ska lösa dina problem, det måste jag tagit ur tomma luften. Angel Inte nog med att du hade en tråd specifikt OM att lösa dina problem med shrooms, du skrev det även på första sidan i denna tråd. Snacka om bright guy. Idea

(2014-02-01,15:43)Ballin Skrev: Har inte rökt på 20 dagar. Lämgsta på 4 år, och jag ber inte om tips om ni läser igen.

Har styrt upp alla psykiska problem nu och mår bra, eller aa inte helt men de är ju en lång process menar jag. Tror svampen kommer göra mig bra.

Men funderar på att vänta med den tills jag flyttat hemmifrån och man har sin egen grund om ni förstår
2014-02-02,23:32,
Inlägg: #32
RE: Schrooms
Du är impossible. Tror fortfarande den kommer göra mig bra ditt kött
2014-02-02,23:43,
Inlägg: #33
RE: Schrooms
Big Grin
2014-02-03,03:21,
Inlägg: #34
RE: Schrooms
LOL. Anyway fick jag erbjudande om att testa svamp med några polare förra sommaren. Jag sket i det till slut för jag mådde inte bra i livet. Min kompis som var i samma situation fick en liten snetripp men inget jättefarligt, dom tog benzo när dom kände att det blev för mycket. Då blev dom lugna. Så ett konkret tips är att ha det till hans, bara vetskapen att du kan avbryta skiten lär ju lugna dig. Du har ju uppenbarligen bestämt dig så läs på om setting osv. Kanske ha en nykter polare till hands?
2014-02-03,08:51,
Inlägg: #35
RE: Schrooms
Japp
2014-02-03,11:54,
Inlägg: #36
RE: Schrooms
Kan det inte bli höst snart igen Sad
2014-02-04,15:02,
Inlägg: #37
RE: Schrooms
(2014-02-01,18:44)Ballin Skrev: Är de risky om polaren med tar svamp? Eller ska jag be han vara nykter?

Du beskriver det så som jag uopfattat de genom att läsa om det och tror de kan låsa upp många knutar.
Är inte rädd för att snea mest för att bli utesluten från samhället av människor på något sätt efter men de är nog bara jag som har en överdriven tro oc är mainstreamad av att man måste ha dreads en hatt och färgglada kläder på sig för att ta svamp.

Nej, vet vilken typ av folk dom som lägger sig i ämnen dom inte kan för att de är så "det ska va" om 100 år är det fortfarande "så de ska va" enligt samhället tror ni? Skulle aldrig lägga mig i någonting jag inte testat, förutom sånt jag redan vet vad min åsikt om de är. Men när man sldrig ens testat röka en holk och sen ska ge sig in i en svamp diskussion ser ja ner på er och tappar respekten, samma sak i verkliga livet.

Man säger lev i nuet men att leva i nuet betyder, "lev som alla andra" enligt många.

Är inte den snubben man skulle se som en pundare eller filosof, bara så ni vet
Det handlar inte om att "vara rädd för att snea", du ser det från fel håll.

Frågan är snarare hur du hanterar det, när det händer, inte om.

Som sagt, är du svag psykiskt atm skulle jag först ta tag i dom problemen och sen kanske ge mig på psykadeler. Jag kan inte prata för mer än mig o mina vänner, jag tog lsd med två polare en gång, en som var oerfaren och det gör jag aldrig mer igen säger jag. Living hell, hade jag haft chansen så hade jag tryckt avtryckaren.

Triggerpunkten? Polaren började noja, vi satte varandra i en negativ spiral som inte gick att komma ur, tankeloopar kan vara ett helvete på psykadeler.

Så tro inte att det är en dans på rosor, det kan hjälpa lösa upp knutar precis som du säger, men just för att det är så starkt så kan det även vara jävligt obehagligt. Men som sagt,man landar alltid.
2014-02-10,14:19,
Inlägg: #38
RE: Schrooms
Vad i helvete hände i denna tråden?
Man skall ta droger när man är mentalt stabil och mår bra.
Det är viktigt att man har bra settings innan man tar svamp till exempel då det är en väldigt på frestande drog.
Jag har fått en sne/ego död på en tripp och jag mådde så sjukt jävla dåligt efter det men sedan kom jag även ut väldigt mycket starkare när alla tankar hade lagt sig.

Sen vill jag säga att knark är ingen problem lösare över huvud taget!
Ha ordning på livet sedan testa och knarka tycker jag då undkommer man mycket snedtrippar och annat jobbigt.

Sedan tycker jag svamp är underbart skönt, man mår som en kung och man kan sitta och filosofera i sin egna lilla värld.
2014-02-10,21:32,
Inlägg: #39
RE: Schrooms
Du går på gymnasiet, rätt dumt att lalla med droger nu. Du kommer mosa hjärnan o faila life.

Är du ens 18?


Förövrigt är svamp awesome Smile
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-02-10,22:13,
Inlägg: #40
RE: Schrooms
Svamp låter awesome. Ego-död låter awesome. Go for it Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}