LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
2016-05-28,19:59,
Inlägg: #1
David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
David Deangelo sa i sitt Man transformation program följande:
Guy´s who are single minded obsest with getting laid with lot´s of woman are empty people.

Vad tycker ni om detta uttrycket? Ligger det något i det, i så fall vad är en sund balans?
2016-05-28,21:59,
Inlägg: #2
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
"single minded obsessed" betyder? Att det är det enda man tänker på eller?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-05-29,15:21,
Inlägg: #3
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
Skulle säga att en sund balans är att du knullar så mkt du känner för, men träffar du en tjej du klickar med och verkligen börjar gilla så skall du våga löpa den linan oxå istället för att kasta henne för förmån att du skall öka ditt fultal.
Stay calm and play some beerpong
2016-06-01,15:20,
Inlägg: #4
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
Yes, jag håller med om det, kan relatera. Tror också det ligger något i att de killar som knullar runt besitter en viss typ av personlighet, typ narcisism. Även om det utåt ser bra ut osv så i slutändan är det rätt tomt där inne, saknar syfte i livet osv.

medan någon svensson plebb som aldrig fått ligga, drömmer sig iväg om att få knulla, lever i fantasivärldar osv, kanske blir olyckligt kär, men jag tror fortf man mår "bättre" av att ta the blue pill vs the red pill. Sen att många av oss inte klarar av the blue pill, det är en annan femma. Men imo så ignorance is fucking blizz.

TLDR; Kan säga att jag o mina närmsta vänner hade en streak där vi höll på o försökte ligga som fan hela tiden, riktigt jävla osunt för hälsan var det. Blev tom så grovt att vi tävlade (inofficielt ofc) mot varandra om vem som hade störst kuk. Kunde seriöst bli deppig för att jag inte fick ligga dagen innna, riktigt deppig. Min bästa barndomsvän är fortfarande så och märker på honom nu hur verkligheten börjar komma ikapp och att hans bubbla börjar spricka. Han har seriöst dissat alla tjejer han legat med sen gymnasiet till något mer seriöst, pga han "inte orkar" vilket egentligen betyder att han är too fucking pussy to man up.
2016-06-02,21:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-06-02,21:40 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #5
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
(2016-06-01,15:20)Nalirot Skrev: Yes, jag håller med om det, kan relatera. Tror också det ligger något i att de killar som knullar runt besitter en viss typ av personlighet, typ narcisism. Även om det utåt ser bra ut osv så i slutändan är det rätt tomt där inne, saknar syfte i livet osv.

medan någon svensson plebb som aldrig fått ligga, drömmer sig iväg om att få knulla, lever i fantasivärldar osv, kanske blir olyckligt kär, men jag tror fortf man mår "bättre" av att ta the blue pill vs the red pill. Sen att många av oss inte klarar av the blue pill, det är en annan femma. Men imo så ignorance is fucking blizz.

Tror det ligger jäkligt mycket i detta alltså!
Lyckan finner man inte utanför sig själv utan genom att söka inåt. Mer brudar, bättre jobb, bättre kollegor, pengar, makt m.m. m.m. Är yttre faktorer. Piskan som vi piskar oss själva med är i våra egna händer, sann lycka kommer genom att söka inombords.

Kommer fan ihåg när jag var den loosern/nolifern jag var innan allt "PUA, game och "game outside the game" kom in i bilden. Känner igen mig så väl i det andra stycket du skrev.
2016-06-06,21:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-06-06,21:44 av {2} Bruno.)
Inlägg: #6
David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
Ja, det här med notch-count är väl rätt fånigt och bara en grej för att göda sitt inre ego faktiskt. Kollar man på många sådana här sajter (tänker väl främst på typ RVF eller RSDnation) och så, så verkar det som att många bara är intresserade av att knulla massa 6-7or. Ja, och sådana killar som inte har någon djupare dimension till sig än i att bara knulla massa halvdana brudar för talets skull, är nog rätt så tomma människor.

Att däremot satsa seriöst på att kunna få tag i 9-10or en vacker dag och få det bästa sexliv man har möjlighet till är ju en annan femma.
Men så är det ju bara ett fåtal som både har tur och vilja för att lyckas med det.

På vägen dit kan se till att få häftiga erfarenheter och leva livet också. När du ligger på dödsbädden kan du sen blicka tillbaka till den där gången då du var i Las Vegas och drog med den där modellsnygga bruden upp på hotellet, där ni hade sex, varpå du efteråt lät henne slicka rent dina bollar och anus.

Nä. Jag skämtar nu inte ens, slår fan vad om att det är många män som i sina allra sista stunder önskat att man hade gjort lite fler sådana grejer i livet. Men bekvämlighet och rädsla gör att de stannat kvar i nån komfortzon. Inte sant?
Kvinnor är bara glasyren på tårtan i slutändan.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-06-08,12:16,
Inlägg: #7
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
(2016-06-06,21:42)Bruno Skrev: Ja, det här med notch-count är väl rätt fånigt och bara en grej för att göda sitt inre ego faktiskt. Kollar man på många sådana här sajter (tänker väl främst på typ RVF eller RSDnation) och så, så verkar det som att många bara är intresserade av att knulla massa 6-7or. Ja, och sådana killar som inte har någon djupare dimension till sig än i att bara knulla massa halvdana brudar för talets skull, är nog rätt så tomma människor.

Att däremot satsa seriöst på att kunna få tag i 9-10or en vacker dag och få det bästa sexliv man har möjlighet till är ju en annan femma.
Men så är det ju bara ett fåtal som både har tur och vilja för att lyckas med det.

På vägen dit kan se till att få häftiga erfarenheter och leva livet också. När du ligger på dödsbädden kan du sen blicka tillbaka till den där gången då du var i Las Vegas och drog med den där modellsnygga bruden upp på hotellet, där ni hade sex, varpå du efteråt lät henne slicka rent dina bollar och anus.

Nä. Jag skämtar nu inte ens, slår fan vad om att det är många män som i sina allra sista stunder önskat att man hade gjort lite fler sådana grejer i livet. Men bekvämlighet och rädsla gör att de stannat kvar i nån komfortzon. Inte sant?
Kvinnor är bara glasyren på tårtan i slutändan.

agreed 100%
2016-06-09,23:43,
Inlägg: #8
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
Ja och nej.

Du har ingen rätt att säga så om du dragit under ca 100 damer.

Resan är värd mer än målet.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Brudar som flackar med blicken? sjoggaa 8 5,328 2016-09-04,15:58
Senaste inlägg:: bcude
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,733 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,434 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,403 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87
  Hur många har ni legat 2015? Parafras 1 1,150 2015-11-29,17:42
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers SvaMp_ 5 2,091 2015-11-02,13:26
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många maskulina bloggare går på roids? SvaMp_ 15 6,856 2015-07-07,11:01
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Hur träffade ni alla brudar Powerwolf 1 1,402 2015-03-06,07:20
Senaste inlägg:: Nalirot
  "alla killar är samma skit" selected 19 8,550 2014-03-30,00:32
Senaste inlägg:: russel
  Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ? Ballin 10 5,165 2014-02-16,12:24
Senaste inlägg:: Bubblan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}