LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
2014-08-29,01:13,
Inlägg: #21
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Gillar det också, har helt klart grejer att lära här.
2014-09-14,10:24,
Inlägg: #22
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Sitter fast. Plockade nummret på dg.

Runt 24 h efter skriver jag:
'Tjena rödtott, vad händer"
Hon: Vem är det här haha
Jag(1h efter) : Du vet vem det är
Hon: hAha nej
Jag(3-4 Tim senare): Russell!
Hon: Jaha Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-09-14,10:54,
Inlägg: #23
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
russel, hon har nog inte så jättestort intresse så som det ser ut där även om kanske lite intresse finns. Hade hon storta intresse hade hon ställt en fråga eller försökt driva på konvon istället för bara "jaha Big Grin". Men ja, man vet aldrig med tjejer.

Sen gav du upp för fort när du skulle spela lite hemlig och få henne att gissa. Först "du vet vem det är" , när hon då skriver nej så svarar du direkt vem du är, istället borde du spunnit vidare på det lite mer och skrivit något i stil med "haha make a guess then sherlock".

Vad du ska skriva nu är nog svårt, du behöver en rejäl spike iaf så som jag tolkar den där konvon för att få igång intresset. Eftersom hon verkar lite ointresserad och du lite kastade din första spike med "du vet vem det är" i papperskorgen istället för att spinna vidare så kommer det eventuellt lilla intresse som finns sjunka helt till botten om du fortsätter med någon vanlig fråga bara.

Diskvalifieseringe och/eller straff behövs nog här. typ. "haha herregud så minnet är så kort, du har jusst fått ett nytt smeknamn, guldfisken !"
2014-09-14,11:30,
Inlägg: #24
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Tack confused

Tänker att det känns löjligt med att dalta runt med "vem jag är", ffr när konvon på dagen inte var så lång/investerad etc.

Om man ska försöka styra ngt här räcker det med att slänga ut vad hon gör xxx och säga att vi ska dricka öl eller liknande
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-09-14,15:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-14,15:04 av {2} Bruno.)
Inlägg: #25
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
^Det är därför du bör ringa henne då du tar numret så hon har ditt eller få in ditt namn i hennes telefon. Du skulle ha prövat att ringa henne direkt efter att hon svarade istället. Brudar sitter hela jävla tiden med telefonerna och har koll på vem som är vem och allting, klart att hon ändå var bra säker på att det var du om du tog det på dagen dessutom. Ring nästa gång hon svarar istället för att bli fast i textandet och ta reda på ifall hon kan ses. Hon gav dig sitt nummer och hon svarade (med en glad smiley) så chans finns.
2014-09-14,18:20,
Inlägg: #26
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
mm fisken tog upp det och det låter vettigt. (Nu gick det ett par timmar...)

Om man ska flytta fram spelpjäsen lite, ngra idéer?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2015-01-20,09:08,
Inlägg: #27
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Kom på att jag är ju fruktansvärt dålig på att texta/styra upp. Vad jag dock har är hela förloppet från att jag träffade tjejen tills jag tog numret och sedan vilka sms vi skickat hitils.

1: Daygame approach(Sydney) 2015-01-19 14.10:


2: SMS
Fisk(14.24): "Hey Mathilde nice to meet you, here is my number Smile/fisk"
Fisk(20.59): "You had a good day?"
Hon(21.59): "Not really actually, I had a malaise a few minutes after meeting you. How was your day ?"
Fisk(23.15): "Oh to bad :/ mine was good and soon I'm at the bars so it wi be even better!"
Hon(00.52): "Haha wich bar?"
Fisk(01.07): "Side bar!"

Sen har vi inte hörts mer, nu är kl 18.05 här dagen efter smskonvon. När skickar jag igen? Vad skriver jag?

Var nog inget bra första sms jag skickade, men försöker helt låta bli att game'a i sms. Tror att jag nästa gång plockar ett nr skickar sms direkt typ: "Fisk, text you later" bara så dom sparar mitt nummer. Öppen för förslag såklart.

Eftersom jag iaf närmsta tiden tänkt spela in alla approaches jag gör så ska jag nog lägga upp alla här på detta sättet, jag ska fan få detta med tjejer löst nu under min tid i Sydney.
2015-04-13,00:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-13,00:22 av {2} Bruno.)
Inlägg: #28
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Vad skulle ni ha svarat på det här? Smile

Citat:Hur gick det för dig igår?
Träffade du någon trevlig brud på
[namn på nattklubb jag sa jag skulle till igår]?
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-04-16,18:52,
Inlägg: #29
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2015-04-13,00:12)Bruno Skrev: Vad skulle ni ha svarat på det här? Smile

Skulle nog skoja om att nån snygg kvinnlig kändis limma på mig som fan med glimten i ögat :p
2015-04-16,19:27,
Inlägg: #30
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
"I did :-)"
2015-04-16,23:31,
Inlägg: #31
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2015-04-16,22:18)Toledo Skrev: Hade kört agree and amplify, använder den 99 av 100 gånger nu.

Exempelvis," ye, träffade 4 stycken sen hade vi en 5 kant"

+1
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-11-10,17:36,
Inlägg: #32
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Inte för jag bryr mig särskilt, men i helgen var jag ute och fick till ett ONS hemma hos henne. Första omgången blev vi klara typ kl 7. Minuter efteråt så frågar hon ifall det nog inte är bäst om jag drar hem. Jag säger då att vi sover nån timme först bara.
Sen på morgonen när vi vaknat kör vi en omgång till, och hon verkade ju inte precis besviken över sexet, men bara minuter efter så är hon jävligt på om att jag ska dra igen, typ tittar på klockan och gör ansiktsuttryck. Skitkall.

