LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HBs tjejkompis som inte gillar en
2015-01-18,12:05,
Inlägg: #1
HBs tjejkompis som inte gillar en
Tja, vi alla har varit med om när vi vi ska snacka med någon snygg tjej att hon har någon ful tjejkompis som beter sig som om hon är det vackraste som finns. Hände mig igår och vet inte om det är så att tjejkompisen är avundsjuk för att ingen ens vill ta i henne eller bara för att hon är med en snyggtjej att hon tror man ska bete sig så eller vad det är. Hon var allmänt tråkig o drog ner stämningen genom att kommentera allt jag sa.

Varför tror ni att dom beter sig så? Hur brukar ni göra för att lösa? Det var bara dom två ute så att isolera går inte o att prata med henne så att hon skulle gilla mig var omöjligt.
2015-01-18,14:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-18,14:07 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #2
RE: HBs tjejkompis som inte gillar en
(2015-01-18,12:05)dobarj3 Skrev: Tja, vi alla har varit med om när vi vi ska snacka med någon snygg tjej att hon har någon ful tjejkompis som beter sig som om hon är det vackraste som finns. Hände mig igår och vet inte om det är så att tjejkompisen är avundsjuk för att ingen ens vill ta i henne eller bara för att hon är med en snyggtjej att hon tror man ska bete sig så eller vad det är. Hon var allmänt tråkig o drog ner stämningen genom att kommentera allt jag sa.

Varför tror ni att dom beter sig så? Hur brukar ni göra för att lösa? Det var bara dom två ute så att isolera går inte o att prata med henne så att hon skulle gilla mig var omöjligt.

Viktigt att ge båda två intresse i sådana situationer, visa att du är en skön kille och bli accepterad av båda 2. Om tjejkompisen är allmänt dryg, lägg lite fokus på henne och befrienda henne, då kommer hon vara mer villig att låta dig gå för target. Klart det blir ett hot för kompisen om du vill isolera hennes kompis, hon kommer bli själv då, inget kul läge. Men jag håller med, det är rätt frustrerande att hamna i de lägena.

Sitter man o pratar gäller det att dra in kompisen i samtalet med. Har du en wing kan denne hjälpa till, alt. att man smidigt o snabbt hittar någon kille som kan ta sig an kompisen. På dansgolvet, dansa med båda!, dra in någon kille åt kompisen. etc.

Tror problemet oftast är att man fokuserar alldeles för mycket på target och kompis känner sig utanför, därav hennes beteende.
2015-01-18,14:16,
Inlägg: #3
RE: HBs tjejkompis som inte gillar en
Försökte med allt det men hon var dryg ändå, tror hon redan hade made her mind up att hon inte gillade mig så var inte mycket man kunde göra.
2015-01-18,14:26,
Inlägg: #4
RE: HBs tjejkompis som inte gillar en
(2015-01-18,14:16)dobarj3 Skrev: Försökte med allt det men hon var dryg ändå, tror hon redan hade made her mind up att hon inte gillade mig så var inte mycket man kunde göra.

Hade nog snabbt försökt ta nr/snap och sedan lämnat setet då. Känner man att det är dödläge är det nog bättre att dra det vidare genom sms/snap och mötas upp senare eller en annan gång.
2015-01-18,14:27,
Inlägg: #5
RE: HBs tjejkompis som inte gillar en
Om det hade varit en vettig brud hade hon inte betett sig sådär för att en kille visar intresse av hennes vän. Orka lägga ner energi och låta sig hamna i nåt underläge gentemot en sån där tjej bara för att hoppas på att få till det med hennes kompis. Självrespekt måste vara prioriterat först av allt.

Sätt henne på plats. Skiter det sig med den andra bruden so what?
2015-01-18,14:38,
Inlägg: #6
RE: HBs tjejkompis som inte gillar en
Fiskarn: var så efterbliven att jag aldrig tog nummer...

Cogo: Yes sant, min tjej var nog top3 snyggast på klubben så tror jag spela det for safe och beteende mig inte som jag annars kanske gör, fuck it!
2015-01-21,01:59,
Inlägg: #7
RE: HBs tjejkompis som inte gillar en
Har loosat många brudar på det sättet. Ibland har man sjuk state så det spelar ingen roll, man är osårbar, allt rinner av. Men många gånger så blir man rätt ställd då dom inte bara cockblockar en, eller två gånger, utan bara fortsätter och man fastnar i fällan som blir näst intill omöjlig att ta sig ur.

Imo är det bara att next'a om det inte löser sig direkt. Allt har med frames att göra, hamnar du fel från början så är det inte alltid lätt att framea om det.

Ibland så älskar ju tjejkompisarna en och vill att man ska gå hem, även o mdet är sällan. Mycket ligger nog i första intrycket (första 30sec), efter det så har tjejen bestämt sig more or less.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,977 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,553 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,682 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 3,040 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,062 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Kolla på henne lr inte...suck Sex Intelligence 12 7,702 2015-09-22,13:00
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 6,593 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki
  Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på Zaxii 8 5,207 2014-10-28,22:41
Senaste inlägg:: ångest101
  Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? ChuckNorris 3 2,828 2014-07-30,20:04
Senaste inlägg:: Nicki
  Gym eller inte? voldEmort1 21 9,861 2013-11-27,04:37
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}