LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
#TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
2014-11-04,05:08,
Inlägg: #1
#TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
"Julien Blanc is a sexist and racist "pick up artist," who has made a living by teaching men how to violate women through physical and emotional abuse.

Please cancel his seminar he plans to host in your hotel on November 6, 7-10pm AEDT.

Do not associate your hotel's good name with a man who chokes women around the world as part of his pick up game. Please stand with the women of Australia and women everywhere, and do not host an event where men are being taught how to violate and harass women.

Here is a transcription of one of his videos, "White Male Fucks Asian Women In Tokyo (And The Beautiful Methods To It)":

"At least in Tokyo, if you're a white male, you can do what you want. I'm just romping through the streets, just grabbing girls' heads, just like, head, pfft on the dick. Head, on the dick, yelling, 'pikachu,' with a pikachu shirt."

He is not just doing this in Tokyo. He is doing this all around the world. He is doing this in Denmark and Sydney. The female patrons at your hotel will likely be harassed by Julien Blanc and the men who are attending his seminar.

Please CANCEL Juline Blanc's event that is being held at your hotel."

"A MELBOURNE hotel has cancelled a series of appearances by an American “pick up artist”, after a petition labelling his teachings “sexist and racist” received over 10,000 signatures.

The Como Hotel in Melbourne was set to host 25-year-old Julien Blanc this week, a self-described “executive dating coach” and “the international leader in dating advice”.

Mr Blanc is currently touring Australia running dating seminars which promise to help men “become a true pimp with the highest abundance of hot women in the shortest amount of time”.

Mr Blanc’s website, pimpingmygame.com, says he can help “make girls BEG to sleep with you after short-circuiting their emotional and logical mind into a million reasons why they should.”

He encourages men to use “male privilege, isolation and emotional abuse” to land women."

Feminister världen över, främst Japan och Australien har börjat driva en kampanj för att ta ner RSD Julien.

Sitter på en iPad så har svårt att fixa struktur i posten, men jävligt underhållande läsning på de australienska nyheterna och Anonymous som yttrat sig att dem stödjer raiden.

Roligaste är hur communityn svarar på alla feministers rage, sök #TakeDownJulienBlanc och njut Wink
2014-11-04,05:49,
Inlägg: #2
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Sinnes.

Fan va han kommer få ligga av detta :p
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-11-04,06:43,
Inlägg: #3
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Haha bor atm i Australien, dock i Brisbane. Får se om det blir någon protest på free touren den 14:e nov.
2014-11-04,09:04,
Inlägg: #4
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Har för mig Julle är från Switzerland och icke USA?

Har har till viss del förståelse för att vissa människor rage:ar/whine:ar på pickup. Pickup får en del människor att bete sig som riktiga jävla svin, människor som annars inte hade varit svin utan PU.

Men pickup hjälper sjukt många människor också... Ibland kanske RSD är för extrema, men generellt inte... Men tillex. Boken Modells har jag svårt att se någon ifrågasätta, tycker den lär ut pickup utan att kunna ifrågasättas moralisk på något sätt.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-04,14:10,
Inlägg: #5
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,05:49)Ragnarök Skrev: Fan va han kommer få ligga av detta :p

Verkligen?



"Woooey, jag är pick up-instruktör, kolla på mig!"

Fan. Tittar man på infield-klippet i slutet så är han en tool.
Jo, jättehäftigt och allt det där att han vågar gå ut med en pikachu-tröja och trycka ner japanska kvinnors huvuden mot sitt skrev på klubbar eller mitt på stan i Tokyo inför en kamera så att han sen kan visa upp det för sina fanboys och håva in pengar från harcase newbies som inte vet bättre, men att han skulle få ligga med heta chicks av sånt där clown-game?
Nja. Och det är väl det skiten handlar om i slutändan.

Möjligt att man kommer undan med sån där skit i Östasien där folk är för timida för att säga ifrån, men förr eller senare lär man stöta på fel dudes flickvän.

(2014-11-04,09:04)illdan Skrev: Pickup får en del människor att bete sig som riktiga jävla svin, människor som annars inte hade varit svin utan PU.

Onekligen.
2014-11-04,15:49,
Inlägg: #6
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Fakta är att en vit man har mer privileger och bättre förutsättningar än de flesta andra så förstår inte vad som är rasistiskt med att säga det?

