LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ex flickvän problem
2014-08-07,17:56,
Inlägg: #1
Ex flickvän problem
Har en ganska invecklat problem på halsen, det är så att ja har börjat umgås med min Ex flickvän igen ett längre förhållande med en annan brud, vi var inte tilsammans särskilt länge jag och "Rebecka" Men vi kom varandra otroligt nära, nu när vi börjat umgås pånytt har vi snackat en hel del om allt möjligt, aldrig mer än bara prat dock, vi kan ligga å kolla serier ilag i flera timmar och i några fall har hon t.o.m sovit över, vi har pratar mycket om hur bra vi skulle passa ihop, men att det ändå tycks vara nånting i vägen, hon står väldigt högt i mina ögon eftersom hon verkligen är speciell, hon verkar dock ha en väldig rädsla för förhållanden, vilket förstörde det förra gången, vet inte riktigt hur ja ska ta steget att närma mej henne utan att hon backar ur.
2014-08-07,19:15,
Inlägg: #2
RE: Ex flickvän problem
Du måste våga ta risken att hon backar ur.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-08-07,19:26,
Inlägg: #3
RE: Ex flickvän problem
(2014-08-07,19:15)Ragnarök Skrev: Du måste våga ta risken att hon backar ur.

Joo, saken e bara den att det inte går att ta det steget på vilket sätt som helst med denhär bruden Undecided
2014-08-07,20:15,
Inlägg: #4
RE: Ex flickvän problem
Berätta mer specifikt hur hon reagerar vid närmanden..
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-08-07,21:30,
Inlägg: #5
RE: Ex flickvän problem
(2014-08-07,20:15)Ragnarök Skrev: Berätta mer specifikt hur hon reagerar vid närmanden..

Well till en början var allting perfekt, det hann inte gå en allt för lång tid innan man märkte att hon tog lite avstånd, var kyligari, inte ville träffas lika ofta längre, efter ett par veckor tog ja upp de me henne, då sa hon helt enkelt att "Nånting kändes fel" Men hon visste själv inte alls vad, så vi bröt me varandra. Nu när ja tagit upp kontakten me henne igen efter en tid på nästan 2 år utan att ha snackat så har hon berättar att hon haft en annan sålänge jag också var me en annan tjej, men att exakt samma sak hände där, det pågick ett par månader å allt kändes bra, men sen en dag kändes det bara som att nej dehär går inte längre, och det enda vi båda kommit fram till är att hon blir rädd och sticker direkt det blir för "Nära" Med en kille, inte allt för ovanligt problem antar ja.

Lite lång text men ohwell Big Grin
2014-08-07,21:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-07,22:00 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #6
RE: Ex flickvän problem
Berätta mer. Det låter som du betaliseras, eventuellt är snygg/högt värde och får tjejer att falla men inte kan behålla dom pga ditt beteende.

I en sund relation är det tjejen som trånar efter killen. TJejen som pushar för att de det till djupare nivåer etc. Har det hänt två ggr med olika tjejer att tjejen drar sig undan relationen?

Jag skulle tro att tjejerna tappar attratkion för dig, men "gillar" dig fortfarande? MAO du blir friendzonad efter ett tag i relationen, gnistan försvinner
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-08-07,22:31,
Inlägg: #7
RE: Ex flickvän problem
(2014-08-07,21:57)Ragnarök Skrev: Berätta mer. Det låter som du betaliseras, eventuellt är snygg/högt värde och får tjejer att falla men inte kan behålla dom pga ditt beteende.

I en sund relation är det tjejen som trånar efter killen. TJejen som pushar för att de det till djupare nivåer etc. Har det hänt två ggr med olika tjejer att tjejen drar sig undan relationen?

