LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
2014-03-02,20:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-02,20:46 av {2} Lasttear.)
Inlägg: #1
Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
Kort om min bakgrund

25, rätt nöjd med livet överlag. Singel i 8 månader efter 6,5 års förhållande med ca ett halvårs paus,(har en dotter med exet) förmodligen studier i höst. Från liten håla med segt jobb till en av Sveriges 6 största städer med det jag drömmer om att studera.

Hur jag uppfattar mig själv

Jag anser att jag ser väldigt bra ut, ingen fotomodell men långt över medel. Dock lite väl smal vilket påverkar självförtroendet 76/189. Har fått dissen nyligen av en 9:a "asså, du får full poäng för ditt ansikte men du ser så ung/pojkaktig ut i kroppen, vågar inte ens tänka på dig med muskler" var dock bara av en tjej.

Överlag tycker jag att mitt självförtroende är väldigt bra. Anser mig väldigt bra socialt, kan prata med vemsomhelst om vadsomhelst. Tex på jobb,förfest,aktiviteter har jag väldigt lätt att hitta samtalsämnen.

Tycker att jag är väldigt charmig/sexig till sättet då jag alltid är lugn,självsäker lite "badboy" men på ett fint charmigt sätt. Säger alltid vad jag tycker om saker och märker att folk verkligen lyssnar när jag pratar eftersom jag inte pratar i onödan utan säger bara det jag kan stå för och som tillför något

Varför jag tror sex-gamet går dåligt

Jag har aldrig tagit hem en full tjej ifrån krogen, dom få jag haft sex med (under 10) har bara varit tjejer jag verkligen varit sugen på.

Jag har aldrig fått dissen av en tjej jag verkligen gått in för
Även om jag inte haft sex har jag haft fina konversationer.

Jag tror jag tycker att jag är för fin, vill ha sex oftare!
När jag är på krogen tänket jag 8:a eller högre kan typ inte ta hem 6+ tjejer även om chansen funnits

Var ut igår i en ny stad, en tjej kliar mig på ryggen bakifrån flera gånger. Vänder mig tillslut och får ett par hundögon på mig
Såhär tänker jag då
"Fan hon är inte lika snygg som tidigare tjejer, jag vill ej byta ner mig. Bara 6-7/10?

Så jag ger henne en väldigt
irriterad blick och dansar vidare
Mina polare tycker jag är cp
Jag svarar att jag vill bara sätta på smarta-snygga tjejer nykter



Bör jag tas ner på jorden?

(Skriver ifrån mobilen)





Edit : ett ständigt tjat ifrån vänner "OMG111 varför tar du inte för dig?!?!"
Medans jag går runt i min skjorta och tror jag är Joel Kinnaman och väntar på 10:or som ber om att få suga den

Krogen är nog inte mitt forum alls
Tycker det är osexigt med fulla tjejer som dansar och luktar skit i munnen. Så vart ska jag satsa?

Badoo är jag med lite less på även om det gått ok.

Jag jobbar ju så lever inte ett så socialt liv (som jag drömmer om "studentlivet")

Vart ska jag träffa tjejer att bjuda hem nykter på middag?
2014-03-02,21:15,
Inlägg: #2
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-02,20:30)Lasttear Skrev: Jag har aldrig fått dissen av en tjej jag verkligen gått in för
Även om jag inte haft sex har jag haft fina konversationer.

ska bara säga att det är ngn konstig missuppfattning att bra game = aldrig bli dissad.

alla blir "dissade" (snarare att tjejen inte är tillgänglig, inte riktigt en diss egentligen). kanske förstår brudarna inte att du är intresserad o därav blir du aldrig "dissad"
2014-03-02,21:36,
Inlägg: #3
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
100% ego. Du kommer inte få någon success med damerna förrän den dagen du inser att du måste svälja stoltheten. Snygg eller inte, det är inte det som räknas i slutändan. Att gå runt och tro att du är snyggare/bättre än någon är bara extremt kontraproduktivt för dig själv. Försök att undvika speglar, vågar osv, börja träna är det absolut viktigaste.

Jobba på självkänslan, försök att inte fokusera på dig själv från ett utåt perspektiv, utan försök hitta dig själv och ett inre peace, då löser sig allt det där ändå.

Att du är 25 och inte dragit hem med någon från krogen när du målar upp dig så snygg som du säger, gör mig väldigt förvånad. Låter som du lever i en fabel, no offense, men jag säger det här för din egen skull. Jag har själv jobbat mycket med mitt ego och jag märker direkt när andra har samma problem, "it takes one to know one".