Att ta brudars huvuden och trycka det mot skrevet kan innebära problem med polis eller med de som tar lagen i egna händer.

För övrigt så tror jag mest att feministerna hjälper hans marknadsföring på liknande sätt som de hjälpt SD att sprida deras budskap på FB.
2014-11-04,15:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-04,15:53 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #7
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid

"Pickup får en del människor att bete sig som riktiga jävla svin, människor som annars inte hade varit svin utan PU."


Därför det alltid är kul att ge dom en smäll på käften Dodgy
2014-11-04,15:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-04,16:05 av {2} Swish.)
Inlägg: #8
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,15:49)Swish Skrev: Fakta är att en vit man har mer privileger och bättre förutsättningar än de flesta andra så förstår inte vad som är rasistiskt med att säga det?

Tar man brudars huvuden och trycker det mot skrevet är det bra att vara medveten om att man kan få problem med polis eller med de som tar lagen i egna händer.

För övrigt så tror jag mest att feministerna hjälper hans marknadsföring på liknande sätt som de hjälpt SD att sprida deras budskap på FB.

Blev visst en dubbelpost när jag skulle redigera mitt tidigare inlägg..
2014-11-04,17:53,
Inlägg: #9
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,09:04)illdan Skrev: Pickup får en del människor att bete sig som riktiga jävla svin, människor som annars inte hade varit svin utan PU.

true dat

Egen erfarenhet är att jag pga "pu-monkey" hjärntvätt behandlade en tjej jag träffade under ett långt tag riktigt illa. Först nu efteråt jag insett hur konstigt jag betedde mig men där o då så var det "taktiker" som förespråkades av diverse (sexless?) gurus på internetforum. Mycket mystery pajas fasoner o liknande
2014-11-04,18:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-04,19:00 av {2} illdan.)
Inlägg: #10
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,15:49)Swish Skrev: Fakta är att en vit man har mer privileger och bättre förutsättningar än de flesta andra så förstår inte vad som är rasistiskt med att säga det?

Att ta brudars huvuden och trycka det mot skrevet kan innebära problem med polis eller med de som tar lagen i egna händer.

För övrigt så tror jag mest att feministerna hjälper hans marknadsföring på liknande sätt som de hjälpt SD att sprida deras budskap på FB.

Om det nu är så som du säger.

Kan det vara så att människor har positiva fördommar om vita män, beroende på hur tidigare vita män de träffat uppfört sig?
På samma sätt som många har fördommar om svarta i USA, beroende på hur svarta människor dom träffat uppfört sig?
Det rasistika vore väl att säga att den vita mannen, har priviligium, bara för han är född vit, helt utan orsak, helt oförtjänt.


(2014-11-04,15:52)Sex Intelligence Skrev:
"Pickup får en del människor att bete sig som riktiga jävla svin, människor som annars inte hade varit svin utan PU."


Därför det alltid är kul att ge dom en smäll på käften Dodgy

Det var fett nära att en polare var tvungen att ge en PU-skadad kille på käften för han betedde sig som ett svin på mot alla brudar på festen som han hade hemma hos sig.
Han sa till alla brudar innan han ens hälsat på dom "Du ska få min kuk ikväll" "Innan kvällen är slut ska vi ligga osv", även till en tjej vars pojkvän var på festen och han var fullt medveten om att dom var ihop.
När pojkvännen sa till han "Lägg ner eller så blir jag tvungen att spöa dig" så blev han som en liten jävla rädd hundvalp "nää flåååååt inte meningen"

(2014-11-04,17:53)xxxaaa Skrev: true dat

Egen erfarenhet är att jag pga "pu-monkey" hjärntvätt behandlade en tjej jag träffade under ett långt tag riktigt illa. Först nu efteråt jag insett hur konstigt jag betedde mig men där o då så var det "taktiker" som förespråkades av diverse (sexless?) gurus på internetforum. Mycket mystery pajas fasoner o liknande

Snubben jag nämnde ovan var faktiskt en av de de första inom PU-communityt i sverige, sen kanske 7-8år tillbax. Vet att många personer blivit coachade av han, och de har säkert till viss del tagit efter hans beteende.

