LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Om att dela med sig tekniker och erfarenheter..
2012-02-27,01:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-27,01:04 av {2} _Amigo_.)
Inlägg: #1
Om att dela med sig tekniker och erfarenheter..
Denna posten gäller inte bara om tekniker utan även om allt annat som skrivs i forumet, så newbies and master read closely! Jag må inte va en masterPUA ännu, men detta jag skriver är nog på gott och ont en sanning vi borde gå efter.

Denna söndagskvällen, åkandes på väg hem i tåget med morsan efter en besök hos brorsan i Stockholm, satt jag och läste om mindfullness efter att ha fått som tips av Malmomackan att läsa denna för att lära mig disciplin och planera saker och ting. På tåget funderade jag på om jag skull skita i att göra sallad och bara ta nåt från frysen i jobbet ( som för övrigt består av massa färdiga rätter och billys pizzor). Morsan tyckte dock att jag borde göra min sallad som jag gjort de senaste veckorna och skipa skiten i frysen. Samtidigt läste jag o boken om mindfullness just om hur vi människor kan vara såna som såna som gör saker för att göra saker och såna som gör saker för att vara/bli bättre.

Klockan är nu 00.00, jag gjorde min sallad, fixa min packning och skrev denna post och ligger förmodligen när ni väl läst detta för att gå upp 06.20 o släppa mig till jobbet.

Så hur har denna livsinstinkten med att man delar av sig tekniker och erfarenheter?
Well helt enkelt i att va sann mot sig själv och dela med sig saker som man faktiskt HAR gjort och inte något som man testat ännu. Hade jag inte gjort som jag gjort de senaste veckorna och fått instikten utav det jag läst so far om mindfullness hade jag nog bara pajat min diet som jag hållit nu ett par månader.

Så en självklar regel för tekniker i denna tråd samt i andra trådar om erfarenheter och grejer vi har gjort är att vi ska dela med oss saker som vi gjort och inte läst om.

puss på er och va great!
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson
2012-02-27,03:40,
Inlägg: #2
Om att dela med sig tekniker och erfarenheter..
Yes. +1 på denna


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  K-close tekniker på dejt Insecureboy 2 1,471 2012-04-19,20:01
Senaste inlägg:: xChocolate

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}