LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta?
2014-07-30,17:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-30,17:51 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #1
Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta?
Träffade en tjej förra året, vi kallar henne för Agda, och jag var för needy, hamnade i niceguy-facket och sen sket jag i det.

I år träffar jag en av hennes bästa vänner, jag börjar snacka om en annan tjej och men då börjar hennes kompis pusha Agda igen. Typ "nej, du borde gå ut med Agda, inte dumma blondiner". Här kommer pickuplitteraturen till nytta (och lite av min egen logik, jag vet att varenda ord jag säger om Agda kommer vidarebefordras Big Grin):

"Hon är en fin tjej men lite för mycket nicegirl för mig". Angel

Iaf har det citatet fått Agda att reagera, men jag vet inte om det är "Han vill inte ligga med mig, bra, vi kan bli kompisar så har jag en extra dörrmatta" eller "Varför vill han inte få av mig trosorna som alla andra killar?"

Tjejen är en 8-9:a och har väldigt många cheesy killar efter sig. Hon är ganska blyg när det kommer till det sexuella tror jag, lite av en nicegirl, men har många killkompisar (antar att de blivit f-zonade Big Grin).

Det som hänt de senaste veckorna:

-Hennes kompis ringer mig och säger att hon och Agda vill komma över och laga kakor. På Agdas initiativ. Hade inte tid. Någon vecka efter ringer de men vill ta en lång promenad, på Agdas initiativ. Hade inte tid.

-Kvalificerar sig ganska lätt. "Jag är smart" osv

-Hon är väldigt intresserad av min telefon, så fort jag får sms försöker hon se vem det är eller skämta om sms:n då hon antar att det är tjejer-

-"Men du gillar ju bara blondiner", ett citat som bekräftar att "dissen" jag gav henne via hennes kompis kommit fram. Genialiskt.

-I lördags träffar jag henne ute, hälsar och börjar snacka med en kille (som vi båda vet ligger som fan) jag känner halvt, hon följer varenda steg jag tar och när jag och snubben tar fram våra mobiler för att byta nr springer hon fram 2 m (!) för att se vems nummer jag tar och sen blir hon typ nöjd (för att det inte var en annan tjejs nr jag tog?)

Frågar henne på fb varför hon hoppade över bordet för att se vems nr jag tog, och då kommer ett efterblivet svar: hon ville se om det var hans nr jag tog (som om det skulle intressera någon). Kallar henne skämtsamt för socialt inkompetent och säger att vi ska ut, hon säger att hon ska till samma ställe, men med sin syrra, och frågar om de kan åka med mig.

Så, är jag en av hennes killkompisar vars mening med livet är att köra runt henne lr är jag ute ur friendzonen?

Några tips på hur man kan testa om man är i friendzone lr inte?

Hon är 20, hennes syrra är runt 30, har aldrig träffat syrran men hennes närvaro betyder att eventuella sexuella kommentarer är uteslutna om jag tar med dem. Funderar på att ta med dem och sedan lämna stället med en tjejkompis för att skapa lite avundsjuka. Dum ide?

Har väldigt lite erfarenhet av såna tjejer. Har blivit örfilad av tjejer som jag en timme senare hånglat upp och det var fan lättare än detta ständigt neutralt vänliga beteende.
2014-07-30,18:22,
Inlägg: #2
RE: Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta?
(2014-07-30,17:48)ChuckNorris Skrev: Några tips på hur man kan testa om man är i friendzone lr inte?

Well. Börja med att svepa några öl och samla mod (om du måste). Gå sen fram och tag i hennes hand och isolera henne bort från syrran och tryck in henne mot en vägg. Ge någon kort kommentar "nu skippar vi all bullshit" eller tala om varför du tänker ha henne. Ögonkontakt. För hennes huvud mot ditt och går för kyss utan en tvekan i tanken. Hon är ju uppenbarligen lite intresserad utifrån det du skrivit här, så gör processen kort.

Då får du veta var du står och det där är inte nånting som vilken vanlig beta-friendzone-provider som helst gör och går det åt helvete så har du iaf inte spenderat mer onödig tid på henne.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2014-07-30,18:27,
Inlägg: #3
RE: Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta?
Allting är svårt att bedöma över text men mitt tips till dig är se möjligheterna
1. Att systern är med kan vara positivt för gör du ett gott intryck där så är det många plus i kanten
Samt kom ihåg att så länge hennes syster inte är nunna så går sexskämt och sådant bra, du verkar mer mistänksam om du håller dig borta från allt sådant för då fattar systern direkt vad du är ute efter

2. Ända sättet att komma ur denna såkallade friendzonad är att förstöra vänskapen vill du ha henne så visa det och var inte rädd att förlora henne som vän = detta är #1 anledningen till att det ens existerar ett sådant ord som friendzonad att killar eskalerar för dåligt eller att dem inte låtit tjejen investera i dig tillräckligt.
När jag säger förstöra menar jag att en flickvän eller kk är din kompis men med sexuellt laddad stämning ska du kunna få in den sexuellt laddade stämningen får du vara beredd på snabb escalering och att hon kan tycka det blir jobbigt

Hoppas du fattar vad jag menar och all lycka mannen
2014-07-30,20:04,
Inlägg: #4
RE: Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta?
Det låter som du vände på steken riktigt snyggt och att hon vill ha dig. Efter vad du skrev om henne och hur hon gör för att träffa dig nu så håller jag med Bruno i hans tips.

Går du in dominant på henne nu så kan det absolut funka. Om hon nekar kyssen är det aldrig några problem om du går in skamlöst och sen inte blir ställd om hon nekar. Jag har gått in för kyss många gånger och blivit nekad men i med jag gjorde det utan att tveka och sen inte blev generad har jag aldrig sänkt mina chanser på det sättet, det gör man bara om man tvekar som fan, gör det creepy och sen ursäktar sig..


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,977 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,552 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Att stanna halvvägs mot målet, tappa gnistan. Eller en ny fas? Nalirot 4 1,986 2016-05-13,11:03
Senaste inlägg:: Nalirot
  Ego bra eller dåligt? selected 15 6,396 2016-05-08,13:04
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,681 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 3,040 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,062 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Kolla på henne lr inte...suck Sex Intelligence 12 7,701 2015-09-22,13:00
Senaste inlägg:: Fiskarn
  HBs tjejkompis som inte gillar en dobarj3 6 3,677 2015-01-21,01:59
Senaste inlägg:: Nalirot
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 6,593 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}