LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
2014-07-17,22:44,
Inlägg: #21
RE: Bra kommunikation men ändå flake
När man tänker efter så förstår jag att det blir en del flakes. Det kan lätt uppfattas som något needy/desperat att vilja styra träff, speciellt om man redan åkt på en flake - 'varför vill han så "gärna" träffa mig?'. Men det beror givetvis på dynamiken i "relationen".

Tror man i många fall måste "smörja" mer och vara lite mer oförutsägbar. Men samtidigt kan det lätt bli att bruden blir uttråkad om man inte "make a move". Fuck, I dont know.

Kanske sänka ribban, men det blir nästan alltid 2easy då, och finner inte så mycket attraktion till bruden då mer än för ett knull när man är kåt. Har så jävla mycket 0/1 (oattraherad/attraherad) syn på brudar - och 1 motsvarar smoking hot babes... porrskadad? Kanske, samtidigt gillar jag fina, high quality chicks väldigt mycket - inte bara sexbomber så I dont know...
2014-07-18,00:02,
Inlägg: #22
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Tror du har rätt Cogo. Tror också man måste låta tjejerna få känna att dom får jobba lite och visa upp sin personlighet för att dom ska vara intressanta nog att dejta. Så generellt tror jag att man framstår som needy när man frågar om man ska ses för snabbt.

Tror personligen inte att tjejen speciellt ofta blir uttråkad om man inte make a move, jag har iaf personligen haft mycket bättre framgång när jag inte eskalerar fort. Tror det beror på att tjejen inte hunnit bli tillräckligt investerad.

Kopplat till ditt tankesätt 0/1 kan man tänka lite såhär, är inte tjejen värd att lägga ner mer tid på så är hon kanske ändå inte värd att träffa.
2014-07-18,03:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-18,03:07 av {2} ångest101.)
Inlägg: #23
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Allt jobb att skriva med tjejer och ta kontakt i den torra vardagen måste vara det sämre alternativet. Vill man bara knulla, är det inte bättre att lägga veckorna på att studera/planera/leva sitt liv sen gå "all in" på nattklubben?

Jag menar, man dansar lite och vips har man en rumpa mot sig och båda vet att det är "ONS" i huvudet. Jag får då inte till snack med tjejerna till vardags (inte via internet iaf)
Tror det beror på att dom vill ha känslor, och det är (iaf för mig) svårt att ge via internets.

Händer mig typ alltid att jag klickar med tjejerna IRL och vågar vara go och härlig, fysisk. Men när jag skriver blir det bara pannkaka Tongue
En sak till, i verkligheten kan man alltid skojja/flörta bort saker. På internet är det typ minsta ord fel = diss dirr man måste vara PERFEKT.

Jag tror på kroppsspråk, "kino" och ögonkontakt. Ger snart upp sms och facebook "läst 18.58" 0 svar.
2014-07-18,04:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-20,19:54 av {2} Bruno.)
Inlägg: #24
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-18,03:04)ångest101 Skrev: Allt jobb att skriva med tjejer och ta kontakt i den torra vardagen måste vara det sämre alternativet. Vill man bara knulla, är det inte bättre att lägga veckorna på att studera/planera/leva sitt liv sen gå "all in" på nattklubben?

Jag menar, man dansar lite och vips har man en rumpa mot sig och båda vet att det är "ONS" i huvudet. Jag får då inte till snack med tjejerna till vardags (inte via internet iaf)
Tror det beror på att dom vill ha känslor, och det är (iaf för mig) svårt att ge via internets.

Händer mig typ alltid att jag klickar med tjejerna IRL och vågar vara go och härlig, fysisk. Men när jag skriver blir det bara pannkaka Tongue
En sak till, i verkligheten kan man alltid skojja/flörta bort saker. På internet är det typ minsta ord fel = diss dirr man måste vara PERFEKT.

Jag tror på kroppsspråk, "kino" och ögonkontakt. Ger snart upp sms och facebook "läst 18.58" 0 svar.