Bara du vill så går det, inställning är A och O Smile
2014-03-03,00:35,
Inlägg: #4
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
Har du inte blivit 100-tals gånger när du gått fram och snackat med de snyggaste tjejerna, så kommer du förstå väldigt lite om varför det går tokigt när du misslyckas.

Jag tycker verkligen att det är starkt av dig att säga nej till en tjej du inte är 100 attraherad av. Många jag känner (även duktiga casanovor) slöraggar gärna på en 6a / 7a för att egoboosta sig själva.

Enda sättet du kan växa och få mer success är att pusha och att misslyckas. Gå för de brudar som du tidigare misstänkt att du aldrig kan få. Väldigt få snubbar är naturligt attraktiva hela livet ut och möter de motstånd vet de oftast inte hur de ska ta sig förbi det.

Mina råd är:

- lär dig att skratta åt dig själv och dina misslyckanden
- lär dig att alltid gå fram och säga hej om du ser en tjej du tycker är attraktiv
- lär dig att gå fram dagtid och prata med kvinnor du tycker är attraktiva
- hitta nya ställen att träffa och prata med kvinnor (mina favoritställen är: bibliotek, bokhandlar, parker, avenyer)
2014-03-03,00:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-03,01:06 av {2} Lasttear.)
Inlägg: #5
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-02,21:36)Tenga Skrev: 100% ego. Du kommer inte få någon success med damerna förrän den dagen du inser att du måste svälja stoltheten. Snygg eller inte, det är inte det som räknas i slutändan. Att gå runt och tro att du är snyggare/bättre än någon är bara extremt kontraproduktivt för dig själv. Försök att undvika speglar, vågar osv, börja träna är det absolut viktigaste.

Jobba på självkänslan, försök att inte fokusera på dig själv från ett utåt perspektiv, utan försök hitta dig själv och ett inre peace, då löser sig allt det där ändå.

Att du är 25 och inte dragit hem med någon från krogen när du målar upp dig så snygg som du säger, gör mig väldigt förvånad. Låter som du lever i en fabel, no offense, men jag säger det här för din egen skull. Jag har själv jobbat mycket med mitt ego och jag märker direkt när andra har samma problem, "it takes one to know one".

Bara du vill så går det, inställning är A och O Smile

Tack för svaret.

Var du också sådär att du tänkte "Jag är för fin för detta" Jag är värd mer än en massa fulla och dryga 6/7:or? Och jämförde krogtjejerna med din finaste flickvän/ragg?

Jag var nästan lite orolig att man blivit "torr" pga att man vart pappa i ung ålder men tror inte det är där.

Dock tycker jag det känns så omoget att stå och sjunga all-sång till massa skitmusik och stå och hoppa som en jävla idiot till musiken. Plus att folk är så jävla dumma i huvudet när dom är fulla.

Men krogen är ju lättast/bäst för snabba knull men ärligt vill jag...

.... Bjuda henne på en fin middag, båda är nyktra och har finkläder på sig. Vi sitter och skrattar, jag charmar henne med ögonen/kroppsspråket. Sen när jag ska fylla på hennes glas kysser jag henne vilt och gör min rutin i sängen.

Det är absolut inte blygheten det är fel på! Tro fan inte det, men känner mig så off på krogen.


Hade jag haft en tjej på middag/första dejten skulle jag utan tvekan kunna försöka med en kyss nykter och skratta bort den om jag fick dissen.

(2014-03-02,21:36)Tenga Skrev: 100% ego. Du kommer inte få någon success med damerna förrän den dagen du inser att du måste svälja stoltheten. Snygg eller inte, det är inte det som räknas i slutändan. Att gå runt och tro att du är snyggare/bättre än någon är bara extremt kontraproduktivt för dig själv. Försök att undvika speglar, vågar osv, börja träna är det absolut viktigaste.

Jobba på självkänslan, försök att inte fokusera på dig själv från ett utåt perspektiv, utan försök hitta dig själv och ett inre peace, då löser sig allt det där ändå.

Att du är 25 och inte dragit hem med någon från krogen när du målar upp dig så snygg som du säger, gör mig väldigt förvånad. Låter som du lever i en fabel, no offense, men jag säger det här för din egen skull. Jag har själv jobbat mycket med mitt ego och jag märker direkt när andra har samma problem, "it takes one to know one".

Bara du vill så går det, inställning är A och O Smile
Nej men alltså, har väl dragit hem någon i tonåren/fest sex osv men det är nu i vuxen ålder det inte har hänt!

