LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bc konvo, hur tycker ni det låter?
2015-03-01,22:12,
Inlägg: #1
Bc konvo, hur tycker ni det låter?
Här testade jag att vara mer direkt och sen vara avslappnad efter.. verkar ha funkat (på andra har jag drygat tillbaka när dem skriver något som "ska du ha mitt schema eller?" men sket i det nu, gick bättre än med att vara dryg) några kommentarer/tips?
Läs nedifrån och uppåt


Hon:
Haha. Jag är inte inne i en djup skog kan jag säga iallafall. Jag ligger i en hård säng. Det är hur kallt som helst och jag fryser.

========== 2015-03-01 kl 20.43 skrev Jag===========
Jobbet Wink

Du är redan på plats i ditt "miljöombyte" nu då eller? Det låter väldigt hemligt förresten, som att du är djupt inne i någon stor skog någonstans

========== 2015-03-01 kl 17.53 skrev Hon===========
Vart tog du vägen?

========== 2015-02-28 kl 21.47 skrev Hon==========
Du har helt rätt. Vi har ju inte så många klubbar i Stockholm.
Jo det är stressigt med. Men jag älskar att jobba med människor, det är nåt speciellt liksom. Men att sluta på klubben skulle innebära att jag får ett fast schema att gå efter och slipper jobba som jag gör nu.

Nja. En form av semester men endå inte. Och det är bara inom Sverige. Ett miljöombyte passade jag på att göra i och med detta. Det ska bli ganska skönt att komma bort ett tag.
Utlandsresa blir det till hösten istället är planen.

========== 2015-02-28 kl 21.35 skrev Jag ===========
Nu när jag tänker på det kanske det faktiskt blir mer pengar om det finns 20 ställen istället för 500 ställen, så det blir ju logiskt, sjuksköterska är väl riktigt "var tillgänglig 24/7" jobb, jäkla stressigt.

Bra det är då solen börjar rulla in, är det utomlands du ska eller bara utanför stockholm? Jag har dn kollega som nyss åkte till [land]och är borta i två månader, och en vän som åkte till [land]i två månader, jag är kvar och rätt jävla avundsjuk

========== 2015-02-28 kl 21.17 skrev Hon ===========
Det finns stora pengar i det. Det är helt sjukt. Men jag extraknäcker som sjuksköterska då och då. Och jag är utbildad i det. Men jag har satt en personlig deadline att i augusti är det slut på klubben. Då börjar livet igen. Ett normalt liv.

Jag åker från Stockholm i morgon förmiddag och blir borta tills den 15-26 mars nåt sånt. Kommer fortfarande finnas tillgänglig att svara på mail men jag kommer vara rätt upptagen. Så du vet bara. Men visst kan vi ta en kaffe senare nån gång Smile

========== 2015-02-28 kl 21.09 skrev Jag===========
Jaha okej så du har så rörigt också, måste bli slitigt för hjärnan i längden, du får testa på meditation kanske..
Okej jag visste inte att det fanns så mycket pengar i det i Sverige för det är väl inte så stor industri här eller är det? Har inte bra koll, vet namnet på ett ställe bara.

Jag vet att jag verkar på eller för framåt, det är bara för att jag verkligen vill sålla bort alla som inte vill träffa någon som helst överhuvudtaget egentligen, men vill du ta en kaffe i solen sen när den väl kommer fram?

p.s har inget med promenad att göra men jag är en jävel på massage, bara säger..

========== 2015-02-28 kl 20.52 skrev Hon ===========
Jag jobbar natt, kväll och dag i en salig blandning. Det här med dygnsrytm har jag tappat helt, och sova på nätterna går inte alls längre. Ja det finns inget som heter rutiner, och ha koll på vad det är för dag är svårt också :pHaha

Jag jobbar som strippa. Fråga mig inte varför då jag har en schysst utbildning, men det är väl pengarna som lockar. Så nja. Jag är inte så mycket för krogen längre. Middag ute och vin är typ så långt jag kan sträcka mig. Annars så uppskattar jag alla dessa "vardagliga" sakerna alla normala människor gör på rutin. Typ ta en fika, ta en promenad i solen osv

========== 2015-02-28 kl 20.38 skrev Jag===========
Mm min far jobbade nätter i flera år, vet att det blir jobbigt.
Känner några som jobbar en vecka morgnar, en vecka eftermiddag/kväll och en vecka natt och roterar så hela tiden, måste vara omöjligt att hålla rutiner när man jobbar så..

Du har häst också? Det är många jag har skrivit med här som har det, att rida häst kanske ökar libidot ;p
Så du är mer en fika/kul saker på dagen tjej än en club/krog tjej?

========== 2015-02-28 kl 20.14 skrev Hon ===========
Nätter är hemskt att jobba. Min kropp är slut snart.
Ja jag har 2 egna hästar som tar upp ganska mycket av min tid Smile

========== 2015-02-28 kl 19.21 skrev Jag===========
Du behöver inte bli obekväm över en fråga..
Så har jag jobbat förut också fast inte på nätter, vad gör du när du inte jobbar då, några hobbies du håller på med?
Behåll ditt schema

========== 2015-02-28 kl 19.15 skrev Hon ===========
Okej. Rakt på sak är en sak men du var lite för framåt för att jag ska vara helt bekväm...
Nej. Jag vet inte alltid hur veckorna ser ut, jag jobbar oregelbundet och hoppar in och täcker upp för andra om det behövs och jag byter bort pass.
Jag jobbar mestadels nätter.
Vill du ha hela mitt schema också eller?

========== 2015-02-28 kl 18.51 skrev Jag===========
Hej titta in på mina bilder.. jag uppskattar rakt på sak, vet du vilka dagar du kommer kunna ses under veckorna? Jag söker en kk som kan ses flera gånger i veckan
2015-03-01,22:37,
Inlägg: #2
RE: Bc konvo, hur tycker ni det låter?
Ser bra ut tycker jag, inga konstigheter eller så egentligen. Fortsätt köra och se vart det leder Smile Bra att hon fick vänta några dagar där på svar så blir hon mer investerad.
´
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-03-01,22:45,
Inlägg: #3
RE: Bc konvo, hur tycker ni det låter?
Håller med, tycker det ser bra ut!

2015-03-01,23:31,
Inlägg: #4
RE: Bc konvo, hur tycker ni det låter?
Alright ja känns rätt normalt, bet tillbaka lite med att hon kan behålla schemat men sen direkt tillbaka till att fråga vanliga saker och släppa det..

Var bara en dag, februari Wink men ja ändå
2015-03-02,01:11,
Inlägg: #5
RE: Bc konvo, hur tycker ni det låter?
Läste hela uppifrån och ned först, made no fockin sense... nedifrån och upp ser det bättre ut. Smile
2015-03-02,09:00,
Inlägg: #6
RE: Bc konvo, hur tycker ni det låter?
EN STRIPPA!!? DUDE dont fuck this up


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Snapchat. Comfort eller bekräftelse-fälla? Vad tycker ni? ångest101 18 11,711 2015-06-06,23:48
Senaste inlägg:: Bruno
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,500 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,699 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Rolig konvo Fuckzoned 42 16,656 2013-05-18,00:24
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Internet konvo Dynamo 7 2,802 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}