LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
haha friendzonad, vad gör jag?
2014-12-09,16:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-09,16:17 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #1
haha friendzonad, vad gör jag?
Ok short story, var påväg till gymmet, ser en rätt lång tjej med fina ben, går fram direkt babblar, hon är från en liten håla, jobbar här, åker hem på helgerna. Rätt nyexad från högskolan och söker samtidigt relevanta jobb

Allmänt blyg, pratar inte så mkt, svårt att få igång konversationen. Vi tar en fika, väldigt svårt att få igång konvo med henne, men babblar på, ger henne massage, under tröjan på fiket.
Hon har haft pojkvänner men senaste i sin hemstad, tror det var ett tag sen hon fick ligga.
Säger sen att jag är hungrig och leder henne hem, hon följer med men utanför dörren vill hon gå tillbaka. (hade tänkt försöka sätta henne direkt)
Eg rätt tråkig tjej så men skulle vilja sätta henne

Smsa igår och kolla läget, vi snacka lite. Svarade inte först på ett av hennes mess och fick ett till skickat där hon fråga något, då ringde jag upp, inget svar, så messade jag och hon svara.

Hon messade på morgonen, jag svara litegrann, fråga vad hon gjorde ikv, hon skulle titta på serier.

iaf eftersom hon var så jäkla svår att få till konvo med frågade jag om hon ville gå på bio, varav jag får svar "ja det kanske vi kan som vänner Smile vad vill du se?"

Wtf, ska jag köra alpha style och tala om för henne att jag inte är intresserad av någon vänskap (vilket jag först tänkte) eller är det en osäkerhetsfaktor i henne att hon tycker jag är för på? Dvs ska jag spela med lite grann.
HOn var alltså väldigt tillbakadragen men följde verkligen med på allt, compliance, kombinerat med att jag tror hon inte fått stock på ett tag måste hon ha instängd kåthet.
Samtidigt vet jag inte hur mkt tid jag orkar lägga ner på henne om det inte blir göka av. Samtidigt som jag grovt behöver göka...

Vad tycker ni? (behöver snabbt svar så tveka inte att ge input! Smile)
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-12-09,16:23,
Inlägg: #2
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
Jag tycker du ska gå på bio som "vänner". Tjejer är ju inte direkt kända för att tänka logiskt, så för att inte framstå som en lätt tjej så drar hon vänkortet. När ni sen har haft sex så kan hon resonera för sig själv att "oj, det hände bara. Vi gick ju på bio som vänner" men när hon hela tiden i alla fall innerst inne ville ha kuk.

Eller så kanske hon inte vill dejta dig? Vad förlorar du på att gå på bio som "vänner"?
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-12-09,16:27,
Inlägg: #3
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
Utan att ha någon aning, men kan det inte vara så att du lägger in för mycket tankekraft i ett enda ord hon yttrade i ett sms?
Dvs att du kan tolka det som ett "autosvar" på samma sätt som att en tjej kan säga påväg hem från krogen "vi ska inte ligga, bara så du vet".
2014-12-09,16:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-09,16:34 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #4
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
(2014-12-09,16:23)Cruz Skrev: Jag tycker du ska gå på bio som "vänner". Tjejer är ju inte direkt kända för att tänka logiskt, så för att inte framstå som en lätt tjej så drar hon vänkortet. När ni sen har haft sex så kan hon resonera för sig själv att "oj, det hände bara. Vi gick ju på bio som vänner" men när hon hela tiden i alla fall innerst inne ville ha kuk.

Eller så kanske hon inte vill dejta dig? Vad förlorar du på att gå på bio som "vänner"?


Tack för input!

Ja det är en bra fråga. Själv har jag extremt tråkigt om jag inte är intresserad av olika saker, och det är få tjejkompisar jag haft faktiskt.

Jag är lite speciell på det sättet, väldigt intresserad av vissa saker och lider ibland om jag måste sitta igenom ointressanta saker.