Jag börjar nästan bli osäker om jag gömmer mig i en "fasad" för att inte våga bli dissad

(2014-03-03,00:35)Willson Skrev: Har du inte blivit 100-tals gånger när du gått fram och snackat med de snyggaste tjejerna, så kommer du förstå väldigt lite om varför det går tokigt när du misslyckas.

Jag tycker verkligen att det är starkt av dig att säga nej till en tjej du inte är 100 attraherad av. Många jag känner (även duktiga casanovor) slöraggar gärna på en 6a / 7a för att egoboosta sig själva.

Enda sättet du kan växa och få mer success är att pusha och att misslyckas. Gå för de brudar som du tidigare misstänkt att du aldrig kan få. Väldigt få snubbar är naturligt attraktiva hela livet ut och möter de motstånd vet de oftast inte hur de ska ta sig förbi det.

Jo jag antar det, är nog jobbigt i början men man måste ju. Plus att man kommer ju få ryggdunk och egoboost att man iaf vågar! Jag menar, man behöver ju inte gå in på "jag vill knulla dig" utan man märker ju efter "hej" om det finns intresse. Och då är det väl inte så jävligt att bli dissad heller.

Vad ska hon säga? Han sa hej till mig och ville prata "OMG!!!! vad fail han är ju AS FUL" händer ju liksom inte.

Mina råd är:

- lär dig att skratta åt dig själv och dina misslyckanden

Det kan jag göra åt det mesta i livet, Har faktiskt garvat med mig/polarna när man misslyckats. Gått in på donken och raggat på en tjej jag vet är upptagen och skrivit en A4 mitt i natten till henne på FB vi garvade som fan åt min "novell"

- lär dig att alltid gå fram och säga hej om du ser en tjej du tycker är attraktiv

Kan typ inte det, har svårt att hitta saker att öppna med. Helt annan sits om det är förfest, tycker det är svårt att hitta något gemenast/fort. Palla "Hur har du det ikväll? eller?"

- lär dig att gå fram dagtid och prata med kvinnor du tycker är attraktiva

Har gått ganska bra på jobb osv faktiskt, fått till lite fika (dock med upptagna tjejer) men iaf!


- hitta nya ställen att träffa och prata med kvinnor (mina favoritställen är: bibliotek, bokhandlar, parker, avenyer)

1.Hur öppnar du om du ser en tjej sitta och läsa i bibblan oftast?
2.Hur avslutar du så att du vet att du kan höra av henne igen?


Tack så mycket för svar! Starkt och starkt menar du verkligen det? Tycker det är mer konstigt att "ta det bästa för kvällen". Vafan lite värde har man väl fast man är en kåt-man. Även om det är 6-7:or
2014-03-03,11:02,
Inlägg: #6
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,00:57)Lasttear Skrev: Jag anser att jag ser väldigt bra ut, ingen fotomodell men långt över medel. Dock lite väl smal vilket påverkar självförtroendet 76/189. Har fått dissen nyligen av en 9:a "asså, du får full poäng för ditt ansikte men du ser så ung/pojkaktig ut i kroppen, vågar inte ens tänka på dig med muskler" var dock bara av en tjej.
Vad ställer du ens för fråga för att en tjej ska säga såhär lol? Big Grin

Istället för att göra detta.
(2014-03-03,00:57)Lasttear Skrev: Dock tycker jag det känns så omoget att stå och sjunga all-sång till massa skitmusik och stå och hoppa som en jävla idiot till musiken. Plus att folk är så jävla dumma i huvudet när dom är fulla.

Vill du göra detta.
(2014-03-03,00:57)Lasttear Skrev: .... Bjuda henne på en fin middag, båda är nyktra och har finkläder på sig. Vi sitter och skrattar, jag charmar henne med ögonen/kroppsspråket. Sen när jag ska fylla på hennes glas kysser jag henne vilt och gör min rutin i sängen.


Du kanske ska skita i krogen och daygame:a istället ? Det är ju rätt uppenbart att du inte diggar krogen, fullt ös och fulla människor, och just därför lär du inte varit ditt mest attraktiva själv på krogen.

Med din inställning till krogen du har ju nu så lär ju du knappast vara en av de "coola killarna" där ändå och bör satsa på den arena som passar dig bäst.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-03-03,11:09,
Inlägg: #7
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,11:02)illdan Skrev: Vad ställer du ens för fråga för att en tjej ska säga såhär lol? Big Grin

Istället för att göra detta.