Har sett polare som varit PU-skadade och burit sig åt som svin, en kille insåg sin retardness och ändra sig. En annan kille insåg inte sin retardness hur många gånger jag än sa till han och jag sa upp min bekantskap med han trots vi varit kompisar i ca 12år...

Jag har också burit mig åt som ett retard några gånger och insett vilka skeva ideer jag fått tackvare pickup, men sålänge man är självkritisk och lyssnar på andra är det rätt att få ordning på sig själv.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-04,19:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-04,20:07 av {2} confused....)
Inlägg: #11
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Alltså, det är iprincip omöjligt att inte bli ett svin, retard och göra bort sig och liknande när man börjar med pickup.

Pickup är på väldigt många plan raka motsatsen till hur vi genom hela vår uppväxt och hur hela den feministiska samhällsbilden ser ut och lär ut att man ska vara och bete sig. Jag skulle vilja påstå att 9/10 personer gör bort sig(om inte mer, 90% är nästan en underdrift), blir för mycket sviniga och helt enkelt felkalibrerar sig i början.

Att göra en nästan helomvänding och gå emot allting man lärt sig in i ryggraden ifrån barnsben, det är väldigt svårt och det är extremt svårt att hitta rätt i kalibreringen i början, för många tar det åratal av träning före dom lär sig kalibrera rätt.

Gränsen är många gånger hårfin mellan att vara charmig, självsäker och lite rapp i käften och att vara socialt klumpig, trampa folk på tårna och överdrivet kaxig. Lägg därtill att många som börjar med pickup är mega chodes som spenderat hela sina liv som snälla, generösa tofflor som behandlat tjejer som princessor och svalt allt av feminismen med hull och hår, när man då helt plötsligt ska börja göra saker och bete sig på ett sätt som man enligt vad man får lära sig av samhället gör att man blir klassad som ett sexistiskt svin, idiot och mansgris och blir placerad i samma kategori som dom personer ni pratar om här ovan. Då är det väldigt naturligt att det tar tid före man lär sig sortera ut och skilja på det som i verkligheten är idiotiskt mansgris beteende som alla hatar och det som är felaktigt placerat i samma kategorin av feminism.

Mycket av grejerna ni tar upp är inte heller fel. Säga hur hårt man ska knulla en tjej, mata henne med sin kuk osv, om man gör det på rätt sätt vid rätt tillfälle = kan gå hem väldigt bra och blir till en turn on för tjejen. Killen på festen var helt enkelt bara väldigt ny, totalt felkalibrerad och förstod inte när/hur/var det är läge att dra till med sådana fraser.

Kort och gott, felkalibrering, misstolkningar och övergame är något dom flesta upplever i början. Lägg därmed till att ens egna state och hur man säger saker är betydligt viktigare än vad man säger. En chode med dåligt state kan gå runt och säga till tjejer att dom är söta och trevliga och han skulle vilja ha en kram eller puss på kinden och tjejer upplever han som värsta mega creepy sexistiska idioten som inte vet hur man beter sig mot tjejer, medans en hunk med skitbra state kan gå runt och bokstavligt talat viska att han vill mata dom med sin kuk ikväll och dom upplever han som charmig och börjar fnissa.



Som xxxaaa , mystery pajas fasoner osv och olika typer av PUA metoder är inte vad som var problemet med att du behandlade tjejen dåligt, att du är ny och är felkalibrerad och inte vet hur/när/var det är läge att bete sig si och så är problemet. Mystery tar t.o.m upp det många gånger i videos jag sett med han att man ska absolut aldrig vara elak mot en tjej och få henne att bli ledsen. Han tar även upp att han har själv gjort det av misstag i början av sin karriär före han lärt sig var gränserna går och kalibrerat sig riktigt.

Som Mystery säger, hela pickup processen ska vara kul för tjejen, det går inte ut på att trycka ner henne och gör henne ledsen.

edit : Ta detta som Julien gör t.ex med att trycka brudars huvuden ner mot sin kuk. Själv tycker jag också det är onödigt och lite väl douche, men samtidigt, brudarna han gör det på i klippet står leende och är glada och vill fortsätta prata med han efteråt, eftersom han gör det på rätt sätt med glimten i ögat. Tjejerna uppfattar det som roligt och busigt. Så länge han har kul och tjejerna han gör det på har kul, what the fuck is the problem?

