LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Toffel?
2015-03-05,14:31,
Inlägg: #21
RE: Toffel?
Måste va svårt dedär, balansen mellan att ha tydliga gränser vs att öppna sig för en partner. Ge och ta, mötas närmare mitten osv. Kan inte bara varit skit om han stog ut att vara med henne så länge.
2015-03-05,14:59,
Inlägg: #22
RE: Toffel?
vissa killar gör tyvärr vad som helst för lite fitta. tragiskt men sant
2015-03-05,16:08,
Inlägg: #23
RE: Toffel?
Har en annan polare, ganska nära. hans tjej är extremt svartsjuk av sig. Vill typ veta allt om vad han gjort med sina tidigare tjejer och detaljer om allt. Hon är så svartsjuk så han fick inte ens bjuda hem sin brorsa och hans tjej för hon inbillade sig att min polare och hans brorsas tjej har legat med varandra Tongue. Min kompis har ganska mycket tjejkompisar och det gillar hon inte heller. Ganska nyligen så blev hon sur på han för det så hon åkte hem till en kille som hon är vän med som också varit intresserad av att få henne i säng och sov över hos honom för att hämnas på min kompis. Jag sa till att fortsätter han låta henne bete sig såhär och inte sätter ner foten kommer hon garanterat göra värre saker än detta i framtiden. Men verkade inte va intresserad av att ta till sig mitt och kompisarnas tips. Jag fattar inte hur folk kan stå ut med sig själva.
2015-03-05,16:15,
Inlägg: #24
RE: Toffel?
(2015-03-05,14:59)vladimir87 Skrev: vissa killar gör tyvärr vad som helst för lite fitta. tragiskt men sant

Gud gör såhär varje gång en chode chodar lite FÖR mycket:

............................................______ __
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?........................... ...........................\,
.................../.................................................. .........,}
................./.................................................. ....,:`^`..}
.............../.................................................. .,:"........./
..............?.....__............................ .............:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`..... ..._/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.\`~,......"~.,....................`..... }............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|........... ...`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,.............. .............`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\........ ..._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-03-05,16:18,
Inlägg: #25
RE: Toffel?
(2015-03-05,14:31)Rednales Skrev: Måste va svårt dedär, balansen mellan att ha tydliga gränser vs att öppna sig för en partner. Ge och ta, mötas närmare mitten osv. Kan inte bara varit skit om han stog ut att vara med henne så länge.

Well, neediness + scarcity kan göra att man försöker hålla fast i det lilla man har. Även om det är skit. Man kan fortfarande öppna upp sig samtidigt som man sätter tydliga gränser och inte låter sig manipuleras. Flickor kommer garanterat försöka betalizera en under relationens gång. Så funkar dom bara, thats nature, dom är inte evil för detTongue, och om hon lyckas hon så kommer hon tappa respekten/attraktionen för en mer och mer med tiden. Kvinnor vill ju liksom inte ha en lättmanipulerad pojke, utan en riktig man med stark karaktär som inte kan rubbas av dom if u know what i mean...
2015-03-05,20:37,
Inlägg: #26
RE: Toffel?
Ett förhållande är lite som att sitta i en båt där du styr skutan. Hon kommer garanterat att försöka testa hur bra kontroll över skeppet du har. Skulle du vilja sitta kvar i en båt där du inte har förtroende för den som kör?

Observera att bara för att man styr skutan behöver det inte betyda att man inte kan komma överens om resmål tillsammans. Dock måste det vara DU som ser till att ni tar er från punkt A till punkt B.

Tycker hon att ni färdas i helt fel riktning kommer hon försöka styra skeppet i en annan riktning eller i värsta fall hoppa över bord.

Precis lika viktigt som att ha kontroll över skeppet är det att lyssna av sin kvinna då och då.
2015-03-23,00:18,
Inlägg: #27
RE: Toffel?
fan helt jävla sjukt men detta är tjejen och killen jag skrev om när jag startade tråden

https://www.dt.se/dalarna/borlange/ung-k...mordforsok
2015-03-23,00:25,
Inlägg: #28
RE: Toffel?
Holy shit HAHAHAHHA, beta = tjejen försöker till å med mörda dig =)))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-23,00:36,
Inlägg: #29
RE: Toffel?
Helvete vilket jävla psyko...
2015-03-23,00:53,
Inlägg: #30
RE: Toffel?
Wow, finns en hel del psykfall i landet.

Tycker du bör göra ett försök att introducera den där duden till det här forumet el. liknande.
2015-03-23,01:28,
Inlägg: #31
RE: Toffel?
100 spänn på att hon får ett pussypass och kommer undan lindrigt
2015-03-23,09:45,
Inlägg: #32
RE: Toffel?
Jag hade snackat med killen för någon månad sen och då var hon tydligen skyldig honom 13lakan han ville ha igen. Och det var därför de skulle träffas för han skulle få tillbaka sina cash. Vetefan hur det slog slint för henne där. Att hon var konstig det fattade jag innan men ett psyko trodde jag inte Smile
2015-04-20,13:28,
Inlägg: #33
RE: Toffel?
haha vilken pangbrud han hittade där Smile han som skrev när hon dumpade honom att det var hans drömkvinna som han såg en framtid med villa barn och giftermål med Smile

http://www.helagotland.se/blaljus/gotlan...45125.aspx


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}