Japp. Nu håller du på med internetgame och jag med nattklubb men jag vill säga samma där med nummer. Det är i princip värdelöst.
Har du logistiken ordnad så för guds skull skit i några jävla nummer och ligg direkt (sen utsöndras "kärlekshormonet" oxytocin och förutsatt att du är bra i sängen så kommer hon tillbaka Wink), är det någonting jag lärt mig under senaste tiden så är det nog det. Sanna mina ord, vet inte hur många nummer jag tagit senaste tiden men flakeraten är helt sinnes nu och så här var det fan inte förut. Hade jag bott närmare klubbarna hade jag nästan övervägt att lämna telefonen hemma.

Grejen är att på krogen så konkurrerar man i princip bara mot chodes som sällan gör några approacher öht bortsett från någon enstaka snubbe som har sitt på det torra, så det är ingen större match. Men när du sen bara blir ett nummer i hennes telefon så har du ju helt plötsligt en djungel av andra penisar som tjejen träffat tidigare eller genom någon jävla dejtingsida, blivit uppraggad på från facebook eller någon jävla Badoo-app eller vad fan det är folk använder nu för tiden eller den där grekiska strandraggaren från Rhodos som hävdar att han tänker betala hennes flygbiljett för att komma ner och se honom och så fuckin vidare.

De flesta män är ju också helt villiga att sälja hela sin själ och stolthet och överösa henne med komplimanger och dalta runt bara för att få doppa (inte riktigt så man längre kan klandra sånt beteende heller nu om man nu som kille inte sett en fitta i öknen) men har du då du bara haft en kortare interaktion med bruden så blir det jävligt svårt att konkurrera mot det enorma utbudet som hon har. Och i princip varenda brud som är en 6a och uppåt tycks ha det så.
Att sen kvinnor inte längre har något behov av män som försörjer dem i och med utvidgningen av dagismammastaten med bidrag och kvoteringar gör ju också sitt, ännu värre blir det av att bo i en storstad.
Förr fanns det inte smartphones och facebook och appar och påhitt som narcissistiska selfies eller tokfeminism i samhället och då var spelet en helt annan grej.
Nu beter sig brudar i princip hur arrogant som helst och skiter fullständigt ifall du blir less och irriterad på att de inte svarar och beter sig kallt på telefonen, just därför att de kan. Kan tänka mig att jag själv hade varit jävligt bitchig ifall jag var en snygg brud idag.

Nu låter jag jävligt negativ men jag har även sett att i de interaktioner där mitt game har varit på sin absoluta peaknivå och jag tvingats gå för nummer så har jag inte haft några större problem (lång svarstid tycks jag aldrig undgå iaf) med flakes sen.
Det är bara det att det krävs så sinnesjukt jävla bra game och flyt i interaktionerna för att få till det idag. Standarden är sjukt hög. Det räcker liksom inte med att bara vara kung i baren, utan man måste vara så jävla pimp så man i princip raderar ut 75% av kontaktlistan hon har i telefonen för att ens få ett svar på första sms.

Jävla rant det blev nu, kanske lite offtopic då det var internetgame du pratade om men point being att nummer/facebook-add suger balle.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2014-07-18,10:18,
Inlägg: #25
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Den där texten var nog jävligt spot on!
Det är samma sak med nummer från daygame, får nästan alltid svar på första men att ta det vidare är ofta svårt som fan.
Det där med att ta hem dom direkt känns smartast, tror att tjejer ofta genuint gillar en mycket när man står där och pratar, men som du säger, är det en snyggare tjej så trillar det in massor av bekräftelse från alla håll och man blir bara ett nummer.
För min del att satsa på "same day lay" med varje brud är nog ingen höjdare, men däremot ska jag, som min wing snackat om, försöka styra upp date direkt på plats helst till samma kväll eller dagen efter.
2014-07-18,12:03,
Inlägg: #26
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-18,04:19)Bruno Skrev: Japp. Nu håller du på med internetgame och jag med nattklubb men jag vill säga samma där med nummer. Det är i princip värdelöst.
Har du logistiken ordnad så för guds skull skit i några jävla nummer och ligg direkt (sen utsöndras "kärlekshormonet" oxytocin och förutsatt att du är bra i sängen så kommer hon tillbaka Wink), är det någonting jag lärt mig under senaste tiden så är det nog det. Sanna mina ord, vet inte hur många nummer jag tagit senaste tiden men flakeraten är helt sinnes nu och så här var det fan inte förut. Hade jag bott närmare klubbarna hade jag nästan övervägt att lämna telefonen hemma.

