LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
2014-10-22,20:53,
Inlägg: #1
Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
Var medlem här förut men har inte varit inne sen några år efter att forumet uppdaterades, har funnits på cr hela tiden men nu har jag reggat mig här igen.

Det här kanske blir mer att jag bara vill skriva av mig men synpunker/tips uppskattas.

Det finns två tjejer på mitt gym som jag är intresserad av men jag gör inget åt det, idag var båda inne och den ena tränade i närheten av mig ofta men jag sa inget alls, sa till mig själv att "om hon går till stretch mattorna så ska jag gå dit och börja prata" vilket jag vet är bullshit för jag väntar på det "perfekta/bra" ögonblicket som jag vet inte finns.

När jag är klar kör jag 10 min på löpbandet och då kör den andra tjejen där, isrället för att ta löpbandet bredvid henne tar jag det som blir näst närmst (mest för att det är från det hållet jag kom ifrån) men jag vet inte, kanske skulle vart bättre att ta det bredvid och få iväg en hälsning eller något.

Mitt ideal jag skulle väl vara att jag ser en av dem här tjejerna och direkt från start approachar jag, men nu chodar jag och sätter mig i mitt huvud istället.

Ska jag skita i dessa pga att jag har haft för många tillfällen (andra dagar också) eller är det ändå värt att göra något om jag nu får tag i mina bollar?

Fick en tankeställare också för typ den bitigaste snubben på gymmet gick förbi ena tjejen efter ett tag och sa något vanligt "tja igen, är det bra?", hon svarade och hann gick iväg, det kändes bara som att han hade väntat på att säga det ett tag och kläcker ut sig något jätteoskyldigt och sedan bara pyser, den kralligaste killen, så vad väntar jag på, vad är poängen med muskler om du ändå inte har bollar, den tanken slog mig bara.

Brukar ni öppna alla intressanta kvinnor ni möter, på gym etc?

Jag vet även att det inte ska vara något problem att man inte vet vad man ska säga men ändå tänker jag på det när jag väl är där, "fan ska jag säga? hej? sen då?"

Har förövrigt kört no fap i nog två veckor nu men känner mig mer typ asexuell än kåt som ett djur, jag har hållt på med nofap men failat i ett bra tag så det har blivit en vecka hit och en och en halv dit.

Blev rätt mycket text men kommentarer välkomnas, jag vet inte hur fan jag ska börja, vill kunna öppna hit och dit när som helst.
2014-10-22,21:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-22,21:05 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
Well, har du inte provat no-fap så gör det, har du provat och failat - prova igen, det kommer garanterat sätta fart Smile

Jag tror ingen öppnar alla heta brudar de ser, kanske i perioder, men det händer iaf ibland att jag gör det när jag inte fappar och inte ejakulerat på länge.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-10-22,22:05,
Inlägg: #3
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
Ligger på runt 2 veckor no fap nu, jag är typ aldrig ute på krogen nu längre, hade mycket flirt saker på gång på jobbet förut under några månader men just nu är det verkligen 0 överallt.
Tror att jag skulle föredra daygame över night för att man slipper att ligga bakis och pajja träningsrytmen (eller så kan man ju bara inte dricka).
2014-10-23,12:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-23,12:44 av {2} ångest101.)
Inlägg: #4
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
Sänk kraven lite då så att du kommer igång. Sätt på någon 6:a bara för att få knulla.
Använd mindre snygga tjejer till att boosta dig till dom snyggare tjejerna
2014-10-23,13:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-23,13:58 av {2} Bruno.)
Inlägg: #5
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
(2014-10-22,22:05)Zaxii Skrev: Tror att jag skulle föredra daygame över night.

Går att göra både och?
Men man ser färre fina brudar på stan så här års och nu är det ju snart vinter, så jag inbillar mig att även klubbslynorna är ännu mer villiga och börjar se sig om efter en pojkvän att ligga och mysskeda med så här under höstmörkret när det är på väg att bli kallt och jävligt. Så krogen är ett bra ställe att dra till nu.

