LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
mår piss efter att ha blivit spolad grovt
2014-03-29,14:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-29,14:09 av {2} sca.)
Inlägg: #1
mår piss efter att ha blivit spolad grovt
Har precis blivit spolad av en brud som jag lärt känna via nätet. Vi har spenderat timmar i telefonen o allt klickade. Jag var igpr hemma hos henne. Vi sexade sen bad hon mig gå efter att vi planerade helgen tillsammans....

Behöver komma på fötter igen då jag mår kasst rent psykiskt. Nån som kan hjälpa?

Edit:
Sen får ni gärna komma med tips hur man träffar tjejer i vardagen då nätet bara inneburit nutcase till brudar. Precis som i fallet ovan. Är ny här på forumet.
2014-03-29,17:16,
Inlägg: #2
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt
Du kanske investerade för mycket efter sexet?
2014-03-29,17:32,
Inlägg: #3
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt
(2014-03-29,17:16)Swish Skrev: Du kanske investerade för mycket efter sexet?

Hur menar du då?
2014-03-29,17:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-29,17:59 av {2} Swish.)
Inlägg: #4
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt
Du började planera helgen istället för att chilla i nuet och låta henne engageras sig, prata, komma med idéer, typ. Du skrev rätt lite beskrivande text om vad ni pratade om efter sexet, så min spontana gissning är att du fick henne att känna att det gick för snabbt fram, satte henne på en pedestal, sa hur fina kroppsdelar hon har om om igen, fick henne att känna sig fängslad och att du började förvänta saker av henne. Men hey, hon kanske bara va kåt och ville ha ett ONS utan att verka slampig. Kan finnas rätt många anledningar till hennes beteende.
2014-03-29,18:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-29,18:07 av {2} confused....)
Inlägg: #5
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt
Det bästa sättet att komma över att ha blivit dissad av en brud är att knulla en ny brud. Har iaf varit så för mig.

Annars när det gäller att bli sårad och psykiska smärtor rent generellt är något bra att inte försöka förhindra "smärtan", utan att helt enkelt bara låta den komma och få sörjandet överstökat. Handla en påse chips och beställd dig en pizza och en stor cola, sen gråter du ut för dig själv om hur jävla synd det är om dig och hur mycket du hatar livet. Sen på måndag tar du nya tag.

Hur du träffar brudar i vardagen? Det kan göras överallt, vet folk som träffat brudar på bussen,tåget,gymmet,affären, på promenad osv osv osv.

Det handlar bara om att våga, jag själv har nästan träffat brud på tåget samt i affären. Fick nr av en brud jag snackade med på tåget och vi planerade att ses osv, dock failade jag och hon flakea. Samma med en brud i affären, hittade henne på face via gemensam vän, skrev till henne, vi bestämde för att ses en dag och växlade nr osv. Men hon flakea hon med.

Nu så kan jag nästan ge mig själv titeln mästare av flakes, tror fan seriöst jag har något världsrekord i antalet flakes eller något så ska inte ge dig några specifika tips i gameandet. Men iaf, i vardagen kan du möta brudar ÖVERALLT. Det handlar egentligen bara om 2saker.

1. Våga öppna henne.
2. Ha bra nog game för att ro det i hamn efter att du öppnat henne.
2014-03-29,18:04,
Inlägg: #6
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt
Psychobrud.. skit i henne. Ut och kör bara, dag som natt. Snacka med brudar som verkar intressanta.
2014-03-29,21:50,
Inlägg: #7
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt
Skit i henne, nya tag. Detta släpper om några dagar.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-03-29,22:31,
Inlägg: #8
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt
Ibland gör det ont. Så är det. När det inte riktigt gör lika ont längre, fundera på vad som utlöste en sådan reaktion hos henne, samt huruvida hon var dum i huvudet eller hade något belägg för hennes agerande.

Tills dess, gör annan skit som gör dig glad. Ut med polare och ta en grogg eller två, eller hitta på nån annan dumhet
2014-03-30,00:03,
Inlägg: #9
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt
2 valium + whiskey highland 8:a, sov så länge du kan, och du kommer att vara betydligt friare
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd Champagne 23 9,566 2016-01-01,11:52
Senaste inlägg:: bcude
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,244 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Bete sig efter sex? Parafras 5 4,081 2015-06-18,18:49
Senaste inlägg:: Parafras
  Efter första träffen! Parafras 0 948 2015-05-05,18:12
Senaste inlägg:: Parafras

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}