LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur tar jag detta vidare?
2014-04-06,19:53,
Inlägg: #1
Hur tar jag detta vidare?
(Postade den här tråden på CR, men det stället har dött av helt sen Valle lämnade, så vi testar här istället!)

Tjenare grabbar! Behöver lite hjälp med den här situationen - det här är en av mina stora sticking points. Är ganska bakis, så denna post kommer vara ganska osammanhängade. Fråga om något är oklart! Nåväl, vi skippar skitsnacket och går rakt på sak.

Fest igår. Träffade brud, en 9:a. Har hennes nummer sen innan, och vi ses lite då och då o våra beksantskapskretsar. Smått olämpligt att jag ligger med brud (regler i en studentförening - dock inget som de flesta bryr sig om så länge det sköts snyggt). Flörtade med bruden och lyckades få hem henne. Hade sex - vinballe gjorde mig oförmögen att knulla, så gav henne lite tunga och fingrar tills hon kom. Vi sov. Vaknade, tjötade på som innan och hånglade lite smått. Brud drog precis hem, vill gärna ta detta vidare till ett KK-förhållande eller friends with benefits.

Detta säger så klart inte så mycket om hur det är mellan oss, så här kommer lite mer info.

Under kvällen flörtade vi mycket med varandra. Det var mycket lekfullhet, tramsande, skojande, retfullhet och push and pull. Saknades dock lite av den mer sexuella glöden - dock fanns den klart och tydligt i sängen. Flera gånger under kvällen, när vi stod och hånglade, så kunde hon putta undan mig och springa iväg för att dansa eller tjöta med någon kompis. Tolkade detta som att hon ville kolla om jag var needy, så sket rätt rejält i det. Dock var många andra killar på henne, så kunde inte vara för nonchalant. Hon gjorde många smågrejer för att få uppmärksamhet (typ balansera saker på huvudet eller be mig pröva hennes jacka).

Sexet var sådär. Det var mycket djuriskt hångel, hårslitande, rivande, bitande och liknande som gjorde det bra, men i och med att jag inte kunde bli riktigt hård så blev det liksom inget knull. Detta händer mig ofta på fyllan, så det är inte direkt något jag har ett problem med annat än att det ger blue balls och är irriterande. Min policy är att tjejen i alla fall ska komma, för då brukar de vilja komma tillbaka efter mer, så jag gjorde det skönt för henne och hon sa att hon nöjd "for now". Vi låg sedan i varandras armar och pratade om all möjlig skit innan vi somnade.

Dagen efter (idag) är vi båda ganska hängiga (mycket sprit och lite sömn). Vi ligger länge och myser i sängen (älskar sånt), men hon verkar inte intresserad av något mer sex just då, så nöjde mig med lite hångel. Vi pratade med varandra på samma sätt som innan, samma ton och så, men hon var inte alls lika aktiv med att ta på mig som förut. Vi kysstes lite, men det kändes som om hon mest tog emot snarare än var engagerad i kyssen. Flera gånger puttar hon bort mig typ som jag beskrivit innan. Följer henne till hennes tåg, ger henne en kyss och säger att jag haft kul med henne och gärna vill träffa henne igen. Hon frågar om det är lämpligt och jag svarar med ett enkelt ja. Då gör hon något jag finner lite kryptiskt. Hon säger (nästan resignerat) "Okej, då gör vi väl det igen då", ger mig en kram (!) hoppar på tåget. Innan hon hoppar på vänder hon sig om och säger lite retsamt "Eller?", vilket jag inte svarar på.

Så. Här är jag nu. Hur tar jag detta vidare? Jag har en konstig känsla i kroppen av att jag sabbat det här någonstans, på något sätt. Samtidigt verkar hon bete sig lite on and off, så vet inte riktigt vad jag ska tro. Är förvirrad, helt enkelt.