Väldigt många tjejer ÄLSKAR och har som big turn on när män gör bra mycket värre saker än att skämtsamt dra deras huvuden mot sin kuk sen släppa efter 2sekunder. Två av dom vanligaste turn onsen för en tjej i sängen är att bli slagen/smiskad och att bli fasthållen så hon inte kan röra sig och känna sig totalt fysiskt underlägsen. Det är vanligare att tjejer gillar sånt än att dom inte gör det.

Jag tror hela hans poäng med det är att visa att gör man saker på rätt sätt, så kan man göra iprincip vad som helst.
2014-11-04,20:09,
Inlägg: #12
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Sjukt kul, Julien är riktigt nöjd nu. Denna video gjordes med syftet av att provocera och väcka reaktioner/få massa publicitet - Detta efter att han var avundsjuk på Jeffy och hans "rapevan" och diverse sexistiska/rasistiska txt-meddelanden som fick sådan enorm uppmärksamhet på diverse feministiska bloggar.

Det kan vara riktigt skoj att röra om i grytan så folk blir galna, mycket av hela juliens game går ju ut på detta, han är även rätt ung (26 om jag minns rätt). Enda problemet som jag ser det är om någon riktigt galen white knight japan bestämmer sig för att "put an end to it" å letar upp honom, LOL
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-11-04,20:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-04,20:33 av {2} illdan.)
Inlägg: #13
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,19:55)confused... Skrev: Mycket av grejerna ni tar upp är inte heller fel. Säga hur hårt man ska knulla en tjej, mata henne med sin kuk osv, om man gör det på rätt sätt vid rätt tillfälle = kan gå hem väldigt bra och blir till en turn on för tjejen. Killen på festen var helt enkelt bara väldigt ny, totalt felkalibrerad och förstod inte när/hur/var det är läge att dra till med sådana fraser.

Fast nu var ju han visserligen en PUA-instruktör och har mig veterligen minst 6-7års erfarenhet.



Det är skillnad på att säga till en brud du knappt pratat med att du ska knulla henne VS att säga till en tjej du har etablerat en sexuell vibe med att du ska knulla henne(säga det på ett sexuellt sätt, inte creepy)... Tjejen måste ju fan va attraherad av dig innan du droppar något sånt, annars är det bara FETT WEIRD.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-04,20:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-04,20:55 av {2} confused....)
Inlägg: #14
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,20:32)illdan Skrev: Fast nu var ju han visserligen en PUA-instruktör och har mig veterligen minst 6-7års erfarenhet.



Det är skillnad på att säga till en brud du knappt pratat med att du ska knulla henne VS att säga till en tjej du har etablerat en sexuell vibe med att du ska knulla henne(säga det på ett sexuellt sätt, inte creepy)... Tjejen måste ju fan va attraherad av dig innan du droppar något sånt, annars är det bara FETT WEIRD.

Well, om han var en riktigt PUA instruktör som är duktig på tjejer, bra kalibrerad osv och inte någon självutnämnd fejkinstruktör så kan man anta att sättet han kör på fungerar väldigt bra och går hem hos många tjejer.

Det som är felet med att bara säga rakt av en fras någon har sagt till tjejer så här, utan att veta hela viben i konvon. Kan vara så att han var dålig socialt och riktigt klumpig, men var han en bra PUA instruktör gissar jag på att han sa detta med bra state och viben mellan han och tjejerna när han sa detta var flirtig och positiv där tjejerna inte tog illa upp. Hur en person i 3e person upplever det om man bara ser till orden han använder och hur kemin mellan han och tjejerna han sa det till var, kan det vara väldigt stor skillnad på.

Som detta med Julien t.ex "strypa tjejer" och "ta tag i tjejers huvuden och trycka dom mot hans kuk" låter väldigt illa i text när man skriver det rakt av så här, det låter som att brudarna stod där helt skräckslagna och förödmjukade med tårar i ögonen. Sen när man ser videon på när han gör det gör han det uppenbart med glimten i ögat med en bra vibe och tjejers står och skrattar och ler när han gör dessa grejer.

