LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ny innom Pua - Vill bli bra
2014-02-18,05:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-18,05:45 av {2} mewtoo.)
Inlägg: #1
Ny innom Pua - Vill bli bra
Tjenare! har sökt runt litegranna om raggningstips/tekniker och halkat in här Smile

Har alltid tyckt att psykologi varit kul, och självklart även tjejer, så varför inte kombinera dessa två som denna sida verkar gå ut på..

Min fråga är egentligen vart startar jag?

Är förvirrad o vet 0 om denna scen, har läst the game och best of tråden, och om jag förstått det hela rätt så går det hela ut på att man ska leka ball och inte vara alltför på, thats it typ..

Vet dock inte hur mycket detta stämmer, oavsett om jag är i stan,klubben eller internet raggar så tycker jag att jag kmr mycket mycket längre med tjejerna när jag är allmänt smörig/flirtig.

Kommer mycket längre med att slänga ur mig roliga och överdriva kommentarar som tex, "tja ska vi gifta oss" än att leka "iskall" så vet inte riktigt hur rätt "the game" har..

Hursomhelst tycker jag denna sida verkar riktigt fet, verkar finnas SJUKT mycket info, vart ska man börja? vilka böcker ska man läsa? Hur lär jag mig alla förkortningar som andvänds, tex AA..

Har hört en hel del om Models, och nån david angello, har kanske inte tid o läsa 20-30 böcker, men att läsa ett par har jag både tid och lust med Smile

Det som bör tilläggas är att jag är ingen kille som behöver hjälp att bli av med oskulden, har dock inte legat med många, pga en del olika saker, bl.a ett längre förhållande.. Är i nuläget 20 bast och målet med det hela är typ att "bli bäst" eller iaf känna att går jag in på en klubb så har jag möjlighet att med 99% dra hem en brud.

Vet inte riktigt vilken "nivå" jag är på nu inom tjejer/Pua scenen, men att gå fram till 6or och efter 5 sekunders dans dra ett strul är inga som helst problem, dock så kan jag inte göra detta på 8or - 9 or då de ALLTID dissar, och självklart pirrar det lite mera, denna kombination gör att jag "nöjer" med mig 6orna haha.

All hjälp uppskattas Smile
2014-02-18,09:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-18,09:18 av {2} illdan.)
Inlägg: #2
RE: Ny innom Pua - Vill bli bra
Välkommen dude.
Vart bor du ?

Min favorit bok är "Real world seduction" av swingcat.
Denna handlar om att "be the prize", att få tjejen att jaga dig.

RSD - blueprint är en heltäckande serie med Tyler från RSD, typ 10-15timmar lång eller nåt.
Han snackar fan om i princip allt som finns att snacka om i game.


Det som är bättre än allt material är dock att skaffa PUA kompisar som hållt på ett tag.
När du ser dom infield kommer du säkerligen lära dig mer snabbare än att läsa material, samt att dom kan winga dig, peppa dig osv.



"Vet dock inte hur mycket detta stämmer, oavsett om jag är i stan,klubben eller internet raggar så tycker jag att jag kmr mycket mycket längre med tjejerna när jag är allmänt smörig/flirtig. "

Om du är flörtig och visar att du gillar tjejen så kommer hon våga göra det samma.
Om du där emot inte visar att du är intresserad, så kommer inte hon våga visa sitt intresse först då hon är rädd för att bli dissad.

Tjejer visar intresse på ett mycket mer "hemligt" sätt, du kommer ihåg hur Style förklarar IOIs(Indicator of intrest) i the game, dvs blickar, att hon sätter sig brevid dig, fuktar läpparna kan vara en IOI.

Om du vill bara "kall och tuff" istället för flörtig så underlättar det om du kan läsa av när tjejerna ger dig små IOIs, för hon kommer troligen inte börja flörta med dig om du har en "kall och tuff" attityd, även fast hon vore störtkåt på dig.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-02-18,12:26,
Inlägg: #3
RE: Ny innom Pua - Vill bli bra
Det finns bara ett sätt att bli bra och det är att nöta nöta nöta. Inte många som klarar av det, du måste gå utanför din comfort zone och verkligen pusha gränserna. Så gå ut minst 3 gånger per vecka så kommer du märka resultat snabbt. Men då gäller det att du har lite självdisciplin och verkligen försöker, skulle gissa på att 90% av folket här inte pushar sig själva så mycket som de egentligen vill.
Det är läskigt och du kommer få dissen av många tjejer, men det är genom den hårda vägen man lär sig.

