LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kommer för fort
2015-05-31,17:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-31,17:16 av {2} Bruno.)
Inlägg: #21
RE: Kommer för fort
(2015-05-31,16:21)Cogo Skrev: Så för att man pullar sitt anus så slutar det komma sperma när man får orgasm?

Det stämmer.
Och lämpligast ifall man vill uppnå Mumba Koyata är att ta hjälp av en killkompis så att man kommer åt ordentligt där nere och blir så här mysigt fladdrig och slapp.




[Image: 7piAann.gif]
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-05-31,17:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-31,19:53 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #22
RE: Kommer för fort
Hhahaha


Blev tipsad om morot. Vetifan men en påse morötter känns ju bättre att ha hemma än en dildo. Ska förövrigt själv testa detta snart. Väntar bara på ett lite starke psyke.
2015-05-31,18:34,
Inlägg: #23
RE: Kommer för fort
(2015-05-31,16:09)Hängtyr Skrev: Ni som jobbar med att heala röven/asswork, hur går ni till väga ?

Jag har insett detta så smått redan för några år sen och har ibland gjort massage på mig själv där bak efter att med duschen fräshat upp området Smile

Det har inte givit mig någon förmåga att knulla längre eller multiorgasmiskhet men det har tagit bort negativa känslor som tabu, homoassossiationer och känslan av orenhet. Har gjort mig mycket mer avslappnad med mig själv i kvinnligt sällskap och kåtare överlag.

Haha, när jag skriver om det här och läser det sen så inser jag hur gayigt och galet o stört det måste låta för de flesta Smile
Jag använder fingrarna framifrån eller bakifrån, oftast i duschen, för själva prostatan långfingret och pekfingret för cirkulär massage. Eller långfinger o ringfinger för att göra "spindelmannengrepp" på mig själv.

Jag har också en leksak som heter "aneros helix syn" som är gjord för prostate health och för att uppnå ett bättre sexliv. Rekommenderas starkt!

http://wiki.malegspot.com/index.php?title=Aneros_Basics

Kul att höra hur det hjälpt dig att bli en mer avslappnad och cool människa. Jag håller med dig, när tjejer märker hur avslappnad man är gentemot sex blir dem precis lika avslappnade själva : )

Hahaha, ja, verkligen! Det här är inte något för den arga lilla pojken som fortfarande inte får ligga, utan för den som har jobbat igenom den biten och vill ta nästa steg. Mark Manson brukar också rekommendera David Deida's grejer för lite mer avancerade grabbar : )

(2015-05-31,16:21)Cogo Skrev: Så för att man pullar sitt anus så slutar det komma sperma när man får orgasm?
Nä. Inte så enkelt tyvärr. Grejen är att vi kan få olika sorters orgasmer, den vanligaste och mest enkla går via the pudendal nerve och det är via denna som vi ejakulerar via. Den kallas för "peak orgasm" eftersom kroppen spänner sig och vi upplever en kort orgasm under fem sekunder. Ass work är bara ett verktyg för att lära sig komma i kontakt med hela sitt höftparti, alla muskler i arsel och sin prostata. Kan skriva mer om det senare eller länka något klipp med Alex när han går igenom det hela, ska hoppa på ett flyg nu

http://health.howstuffworks.com/sexual-h...rgasm1.htm

(2015-05-31,17:58)Fiskarn Skrev: Golvmoppen tipsade mig om morot. Vetifan men en påse morötter känns ju bättre att ha hemma än en dildo. Ska förövrigt själv testa detta snart. Väntar bara på ett lite starke psyke.
Hhahahah, detta måste se så jävla roligt ut hahahaha.
2015-05-31,18:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-31,18:58 av {2} Cogo.)
Inlägg: #24
RE: Kommer för fort
Har Pride och RFSU infilitrerat CL? ;-)

