LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
När tjejer DLVar sig själv
2012-02-28,17:05,
Inlägg: #1
När tjejer DLVar sig själv
Har aldrig tänkt på det tidigare men nu har jag börjat märka det mer och mer. Vad betyder det när en tjej tydligt börjar DLVa sig själv? Och vad brukar ni ge för respons på det?

Eller händer det bara mig?
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-02-28,17:26,
Inlägg: #2
När tjejer DLVar sig själv
Fet IOI, du behöver inte bete dig på nått speciellt sätt.. betyder bara att hon anser att du har högre social status än henne.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-28,17:29,
Inlägg: #3
När tjejer DLVar sig själv
Min erfarenhet säger mig att vissa tjejer gör på det sättet när dom blir kåt i en, av någon jevla anledning.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-28,17:29,
Inlägg: #4
När tjejer DLVar sig själv
Hurdana dlvs menar du?
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee
2012-02-28,17:36,
Inlägg: #5
När tjejer DLVar sig själv
MM kanske för att hon blir kåt. Men kanske också som ett bete för att se om du kommer säga "näää du är inte alls så, du e faktiskt söt". Ett shit test helt enkelt. Ja brukar bara hålla med det dom precis sagt och överdriva det ännu mer.

HB : Faan mitt hår ser helt knas ut
Devil : hahaha jaa ser fan ut som ett fågelbo

Brukar oftast få den lekfulla smällen på armen efteråt vilket oftast indikerar att THE SHIT TEST HAS BEEN PASSED!!
2012-02-28,17:43,
Inlägg: #6
När tjejer DLVar sig själv
devil Skrev:MM kanske för att hon blir kåt. Men kanske också som ett bete för att se om du kommer säga "näää du är inte alls så, du e faktiskt söt". Ett shit test helt enkelt. Ja brukar bara hålla med det dom precis sagt och överdriva det ännu mer.

HB : Faan mitt hår ser helt knas ut
Devil : hahaha jaa ser fan ut som ett fågelbo

Brukar oftast få den lekfulla smällen på armen efteråt vilket oftast indikerar att THE SHIT TEST HAS BEEN PASSED!!

Ser lite likadant på det, fast man kan lika gärna överdriva.

Tjej: fan jag har så javla små bröst.
Avager: Skärp dig fan, du har skitstora bröst, jag blir fan kåt bara av att kolla... nu måste jag känna också herregud, jag kan inte styra händerna!
2012-02-28,17:51,
Inlägg: #7
När tjejer DLVar sig själv
Carragher Skrev:Fet IOI, du behöver inte bete dig på nått speciellt sätt.. betyder bara att hon anser att du har högre social status än henne.
Precis, ibland är det bara så sjukt störande att dom börjar beklaga sig

Evilvalle Skrev:Min erfarenhet säger mig att vissa tjejer gör på det sättet när dom blir kåt i en, av någon jevla anledning.

Det kan stämma riktigt bra. För i princip alla som DLVat sig själva inför mig har dessutom varit kåta på mig.

Judas Skrev:Hurdana dlvs menar du?
''Du är för bra för mig'' ''Jag förtjänar inte dig'' '' Nej, du har rätt vad dum jag är'' listan kan göras rätt lång.
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-02-28,17:54,
Inlägg: #8
När tjejer DLVar sig själv
Ye som sagt, DLVar dom sig = kåt, oftast, ungefär som en liten flicka som ursäktar sig för sin pappa för att han inte ska hata henne.

Men sen, om hon DHVar sig = Också kåt, annars skulle hon inte ens ta sig besvär.

Så, sensmoral, sålänge hon pratar = she loves u, hahah
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-28,18:47,
Inlägg: #9
När tjejer DLVar sig själv
Evilvalle Skrev:Ye som sagt, DLVar dom sig = kåt, oftast, ungefär som en liten flicka som ursäktar sig för sin pappa för att han inte ska hata henne.

Men sen, om hon DHVar sig = Också kåt, annars skulle hon inte ens ta sig besvär.