Nåväl, sen typ 5 min efter att jag kysst henne hejdå och lämnat hennes lägenhet så sänder hon mig det här:

[Image: 2lo2onm.jpg]

Svarade aldrig, men nån som kan gissa vad bruden menade? Huh
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-11-10,18:34,
Inlägg: #33
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Verkar rätt osäker tjej som är van vid att killar pumpar o dumpar henne, iaf hon vill ha stock igen Smile
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-11-10,23:37,
Inlägg: #34
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Aa tack Svampen, får hoppas på det då, det var lite min känsla också. Rolleyes
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-11-11,17:58,
Inlägg: #35
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Jafan, klart hon vill ses igen Smile
Verkar bara osäker av sig
2015-11-18,17:08,
Inlägg: #36
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Träffade en brud i helgen på en fest, vi drog hem o knulla. Kväll och morgon, lite mys efter sexet också så kändes inte bara som ett sånt där kallt ONS där man byter nr men aldrig snackar.

Anyway jag vet inte ett piss om tjejen, minns att hon va lite rolig och vad hon jobbat med, kmr ifrån o va hon läste. Thats it.

Bytte nr och skickade bara iväg ett sms direkt med mitt namn nån min efter jag drog, vi hade båda glömt bort varandras namn (om vi ens sa dom, bra fråga faktiskt haha).

Tänkte ta upp o smsa henne nu men jag har total torka alltså. Känner mig allmänt lowkey och inte alls flörtig, än mindre om jag ska börja SMSa. Men vill ändå dra iväg nåt idag eller imorrn eller så, så det inte går allt för länge.

Har seriöst googlat "textgame" för att få inspiration men inte pallat läsa, vill egentligen inte läsa "material" men atm känns det bara som det kommer bli "tja läget va händer" typ! Har totalt hjärnsläpp.

Tänkte dra o gymma nu o få igång sexlusten lite iaf men TLDR;
Någon som har lite tips på hur man styr upp nån någorlunda bra textkonvo men nån man bara legat med men ev vill se mer?
2015-11-26,19:50,
Inlägg: #37
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2014-09-14,10:54)confused... Skrev: russel, hon har nog inte så jättestort intresse så som det ser ut där även om kanske lite intresse finns. Hade hon storta intresse hade hon ställt en fråga eller försökt driva på konvon istället för bara "jaha Big Grin". Men ja, man vet aldrig med tjejer.

Sen gav du upp för fort när du skulle spela lite hemlig och få henne att gissa. Först "du vet vem det är" , när hon då skriver nej så svarar du direkt vem du är, istället borde du spunnit vidare på det lite mer och skrivit något i stil med "haha make a guess then sherlock".

Vad du ska skriva nu är nog svårt, du behöver en rejäl spike iaf så som jag tolkar den där konvon för att få igång intresset. Eftersom hon verkar lite ointresserad och du lite kastade din första spike med "du vet vem det är" i papperskorgen istället för att spinna vidare så kommer det eventuellt lilla intresse som finns sjunka helt till botten om du fortsätter med någon vanlig fråga bara.

Diskvalifieseringe och/eller straff behövs nog här. typ. "haha herregud så minnet är så kort, du har jusst fått ett nytt smeknamn, guldfisken !"

Sitter i exakt samma situation nu....
hon frågade "förlåt men vem är det som skriver ? Smile" och jag svarade "Du vet vem det är"

väntar just nu på svar... men hade tänkt gå på det du skriver om hon svarar.

hur går man vidare efter det?
Dvs "haha make a guess then sherlock"

antar att allt beror på vad hon svarar så fortsätter uppdatera.
"Steel your mind holmes"
2015-12-07,23:51,
Inlägg: #38
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Hur ska man reagera egentligen när någon brud öppnar upp sig rätt tidigt, blir emotional och söker bekräftelse? Att svara "åh finns" "vet hur det är" "jobbigt" känns jävligt chode, men vill inte vara för kall heller. Please help
2015-12-08,08:14,
Inlägg: #39
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2015-12-07,23:51)Oxtilia Skrev: Hur ska man reagera egentligen när någon brud öppnar upp sig rätt tidigt, blir emotional och söker bekräftelse? Att svara "åh finns" "vet hur det är" "jobbigt" känns jävligt chode, men vill inte vara för kall heller. Please help

Måste nog ta exempel på mer exakt hur hon gör det för att kunna svara.


Alltså om det är något alvarligt och djupt personligt man normalt inte öppnar upp för alla med eller inte, öppnar hon upp om något väldigt personligt för att hon litar på dig så ska man inte vara kall det brukar snarare pusha iväg dom, iaf för mig, då bör man visa sig mänsklig och visa lite sympati. T.ex någon nära har allvarligt skadats, hon är mobbad på jobbet, hennes syster knullade hennes kille.

Är det random skit grej så som att hennes nagel gick sönder när hon bärde en Ica kasse eller att en random kille inte ville pussa henne på krogen, hennes ex ville inte pippa osv. Då ska man absolut inte "finnas där".
2015-12-08,11:46,
Inlägg: #40
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Nja var väl snarare att jag skrev att vi är typ soulmates Amanda, vart är problemet?
"Haha jaså, nja var jävligt mobbad när jag var liten så mycket antar sånt sitter kvar." ett typexempel på svar vore jävligt hjälpsamt, var väldigt bra konvo innan.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}