(2015-05-31,18:34)godsgift Skrev: Nä. Inte så enkelt tyvärr. Grejen är att vi kan få olika sorters orgasmer, den vanligaste och mest enkla går via the pudendal nerve och det är via denna som vi ejakulerar via. Den kallas för "peak orgasm" eftersom kroppen spänner sig och vi upplever en kort orgasm under fem sekunder. Ass work är bara ett verktyg för att lära sig komma i kontakt med hela sitt höftparti, alla muskler i arsel och sin prostata. Kan skriva mer om det senare eller länka något klipp med Alex när han går igenom det hela, ska hoppa på ett flyg nu

http://health.howstuffworks.com/sexual-h...rgasm1.htm

thnx för info. ska läsa det där.
2015-05-31,19:09,
Inlägg: #25
RE: Kommer för fort
Hahahaha morots-crew
"fiskaren varför äter du så mycket morötter" :O

2015-05-31,19:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-31,20:36 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #26
RE: Kommer för fort
(2015-05-31,18:34)godsgift Skrev: Hhahahah, detta måste se så jävla roligt ut hahahaha.

Jag hade ju hoppas på stöttande här istället för förlöjligande av teknik Big Grin Sedan jag hörde att morötter kunde användas så har min vardag helt kretsat kring morötter, de är överallt och jag känner mig ungefär såhär..

[Image: qUdiHFd1updte.gif]

(2015-05-31,19:09)ångest101 Skrev: Hahahaha morots-crew
"fiskaren varför äter du så mycket morötter" :O

Hahah
För att förbättra synen så att jag kan hitta alla hotties på rökfyllda dansgolv Wink
2015-05-31,23:52,
Inlägg: #27
RE: Kommer för fort
(2015-05-31,19:30)Fiskarn Skrev: Jag hade ju hoppas på stöttande här istället för förlöjligande av teknik Big Grin Sedan jag hörde att morötter kunde användas så har min vardag helt kretsat kring morötter, de är överallt och jag känner mig ungefär såhär..

[Image: qUdiHFd1updte.gif]


Hahah
För att förbättra synen så att jag kan hitta alla hotties på rökfyllda dansgolv Wink

Jag stöttar dig, vilken ställning blir det med moroten? Doggy eller upp i duschen? Du kan ju lyssna på "tunnan och moroten" samtidigt.höhöhöhh

2015-06-01,00:16,
Inlägg: #28
RE: Kommer för fort
(2015-05-31,23:52)ångest101 Skrev: Jag stöttar dig, vilken ställning blir det med moroten? Doggy eller upp i duschen? Du kan ju lyssna på "tunnan och moroten" samtidigt.höhöhöhh

Antagligen fosterställning (som när man tog febern som barn). Kommer testa några gånger och upplever jag förbättrade effekter i sängen och allmänt kommer jag nog överväga att handla en "aneros helix syn". Hade det varit jag för några år sedan hade jag inte ens tänkt tanken men varför inte testa.

Men jag börjar med morot, för gräva med fingrarna får jag rysningar av. Det får bli asswork 2 i så fall.

Hahah i det läget drar jag mig nog för den typen av musik, antagligen blir det motsatsen!
2015-06-01,14:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-01,14:56 av {2} godsgift.)
Inlägg: #29
RE: Kommer för fort
(2015-06-01,00:16)Fiskarn Skrev: Antagligen fosterställning (som när man tog febern som barn). Kommer testa några gånger och upplever jag förbättrade effekter i sängen och allmänt kommer jag nog överväga att handla en "aneros helix syn". Hade det varit jag för några år sedan hade jag inte ens tänkt tanken men varför inte testa.

Men jag börjar med morot, för gräva med fingrarna får jag rysningar av. Det får bli asswork 2 i så fall.

Hahah i det läget drar jag mig nog för den typen av musik, antagligen blir det motsatsen!
Hahhah sorry broder men det låter så jävla roligt med en morot där inne , hhaha Big Grin

Anyway, to clarify:

Asswork (massera/stretcha med fingrar, morötter, potatis, ölflaskor, buttplugs, dildos och ingefära) är det som kommer hjälpa för att hålla ut längre i sängen. Eftersom det lär dig att känna dina muskler där bak och hur du kan öva på att hålla dem relaxed when you're fucking.

Aneros helix syn kan användas för att väcka liv i prostatan vilket ger bättre hälsa och möjlighet till djupare/alternativa orgasmer. Den kommer inte hjälpa med att kunna hålla ut längre.