Så, sensmoral, sålänge hon pratar = she loves u, hahah

Hahaha det är ju underbart= win hur som helst
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-02-28,19:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-28,19:06 av {2} Theboss.)
Inlägg: #10
När tjejer DLVar sig själv
Hände mig idag (?), när ja textade en tjej som jag känner genom en tjej kompis. numret fick jag genom att hon messade mig i skolan och skrev: Jävla kuk, Ja ser dig.. vi skrev lite blabla.
Idag gick konvon såhär: (Fick inspiration av evilvalle)

Theboss: ey vad är de för mat idag?

Hon: Ris och någon äcklig gryta

Theboss: fuck that. du ska köpa god mat till mig

Hon: jag ska till donken nu

Theboss: bra. jag vill ha 3 big tasty och 5 hotvings.

Hon: Fixar!

Theboss: ne tjockis du va för seg. redan käkat på bk

Hon: Är jag verkligen inte!

Theboss: jo men du har en nice kropp ändå

Hon: mycket kebab på de

Theboss: Shit du är precis den tjejen ja letat efter.. vi borde gifta oss.. men hag kommer säkert skilja mig efter ett tag och sticka iväg med halva pengarna

Hon: Jag har inga pengar.. Tar du dina halva pengar då eller? Gött, då har ju jag också lite

Theboss: Nä kommer vänta in dina pengar när du jobbat. vårat liv kommer vara booring.... de enda vi kommer göra är att ha oändligt med tråkigt sex...

Hon: Jag vill kolla på bio också..

Theboss: men då betalar du och jag väljer film

Hon: Aa jag får väl sälja mig själv eller nått (dlv?)

Theboss: ahh bara du inte väcker mig när du kommer hem sent

Theboss: du är söt så du kommer tjäna feta cash

Hon: Fett med pengar, du kan få en slant! (win?)

Theboss: vi gifter oss nångång i helgen... xxx får vara prästenTongue

Hon: ja, jag tycker faktiskt vi gör det!

Så ge mig kritik nu och hur hade ni gjort efter detta? kan tillägga att hon är en riktig skön brud, vill ha henne som kk Smile
2012-03-01,01:20,
Inlägg: #11
När tjejer DLVar sig själv
Theboss Skrev:Hände mig idag (?), när ja textade en tjej som jag känner genom en tjej kompis. numret fick jag genom att hon messade mig i skolan och skrev: Jävla kuk, Ja ser dig.. vi skrev lite blabla.
Idag gick konvon såhär: (Fick inspiration av evilvalle)

Theboss: ey vad är de för mat idag?

Hon: Ris och någon äcklig gryta

Theboss: fuck that. du ska köpa god mat till mig

Hon: jag ska till donken nu

Theboss: bra. jag vill ha 3 big tasty och 5 hotvings.

Hon: Fixar!

Theboss: ne tjockis du va för seg. redan käkat på bk

Hon: Är jag verkligen inte!

Theboss: jo men du har en nice kropp ändå

Hon: mycket kebab på de

Theboss: Shit du är precis den tjejen ja letat efter.. vi borde gifta oss.. men hag kommer säkert skilja mig efter ett tag och sticka iväg med halva pengarna

Hon: Jag har inga pengar.. Tar du dina halva pengar då eller? Gött, då har ju jag också lite

Theboss: Nä kommer vänta in dina pengar när du jobbat. vårat liv kommer vara booring.... de enda vi kommer göra är att ha oändligt med tråkigt sex...

Hon: Jag vill kolla på bio också..

Theboss: men då betalar du och jag väljer film

Hon: Aa jag får väl sälja mig själv eller nått (dlv?)

Theboss: ahh bara du inte väcker mig när du kommer hem sent

Theboss: du är söt så du kommer tjäna feta cash

Hon: Fett med pengar, du kan få en slant! (win?)

Theboss: vi gifter oss nångång i helgen... xxx får vara prästenTongue

Hon: ja, jag tycker faktiskt vi gör det!

Så ge mig kritik nu och hur hade ni gjort efter detta? kan tillägga att hon är en riktig skön brud, vill ha henne som kk Smile

Hahaha fett nice Big Grin
Säg till henne att komma över helgen för "giftermål och film" alt. så går du hem till henne Big Grin

sen vankas det rajtan-tajtan Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,403 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,576 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,110 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,051 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,037 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,721 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,048 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,375 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
Wink Utmana dig själv: Presentera dig som Arne Jacob 4 2,100 2015-11-15,05:54
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,461 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}