Grejen är att på krogen så konkurrerar man i princip bara mot chodes som sällan gör några approacher öht bortsett från någon enstaka snubbe som har sitt på det torra, så det är ingen större match. Men när du sen bara blir ett nummer i hennes telefon så har du ju helt plötsligt en djungel av andra penisar som tjejen träffat tidigare eller genom någon jävla dejtingsida, blivit uppraggad på från facebook eller någon jävla Badoo-app eller vad fan det är folk använder nu för tiden eller den där grekiska strandraggaren från Rhodos som hävdar att han tänker betala hennes flygbiljett för att komma ner och se honom och så fuckin vidare.

De flesta män är ju också helt villiga att sälja hela sin själ och stolthet och överösa henne med komplimanger och dalta runt bara för att få doppa (inte så man längre så man kan klandra sånt beteende längre heller om man inte ser en fitta i öknen) men har du då du bara haft en kortare interaktion med bruden så blir det jävligt svårt att konkurrera mot det enorma utbudet som hon har. Och i princip varenda brud som är en 6a och uppåt tycks ha det så.
Att sen kvinnor inte längre har något behov av män som försörjer dem i och med utvidgningen av dagismammastaten med bidrag och kvoteringar gör ju också sitt, ännu värre blir det av att bo i en storstad.
Förr fanns det inte smartphones och facebook och appar och påhitt som narcissistiska selfies eller tokfeminism i samhället och då var spelet en helt annan grej.
Nu beter sig brudar i princip hur arrogant som helst och skiter fullständigt ifall du blir less och irriterad på att de inte svarar och beter sig kallt på telefonen, just därför att de kan. Kan tänka mig att jag själv hade varit jävligt bitchig ifall jag var en snygg brud idag.

Nu låter jag jävligt negativ men jag har även sett att i de interaktioner där mitt game har varit på sin absoluta peaknivå och jag tvingats gå för nummer så har jag inte haft några större problem (lång svarstid tycks jag aldrig undgå iaf) med flakes sen.
Det är bara det att det krävs så sinnesjukt jävla bra game och flyt interaktionerna för att få till det idag. Standarden är sjukt hög. Det räcker liksom inte med att bara vara kung i baren, utan man måste vara så jävla pimp så man i princip raderar ut 75% av kontaktlistan hon har i telefonen för att ens få ett svar på första sms.

Jävla rant det blev nu, kanske lite offtopic då det var internetgame du pratade om men point being att nummer/facebook-add suger balle.

Verkar vara som du är inne på. Tjejerna måste bli varma IRL, sen när dom kommer hem och ligger i sängen med mobilen/datorn har dom 100 killar. Gäller nog att hypnotisera dom IRL när man syns och kan gå in för det. Tvinga dom att fatta att man är the shiet.

Trösten är att på nattklubbarna är det kanske 1 av 40 killar som är som er här på forumet, har fan knappt sett någon som går runt och styr/fiskar upp lite här och där som jag fått beskrivet här.

Problemet för mig 2014 = Kommer bo inneboende i en ny stad, det är inte läge att ta hem tjejer där + har fått klart för mig att dom inte vill ha någon festprins som bor där. Så jag måste satsa på "Visa mig vart du bor Wink" Eller BJ i skogen
2014-07-18,13:57,
Inlägg: #27
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Mycket intressant topic, ekosystemet har fuckat ur.

Det inte heller alltid topnotch game levererar på intenetgame som förr, tjejerna är dock inte lika reaktiva.
Konkurrensen är lika illa som arbetslösheten, det kommer bli värre med tiden.