EDIT: Här finns en bra blog post om det hela: http://thenewtantra.com/blog/10-tips-for...jaculation
2015-06-01,22:57,
Inlägg: #30
RE: Kommer för fort
(2015-06-01,14:33)godsgift Skrev: Hahhah sorry broder men det låter så jävla roligt med en morot där inne , hhaha Big Grin

Anyway, to clarify:

Asswork (massera/stretcha med fingrar, morötter, potatis, ölflaskor, buttplugs, dildos och ingefära) är det som kommer hjälpa för att hålla ut längre i sängen. Eftersom det lär dig att känna dina muskler där bak och hur du kan öva på att hålla dem relaxed when you're fucking.

Aneros helix syn kan användas för att väcka liv i prostatan vilket ger bättre hälsa och möjlighet till djupare/alternativa orgasmer. Den kommer inte hjälpa med att kunna hålla ut längre.

EDIT: Här finns en bra blog post om det hela: http://thenewtantra.com/blog/10-tips-for...jaculation

Intressant angående om tantra sex och "ass-work". Har du några artiklar/bloggar som man kan läsa mer om detta?
2015-10-01,10:39,
Inlägg: #31
RE: Kommer för fort
Jävligt intressant tråd.

Jag själv hade inte klarat att stoppa upp något i röven. Känns bara så fel. Jag är inte homofob eller något, men jag känner bara ett stark nej mot det hela. Givetvis låter det intressant eftersom jag själv lider av för tidig ejakulering.

Jag har en flickvän/soon to be wife och jag håller inte länge i sängen. Jag tycker det är sjukt frustrerande men jag kommer läsa vidare här i tråden och fördjupa mig mer i ämnet, för det verkar väldigt intressant!
2015-10-02,19:28,
Inlägg: #32
RE: Kommer för fort
Bara för att man inte vill föra in ett finger i sitt anus är man INTE emot homosexualitet eller homofob.
Bara för att man vill föra in ett finger i sitta anus är man inte homosexuell.
Blir man sexuellt attraherad av män är man homosexuell.
2015-10-03,17:18,
Inlägg: #33
RE: Kommer för fort
(2015-06-01,22:57)Dowgeni Skrev: Intressant angående om tantra sex och "ass-work". Har du några artiklar/bloggar som man kan läsa mer om detta?
Nja, Cream har säkert skrivit fler bra inlägg om det men denna e bra: http://thenewtantra.com/blog/10-tips-for...jaculation

Hon har skrivit mkt bra där, här e en annan: http://thenewtantra.com/blog/her-love-his-freedom

Men annars David Deida's "Enlightened Sex Manual" går igenom allt det sexuella inkl. ass work.
2015-10-05,18:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,18:32 av {2} Simme121.)
Inlägg: #34
RE: Kommer för fort
Bara en tanke, kan en evolutionär fördel med att komma tidigt, vara att man sparar tid och därför inte hinner bli dödad av predators i djungeln? Och även sparar energinivåer och mindre risk för uttorkning i den varma djungeln pga mindre ansträngning?
2015-10-05,19:01,
Inlägg: #35
RE: Kommer för fort
(2015-10-05,18:21)Simme121 Skrev: Bara en tanke, kan en evolutionär fördel med att komma tidigt, vara att man sparar tid och därför inte hinner bli dödad av predators i djungeln? Och även sparar energinivåer och mindre risk för uttorkning i den varma djungeln pga mindre ansträngning?
Minns inte vilken dokumentär jag såg detta i, men vill minnas att komma tidigt var väldigt vanligt bland beta apor eftersom de alltid var stressade ifall alfan i flocken skulle se att de satte på någon av "deras" kvinnor. Därav kom de väldigt snabbt, som en skyddsmekanism. Medan alforna kunde ha sex med vem de ville när som helst och hade därav ingen press eller stress på sig, behövde inte kolla över axeln hela tiden..

Kan personligen känna igen mig väldigt mycket i det. Jag brukade komma extremt snabbt. En gång kom jag innan jag ens hade fört in hela kuken i en tjej. Jag var väldigt uppe i mitt huvud, stressad och hade performance anxiety över hela grejen.