Vill du göra detta.


Du kanske ska skita i krogen och daygame:a istället ? Det är ju rätt uppenbart att du inte diggar krogen, fullt ös och fulla människor, och just därför lär du inte varit ditt mest attraktiva själv på krogen.

Med din inställning till krogen du har ju nu så lär ju du knappast vara en av de "coola killarna" där ändå och bör satsa på den arena som passar dig bäst.

Jag tycker det är helt normalt att som 25 tycka det känns omoget att stå och hoppa som ett jävla cp. Men vart day-gama?

Det är inte problemet att prata med tjejerna som är min rädsla, det är stämningen på krogen som gör det.

Liksom, känner mig för gammal för skiten
2014-03-03,11:59,
Inlägg: #8
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,11:09)Lasttear Skrev: Men vart day-gama?

Där det finns tjejer
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2014-03-03,17:08,
Inlägg: #9
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,11:09)Lasttear Skrev: Jag tycker det är helt normalt att som 25 tycka det känns omoget att stå och hoppa som ett jävla cp. Men vart day-gama?

Det är inte problemet att prata med tjejerna som är min rädsla, det är stämningen på krogen som gör det.

Liksom, känner mig för gammal för skiten

På stan tex
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-03-03,17:37,
Inlägg: #10
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-02,20:30)Lasttear Skrev: Kort om min bakgrund

25, rätt nöjd med livet överlag. Singel i 8 månader efter 6,5 års förhållande med ca ett halvårs paus,(har en dotter med exet) förmodligen studier i höst. Från liten håla med segt jobb till en av Sveriges 6 största städer med det jag drömmer om att studera.

Hur jag uppfattar mig själv

Jag anser att jag ser väldigt bra ut, ingen fotomodell men långt över medel. Dock lite väl smal vilket påverkar självförtroendet 76/189. Har fått dissen nyligen av en 9:a "asså, du får full poäng för ditt ansikte men du ser så ung/pojkaktig ut i kroppen, vågar inte ens tänka på dig med muskler" var dock bara av en tjej.

Överlag tycker jag att mitt självförtroende är väldigt bra. Anser mig väldigt bra socialt, kan prata med vemsomhelst om vadsomhelst. Tex på jobb,förfest,aktiviteter har jag väldigt lätt att hitta samtalsämnen.

Tycker att jag är väldigt charmig/sexig till sättet då jag alltid är lugn,självsäker lite "badboy" men på ett fint charmigt sätt. Säger alltid vad jag tycker om saker och märker att folk verkligen lyssnar när jag pratar eftersom jag inte pratar i onödan utan säger bara det jag kan stå för och som tillför något

Varför jag tror sex-gamet går dåligt

Jag har aldrig tagit hem en full tjej ifrån krogen, dom få jag haft sex med (under 10) har bara varit tjejer jag verkligen varit sugen på.

Jag har aldrig fått dissen av en tjej jag verkligen gått in för
Även om jag inte haft sex har jag haft fina konversationer.

Jag tror jag tycker att jag är för fin, vill ha sex oftare!
När jag är på krogen tänket jag 8:a eller högre kan typ inte ta hem 6+ tjejer även om chansen funnits

Var ut igår i en ny stad, en tjej kliar mig på ryggen bakifrån flera gånger. Vänder mig tillslut och får ett par hundögon på mig
Såhär tänker jag då
"Fan hon är inte lika snygg som tidigare tjejer, jag vill ej byta ner mig. Bara 6-7/10?

Så jag ger henne en väldigt
irriterad blick och dansar vidare
Mina polare tycker jag är cp
Jag svarar att jag vill bara sätta på smarta-snygga tjejer nykter



Bör jag tas ner på jorden?

(Skriver ifrån mobilen)





Edit : ett ständigt tjat ifrån vänner "OMG111 varför tar du inte för dig?!?!"
Medans jag går runt i min skjorta och tror jag är Joel Kinnaman och väntar på 10:or som ber om att få suga den

Krogen är nog inte mitt forum alls
Tycker det är osexigt med fulla tjejer som dansar och luktar skit i munnen. Så vart ska jag satsa?

Badoo är jag med lite less på även om det gått ok.

Jag jobbar ju så lever inte ett så socialt liv (som jag drömmer om "studentlivet")

Vart ska jag träffa tjejer att bjuda hem nykter på middag?

