LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur tar jag det ett steg längre?
2014-11-24,04:15,
Inlägg: #1
Hur tar jag det ett steg längre?
Träffade en skitskön brud för cirka en vecka sen på krogen, riktigt flickvänsmaterial, enligt henne är hon en relationsbrud som aldrig skulle gå hem med någon efter krogen men det ena ledde till det andra och vi gick hem till mig och hade sex flera gånger, dagen efter umgicks vi fram till kvällen innan jag drog till sverige i en vecka, för första gången på väääldigt länge kände jag att jag lätt skulle kunna träffa en brud igen utan att bara tänka på sex.

Nåväl oftast när jag dragit hem någon brud så är det "tack och ajdö, vi kanske ses igen om du har tur" men kände inte så med den här bruden konstigt nog, brukar heller inte "umgås" med dom jag legat med. Känner mig som en riktig noob med att försöka ta det ett steg längre än bara sex, så hur bör jag göra? Kan tillägga att hon var den som hörde av sig först efteråt.
2014-11-24,14:07,
Inlägg: #2
RE: Hur tar jag det ett steg längre?
Ni har haft sex, ni trivdes i varandras sällskap, HON är den som hör av sig efteråt. Simpelt, ring/texta na och styr upp nåt, bio or whatever.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-11-24,14:39,
Inlägg: #3
RE: Hur tar jag det ett steg längre?
Ni har haft sex redan ju så det är du nu som har kontrollen över henne som man brukar säga.

Det finns ingen fråga som "hur tar jag det vidare", denna fråga kan ställas ifall om du inte hade knullat henne. Det nu du ska fråga dig själv istället är vad du vill göra med henne, skapa förhållande med henne eller bara ha henne som KK, skita i henne och gå vidre?! Du avgör!

Ett ledtråd kan vara fundera på vad hon har fått för bild utav dig? Genom det kan du ta vidare och göra beslut om det fungerar så för dig.
2014-11-24,17:00,
Inlägg: #4
RE: Hur tar jag det ett steg längre?
Du har aldrig haft flickvän förut eller?

Va ärlig, dela med dig av deep stuff and shiet, våga visa dina svagheter, connecta med henne.

Du kan ju säga till henne som du känner " *namn* vet du vad jag diggar med dig? Du är fett skön att hänga med och prata med, det är typ första gången jag träffar en brud jag kan göra det med ".

Ett sätt jag connectats med tjejer är väl att du be dom berätta sjuka/pinsamma saker dom gjorde när dom var små... Vågar dom inte börja, så börjar jag med att berätta något pinsamt jag gjort, sedan hakar dom alltid på Smile
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-24,17:17,
Inlägg: #5
RE: Hur tar jag det ett steg längre?
Jag har haft flickvän men det var flera år sen och då var allt nytt och spännande, men tro mig har inte gått på bio, ätit mat, eller gjort något speciellt med någon brud förutom att dragit hem henne efter krogen eller haft en ren sexträff sen dess.
2014-11-24,20:34,
Inlägg: #6
RE: Hur tar jag det ett steg längre?
Jag var 16 när jag skaffade min första flickvän, kan inte direkt jämföra det som nu när jag är 21, jag går inte och suktar efter en flickvän, utan jag vill ta det ett steg längre och sen se vad som händer, det är den situationen jag står som ett frågetecken inför, vi har bara träffats en gång sen drog jag till sverige och kom tillbaka till norge för tre dagar sen. Men ska köra på bio, ute o käka, ta en öl, så hon ser att jag inte bara är ute efter att knulla henne igen.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  bieffekter av supande under en längre tid JohnDoe 5 2,290 2016-04-20,08:52
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Mitt steg till självständighet Prettyboy 1 1,294 2014-03-19,03:53
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Ta nästa steg. Underhållande ångvält -> Sex worthy guy godsgift 3 1,390 2013-05-13,18:00
Senaste inlägg:: Benson!
  11 grundläggande steg i attraktionsdynamik TobiasK 5 2,350 2013-03-03,21:05
Senaste inlägg:: illdan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}