Några funderingar? Tankar? Tips? Trix? Liknande erfarenheter? Allt mottages med största möjliga tacksamhet!
2014-04-06,21:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-06,21:04 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #2
RE: Hur tar jag detta vidare?
Haha det känns som om hon gör ALLT du borde gjort, dvs push and pull, nice spelat av henne. Hon spelar allanballan med dina känslor, gör liknande saker mot henne, var lite off i en vecka nu och sen är du på så kör du vidare därifrån, träffas ni igen så retas med henne.

Du har garanterat inte gjort något fel, hon testar dig bara, såna här saker händer mig hela tiden.
2014-04-06,21:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-06,21:02 av {2} Schlinus.)
Inlägg: #3
RE: Hur tar jag detta vidare?
Om ni ses i bekantskapskretsen tror jag det är bara att chilla på som vanligt, och kolla ifall hon skall hänga med hem någon gång.

Samtidigt verkar hon bete sig lite on and off, så vet inte riktigt vad jag ska tro. Är förvirrad, helt enkelt.

Var bara chill bara, om hon är off så pushar du inte när hon går tillbaka, utan går tillbaka själv ett steg. När hon är on så kör bara på.

Typ om hon är "eller", då är du typ "vi får se"
Om hon är "visst" så är det du som stärker din frame och eskalerar (Antog att framen du har är att ni skulle ha en grym kk relation)

Själv brukar jag ha svårigheterna med backa bak steget, det är väl lite needy om man inte kan låta henne va när hon inte vill.

GL HF med bruden iaf
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2014-04-07,20:49,
Inlägg: #4
RE: Hur tar jag detta vidare?
sjoggaa: Det är nog rätt 50/50 på vem som gör vad, skulle jag säga. Men det är klart, jag har kanske varit lite väl velig i det här fallet. I och med att det ses som något opassande att jag raggar på henne har jag valt en lite mer diskret approach än vanligt, vilket kanske lett till att jag inte riktigt kunnat kalibrera det rätt. Nåväl, tänker avvakta ett tag och låta henne tråna, så får vi se!

Schlinus: Bra tips! Vi kommer antagligen att ses i helgen, så jag tar ett steg tillbaka och avvaktar tills dess. Sen får jag retas som fan med henne, så ska det nog gå!
2014-04-09,07:59,
Inlägg: #5
RE: Hur tar jag detta vidare?
Om vi utgår från att ni inte jävlas mycket mot varandra.

Så rent spontant så känns det som att du har investerat mycket mer i henne och hon har dig precis där hon vill ha. Kan leka med dig, utnyttja dig precis hur hon vill. Du har känslor för henne på ett eller annat sätt och låter de styra dig när du ska handla mot henne. Därav är du mer investerad i henne än tvärt om.

För att du ska kunna ta detta vidare, behöver du få henne mycket mer investerad i dig.. Hade hon varit mer investerad i dig hade hon ALDRIG vänt sig om och sagt "eller?".
Däremot jävlas ni mycket med varandra som jag ändå får intrycket lite av. Så se inte detta som något negativt! Snarare utmanande som "jag väntar på att du ska knulla skiten ur mig, för jag är olydig liten slyna men det vet du inte än (A)".. You get it!

Det finns två scenarion jag hade följt beroende på hur relationen mellan er ser ut. Antingen så taggar du ner, sluta tänka så mycket och kör på.. var lite mer frånvarande och belöna/bestraffa bra/dåligt beteende, var MER sexuell och fortsätt JÄVLAS!

Har ni inte jävlats mycket med varandra så behöver du få henne mer investerad i dig, inget snack om saken.. detta måste du vända, försök göra en re-frame för att få henne känslomässigt involverad i något som relaterar er, sedan bryter du rapport och fortsätter hålla henne på distans och kör push & pull på det.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är detta kört? Corner 13 5,437 2016-04-28,20:43
Senaste inlägg:: Corner
  Går detta att rädda? Dayize 19 9,428 2013-12-07,14:29
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Hur ta det vidare med denna tjejen? svalan 14 4,073 2012-04-26,01:17
Senaste inlägg:: svalan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}