LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur peppa när man är helt ur fokus?
2012-02-26,04:19,
Inlägg: #1
Hur peppa när man är helt ur fokus?
Är tämligen berusad så ha överseende med språket.

Till saken. Är i Kalmar och varit på turne för att hälsa på lite kompisar. Igår slutade med väldigt trevlig sällskap. Men varit helt löjligt bakis idag och helt enkelt inte kunnat hitta peppet att köra full ut. Var ute med lite gamla kompisar idag men kunde inte nånstans hitta peppet att approacha några chicks. Gjorde en basic approach när stället stängde bara därför att. Bruden sa att hon hade kille men pimpade ut mig till hennes kompis som pluggade i min hemstad, på ett program där jag undervisar. Blev ganska sweet så är säker på trevligt sällskap veckan iaf.

Men det var jävligt tunt under hela kvällen. Så vad brukar ni göra om ni är helt-off men försöker hitta tillbaka till peppet?
2012-02-26,12:45,
Inlägg: #2
Hur peppa när man är helt ur fokus?
För mig har det hittills fungerat bäst så här:

Pepp eller opepp spelar ingen roll. Man kör iallafall. Är man pepp? Gött. Är man opepp w/e liksom.

Detta är gött för då blir man inte beroende av pepp + att peppet brukar komma efter hand. Eller så gör det inte det, man somnar på en stol, vaknar upp och inser att fan, jag behöver sova. FUCK THIS Smile men då har man gott samvete.
2012-02-27,03:16,
Inlägg: #3
Hur peppa när man är helt ur fokus?
Bli kåt... seriöst... välj ut ett offer runt omkring dig som får bli huvudrollen i din lilla fantasi... fantisera om att du knullar sönder henne tills du nästan står me råbonge på klubben... få se nu om du inte är peppad efter det...
2012-02-27,03:38,
Inlägg: #4
Hur peppa när man är helt ur fokus?
devil Skrev:Bli kåt... seriöst... välj ut ett offer runt omkring dig som får bli huvudrollen i din lilla fantasi... fantisera om att du knullar sönder henne tills du nästan står me råbonge på klubben... få se nu om du inte är peppad efter det...

Agree.

Just gotta reconnect with ur testosterone d00d!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-27,08:01,
Inlägg: #5
Hur peppa när man är helt ur fokus?
http://www.casanovalounge.se/showthread....E-tekniken!

Testa.
Life's to short to not have an orgasm every day.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fokus för att bli bättre på första dejten MysticRiver 20 11,636 2015-03-07,17:49
Senaste inlägg:: MysticRiver

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}