LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fokus för att bli bättre på första dejten
2015-03-07,17:49,
Inlägg: #21
RE: Fokus för att bli bättre på första dejten
Right, dags att summera och försöka sätta upp några mål. Tack som fan för alla insikter. Kan bara konstatera att Toledos första svar egentligen summerar rätt bra, och många har prickat in det.

Jag skapar helt enkelt inte sexuell tension på mina dejts, jag är trevlig och vi har bra konversationer. Jag vet att problemet inte är brist på abundance eller att jag är för osäker. Är verkligen väldigt laid back och ostressad och eftersom att jag bara vill bli bättre så har jag inget intresse av att ljuga för mig själv heller om det inte var fallet. Men vem vet, det är fullt möjligt att jag har saker för mig med kroppsspråket som signalerar motsatsen.

Ska försöka pusha mig själv utanför comfort zone i att bygga lite mera spänning, ögonkontakt, vara "tydligare" med att mina intentioner är att knulla sönder henne och se om vi kan droppa nice guy feelen lite. Sedan ska jag nog faktiskt testa att byta ett tag från kaffe på dan till drink på kvällen bara för att se om det kanske är så enkelt som att det är jag själv som inte känner den sexuella vibben på ett café och därför inte beter mig så heller. Med tanke på att jag inte alls har problem med att styra engångsligg på krogen, uppenbarligen behandlar jag dejttjejerna annorlunda utan att ens tänka på det.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  tips på första dejten ställen Beerpong 4 2,499 2012-09-15,11:53
Senaste inlägg:: Mössan
  Hur peppa när man är helt ur fokus? villemannen 5 2,222 2012-02-27,08:01
Senaste inlägg:: Doffe

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}