LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
2014-02-15,13:17,
Inlägg: #1
Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
Stämmer detta eller? Brudar försöker komma och dra ner mig på jorden när jag är packad, när jag är nykter och ser hb9 så är de annan visa, mycket blickar fram och tillbaka. Men när jag sätter dom på plats och ryter tillbaka så försöker dom qualifya sig "jag har lägenhet o jobbar i norge nu" från ingenstans, "aha unstrrssant", hon byter sen tonläge till snäll.
Har vart med om många kassörskor osv som beter sig offensivt på nått sätt. Riktigt skumt är de här
2014-02-15,13:47,
Inlägg: #2
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
(2014-02-15,13:17)Ballin Skrev: Stämmer detta eller? Brudar försöker komma och dra ner mig på jorden när jag är packad, när jag är nykter och ser hb9 så är de annan visa, mycket blickar fram och tillbaka. Men när jag sätter dom på plats och ryter tillbaka så försöker dom qualifya sig "jag har lägenhet o jobbar i norge nu" från ingenstans, "aha unstrrssant", hon byter sen tonläge till snäll.
Har vart med om många kassörskor osv som beter sig offensivt på nått sätt. Riktigt skumt är de här

Din rubrik och textens innehåll hänger inte samman, det du istället pratar om är att när du visar dominans så blir brudarna intresserade vilket är självklart. Tjej shittestar kille - kille visar dominans/klarar shittestet- dam blir intresserad och börjar kvalificera sig.
Stay calm and play some beerpong
2014-02-15,15:49,
Inlägg: #3
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
Har the look, haft modell perioder and juiced as muthafuckah, trots allt är det inget dans o rosor med brudar. Får mycket arga/feminism-utbrotts blickar, kan vara mer för att dom ser att jag är the shit och givetvis blir dom defensiva med beteendet.

Annan faktum kan vara för att jag är så jävla game-skadad vilket blir ett plågeri-kombo om man ser bra ut.

Just mine opinion
2014-02-15,16:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-15,16:29 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #4
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
Detta är mycket vanligt:

Snygg + "seriöst" utseende alternativt övercocky som att man tror att man är "all that" = många tjejer är strama, tillknäppta och/eller bitchiga.

Snygg + trevlig, glad, framåt, social, framstår och icke dömande etc = flickorna vågar öppna upp och initiera konvos/approacha och är trevliga.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-15,16:36,
Inlägg: #5
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
Ska alternativ två om de blir utgång ikväll
2014-02-15,17:02,
Inlägg: #6
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
Tror Bubbles på forumet kan intyga detta också. Han ser rätt bra ut, gick ofta runt med en bitter/arrogant attityd och ansiktsuttryck förut, fick inte allt för mycket uppmärksamhet om jag förstått rätt. Sen slängde han på happy face och genast fick han mycket mer intresse från flickor.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-15,17:19,
Inlägg: #7
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
Innan du kan lägga på "gonna-raep-u-bitches" växeln måste du visa att du är normal i skalllen först (allra oftast iaf). Är du sexuell utan att först ha visat dig sociabel och "normal" så blir du lätt "the creepy guy", oavsett om du ser ut som en gud eller ej.

Därav är ett leende sjukt kraftfullt.
2014-02-15,19:58,
Inlägg: #8
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
Exakt, Wilson. Det är omöjligt att vara creepy om man ler och håller ögonkontakt med den man pratar med. (well, nästan).
2014-02-16,02:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-16,02:49 av {2} Bubblan.)
Inlägg: #9
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
(2014-02-15,16:28)Evilvalle Skrev: Detta är mycket vanligt:

Snygg + "seriöst" utseende alternativt övercocky som att man tror att man är "all that" = många tjejer är strama, tillknäppta och/eller bitchiga.

Snygg + trevlig, glad, framåt, social, framstår och icke dömande etc = flickorna vågar öppna upp och initiera konvos/approacha och är trevliga.

Yep +1

Provade som skrivet det och skillnaden var enorm. Personligen tror jag det handlar om att man ser bra mycket mer trevlig och mindre "skrämmande" ut. Tjejer kom och approacha bra mycket mer än innan, flörtade bra mycket mer osv. Dansgolvet ska man inte ens tala om, där var det rena köttmarknaden jämfört med innan.

Ser man ordentligt bra ut behöver man oftast inte mycket mer än att vara glad, social, öppen, approacha och vara normal i skallen för att få napp med söta tjejer.
Life is a game.
2014-02-16,04:24,
Inlägg: #10
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
(2014-02-16,02:45)Bubblan Skrev: Yep +1

Provade som skrivet det och skillnaden var enorm. Personligen tror jag det handlar om att man ser bra mycket mer trevlig och mindre "skrämmande" ut. Tjejer kom och approacha bra mycket mer än innan, flörtade bra mycket mer osv. Dansgolvet ska man inte ens tala om, där var det rena köttmarknaden jämfört med innan.

Ser man ordentligt bra ut behöver man oftast inte mycket mer än att vara glad, social, öppen, approacha och vara normal i skallen för att få napp med söta tjejer.

Tycker det stämmer rätt bra in på mig det där med ens eget kroppspråk, dom gånger jag gått ut otaggad, arrogant och tror att jag äger världen så har det alltid gått åt helvete men dom gånger jag varit på bra humör, haft ett leende på läpparna och varit trevlig så har det gått bra mycket bättre.

Detta gäller även generellt utanför krogen, särskilt när jag bestämt träff med någon brud och humöret inte varit på top så har jag blivit dissad.

Bubblan, hur gjorde du för att bara byta från arrogant till glad, förstår att det har att göra med en livsstil att göra också men drog du bara på världens fake smiley så löste det sig eller?
2014-02-16,12:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-16,12:36 av {2} Bubblan.)
Inlägg: #11
RE: Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ?
(2014-02-16,04:24)sjoggaa Skrev: Tycker det stämmer rätt bra in på mig det där med ens eget kroppspråk, dom gånger jag gått ut otaggad, arrogant och tror att jag äger världen så har det alltid gått åt helvete men dom gånger jag varit på bra humör, haft ett leende på läpparna och varit trevlig så har det gått bra mycket bättre.

Detta gäller även generellt utanför krogen, särskilt när jag bestämt träff med någon brud och humöret inte varit på top så har jag blivit dissad.

Bubblan, hur gjorde du för att bara byta från arrogant till glad, förstår att det har att göra med en livsstil att göra också men drog du bara på världens fake smiley så löste det sig eller?

Hehe mjo men faktiskt ibörjan iaf. Brukar tagga som fan precis innan vi går ut så jag är ganska glad från början. Men sen är det smilet på, spontant småsnacka med folk för att få upp lite flow, bara typ en mening hit och dit (hur är klubben?, snygg klänning osv).
Då brukar man ha ganska gött state efteråt.

Hur man går från arrogant till glad? Mjo precis som du säger är det ju en ändring i sin livsstil, men kort och gott; Jag har varit arrogant, kall, kaxig och jag har varit glad, retsam, trevlig med ett enormt ego. Det andra alternativet funkar bra mycket bättre för mig. Men det handlar mycket om att tagga ner sin bitterhet (inte bry sig om vad andra gör och inte bry sig om vad andra tycker), arrogansen (acceptera att folk inte alltid är lika smarta som du är, men att ta det med ett leende och säg retsamt istället för att rulla med ögonen och säga något drygt). Typ nåt sånt..
Life is a game.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,379 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,542 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,038 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,037 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,984 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,646 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,696 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,441 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,020 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,351 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}