Skriv ner en FR (Field Report) efter varje kväll och posta ett par stycken här så kommer du få grym feedback.

Lycka till!
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-02-18,19:11,
Inlägg: #4
RE: Ny innom Pua - Vill bli bra
(2014-02-18,12:26)Cruz Skrev: Det finns bara ett sätt att bli bra och det är att nöta nöta nöta. Inte många som klarar av det, du måste gå utanför din comfort zone och verkligen pusha gränserna. Så gå ut minst 3 gånger per vecka så kommer du märka resultat snabbt. Men då gäller det att du har lite självdisciplin och verkligen försöker, skulle gissa på att 90% av folket här inte pushar sig själva så mycket som de egentligen vill.
Det är läskigt och du kommer få dissen av många tjejer, men det är genom den hårda vägen man lär sig.

Skriv ner en FR (Field Report) efter varje kväll och posta ett par stycken här så kommer du få grym feedback.

Lycka till!

+1
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-02-18,19:29,
Inlägg: #5
RE: Ny innom Pua - Vill bli bra
(2014-02-18,12:26)Cruz Skrev: Det finns bara ett sätt att bli bra och det är att nöta nöta nöta. Inte många som klarar av det, du måste gå utanför din comfort zone och verkligen pusha gränserna. Så gå ut minst 3 gånger per vecka så kommer du märka resultat snabbt. Men då gäller det att du har lite självdisciplin och verkligen försöker, skulle gissa på att 90% av folket här inte pushar sig själva så mycket som de egentligen vill.
Det är läskigt och du kommer få dissen av många tjejer, men det är genom den hårda vägen man lär sig.

Skriv ner en FR (Field Report) efter varje kväll och posta ett par stycken här så kommer du få grym feedback.

Lycka till!

Och sen när du bankar huvudet i väggen av frustration så ta en titt in i bloggdelen, för att se andras framgång och få inspiration (tänker bla på tobiasK etc)
2014-02-19,04:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-19,04:42 av {2} mewtoo.)
Inlägg: #6
RE: Ny innom Pua - Vill bli bra
Thx för svaren grabbar! Smile

Ska föröska gå igenom blueprint, verkar mycket intressant. Men saker som ni skriver, tex IOIs, det finns liksom inget sammanfattning där ALLA sådana står på? Tycker det verkar vara en big deal, och en mycket intressant sak Smile

Och kan tänka mig att det ni skriver stämmer, att man inte vågar pusha sig själv tillräckligt, och man läser mer än vad som krävs, och är "in field" mindre än vad som krävs .. Ska försöka att själv inte bli så!
2014-02-19,08:32,
Inlägg: #7
RE: Ny innom Pua - Vill bli bra
(2014-02-19,04:41)mewtoo Skrev: Thx för svaren grabbar! Smile

Ska föröska gå igenom blueprint, verkar mycket intressant. Men saker som ni skriver, tex IOIs, det finns liksom inget sammanfattning där ALLA sådana står på? Tycker det verkar vara en big deal, och en mycket intressant sak Smile

Jorå, andra träffen på google gav mig detta.
http://askjdog.com/pickup-artist-terms-and-acronyms/
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-02-21,17:16,
Inlägg: #8
RE: Ny innom Pua - Vill bli bra
Va dig själv och kör på. Som du säger funkar inte den där "iskall"-heten för dig. Gå inte över till det då. Alla har sin egen stil. Kör ditt race Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vad vill hon? Mrniceguy 3 1,209 2023-09-14,11:50
Senaste inlägg:: superduperadmin
  Ny på forumet, det här vill jag lära mig! siemens 2 2,392 2016-11-02,14:37
Senaste inlägg:: trollface
  vill öka testo tay 10 4,270 2012-07-18,15:34
Senaste inlägg:: tay
  Varför vill tjejer försöka äga mig? Mandark 4 2,320 2012-03-06,22:11
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}