Du påminner lite om mig själv, tycker också att jag är överlägsen, ser bra ut, bäst på allt, att jag förtjänar det bästa osv. Jag gick alltid runt med "jag gör vad fan jag vill" blicken och trodde att jag var kung, fick mycket blickar och hade aldrig problem att få samtalen att flyta på men kom nästan aldrig till avslut med dom här 10orna, dissade allt under 8-10, kändes inte värt i mina ögon att offra tid på någon som inte var perfekt.

Då bestämde jag mig för att analysera och se vad som gick dåligt, oftast var det att jag gick in med alldeles för bra självkänsla, förmodligen tyckte dom oftast att jag bara var en självgod jävel som trodde att hela världen var min. Fick till och med höra ifrån en brud jag känner rätt bra att jag jämt är så överlägsen(väckarklocka).

Så jag började träffa dom som såg lite mindre snygga ut, började le mycket, blev trevligare, mindre douche, sen fortsatte jag på lika spår till 8-10orna.

Tror en viktig sak för sitt game är att ständigt ha kontakt med brudar och ha sex ofta för att bli framgångsfull, även om det är en 5-7 i utseendet för det hjälper enormt mycket när man ska högre.
2014-03-03,19:43,
Inlägg: #11
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
Som folk tidigare har sagt, börja day-gamea.

Om du ska tas ner på jorden? ptja det vet jag inte, varför ska man ligga med de fula brudarna för? Hela poängen med pua är att få de snygga brudarna inte ligga med mediokra för att slippa dra i snorren efter fyllekvällen. Ragga på de snygga som du verkligen vill ligga med antingen på krogen, ute på stan eller varför inte ett café? Sen om en 5-7 skulle försöka få med dig hem så kan man vara schysstare än att bara stirra ut dem.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2014-03-03,20:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-03,20:23 av {2} Lasttear.)
Inlägg: #12
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,17:37)sjoggaa Skrev: Du påminner lite om mig själv, tycker också att jag är överlägsen, ser bra ut, bäst på allt, att jag förtjänar det bästa osv. Jag gick alltid runt med "jag gör vad fan jag vill" blicken och trodde att jag var kung, fick mycket blickar och hade aldrig problem att få samtalen att flyta på men kom nästan aldrig till avslut med dom här 10orna, dissade allt under 8-10, kändes inte värt i mina ögon att offra tid på någon som inte var perfekt.

Då bestämde jag mig för att analysera och se vad som gick dåligt, oftast var det att jag gick in med alldeles för bra självkänsla, förmodligen tyckte dom oftast att jag bara var en självgod jävel som trodde att hela världen var min. Fick till och med höra ifrån en brud jag känner rätt bra att jag jämt är så överlägsen(väckarklocka).

Så jag började träffa dom som såg lite mindre snygga ut, började le mycket, blev trevligare, mindre douche, sen fortsatte jag på lika spår till 8-10orna.

Tror en viktig sak för sitt game är att ständigt ha kontakt med brudar och ha sex ofta för att bli framgångsfull, även om det är en 5-7 i utseendet för det hjälper enormt mycket när man ska högre.

Tack för tipset, tror jag ska börja lite lägre och jobba mig högre och högre. Fan det lät bra! Jag känner igen mig i exakt det du skriver! Tog det lång tid innan ditt ego släppte och du vart mer "snäll" av dig?

Fick du knulla något när du var "bäst i världen" isf vad för typ av tjejer?

(2014-03-03,19:43)Jens Skrev: Som folk tidigare har sagt, börja day-gamea.

Om du ska tas ner på jorden? ptja det vet jag inte, varför ska man ligga med de fula brudarna för? Hela poängen med pua är att få de snygga brudarna inte ligga med mediokra för att slippa dra i snorren efter fyllekvällen. Ragga på de snygga som du verkligen vill ligga med antingen på krogen, ute på stan eller varför inte ett café? Sen om en 5-7 skulle försöka få med dig hem så kan man vara schysstare än att bara stirra ut dem.

Sant så jag med tänker, så jävla desperat fattar jag inte hur man kan vara. Att man liksom måste ha något "bara för att det är bättre än runk" så jävla pinsamt beteende
2014-03-03,20:37,
Inlägg: #13
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,20:21)Lasttear Skrev: Tack för tipset, tror jag ska börja lite lägre och jobba mig högre och högre. Fan det lät bra! Jag känner igen mig i exakt det du skriver! Tog det lång tid innan ditt ego släppte och du vart mer "snäll" av dig?

Fick du knulla något när du var "bäst i världen" isf vad för typ av tjejer?


