LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
shit needy stämplad 4 ever?
2015-01-12,21:01,
Inlägg: #1
shit needy stämplad 4 ever?
Hej! Har en brud på jobbet som börja för 3 månader sen hos oss. Hon är allmänt flörtig och flamsig. Hon höll på ett tag med en kille och dom flesta noterade att dom var väldigt tighta. Börja ryktas lite om det.

Hon e fan inte en HB 5a ens men hon lyckas med att få killar att gå igång på henne! Antingen är hon på något kvinnoforum och lär sigDodgy eller så är hon en natural flört?

Hursom efter ett tag börja hon bekanta sig med mig och hon körde lite tester (fattar det nu)
Då förstod jag inte utan var bara relaxed och sa vad jag tänkte utan att gå på om varken det ena eller andra. Så hon blev mer och mer intresserad av att prata med mig occh vi hade roligt. Och jag börja väl i det samanhanget läsa "alla får ligga" och blev mer medveten om kvinnligq testet. Grejen med bruden är att hon haglar med dessa tester helt naturligt. Blev väl ställd 1ggr typ då hon påpeka att hon var jätte duktig på blowjobs! Haspa väl ur mig typ -duktig flicka (halvt besvärad) då det snurra i huvudet om varför hon sa det?

Efter att ha läst Neil straus mm så har det riktigt gått upp för mig hur man skulle ha gjort/ sagtAngry

Föreslog en fika någon vecka senare (hade ej ännu läst Neil straus grrr) efter arbetet slut. Hon haka på, vi prata och hade allmänt trevligt, sägertill henne efter ett tag i samanhang att jag gillar henne men det bara rann förbi samtalet fortsatte utan bemötande! Skit där skulle man dragit "som vän" grejen.Angry tyvärr är det hon som sätter framen och avrundar kvällen ochvi skiljs åt.

Någon vecka senare lackar jag lite på en grej bland arbetskamraterna och säger lite saker som jag är SÄKER på att någon framför till henne och lägger till saker. Efter det blev hon jävligt kylig mot mig och började återigen hänga med den första killen som hon lira med!

1 jag blev too needy skulle fortsatt med min naturliga push and pull
2 om jag tar upp skitsnacket kommer jag väl åter igen hamna i ett dåligt läge- needy osäker mm

Hur hade ni hanterat det? Jag vill få över henne igen finns det en chans i helvete eller är man stämplad för alltid nu hos henne? Vill ha henne.

Hur ska man betee sig mot henne i fika rummet?
2015-01-12,23:24,
Inlägg: #2
RE: shit needy stämplad 4 ever?
(2015-01-12,21:01)Newbie Skrev: Hon e fan inte en HB 5a ens men hon lyckas med att få killar att gå igång på henne! Antingen är hon på något kvinnoforum och lär sigDodgy eller så är hon en natural flört?

Varför lägger du energi på henne om hon in ens är en hb5a?

Låter som en tjej som letar bekräftelse genom att spela på flörtkortet. Efter hon nöjt sig av kille 1 bekräftelse går hon vidare. Jagar bekräftelse tills hon får det osv.
Antagligen var du rätt unreactive i början vilket gjorde att hon ville spela och se om det var en fasad eller om du inte var intresserad. När du sedan investerat för mycket gick hon vidare eftersom hon fått det hon ville ha.
2015-01-12,23:51,
Inlägg: #3
RE: shit needy stämplad 4 ever?
Kör ditt race. Behandla henne som vilken kill-polare som helst. No biggie.
2015-01-13,01:07,
Inlägg: #4
RE: shit needy stämplad 4 ever?
Låter rimligt, ska kraftsamla o man up när hon är i närheten och bara vara.

jag är 100% på att hon vid tillfällen haft varma känslor för mig och allt inte varit flirty. Definitivt söker hon bekräftelse, skiner som en sol om man ger beröm eller påtalar att något klädesplagg sitter bra. Ha fick henne till och med att ta på sig en vis topp dagen efter bara för att jag nämde att den satt extra fint :-)

Nja jag höjer lite hb7 då ha ha, men definitivt inte högre.

Skönt att höra lite tankar och avlasta det egna grubbleriet.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Sjukt jobbigt needy-problem Oxtilia 5 1,930 2016-05-10,23:42
Senaste inlägg:: Tiger

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}