Jag skulle tro att tjejerna tappar attratkion för dig, men "gillar" dig fortfarande? MAO du blir friendzonad efter ett tag i relationen, gnistan försvinner

Aa kan ligga nåt i de du säger, var kanske lite otydlig thou, menade att det samma hänt för henne igen med en annan kille, att hon blivit rädd för "Närhet"Alltså. Jo alltså hon ger ständigt komplimanger angående min kropp att det är "Drömkroppen" Och att hon och hennes tjejkompisar snackat mycket om hur mycket muskler jag lagt på mej sen jag och hon var tsm, vet liksom inte riktigt hur ja ska reagera på det så brukar mest svara med att ja själv inte riktigt håller med. Men angående friendzone å sånt så har det nog hänt i ett eller 2 fall förr, är liksom ingen som ligger runt, utan söker nåt mer seriöst, dock tror de flesta tjejer (Och killar) att ja haft sex med sjukt många, så de brudar ja haft och berättat åt så blir alltid sjukt förvånade. Är en sån som syns till på de lokala nattklubbar och barer en hel del och har absolut inga problem med att skaffa nya polare osv, kan nog snacka med nytt folk utan problem, men både när det gäller nytt folk eller gamla ex, har ja jävligt svårt att få styrt samtalet mot annat än bara vänskap.
2014-08-08,01:19,
Inlägg: #8
RE: Ex flickvän problem
Dude... Du behöver läsa på i största allmänhet om PU och hur tjejer fungerar osv. börja med att läsa Valles Best of-trådar här på forumet så kan du nog förstå bättre varför hon reagerar si och så och varför hon svarar b när du säger a.

Lycka till Wink
2014-08-08,01:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-08,02:08 av {2} Oscar94.)
Inlägg: #9
RE: Ex flickvän problem
(2014-08-08,01:19)Nicki Skrev: Dude... Du behöver läsa på i största allmänhet om PU och hur tjejer fungerar osv. börja med att läsa Valles Best of-trådar här på forumet så kan du nog förstå bättre varför hon reagerar si och så och varför hon svarar b när du säger a.

Lycka till Wink

Haha joo har nog läst och upplevt en del, bör nämnas att jag aldrig haft problem med att få en brud, handlar bara om just denna tjej.
2014-08-08,04:31,
Inlägg: #10
RE: Ex flickvän problem
Haha ja du dessa ex, mitt ex tog kontakt med mig för en månad sen på ett riktigt knepigt sätt och har inte luskat ut än vad hon vill än (jag hade inte heller snackat med henne på två år) det började med att mina polare sa att mitt ex har börjat gilla massa bilder på dom.(Här försökte hon garanterat göra mig svartsjuk) Sen en dag lägger hon till mig på snapchat, det går en vecka innan hon skickar någon random bild, sen tar hon bort mig och några dagar senare försöker hon lägga till mig igen men den här gången skiter jag i det, men hon fortsätter skicka bilder som jag bara ignorerar.

Så när vi satt och förfesta en kväll så skulle jag kolla in ett sillyseason(fotboll) twitterkonto, så jag lånar min polares mobil då jag själv inte har twitter och då dyker det upp en (tweet) ifrån henne så jag går in och kollar hennes profil eller vad fan det heter och då är det över 200st "jag saknar dig citat" från tiden vi gjorde slut till nu.

"För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig"

"När det blir varma sommardar. Kom ihåg mig då!"

"Hur är det ens möjligt att en person kan vara kvar i ens huvud så här länge.."

"Fast jag försöker att glömma så går det inte"

"Det gör ont att veta, men lika ont att undra."

"Jag ser dig ibland, får inte gå fram och hålla din hand. Det kommer gå bra, jag vänjer mig snart"

Vad tror ni? Kan jag leka med kvinnan som krossade mitt hjärta för två år sen? Wink
2014-08-08,17:03,
Inlägg: #11
RE: Ex flickvän problem
(2014-08-08,04:31)sjoggaa Skrev: Vad tror ni? Kan jag leka med kvinnan som krossade mitt hjärta för två år sen? Wink

Ja det kan du men gör det inte. Det är inte normalt att inte kunna gå vidare efter två fucking år. Får crazy vibbar
2014-08-09,00:51,
Inlägg: #12
RE: Ex flickvän problem
Karma goes both ways


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Sjukt jobbigt needy-problem Oxtilia 5 1,930 2016-05-10,23:42
Senaste inlägg:: Tiger

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}