Som strax 25 åring har jag det svårare än jag var under mina yngre år. Ser bättre ut, mer confidence och ganska färdig utbildad för game. Om game har fuckat upp mig är en tidsfråga men jag känner mig hopplös på internetgame, just having enough.
2014-07-18,17:18,
Inlägg: #28
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Ju yngre dom är desto svårare känns det som. Småtjejer är sjukt bitchiga enligt min erfarenhet. Trodde alltid förut att när man blev äldre var det lättare att få unga tjejer, men verkar fan tvärtom lol. Även på krogen kan dom vara fett otrevliga/bitchiga/dissiga.
2014-07-18,18:52,
Inlägg: #29
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-18,17:18)Cogo Skrev: Ju yngre dom är desto svårare känns det som. Småtjejer är sjukt bitchiga enligt min erfarenhet. Trodde alltid förut att när man blev äldre var det lättare att få unga tjejer, men verkar fan tvärtom lol. Även på krogen kan dom vara fett otrevliga/bitchiga/dissiga.

Håller med, alla tror att dom är Instagram kändisar. Sättas åt hårt mot väggen bör dom göras.
2014-07-18,20:04,
Inlägg: #30
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Haha verkligen, finns hur mkt brudar som helst som ägnar hela dagarna åt att ta perfekta kort för att lägga upp på fb/insta, ändå tror alla att dom är så speciella
2014-07-18,20:15,
Inlägg: #31
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-18,20:04)Cogo Skrev: Haha verkligen, finns hur mkt brudar som helst som ägnar hela dagarna åt att ta perfekta kort för att lägga upp på fb/insta, ändå tror alla att dom är så speciella

Jag + att filter/smink och allt kan få en 6:a till en 9:a. För att inte tala om alla jävla vinklar
2014-07-18,20:52,
Inlägg: #32
RE: Bra kommunikation men ändå flake
YEah och det funkar för dom vilket gör internetgame extremt mkt ett numbers game. Alla killar vågar ragga på nätet, få irl.
2014-07-19,15:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-19,15:47 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #33
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Den här instagram eran är sjukt när det gäller för brudar, rena manipulation för våran ögon.

I agree som fan ang filter/smink o vinklar
2014-07-19,16:41,
Inlägg: #34
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Dessa dissiga småtjejer som ni pratar om är egentligen sjukt osäkra, är alltid dryg och douche mot dessa och då när dom vet att dom inte kan vinna så försöker dom fånga ens intresse, dom blir undergivna och tänker "wow, han är inte en av alla mina 427 likes på instagram!" rare.
2014-07-19,17:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-19,18:11 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #35
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-18,17:18)Cogo Skrev: Ju yngre dom är desto svårare känns det som. Småtjejer är sjukt bitchiga enligt min erfarenhet. Trodde alltid förut att när man blev äldre var det lättare att få unga tjejer, men verkar fan tvärtom lol. Även på krogen kan dom vara fett otrevliga/bitchiga/dissiga.

Negs/push-pull/diskvalificeringar/kommunicera standards och se om dom lever upp till dessa. Sånt game är ren guld på dessa.

Visa INTE sexuellt intresse, INGA komplimanger - Få dom att jaga din bekräftelse och växla mellan att belöna denna investering och bestraffa även fast dom investerar. Du belönar dom INTE med saker gällande deras utseende/hur sexig dom är etc -> Belöningen ska enbart vara på personliga egenskaper, attityd etc - detta kan du sedan använda som diskvalificeringar när dom återigen inte agerar som du vill (ex: "ah nevermind, du var visst inte så XYZ ändå, whatever" - JOO det är jag!!).

Deras hela verklighet är som uppbyggd på extern bekräftelse gällande deras utseende, det är allt dom har - Få denna värld att rasa sönder och samman och det blir något så ofantligt lätt och ligga med dom.

Bitchiga primadonnor som tror dom är "all that" är min specialite, denna stil är vad som fungerar överlägset bäst på dessa.