Och nej, det är inte fel att säga till en tjej man precis börjat prata med att man vill knulla henne, om man gör det med rätt vibe. Tjejer själva gör det till killar på daglig basis, har du stor nog attraktion hos tjejer får du uppleva det frekvent, har du även synts lite i media på det så blir du bokstavligt talat spammad av sexförslag ifrån tjejer, dock är det bara väldigt få killar som får uppleva detta. Har 2natural polare som flera gånger har upplevt av olika tjejer att dom gått fram och sagt att dom ska ha sex ikväll eller bruden har öppnat dom med att säga "jag vill att du tar med mig hem och knullar mig ikväll"

En annan bekant som varit lite i media efter vunnit en tävling i en sport, han har blivit spammad av brudar på sin telefon på någon app efter det. Där brudarna skriver till han, då många riktigt jävla snygga brudar liknande saker "Hej, ska vi ses och knulla massa i helgen?" Och med det medelandet så skickar dom en bild på sig själva.


Dessa grejer du tar upp är inte så fett wierd eller ovanliga som du tror. Du har bara sett för lite ifrån andra sidan av myntet för att förstå hur vanligt det är, även av tjejer att komma med såna förslag och fraser.

Killar som inte har stort attraktionsvärde hos tjejer, killar som dig och även mig själv och killar som har stort attraktionsvärde hos tjejer. Dom lever i totalt olika världar av vad som är accepterat.

Du har säkert hört uttrycket "secret sociaty", det är en anledning till att dom valt det namnet på detta.
2014-11-04,21:45,
Inlägg: #15
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
HAHA kolla in hans facebook om ni vill se folk go nutz Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-11-04,22:52,
Inlägg: #16
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,20:48)confused... Skrev: Well, om han var en riktigt PUA instruktör som är duktig på tjejer, bra kalibrerad osv och inte någon självutnämnd fejkinstruktör så kan man anta att sättet han kör på fungerar väldigt bra och går hem hos många tjejer.

Det som är felet med att bara säga rakt av en fras någon har sagt till tjejer så här, utan att veta hela viben i konvon. Kan vara så att han var dålig socialt och riktigt klumpig, men var han en bra PUA instruktör gissar jag på att han sa detta med bra state och viben mellan han och tjejerna när han sa detta var flirtig och positiv där tjejerna inte tog illa upp.

Uppenbarligen var han inte en bra PUA-instruktör, men instruktör non-the-less.

Jag blev egentligen för full och spydde på festen, så går bara på vad alla människor runtom sa.

Nänä, jag har var på två seminarium med julien, han är without a doubt ingen noob utan pro.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-04,23:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-04,23:46 av {2} confused....)
Inlägg: #17
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,22:52)illdan Skrev: Uppenbarligen var han inte en bra PUA-instruktör, men instruktör non-the-less.

Jag blev egentligen för full och spydde på festen, så går bara på vad alla människor runtom sa.

Nänä, jag har var på två seminarium med julien, han är without a doubt ingen noob utan pro.

Well inte så uppenbart av det du skrev. Kan lika gärna varit så att han hade skitskön vibe med brudarna på festen och dom fnissade och var flirtiga till han när han sa dessa grejer.

Om ett gäng chodes eller white knights hör en kille säga grova saker till en tjej så är det lite skitsamma hur tjejes reaktion är och vilken vibe tjejen och killen har med varandra, tjejen kan ÄLSKA DET och 5min senare går och knullar med killen, men white knights hatar ändå på killen och anser han är okalibrerat svin, dom skiter totalt i tjejes reaktion och viben mellan killen och tjejen.


Eller så kan det vara så att han var riktigt okalibrerad, hade oskön vibe med tjejerna och dom blev sura. Men det kan tjejer bli av att en kille är snäll, trevlig osv också, samtidigt som dom kan fnissa och flirta med en kille som säger rakt ut han vill knulla dom.


Du missar min poäng lite här. Det är lite skitsamma om den killen hade dålig vibe med tjejer eller bra vibe. Orden i sig och säga till en tjej att man vill knulla henne tidigt i konvon är inte så wierd som du tror.

Tjejer gör som sagt dagligen det till killar, populära killar som har stort attraktionsvärde hos tjejer blir spammade av tjejer som frågar rakt ut om dom vill knulla. Naturals med högt attraktionsvärde och duktiga PUAs upplever med jämna mellanrum på fester och krogen att tjejer går fram till dom och säger rakt ut att dom vill bli knullade ikväll.