I övrigt så har du ju inte vanan inne att ragga och sätter därför några brudar på gymmet (och som du aldrig ens har snackat med) på en piedestal. Hade du raggat kontinuerligt så hade du inte ägnat massa tankar åt dem istället för att fokusera på att träna och du är därmed som dömd till att misslyckas. Men klart du bör pröva.
Kör några isbrytare på fula chicksen i gymmet och bygg upp lite erfarenhet och känn dig mer bekväm innan du går på dina targets.
Ser du att hon precis gått till benpressen kan du ju fråga hur många set hon har kvar och stå där och vänta och sen bara dra på ett flin: "lyfter i normala fall 10ggr mer än dig men är trött idag, så tänker ta det lugnt, du vet" el. liknande. Bara bryt isen så blir det lättare att snacka nästa gång du ser tjejen och klämmer på hennes biceps.

Med det sagt så kan jag bara komma ihåg 2 tillfällen då jag raggat på gym. En var när jag hade fucked up dygnsrytm på sommaren och gick och tränade runt kl 1 på natten och var helt ensam med en brud som var busschaufför som började snortidigt. Gjorde då en isbrytare som sen ledde till småprat och IOIs varenda gång vi sågs, men sen flyttade jag och vi sågs aldrig mer och på den tiden jobbade jag mycket långsammare.
2014-10-28,19:29,
Inlägg: #6
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
Idag på gymmet sa jag något i alla fall.

Den andra tjejen jag pratade om, hon med riktigt sjysst kropp kom in igen, så fort jag såg henne tänkte jag "shit..", bra mindset eller hur? Ha, men det var bara för att jag tänkte "nu kommer jag inte göra ett skit igen utan bara grubbla i mitt huvud".

Jag fortsatte köra mitt, bytte sedan maskin och hamnade bredvid den hon körde på, vi skulle båda justera vikterna på våra maskiner (fri vikt) och då kommer man nära varandra så jag kollade upp för att se om hon sökte någon ögonkontakt eller något men den här tjejen tittar typ alltid ner och har hörlurar i.

Jag kollade på klockan på väggen som visade halv 6 fast den borde vara halv 5 (vintertid) och blev lite nojig över vad fan den var på riktigt för jag skulle möta några kl 5. Medan jag kör mitt set kommer jag på att jag ska fråga henne om det, det ska vara den efterlängtade jävla öppnaren ha.

Vi justerar vikt igen, söker ögonkontakt och får ingen tillbaka, hon ställer sig med ryggen mot och jag knackar henne på axeln, ler och frågar henne om den klockan stämmer, hon har skitsöt röst, ler tillbaka och börjar leta efter sin klocka men hon hade inte med den, men säger att den är halv 5, vi står nära och håller ögonkontakt.
Jag säger "bra för jag ska möta några vid 5", ska precis gå tillbaka, då pekar hon på en annan klocka som jag inte har sett som går rätt.

That's it, kunde sammanfattat det här med "jag frågade henne efter tiden" men gillar att skriva detaljerat.
Märkte att det var två snubbar som kollade på mig när vi hade pratat klart och en till på andra sidan.

Anyway, när jag sprang på löpbandet sen kändes det bra att jag hade fått ur mig något, jävligt indirect men ändå, sen började jag grubbla över om jag skulle gå tillbaka till henne innan jag skulle dra och prata mer men gjorde inte det.
2014-10-28,19:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-28,19:46 av {2} ångest101.)
Inlägg: #7
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
(2014-10-28,19:29)Zaxii Skrev: Idag på gymmet sa jag något i alla fall.

Den andra tjejen jag pratade om, hon med riktigt sjysst kropp kom in igen, så fort jag såg henne tänkte jag "shit..", bra mindset eller hur? Ha, men det var bara för att jag tänkte "nu kommer jag inte göra ett skit igen utan bara grubbla i mitt huvud".

