LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Så gör du för att få ligga i sommar"
2014-05-12,13:42,
Inlägg: #1
"Så gör du för att få ligga i sommar"
http://existenz.se/out.php?id=104064


Såg denna på existenz... Haha det verkar ju som dom har varit dumma nog att fråga en tjej hur man raggar upp tjejer..

Anyway tycker jag att dom har jävligt fel i artikeln.
Va säger ni?
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-05-12,14:59,
Inlägg: #2
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
Jag håller bara med ovan.
Får nästan lust att förklara för tidningen att dem är dumma i huvudet och borde lägga ner lite tid och riktig info på sådana här saker.

Nu kommer ju alla töntar som inte fattar bättre göra exakt vad som står och har dem tur kanske dem får ett tröst knull eller liknande.
Keep it up!
2014-05-12,15:10,
Inlägg: #3
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
Så vad gäller egentligen för killar?

Stängd plånbok = stängda ben
....


aahhaha Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-05-12,15:26,
Inlägg: #4
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
Stängd plånbok = stängda ben

Sommartjejer gillar att vara ute när det är sol. Är man ute när det är sol blir man törstig, blir man törstig vill man ha drinkar. Om jag vill pynta för det själv? Nej. Om jag föredrar att du som kille slutar snåla och i stället langar fram degen? Ja. Gnäller du om att det blir dyrt är det bara att börja spara redan nu.

Sug av mig går hellre till en stripklubb, femenistsverihr
2014-05-12,16:45,
Inlägg: #5
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
LOL det är väl satir? eller? I can't tell anymore
2014-05-12,17:31,
Inlägg: #6
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
Hahahaha..fantastisk artikel!

Undra hur fan jag lyckades då med senaste ligget, tror jag gjorde det mesta man inte skulle göra Big Grin
några drinkar att bjuda på missa jag helt, fick det istället hos henne..
religion/politik... ajajaj
Mitt i runkförbudet med...
2014-05-12,18:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-12,19:36 av {2} Bruno.)
Inlägg: #7
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
Får det till 2,5 av 4 rätt. Inte så pjåkigt.

Slänga med plånboken? Kan fungera fantastiskt om man verkligen spenderar likt en hemvändande NHL-stjärna, om det dock bara handlar om att bjuda på enstaka drinkar så kan man lika gärna avstå. Halvcheck.

Att se så bra ut som möjligt? Lite av en no-brainer. Check.

Skippta tunga samtälsämnen? Mmm, kvinnor brukar ändå aldrig ha något intressant att säga om någonting viktigt. Check.

Dra i snabeln för att inte bli för "på"? Nope, förlorar man ju killer instinct. Uncheck.
2014-05-12,19:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-12,19:25 av {2} confused....)
Inlägg: #8
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
(2014-05-12,18:53)Bruno Skrev: Får det till 2,5 av 4 rätt. Inte så pjåkigt.

Slänga med plånboken? Kan fungerar fantastiskt om man verkligen spenderar likt en hemvändande NHL-stjärna, om det dock bara handlar om att bjuda på enstaka drinkar så kan man lika gärna avstå. Halvcheck.

Att se så bra ut som möjligt? Lite av en no-brainer. Check.

Skippta tunga samtälsämnen? Mmm, kvinnor brukar ändå aldrig ha något intressant att säga om någonting viktigt. Check.

Dra i snabeln för att inte bli för "på"? Nope, förlorar man ju killer instinct. Uncheck.

Måste vara lite enig med dig här faktiskt.

Att se så bra ut som möjligt, klä sig snyggt. Alltså groming, det är ju något som det talas om relativt mycket även i PUA miljö att det är viktigt.

Så det måste man ge henne ett rätt för.

Skippa tunga samtalsämnen och bara prata om random lätta saker, även detta är ju något som talas om i PUA miljö och jag såg senast för någon dag sen ett klipp på youtube med RSD Alex(något klipp valle länkade till mig) där han pratar om exakt samma, att det kan vara väldigt bra att skippa intressanta och/eller advancerade topics och bara hålla sig till random
playfull skitsnack och lätta konversationer istället.

Så även det måste man ge henne ett rätt för.

Så jag ger henne 2/4, med hänvisning till att dom två punkterna är även något som förespråkas och rekomenderas av duktiga PUAConfused.


Money talks är givet och som du säger så slänger man iväg så mycket pengar runt sig att man får rik snubbe status kommer det självklart dra chicks. Men jag skulle inte vilja ge henne en halv poäng för det ändå eftersom det är inte vad hon menar, hon syftar på att specifikt bjuda den tjej man är intresserad av på drinkar som ett uppvaktande syfte, inte att fejka att man är rik.


För att vara tjej tycker jag hon prickade hyffsat rätt ändå och gav inte bara dåliga tips utan blandat bra och dåliga.

Ingen feminist PK brud verkar det som heller eftersom hon har fattat vad som i realiteten funkar hos oss män.

Hur ska du se ut?

"Ingen kille vill egentligen ha en VS-modell". Jo, de vill de visst. Det är sommar. Kör på bra form, bränna, lyster och läppglans. Se sund, fräsch och fertil ut.