Detta låter extremt wierd för dig för att du är till stor del fastlåst i en feministiskt världssyn och aldrig fått insikt hur världen/samhället ser ut för killar med riktigt högt attraktions värde.

Som jag skrev , detta fenomen kallas "secret society" av en anledning. Just för att vi lever lite i en tvådelad värld. Red pill och jämföran med the matrix görs ofta innom PUA också. Jusst på grund utav att skillnaden på världsbilden hos dom flesta män(läs:chodes) och naturals/players är bokstavligt talat lika stor som the matrix, det är som två totalt olika världar om vad som är accepterat hos tjejer och hur tjejer bemöter samt hur dom själva beter sig. Tjejer är extremt two faced och har en dubbelmoral genetiskt hur dom ska bete sig och agera mot providers kontra män med bra gener.

edit : Kan ta en natural bekant till mig som ett annat exempel. Han har skrivit till mig att han är rädd för tjejer, för dom är så jävla psyko ifrån hans point of view. Han är känd som player i området, tjejer han inte känner kontaktar han med jämna mellanrum med crazy grejer.

Tjej han aldrig träffat började skriva till han på facebook och att hon vill dom ska tillverka ungar tillsammans och hon vill föda hans unge.
En annan tjej han träffat en gång på en fest höll på och ringde och spamma han med sms, hon hade spammat han nonstop en hel natt någong gång så han fick inte sova.
En annan tjej han knullat som ville ligga med han igen som han visade mig konvo på, hon satt med en väninna och försökte locka honom att komma och knulla med en trekant, han skulle få ligga med dom båda samtidigt om han kom och knulla henne igen.
Jag och han var ute och festa, jag gick hem lite tidigare men han skulle komma kort efter och sova på min soffa men han kom aldrig, dagen efter så säger han att han var på väg men en brud hade ryckt tag i han på vägen och sagt att han ska följa med henne hem och knulla henne, vilket han gjorde.
En annan gång när jag var ute och festade med han kom en brud fram till han och började tjata på han att nu är det hennes tur att få en natt med honom, bokstavligt talat, hennes pickup line var "Det är min tur nu" osv osv osv osv.


Här är ett bra exempel av Tyler, där han visar fram det jag pratar om.

2014-11-05,00:50,
Inlägg: #18
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
hahahHAHAHAHAHA!! han måste vara så jävla nöjd nu

[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-11-05,01:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-05,01:30 av {2} Bruno.)
Inlägg: #19
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
^ Visst beror det på i vilken kontext man gör grövre saker och vilken status man har.

Saken här är att han endast gör det för sitt ego och kamerans skull, såg något liknande klipp med Julien för nån månad sen. Vad är det han försöker lära ut liksom? Clown-game? Ser ingen mening med det.

Men många fanboys i RSD-sekten sitter på sådana där seminarier och tycker väl att deras idol är jätteball och alfa och ska nu dra ut på stan och pröva skiten själva. Inte konstigt om en del blir sämre och bara mer retarded av PUA-grejerna.

Och som tidigare nämnt, så handlar det också om att få publicitet och views, RSD är faktiskt sjukt kommersialiserat.
Flera tusen för en "magic pill" bootcamp, tusenlappar för att sätta sig ner och titta på infield-klipp med nån instruktör och "gratis" seminarier där man ska betala deposition för att sen ha massa hinder för folk som vill ha pengarna tillbaka etc. och nu sådana här klipp som lika gärna skulle kunnat varit från den här Vitalyzdtv eller nåt.

Kalla mig white knight/chode, men att gå fram till random japanskor på stan och trycka ner huvuden mot skrevet...
Nja, bara larvigt. De flinar?
Ja, men det gjorde mobboffer i skolan också när folk höll på att jävlas för att de var för rädda för att stå upp för sig själva och säga ifrån och låtsades istället spela med ett osäkert skratt.
Det är en sak att vara aggressiv och IRL-trolla, en annan att försöka vara clown och cool inför fanboys på bekostnad av andra som knappast uppskattar att man trycker deras fejs mot sitt skrev. Bara för att man kan komma undan med skit i andra kulturer betyder det inte att man behöver bete sig som en fjant.