Jag fortsatte köra mitt, bytte sedan maskin och hamnade bredvid den hon körde på, vi skulle båda justera vikterna på våra maskiner (fri vikt) och då kommer man nära varandra så jag kollade upp för att se om hon sökte någon ögonkontakt eller något men den här tjejen tittar typ alltid ner och har hörlurar i.

Jag kollade på klockan på väggen som visade halv 6 fast den borde vara halv 5 (vintertid) och blev lite nojig över vad fan den var på riktigt för jag skulle möta några kl 5. Medan jag kör mitt set kommer jag på att jag ska fråga henne om det, det ska vara den efterlängtade jävla öppnaren ha.

Vi justerar vikt igen, söker ögonkontakt och får ingen tillbaka, hon ställer sig med ryggen mot och jag knackar henne på axeln, ler och frågar henne om den klockan stämmer, hon har skitsöt röst, ler tillbaka och börjar leta efter sin klocka men hon hade inte med den, men säger att den är halv 5, vi står nära och håller ögonkontakt.
Jag säger "bra för jag ska möta några vid 5", ska precis gå tillbaka, då pekar hon på en annan klocka som jag inte har sett som går rätt.

That's it, kunde sammanfattat det här med "jag frågade henne efter tiden" men gillar att skriva detaljerat.
Märkte att det var två snubbar som kollade på mig när vi hade pratat klart och en till på andra sidan.

Anyway, när jag sprang på löpbandet sen kändes det bra att jag hade fått ur mig något, jävligt indirect men ändå, sen började jag grubbla över om jag skulle gå tillbaka till henne innan jag skulle dra och prata mer men gjorde inte det.



Det där med klockan förstår hon säkert att du frågar bara för att ha något att säga, så tror inte du vinner så mycket intresse av det :/
Kanske kan fråga om hon vill äta efter träningen ihop? Smile
2014-10-28,21:08,
Inlägg: #8
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
(2014-10-28,19:44)ångest101 Skrev: Det där med klockan förstår hon säkert att du frågar bara för att ha något att säga, så tror inte du vinner så mycket intresse av det :/
Kanske kan fråga om hon vill äta efter träningen ihop? Smile

Han vinner kanske inte intresse, men han vinner personlighets utveckling. Alla steg i rätt riktning är bra steg, även små steg.

Har man så mycket AA och oerfaren att man inte vågar gå rakt in och ragga på en brud så är fråga om klockan eller efter vägen en bra grej. Smile Man ska absolut aldrig känna sig misslyckad eller att ha failat för att man inte uppnår sitt slutmål och så länge man hela tiden pushar sig framåt i småsteg och utmanar sin komfort level så är det bra. Många små steg blir det tillslut mil av.

Jag minns t.ex första gången jag gick ut på krogen nykter och ensam, jag var så sjukt jävla obekväm och kände mig så sjukt malplacerad att jag satt i ett hörn typ och inte prata med någon, sen gick jag hem. Efter att ha gjort det ett par gånger var det inte längre obekvämt jag steget till en approach och prata var närmare.

När han frågat om klockan, vägen eller andra random skitsaker till brudar han är sugen på ett gäng gånger så kommer det inte längre kännas obekvämt. Så då rätt vad det är är det inga problem att slänga in en till fråga/mening/kommentar och så bygger det sig hela tiden upp. Blir mer och mer bekväm, tillslut kan man föra hela konversationer.


Minns även i början av mina 20år när jag hade grov social ångest, fobi osv och vågade bokstavligt talat typ inte prata med en brud. Detta var före jag hittade PUA communityt , jag visste inte ens att Game existerade då. Men i alla fall så lyckades få till dejt på en dejtsida och visste att detta kommer sluta med att bruden tycker jag är världens jävla creep, well, jag gick på dejten ändå, gjorde bort mig som fan, vågade knappt prata osv. Mitt tankesätt var, jag måste börja någonstans, ska jag arbeta bort min sociala fobi måste jag konfrontera rädslorna och även om jag gör bort mig nu så kommer jag i framtiden att lyckas. Well, efter typ 100tals om inte 1.000tals brudar spammade på dejtsidor så hade jag fått några få dejter och t.o.m lyckats få till ett KK förhållande med en brud och även om min sociala fobi och ångest fortfarande var kvar så var en stor del av den borta. Idag så har jag inga problem att gå på internet dejter, prata med eller konversera med tjejer.