Tänk även på hållningen. Män gillar Beyoncé, inte miss Ostbåge.

Skin is always in

Bröst, rumpa, rygg eller ben spelar ingen roll, men alla killar gillar hud. Oavsett kroppsform är det inte snyggt att gå omkring som ett levande tält.


.
.
.
hahahah jävlar vilken storm det blir i kommentator fältet av alla PK feminister. Kan ju nästan använda det som betyg sättare i sig, stor shitstorm av PK feminister = man är och trampar runt i sanningen.
2014-05-12,21:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-12,21:20 av {2} illdan.)
Inlägg: #9
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
hahaha...

SKA NI GE HENNE "RÄTT" för hon säger att man ökar sina chanser att få ligg för man ser bra ut?
Wink

Så om hade skrivit att en person med två ben springer snabbare än en person med noll ben så hade hon fått rätt också eller?
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-05-12,21:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-12,21:43 av {2} Bruno.)
Inlägg: #10
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
(2014-05-12,21:19)illdan Skrev: hahaha...

SKA NI GE HENNE "RÄTT" för hon säger att man ökar sina chanser att få ligg för man ser bra ut?
Wink

Så om hade skrivit att en person med två ben springer snabbare än en person med noll ben så hade hon fått rätt också eller?

? Det var du som tyckte att hon hade fel. Och i det här fallet har hon ju rätt.

Sen tycker jag mig ofta se folk på sådana här forum som uttrycker illussioner som att "looks don't matter", men det gör det naturligtvis.
2014-05-12,21:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-12,21:49 av {2} confused....)
Inlägg: #11
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
(2014-05-12,21:19)illdan Skrev: hahaha...

SKA NI GE HENNE "RÄTT" för hon säger att man ökar sina chanser att få ligg för man ser bra ut?
Wink

Så om hade skrivit att en person med två ben springer snabbare än en person med noll ben så hade hon fått rätt också eller?

Hon skrev iof inte bara för att man ser bra ut, utan även om man tänker på grooming, hur man klär sig osv.

Och hon har rätt i det. Eller menar du att inte tänker på grooming hjälper?

Samma med konversationer, är ju även RSD inströkterar som säger iprincip detsamma.

Din jämförelse är totalt skev.


edit : Hon skrev några skeva grejer, helt enig, men måste ju ändå kunna se det opartiskt och erkänna att några tips är faktiskt sanna. Klä sig snyggt,fräsht och skaffa sig en fin solbränna + tänka på lättsamma och roliga konversationer är ju grejer som även rekomenderas innom communityt.
2014-05-13,03:29,
Inlägg: #12
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
Va i helvete. Är artikeln seriös eller ej? Svårt att tyda ärligt talat. Men antagligen skrivet så hon kan skylla åt båda hållen, beroende på respons.

Citat:"One wank a day keeps the doctor away"

Som tjej märker man väl om en kille är sexuellt frustrerad. Han står för nära, är smått röd i ansiktet (du vet att han är det på ett annat ställe också), stönar när han pratar och känns allmänt – överkåt. Snälla utsätt oss inte för detta. Var det ett tag sen? – dra i bananen innan du går ut så har du i alla fall fixat det värsta
Så nowank är åt helvete då? Hahah..

Citat:, blir man törstig vill man ha drinkar. Om jag vill pynta för det själv? Nej. Om jag föredrar att du som kille slutar snåla och i stället langar fram degen? Ja. Gnäller du om att det blir dyrt är det bara att börja spara redan nu.
Ja alltså, det här är inte långt ifrån verkligheten iaf. Feminister som kämpar för "jämlikhet", men som gärna tar en gratis drink ifrån mannen - men enbart i syftet över att vara en snål bitterfitta a la matriarkatet. Sen går dom hem, skryter över hur dom spelade sina hundögon på en patetisk 40åring, för att dagen efter sitta o klaga på hur illa kvinnor har det ställt.

Lol.
2014-05-13,06:50,
Inlägg: #13
RE: "Så gör du för att få ligga i sommar"
(2014-05-12,21:46)confused... Skrev: Hon skrev iof inte bara för att man ser bra ut, utan även om man tänker på grooming, hur man klär sig osv.

Och hon har rätt i det. Eller menar du att inte tänker på grooming hjälper?

Samma med konversationer, är ju även RSD inströkterar som säger iprincip detsamma.

Din jämförelse är totalt skev.


edit : Hon skrev några skeva grejer, helt enig, men måste ju ändå kunna se det opartiskt och erkänna att några tips är faktiskt sanna. Klä sig snyggt,fräsht och skaffa sig en fin solbränna + tänka på lättsamma och roliga konversationer är ju grejer som även rekomenderas innom communityt.
Well jag menar att det är så äckligt jävla obvoius att det hon säger stämmer så det inte behöver sägas. Hon slösar textplats där hon hade kunnat skriva något annat.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Alla för ligga - Henrik Fexeus Carl 10 2,945 2012-06-18,13:59
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}