Nuförtiden kommer jag nästan aldrig under sex, kan köra på i timme efter timme utan problem.
2015-10-05,19:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,19:10 av {2} Simme121.)
Inlägg: #36
RE: Kommer för fort
Att komma tidigt är dock korrelerat med högt fritt testosteron.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3928961/

"Patients with PE have higher FT and FSH levels compared with normal men. The causative relationship between these entities and also the clinical importance of this finding has to be determined by more comprehensive studies."
2015-10-05,19:32,
Inlägg: #37
RE: Kommer för fort
(2015-10-05,19:09)Simme121 Skrev: Att komma tidigt är dock korrelerat med högt fritt testosteron.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3928961/

"Patients with PE have higher FT and FSH levels compared with normal men. The causative relationship between these entities and also the clinical importance of this finding has to be determined by more comprehensive studies."
Läste igenom studien och tyckte dessvärre inte att den visade så mkt. Här är tabellen[Image: ABR-3-6-g001.jpg]
PE gruppen låg på 483 ng/dL och kontrollgruppen låg på 455. Inte speciellt högt eller stor skillnad. Jag personligen ligger runt 900 ng/dL. Anyway, IMO borde vi inte stirra oss helt blint på testo utan att kolla stresshormoner med.
2015-11-23,12:14,
Inlägg: #38
RE: Kommer för fort
Du kan också pröva att bara träna på att hålla längre när du runkar. I andra fall kan du testa meditation, det verkar som om du går igång själv för snabbt och inte kan hålla dig från att komma igång snabbt med sexet. Det finns massor av varianter på Meditaion. TM http://www.tm.org/ är mest erkänt men det kostar en del att gå kursen de har. Testa någon meditations-app kanske. Det är faktiskt sjukt vanligt med meditation hos finnans-killar och startup-killar i silicon valley. Det borde hjälpa ditt game i övrigt också. https://www.youtube.com/watch?v=8a5fO8jE7mc

Om du vill få henne att komma utan att du själv är med och pumpar kan du ju alltid testa att vibrera igång henne med sexleksaker https://www.mshop.se/sexleksaker Det brukar funka jäkligt bra och gå snabbt, då har du klarat av hennes grej först och sätter mindre press på dig.
2015-11-23,13:58,
Inlägg: #39
RE: Kommer för fort
Bra tips om meditation.

Nej, använd aldrig vibratorer. Det kommer bara få dig och/eller tjejen att bli mindre känslig för riktig beröring och således få det svårare att uppnå naturliga djupa orgasmer. Vaginal orgasm eller livmoderorgasm t.ex.
2015-11-23,16:31,
Inlägg: #40
RE: Kommer för fort
(2015-10-05,18:21)Simme121 Skrev: Bara en tanke, kan en evolutionär fördel med att komma tidigt, vara att man sparar tid och därför inte hinner bli dödad av predators i djungeln? Och även sparar energinivåer och mindre risk för uttorkning i den varma djungeln pga mindre ansträngning?

Din dick är utformad som den är för att fungera som en sugsvamp och dra ut andra killars sarre. Desto längre du håller på, desto säkrare kan du vara på att du lyckas bilda vakuum tillräckligt många gånger för att ha sugit ut säden som låg kvar i henne. Det är också därför det är bra med en lång och fet snorre.

Jag höll på med no ejac i något år förut och gillade det verkligen. Jag har köpt konceptet helt men återgick till att komma kontinuerligt tillsvidare på grund av att jag har släppt fokuset kring sex. Sex är mer något jag gör snarare än att ha det som intresse men jag har aldrig kunnat ligga så mycket eller länge som när jag inte kom överhuvudtaget. Det kräver en del av en men i slutändan är det verkligen värt det.

Vill du däremot fortsätta komma men inte göra det snabbt har jag inget roligare tips än att se till att knulla så mycket du kan. När det går tillräckligt många dagar mellan liggen att du tillslut går runt och är kåt hela tiden så kommer du komma fort. Annars har det hjälpt många polare att ta det väldigt lugnt och sedan trappa upp tempot stegvis.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  No fap mer än 2 år men kommer för snabbt Taxi 2 1,266 2017-12-01,16:55
Senaste inlägg:: Doit
  Flickor som inte kommer Whynot 9 4,710 2017-03-25,00:10
Senaste inlägg:: Pienso
  Uthållighet / kommer dirr Räzer 8 3,935 2015-05-17,23:31
Senaste inlägg:: Hängtyr

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}