LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Överreagerade jag?
2016-01-13,09:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-13,09:39 av {2} tay.)
Inlägg: #41
RE: Överreagerade jag?
(2014-12-06,20:57)kball Skrev: Finns inte så mkt mer att göra åt situationen utan jag undrar mer om jag överreagerade. kan ha lite egocentrisk världsbild ibland där jag aldrig gör fel så vill gärna ha lite feedback. skrev för några dagar sen en annan tråd där jag nämnde att jag inte haft några problem med denna tjejen och så naturligtvis kom det på beställning, lol. har inte skrivit om denna tjejen innan så lite kort info:

dejtat ett tag, känner varandra lite sen innan på universitetet där vi går. har väl egentligen bara varit på ett par officiella dejter men man ses ju på campus rätt ofta. i min mening har det gått bra, vi har haft sex, när vi ses så är verkar hon väldigt betuttad (sikket ord egentligen) i mig. hon har introducerat mig för två av henne kompisgäng, vi har hånglat osv framför dom, inga problem. hon har "glömt" saker hos mig. vi hörs ett par ggr i veckan osv. men nu andra gången som hon inte svara på mitt sms så blev jag sur.

så jag skrev till henne att jag inte har någon större lust att fortsätta höra av mig utan att få svar, hon ber om ursäket och säger att hon har tusen grejer på gång och glömde bort. hon jobbar plus pluggar 200% så visst hon har fullt upp.

jag föreslår då att vi ska chilla lite och hon höll då med, hon önskar att det fanns fler timmar på dygnet osv. jag svarar sedan att hon kan höra av sig om hon har lite tid över annars får vi se vad som händer i framtiden.

överreagerade jag? visst ett sms är bara en skitsak egentligen men jag vet inte. har ju nu lagt över bollen på henne vilket kanske inte heller var smart. vad gör man i sådana här situationer egentligen? tror det bästa hade varit att inte nämna sms:et och bara inte höra av sig på ett antal veckor. tillslut hade hon väl undrat vart man tog vägen.

nej, du gjorde det mycket bra, tumme upp verkligen...

self respect som du visade e mycket viktigt

game over eller inte........du har kvar din self respect, det e det som e viktigt, inte tjejen

tjejer finns det mycket av....

det e upp till dig absolut, men mitt tips e att om det e game over...spela inte hon, bara dra till andra tjejer istellet som e bra mot dig och visar high respect mot dig

bara mitt tips dock...som sagt, you choose what you do =)

(2015-01-07,16:12)Evilvalle Skrev: Man kan aldrig vara 100% när det kommer till sånt här men med absolut största sannolikhet skulle jag säga det är game over, ja.

Samtidigt, när jag säger: "man kan aldrig vara 100%!!" - kan det bara ge dig hopp vilket gör att du har svårare att gå vidare och acceptera att det inte blir något mer.

Gå vidare som att det är game over - för det vågar jag nästan garantera att det är. Mot tjejen i fråga är du helt vanlig/normal/trevlig när du träffar på na, du är inte bitter över något för nu dejtar du massa andra snygga or whatever.

Kanske då hon möjligtvis en dag kommer bli intresserad igen - det är dock då du längre inte bryr dig om det öht och kommer således inte ens vilja ha henne tillbaka.

Lyssna detta tips TS. Det e legit 100 %
2016-01-13,13:45,
Inlägg: #42
RE: Överreagerade jag?
Jag tycker det lät som en sund reaktion från sida ärligt talat. Oftast är såna här trådar rakta motsatsen som regel, men om ni hånglats inför andra, haft sex osv så är det fan inget konstigt att bli butter över att man inte får svar på SMS 2 ggr på raken. Tycker du gjorde rätt.

Sen att hon pluggar 200% och jobbar.. jesus man haha hur fan har ni ens tid att ses Big Grin


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}