(2014-12-09,16:27)fisk Skrev: Utan att ha någon aning, men kan det inte vara så att du lägger in för mycket tankekraft i ett enda ord hon yttrade i ett sms?
Dvs att du kan tolka det som ett "autosvar" på samma sätt som att en tjej kan säga påväg hem från krogen "vi ska inte ligga, bara så du vet".

Ja så kan det mycket väl va, ska försöka möta upp henne iaf, så får vi se vart det leder. Dumpar hellre bomben och säger åt henne att jag inte vill ha en vänskap utan ha det sexuellt när jag är framför henne än via sms.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-12-09,16:56,
Inlägg: #5
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
(2014-12-09,16:29)SvaMp_ Skrev: Ja så kan det mycket väl va, ska försöka möta upp henne iaf, så får vi se vart det leder. Dumpar hellre bomben och säger åt henne att jag inte vill ha en vänskap utan ha det sexuellt när jag är framför henne än via sms.

Det verkar ju dumt att droppa den bomben, är det inte bättre då att eskalera och försöka ta det sexuellt, funkar inte det och hon vill faktiskt bara vara vänner så accepterar du det. Du väljer ju själv hur mycket tid du lägger på den vänskapen och det är ju inte helt orimligt att en snygg tjej har snygga kompisar hon kan presentera dig för.
2014-12-09,17:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-09,17:50 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #6
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
(2014-12-09,16:56)fisk Skrev: Det verkar ju dumt att droppa den bomben, är det inte bättre då att eskalera och försöka ta det sexuellt, funkar inte det och hon vill faktiskt bara vara vänner så accepterar du det. Du väljer ju själv hur mycket tid du lägger på den vänskapen och det är ju inte helt orimligt att en snygg tjej har snygga kompisar hon kan presentera dig för.

Men hon va från en håla och rätt isolerad här så hon hade inga kompisar haha Smile Så jätte snygg var hon inte heller. Är väl eg en integritetsgrej, tror på att vara rak och ärlig, vill liksom inte ha hidden agenda när jag gått med på annat. Men vf, det kanske bara är att gå med och se vad som händer.

Hon sa att hon kunde komma in till stan efter 19, kände att det faen inte var värt att gå på bio sent en vardag, har lite huvudvärk också så bangade ur själv, får se vad som händer. Gick nog på för hårt med bio direkt, bättre att styra upp via samtal och kolla situationen ordentligt än spontan sms.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-12-09,17:49,
Inlägg: #7
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
Kör på hon sa nog det bara för att inte verka lätt
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2014-12-09,17:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-09,17:51 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #8
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
Det är för att hon inte vill känna sig som en hora/lättfotad hon säger så.. En försvarsmekanism så sen när du eskalerar sexet och hon inte kan motstå så kommer hon kunna rationalisera för sig själv och nyfikna vänner att hon blev "förförd"/lurad av en vän till sex.

Tjejer vill inte ta ansvar för sex. Än mindre verka horiga för sig själva eller andra.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-12-09,17:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-09,17:59 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #9
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
Nej nej nej, tjejer vill ha SPÄNNING, det är därför hon vill kalla det "vänner" - då det skapar mer sexuell spänning (vad kommer hända? är vi verkligen bara vänner??) istället för att saker och ting är uppenbara (vi är på en "dejt", vi ska ha sex etc).

Du svarar: "Javisst! Du blir nog en bra vän, men du får lova att inte försöka våldta mig!" - Detta kommer göra henne fundersam vad du egentligen tycker om henne således öka hennes tankeinvestering i dig - skapa mer spänning och avsevärt öka chanserna för att det blir bangtown.

Also what he said ^^, ta inte sånt där skit seriöst, jag har nog hört liknande av minst 30-40 brudar som jag senare satt på utan problem, no joke.

(2014-12-09,16:29)SvaMp_ Skrev: Dumpar hellre bomben och säger åt henne att jag inte vill ha en vänskap utan ha det sexuellt när jag är framför henne än via sms.