Sant så jag med tänker, så jävla desperat fattar jag inte hur man kan vara. Att man liksom måste ha något "bara för att det är bättre än runk" så jävla pinsamt beteende

Lättare att ligga med dom lite sämre brudarna, å du blir bara en sexgud genom övning, men blir du riktigt bra i sängen så behöver du bara ligga med en 9-10 en gång för att sedan ha henne som en liten valp noffsandes ur din hand Smile
Stay calm and play some beerpong
2014-03-03,21:25,
Inlägg: #14
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,20:37)Beerpong Skrev: Lättare att ligga med dom lite sämre brudarna, å du blir bara en sexgud genom övning, men blir du riktigt bra i sängen så behöver du bara ligga med en 9-10 en gång för att sedan ha henne som en liten valp noffsandes ur din hand Smile

Haha sant!
2014-03-03,22:50,
Inlägg: #15
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
Ger dig mer confidence med de hetare när du vet du är bra i sängen :-)
2014-03-03,22:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-03,22:55 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #16
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,20:21)Lasttear Skrev: Tack för tipset, tror jag ska börja lite lägre och jobba mig högre och högre. Fan det lät bra! Jag känner igen mig i exakt det du skriver! Tog det lång tid innan ditt ego släppte och du vart mer "snäll" av dig?

Fick du knulla något när du var "bäst i världen" isf vad för typ av tjejer?


Sant så jag med tänker, så jävla desperat fattar jag inte hur man kan vara. Att man liksom måste ha något "bara för att det är bättre än runk" så jävla pinsamt beteende

Ingen fara, mitt ego kommer nog alltid finnas kvar, vet inte om jag ska kalla det ego heller, har en sjuk vinnarmentalitet att jag ska vara bäst hela tiden. När jag var yngre så grät jag och surade i flera timmar efter fotbollsmatcher vi torskade, kastade medaljen åt helvete om vi kom 2a.

Försöker bara att koppla bort det så mycket det går, vinner mer på att vara trevlig och se glad ut, sprida energi istället för att ta tror jag mycket på! Ja, det fick jag men det var oftast standard brudar på krogen mellan 5-7 som jag tyckte det kändes meningslöst att knulla bara för att, jag dras till det som är svårt, som vissa inte ens vill försöka med. Har dragit hem några 8-9or också men då har det tagit betydligt längre tid och jag har bara hookat nummer, förmodligen för att dom inte känt sig komfortabel första mötet(egojäveeeel).

Bubblan på forumet skrev några kloka ord.

"Hehe mjo men faktiskt ibörjan iaf. Brukar tagga som fan precis innan vi går ut så jag är ganska glad från början. Men sen är det smilet på, spontant småsnacka med folk för att få upp lite flow, bara typ en mening hit och dit (hur är klubben?, snygg klänning osv).
Då brukar man ha ganska gött state efteråt.

Hur man går från arrogant till glad? Mjo precis som du säger är det ju en ändring i sin livsstil, men kort och gott; Jag har varit arrogant, kall, kaxig och jag har varit glad, retsam, trevlig med ett enormt ego. Det andra alternativet funkar bra mycket bättre för mig. Men det handlar mycket om att tagga ner sin bitterhet (inte bry sig om vad andra gör och inte bry sig om vad andra tycker), arrogansen (acceptera att folk inte alltid är lika smarta som du är, men att ta det med ett leende och säg retsamt istället för att rulla med ögonen och säga något drygt). Typ nåt sånt.."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför fortsätter man om inget aldrig händer? piraten99 18 5,680 2017-01-10,00:33
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Ego bra eller dåligt? selected 15 6,420 2016-05-08,13:04
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Kvällar då det går riktigt dåligt, va gör ni då? Bubblan 10 5,371 2014-05-26,22:38
Senaste inlägg:: Bubblan
  Är det dåligt att agera på känslor? Vetinte 6 2,933 2014-02-21,23:52
Senaste inlägg:: Vetinte
  Varför är Du här? Arlin 14 6,099 2014-02-16,23:14
Senaste inlägg:: sajkoo
  Varför blir tjejer blinda när attraktion uppstår? ChuckNorris 3 1,894 2014-01-21,05:17
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Att bli kär och varför Jayson1 9 4,004 2013-06-16,00:13
Senaste inlägg:: Jayson1
  Varför testo är bra för Game Vagabond 2 1,039 2012-11-20,03:45
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 7 2,505 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Varför är du här? Stridskuken 2 900 2012-04-16,20:01
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}