Det var så jag hittade PUA/game , jag förstod att vägen jag hade att gå var så lång så jag skulle hinna fylla 230år före jag nått dom mål jag vill ha så tänkte att det måste finnas andra som har samma problem, litte googlande senare hade jag hittat Mystery.
2014-10-28,22:41,
Inlägg: #9
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
(2014-10-28,21:08)confused... Skrev: Han vinner kanske inte intresse, men han vinner personlighets utveckling. Alla steg i rätt riktning är bra steg, även små steg.

Har man så mycket AA och oerfaren att man inte vågar gå rakt in och ragga på en brud så är fråga om klockan eller efter vägen en bra grej. Smile Man ska absolut aldrig känna sig misslyckad eller att ha failat för att man inte uppnår sitt slutmål och så länge man hela tiden pushar sig framåt i småsteg och utmanar sin komfort level så är det bra. Många små steg blir det tillslut mil av.

Jag minns t.ex första gången jag gick ut på krogen nykter och ensam, jag var så sjukt jävla obekväm och kände mig så sjukt malplacerad att jag satt i ett hörn typ och inte prata med någon, sen gick jag hem. Efter att ha gjort det ett par gånger var det inte längre obekvämt jag steget till en approach och prata var närmare.

När han frågat om klockan, vägen eller andra random skitsaker till brudar han är sugen på ett gäng gånger så kommer det inte längre kännas obekvämt. Så då rätt vad det är är det inga problem att slänga in en till fråga/mening/kommentar och så bygger det sig hela tiden upp. Blir mer och mer bekväm, tillslut kan man föra hela konversationer.


Minns även i början av mina 20år när jag hade grov social ångest, fobi osv och vågade bokstavligt talat typ inte prata med en brud. Detta var före jag hittade PUA communityt , jag visste inte ens att Game existerade då. Men i alla fall så lyckades få till dejt på en dejtsida och visste att detta kommer sluta med att bruden tycker jag är världens jävla creep, well, jag gick på dejten ändå, gjorde bort mig som fan, vågade knappt prata osv. Mitt tankesätt var, jag måste börja någonstans, ska jag arbeta bort min sociala fobi måste jag konfrontera rädslorna och även om jag gör bort mig nu så kommer jag i framtiden att lyckas. Well, efter typ 100tals om inte 1.000tals brudar spammade på dejtsidor så hade jag fått några få dejter och t.o.m lyckats få till ett KK förhållande med en brud och även om min sociala fobi och ångest fortfarande var kvar så var en stor del av den borta. Idag så har jag inga problem att gå på internet dejter, prata med eller konversera med tjejer.

Det var så jag hittade PUA/game , jag förstod att vägen jag hade att gå var så lång så jag skulle hinna fylla 230år före jag nått dom mål jag vill ha så tänkte att det måste finnas andra som har samma problem, litte googlande senare hade jag hittat Mystery.

Trevlig story kompis! Måste kännas bra!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,975 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,552 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,681 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 3,040 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,062 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Kolla på henne lr inte...suck Sex Intelligence 12 7,701 2015-09-22,13:00
Senaste inlägg:: Fiskarn
  HBs tjejkompis som inte gillar en dobarj3 6 3,677 2015-01-21,01:59
Senaste inlägg:: Nalirot
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 6,592 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki
  Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? ChuckNorris 3 2,825 2014-07-30,20:04
Senaste inlägg:: Nicki
  Gym eller inte? voldEmort1 21 9,861 2013-11-27,04:37
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}