Är det här flashback? Låter typiskt som någon galning där skulle resonera, u have alot to learn about women son.

Du har väldigt stora chanser att sätta denna, inge självsabotage nu damnit.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-12-09,18:53,
Inlägg: #10
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
(2014-12-09,16:29)SvaMp_ Skrev: Dumpar hellre bomben och säger åt henne att jag inte vill ha en vänskap utan ha det sexuellt när jag är framför henne än via sms.

lol snälla gå inte full autismo
2014-12-09,18:53,
Inlägg: #11
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
^^^

Hade jag inte gjort dessutom vem vet att det där passar in i hans frame genom att han ska svara "men du får lova att inte försöka våldta mig!", hade låtit totalt fel, iall om han inte varit lekfull och lite små kaxig när de träffats.

Jag tycker du ska vara rak på sak och visa genuin intresse. Du ska självklart inte ta hennes replik seriös heller när hon säger "som vänner". Fokusera på dina intentioner så kommer du också skita i hennes outcome.
2014-12-09,19:00,
Inlägg: #12
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
(2014-12-09,18:53)selected Skrev: ^^^

Hade jag inte gjort dessutom vem vet att det där passar in i hans frame genom att han ska svara "men du får lova att inte försöka våldta mig!", hade låtit totalt fel, iall om han inte varit lekfull och lite små kaxig när de träffats.

Jag tycker du ska vara rak på sak och visa genuin intresse. Du ska självklart inte ta hennes replik seriös heller när hon säger "som vänner". Fokusera på dina intentioner så kommer du också skita i hennes outcome.

10 av 10 laxar på att det kommer skita sig totalt med denna om han börjar aspa sig och ska "visa vilken manlig sexuell karl han är" - Han hamnar direkt i chaser frame och sedan är det hon som styr spelet, spänningen dör, hon får mer makt och han kommer att uppleva uppförsbacke hädanefter.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-12-09,21:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-09,22:00 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #13
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
Haha jag tackar för er input, skönt att höra just att "vänner" grejen bara var bs, tänkte just att det var lite skumt med tanke på att hon vart så compliant.

Anledningen till att jag ville gå autismo var för att jag tycker det är skönt att vara ärlig, sen kan man fortfarande pusha bort men att just inte leka kompis.

Hon har iaf mess bombat mig hela kvällen, skickar ett sms att hon ska träna, jag svarar inte, hon skickar igen efter att hon tränat, jag ger beröm, hon fortsätter, jag skickar en smiley, hon fortsätter messa hahaha ingen jävla friendzone där inte Big Grin

Tackar igen för all er input och lovar att uppdatera oavsett hur det går, hade kanske fackat upp det utan och skrämt iväg henne
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-12-09,22:17,
Inlägg: #14
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
(2014-12-09,21:59)SvaMp_ Skrev: Haha jag tackar för er input, skönt att höra just att "vänner" grejen bara var bs, tänkte just att det var lite skumt med tanke på att hon vart så compliant.

Anledningen till att jag ville gå autismo var för att jag tycker det är skönt att vara ärlig, sen kan man fortfarande pusha bort men att just inte leka kompis.

Hon har iaf mess bombat mig hela kvällen, skickar ett sms att hon ska träna, jag svarar inte, hon skickar igen efter att hon tränat, jag ger beröm, hon fortsätter, jag skickar en smiley, hon fortsätter messa hahaha ingen jävla friendzone där inte Big Grin

Tackar igen för all er input och lovar att uppdatera oavsett hur det går, hade kanske fackat upp det utan och skrämt iväg henne

Du ser. Females + logic = not even.

Du KOMMER att sätta på denna, riktigt lätt också. Du har na i stort sett i en ask som det är, sköt det bara chill nu åre blir BANGTOWN USA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-12-09,22:33,
Inlägg: #15
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
Nice att du styrde upp det! Smile Uppdatera oss gärna hur det går sen.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,070 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 2,525 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}