Och sen skiter väl RSD i feminismen. När har de sagt någonting riktigt om det, ärligt talat?
"Jo, det finns bra och dåliga sidor av feminismen", är det jag hört.
De skulle aldrig våga säga någon riktig sanning som gjorde amerikanska "liberals" för upprörda, för sådana fans har man många av därborta.

Istället babblar Tyler&co om hur "non judgemental" de är mot kvinnor som horar runt och hur osäkra killar som jag måste vara, som faktiskt dömer kvinnor baserat på deras horeri.
I många avseenden är de ett gäng vagina-tiggare som försöker köpa in sig i det här kvinnliga perspektivet och skiter i hur samhällsutvecklingen går pga negativa influenser som feminism så länge som Tyler och den här Papa drar in cash.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2014-11-05,02:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-05,02:46 av {2} Swish.)
Inlägg: #20
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,18:56)illdan Skrev: Det rasistika vore väl att säga att den vita mannen, har priviligium, bara för han är född vit, helt utan orsak, helt oförtjänt.
Ja det hade varit rasistiskt. Biologiskt sett är vi samma ras och föds förtjänt till människor.

Världen är byggd främst för vita män genom historiska händelser. De vita föds dock ofta i tryggare och rikare länder. Vissa asiater jobbar snarlikt slavar utan samhällsskyd medans fler vita lever rikare i välfärdsländer. Många asiater lever på turism och på att passa upp på vita västerlänningar. Kanske finns där ett samband för vad som tycks vara accepterat för vita män?
(2014-11-04,19:55)confused... Skrev: Mystery tar t.o.m upp det många gånger i videos jag sett med han att man ska absolut aldrig vara elak mot en tjej och få henne att bli ledsen. Han tar även upp att han har själv gjort det av misstag i början av sin karriär före han lärt sig var gränserna går och kalibrerat sig riktigt.

Som Mystery säger, hela pickup processen ska vara kul för tjejen, det går inte ut på att trycka ner henne och göra henne ledsen.
Håller med Mystery att hela pickup processen ska vara kul för tjejen, inte göra henne ledsen.
(2014-11-04,20:32)illdan Skrev: Det är skillnad på att säga till en brud du knappt pratat med att du ska knulla henne VS att säga till en tjej du har etablerat en sexuell vibe med att du ska knulla henne(säga det på ett sexuellt sätt, inte creepy)... Tjejen måste ju fan va attraherad av dig innan du droppar något sånt, annars är det bara FETT WEIRD.
Där slog du huvudet på spiken!

Det enda jag har sett från Julians omskrivna händelser är några sekunder av en video där han drar i huvuden och en bild där han håller strypgrepp. Det hade varit intressant att se de värsta reaktionerna han har inspelat och alla oinspelade händelser. Hoppas han är duktig på att känna av när och med vem det är ok att bete sig så.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Julien is in trouble! :) TheD 6 2,633 2014-11-23,04:02
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Rsd@Julien Pickup manifesto TobiasK 2 1,327 2013-04-16,12:18
Senaste inlägg:: selected
  Julien Manifesto - Anteckningar Benson! 4 2,646 2013-03-14,23:23
Senaste inlägg:: Benson!
  Julien: Getting good at game VS Getting the girl tay 2 1,238 2012-12-30,04:28
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Use What Women Think To Make Them Sleep With You by Julien@rsd TobiasK 6 2,581 2012-12-03,18:23
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Suck Any Girl Into Your Reality by Julien@rsd TobiasK 1 773 2012-12-03,16:15
Senaste inlägg:: TobiasK
  The Hottest Women Are Easy: How To Steal A Girl From James Bond by Julien@rsd TobiasK 1 980 2012-12-03,01:14
Senaste inlägg:: TobiasK
  How To Be A Player: Seeing The Social Matrix Of The Interaction@Julien TobiasK 10 3,094 2012-09-27,14:15
Senaste inlägg:: Sharkattack
  RSD-Julien om hur man bli bra på game tay 1 1,001 2012-09-25,11:27
Senaste inlägg:: tay
  HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama Evilvalle 12 3,905 2012-06-28,13:24
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}