(2014-07-18,04:19)Bruno Skrev: Japp. Nu håller du på med internetgame och jag med nattklubb men jag vill säga samma där med nummer. Det är i princip värdelöst.
Nummer verkar sannerligen totalt värdelös idag ja.


Citat:Förr fanns det inte smartphones och facebook och appar och påhitt som narcissistiska selfies eller tokfeminism i samhället och då var spelet en helt annan grej.
Nu beter sig brudar i princip hur arrogant som helst och skiter fullständigt ifall du blir less och irriterad på att de inte svarar och beter sig kallt på telefonen, just därför att de kan.

Ja, brudar är som sagt programmerade att gå efter top 10-20% av männen. Med all form av social media så blir denna grupp något så ofantligt mindre: Tjejerna får MÅNGA fler valmöjligheter således också mycket högre standards. 6or känner sig värda 9or etc.


Citat:Det är bara det att det krävs så sinnesjukt jävla bra game och flyt interaktionerna för att få till det idag. Standarden är sjukt hög. Det räcker liksom inte med att bara vara kung i baren, utan man måste vara så jävla pimp så man i princip raderar ut 75% av kontaktlistan hon har i telefonen för att ens få ett svar på första sms.

Har ju inte allt för mycket erfarenhet gällande dagens extrema klimat iom social media etc, jag skulle gissa på att man måste vara riktigt kall, ta ifrån deras bekräftelse etc.

MAO klassisk Mystery Method som Mystery under den tiden utvecklade för 10or i hollywood, men denna "attityd" finns sannerligen hos random girl next doors idag.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-19,19:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-19,19:49 av {2} Nicklas.)
Inlägg: #36
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Game/pickup är fan väsentligt i dagens samhälle. Det råder ingen jämvikt i datingvärlden, då tjejer har så betydligt större valmöjligheter än killar.
2014-07-19,19:57,
Inlägg: #37
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-19,19:48)Nicklas Skrev: Game/pickup är fan väsentligt i dagens samhälle. Det råder ingen jämvikt i datingvärlden, då tjejer har så betydligt större valmöjligheter än killar.

Javisst är det så. När män inte längre har det ekonomiska värdet och makten i en relation så blir det mycket mer vikt på "primitiva" egenskaper så som personlig charm, karisma, "game", social dominans, aggressivitet och ja, även våldsamhet. Allt som var fördelaktigt back in the djungle days.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-19,20:11,
Inlägg: #38
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-19,17:59)Evilvalle Skrev: Negs/push-pull/diskvalificeringar/kommunicera standards och se om dom lever upp till dessa. Sånt game är ren guld på dessa.

Visa INTE sexuellt intresse, INGA komplimanger - Få dom att jaga din bekräftelse och växla mellan att belöna denna investering och bestraffa även fast dom investerar. Du belönar dom INTE med saker gällande deras utseende/hur sexig dom är etc -> Belöningen ska enbart vara på personliga egenskaper, attityd etc - detta kan du sedan använda som diskvalificeringar när dom återigen inte agerar som du vill (ex: "ah nevermind, du var visst inte så XYZ ändå, whatever" - JOO det är jag!!).

Deras hela verklighet är som uppbyggd på extern bekräftelse gällande deras utseende, det är allt dom har - Få denna värld att rasa sönder och samman och det blir något så ofantligt lätt och ligga med dom.

Bitchiga primadonnor som tror dom är "all that" är min specialite, denna stil är vad som fungerar överlägset bäst på dessa.

Detta var en ritkigt tråkig text för mig att läsa. Kör bara daygame och öppnar alltid direkt, alltså komplimang och sen gärna något typ: "och dina kläder är riktigt sexiga, så borde alla tjejer klä sig" dvs exakt tvärtemot vad du skriver. Vilken typ av negs, kvalificeringar osv borde jag köra? Tar väldigt gärna emot tips på strategier för den här typen av tjejer. Snygga 18-22åringar är helt klart majoriteten av tjejer jag approachar.
2014-07-19,20:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-19,20:25 av {2} Nicki.)
Inlägg: #39
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Att kvinnor får mer egen trygghet i dagens samhälle och även får mer bekräftelse på internetz i kombination med att killar blir mesigare och mesigare för varje dag resulterar väl i mer olyckliga oskulder bland unga män idag? Kan tänka mig att den genomsnittliga 25-åriga killen hade betydligt mer erfarenhet för 20-30 år sedan än dagens unga män?

