LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lite feedback på mitt internetgame
2012-02-27,23:38,
Inlägg: #1
Lite feedback på mitt internetgame
Har hållit på en del med pankakan. Förrut gick det bättre. Då körde jag ofta simpla chodeöppnare i form av:
Tjena!
Söt du varSmile
Läget?

På sistone har jag försökt lite andra grejer och då har det inte funkat lika bra. Snott lite av andra på forumen osv. Det kan ju iof vara för att jag mått allmänt sämre på sistone, och att det genomsyrat, fan vet jag.

Well here it is: (dom går nerifrån och upp i varje enskild konversation så att säga)

1)
Neandertalaren skrev:
bra där^^ Är du även en tjej som inte tar sig själv eller livet på för stort allvar så kan ju det här nästan börja likna något. (Hon gick efter detta in en ytterligare gång på min profil, och sen inget svar)

HB7 skrev:
--------------------------------
Hahhaa TonguepP jag är ganska drömmande ^_______^


Neandertalaren skrev:
--------------------------------
Snälla säg att du är precis så där härligt drömmande som du ser ut på bilderna hahaSmile

2)
Neandertalaren skrev:
Puh, blev lite orolig där tjejen. Vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort.
Segt värre då, men tror iof ändå inte man får ta med veckorevyn därSad
Ge mig ditt nummer då så styr jag upp något nästa vecka eller nåt? (Efter detta inget svar)

HB8 skrev:
--------------------------------
Drev, har inget emot finsk vodka!
Jag jobbar imorgon tyvärr!

Neandertalaren skrev:
--------------------------------
Haha vad är det jag hör. Ingen dricker eller tillverkar vodka som finnarna.
Finns ett bra ställe på söder som serverar finskt av finaste kvalitet.
Vad sägs om imorgon?

HB8 skrev:
--------------------------------
Haha vilket motbjudande förslag! Jag föredrar ryskt! Men challenge accepted!

Neandertalaren skrev:
--------------------------------
Jaså, det gör du.
När ska du och jag dricka koskenkorva på finskt vis och diskutera senaste numret av veckorevyn då?

HB8 skrev:
--------------------------------
Jag försöker i alla fall Smile haha

Neandertalaren skrev:
Du verkar ju vara en go och glad tjej som inte tar dig själv på för stort allvar.
2012-02-27,23:50,
Inlägg: #2
Lite feedback på mitt internetgame
Du hookar för mkt investering för snabbt. Linen med koskenkorva hade varit bättre öppnare än "du verkar vara go å glad" <-- Lite för mesig.
Sen tycker ja du ska dra lite mer retard chitchat å spinna vidare på typ att isf ser hon säkert ut som en typisk ryska, tokspacklad med urblekta jeans och sönderblekt hår etc etc yadda yadda, då kommer de aldrig funka mellan oss blablabla u get the point. Sen tycker jag du ska ta hennes nummer innan du föreslår träff . Innan du sedan seriöst föreslår en träff (din opener fattar hon inte är seriös) måste hon själv investera mer i samtalet först utan att du hookar för det. Styr relativt snabbt över till sms, fortsätt där nån dag innan du föreslår träff. Sen känns "Vad sägs om i morrn?" lite mesigt.. Styr mer! "På torsdagar serverar dom de grymmaste kaffe karlsson nere på XXX, perfekt tillfälle att diskutera östblockets spritvanor ju!"
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-27,23:55,
Inlägg: #3
Lite feedback på mitt internetgame
Tack som fan man!
Låter alltid så enkelt när man ser tipsen framför sig, men på nåt sätt är det alltid mycket svårare att applicera. Dock så har jag ju en så länge haft bäst framgång med megachode-öppnaren "hej! söt du ärSmile" why is that?
2012-02-28,00:04,
Inlägg: #4
Lite feedback på mitt internetgame
NP, det tar ett tag innan man lär sig se mönstret för en lyckad konvo! Hmm tja, fast vad menar du med framgång? Att dom svarat artigt på den öppnaren? Betyder inte ett skit dessvärre.. Framgång är när du ha en konvo som går från öppningsline till utbyte av kroppsvätskor, sen kan man börja analysera vad som faktiskt fungerat.. hur unik gör du dig med att skriva "Hej vad söt du är!" tror du?
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-28,00:06,
Inlägg: #5
Lite feedback på mitt internetgame
Förstår vad du menar men har trots allt utbytt kroppsvätskor med en tjej med hjälp av den öppnaren samt träffat en annan som gick till hångel som längst.
Men klart att man inte utmärker sig så antar att det föll tillbaka till mina looks i dom fallen eller nåt.
2012-02-28,00:10,
Inlägg: #6
Lite feedback på mitt internetgame
Är du en hunky monkey kommer du ju få lite freebies den vägen såklart. Det är ju självklart till din fördel, men ironiskt nog kan det göra det lite tricky att analysera sitt eget game emellanåt. Lite som att lära sig trimma moppe då man har tillgång till raketbränsle i stället för bensin Big Grin
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-28,00:15,
Inlägg: #7
Lite feedback på mitt internetgame
hahaBig Grin Nej är nog ingen hunky monkey men vet att vissa tjejer tkr jag är rätt snygg. Så lite av det problemet har jag säkert:/


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som pullar sig lite i chatten? :D Fuckzoned 3 5,690 2015-08-28,17:37
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Tinder feedback Ted 5 5,228 2015-05-07,09:03
Senaste inlägg:: confused...
  Internetgame MILF hjälp Rednales 5 2,490 2012-09-21,01:12
Senaste inlägg:: WALL-E
  Lite input tack neandertalaren 6 2,272 2012-05-04,18:10
Senaste inlägg:: Bollgrodan
  Lite feedback och tips tack neandertalaren 7 2,842 2012-03-22,16:39
Senaste inlägg:: Broner

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}