Samtidigt är väl detta bra ur ett själviskt perspektiv? Att precis som Valle sa så är basic manliga attribut sjukt effektiva för oss när en stor del av männen vi konkurrerar med i princip glömt dessa attribut eller förtryckt dom.

(2014-07-19,20:11)fisk Skrev: Detta var en ritkigt tråkig text för mig att läsa. Kör bara daygame och öppnar alltid direkt, alltså komplimang och sen gärna något typ: "och dina kläder är riktigt sexiga, så borde alla tjejer klä sig" dvs exakt tvärtemot vad du skriver. Vilken typ av negs, kvalificeringar osv borde jag köra? Tar väldigt gärna emot tips på strategier för den här typen av tjejer. Snygga 18-22åringar är helt klart majoriteten av tjejer jag approachar.

My man, att gå fram till en snygg tjej mitt på dagen och bara berätta att du tycker att hon är sexig med självförtroende visar upp en jävla manlighet och separerar dig från mängden. Direkt approach och daygame är fucking alfa så oroa dig inte.

Det mesiga, beta sättet är att lika alla hennes bilder och kommentera "vacker", "söt" osv och sen om(OM!!!) hon svarar han med ett tack så skriver betan "varsågod tihi"... Facepalm..
2014-07-19,21:24,
Inlägg: #40
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-19,20:11)fisk Skrev: Detta var en ritkigt tråkig text för mig att läsa. Kör bara daygame och öppnar alltid direkt, alltså komplimang och sen gärna något typ: "och dina kläder är riktigt sexiga, så borde alla tjejer klä sig" dvs exakt tvärtemot vad du skriver. Vilken typ av negs, kvalificeringar osv borde jag köra? Tar väldigt gärna emot tips på strategier för den här typen av tjejer. Snygga 18-22åringar är helt klart majoriteten av tjejer jag approachar.

Bör tilläggas att jag har ytterst liten erfarenhet av day-game, så jag kan inte prata från egen erfarenhet när det kommer till sånt.

Om jag ska gissa så borde det visa väldigt mkt pondus och maskulinitet att våga gå fram och vara så direkt på dagen, vilket säkerligen kan attrahera vissa brudar.

Hur har din respons varit hittills? Om den inte gett så mycket utdelning så är en strategi jag själv skulle tänka mig fungera att:

1. Gå fram direkt, säg hon är söt etc - kalibrera genom att dra in konvon på nåt situationsbaserat. Få henne att le och "sänka guarden".

2. Gör ett positivt antagande, "oh är du från X?", "är du Y?", "gillar du Z?" - Visa genuint intresse över något annat än hennes utseende.

3. Random fluff, lättsamt, kallprat, no biggie attityd.

4. Ta nu bort all bekräftelse, "active disinterest" som det kallas, bli helt tyst, säg inget. Agera som att du börjar bli uttråkad.

5. Har du gjort stegen rätt hittills så kommer hon nu börja jaga bekräftelsen. Svara på hennes frågor, var rolig, skön och lättsam igen.

6. Ursäkta dig och ta hennes nummer, säg att "du hör av dig nåt tag ...... om hon har tur Wink"

7. Hör av dig på sms senare, eller efter någon dag. Initiera med: "Du hade tur! .. Ja, du vet vem det är, wzup" (INGET FRÅGETECKEN).

8. När hon svarar på ditt sms, vänta dubbelt så lång tid som henne på att svara.

9. Styr upp en träff ASAP, inga meterlånga sms konvos, inga timlånga telefonsamtal - Träff så snabbt som möjligt, antigen på någon klubb men helst av allt hemma hos dig.


Try it out
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}