LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
2015-05-21,03:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-21,03:16 av {2} Fuckzoned.)
Inlägg: #1
Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
Ok detta är inget master jedi trick som gör dig till en pimp på något sett men det gör dig väldigt unreactive i ditt state.

Ingen kan lura sig själv med att vi helst av allt hade velat knulla varannan fin brud på stan med tight ass på direkten men att lyckas med det är ju ännu svårare.

Något jag dock kommit till insikt med på senare år är att i princip allt mitt game sitter i kåtheten. När jag är kåt tänker min hjärna du är underbar du är så jävla fräsch vill knulla dig här o nu blablabla.

Jag tycker om tjejer som personer, vill snacka osv. Desperat? När jag inte är kåt undrar jag ibland hur fan någon kan stå ut med en kvinna öht till att bli kåt och tycka att hon är det bästa på jorden.


Varje gång jag vågar visa en tjej att jag vill ha henne utan att direkt bry mig får jag positiva reaktioner. Visa balls att man har en jävla kåtdrift och inte är kastrerad helt enkelt.

Är man rädd för o bli dissad osäker i sig själv bryr sig om vad andra tycker törs man inte visa en tjej att man vill ha henne. Man vågar inte visa att man är kåt och vill knullla man är en nörd som går hem o runkar framför datorn istället.

Är man kastrerad av sin uppväxt eller liknande och vill börja lära sig game ska jag dela med mig av en teknik jag börjat med mest för att jag vill njuta av o se på tjejer samtidigt som jag anser att dom alla kan suga kuk endå horer hela bunten.

Titta på tjejer när dom går förbi på stan. Glo på deras röv, fitta bröst njut av hur jävla sexiga dom är och hur gärna du hade velat knulla dom. Skit fullständigt i ögonkontakt eller vad hon tycker om saken hon är bara ett knullhål du vill våldta endå. Blir hon sur, tycker du är pervera eller ett creep kan hon suga kuk och gå hem till sin mamma.och gråta om hon vill.

Jag vet när jag börja med detta som ungspoling och försökte daygama detta hade varit 10x bättre och det får en att respektera dom mindre.

Kommer säkert vara nån hjärntvättad bög som vill leka lustigpetter över dettameb är du ny, testa, ut på stan och glo.tjejer på fittan o garva åt dom samtidigt som du tänker på hur du vvill knulla dom.

Alla andra grabbat som sett mig stirra ner tjejers rövar garvar och önska dom med våga titta sådär. Istället tjuvkikat dom blygt.

Tjejerna tittar alltid i smyg dom enda som sett sura ut är fula tjejer jag inte ens tittat på Tongue

Aslätt att glra sig lustig över detta och säga saker som aha ska du bli bra på att titta på tjejer eller? Men det är inte poängen. Poängen är att bli mer bekväm i att uttrycka sin kåthet och våga objektifiera tjejer särskilt som nybörjare
2015-05-21,03:38,
Inlägg: #2
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
(2015-05-21,03:13)Fuckzoned Skrev: Varje gång jag vågar visa en tjej att jag vill ha henne utan att direkt bry mig får jag positiva reaktioner.

Key to getting alot of pussy right there.

Riktigt bra tråd, 100% agree. Styras av kåthet = drivkraften härstammar i sexuellt begär/åtrå istället för bekräftelse/få henne att "gilla" en, något som är otroligt vanligt och bland de största anledningarna till att "noobs" inte får något.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-05-21,08:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-21,08:04 av {2} Cogo.)
Inlägg: #3
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
Yeah +1. Sjukt hur stor deal många killar kan göra av det. Häromveckan blev jag tillrättavisad av min en polare när vi var ute på en bar. Jag kollade runt stället efter nåt att vila ögonen på, hittade en fin snippa och höll ögonkontakt med henne i några sek. Inte ens det var ok enligt honom! Man ska spana så att det inte syns tydligen haha. Berättade för honom sen hur saker och ting fungerade och gav honom tipset att testa själv. Nej nej, det var tydligen helt fel, jag stirrade och betedde mig alldeeeles för creeeeepy enligt honom lol

Sanningen är dock att man får sjukt bra respons om man vågar visa vad man egentligen vill på det viset, fan min starkaste sida inom raggning
2015-05-21,08:50,
Inlägg: #4
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
Bra skrivet!

Kan bara instämma. Vet flertalet gånger på krogen/klubben när jag verkligen retardglott på tjejer på dansgolvet, vid baren etc. Har slutet flertalet gånger med att de kommit fram och vill snacka eller dra med mig ut på dansgolvet. Så att ja, det är kraftfullt! Visar ju dominans och självsäkerhet.

Har även testat detta på skolan/stan. Ett rätt vanligt scenario då är; ögonkontakt, hon tittar bort, sen flera snabba ögonkontakter där hon viker av rätt ofta som att "nu blev det liiite jobbigt" Trots det brukar tjejen kolla tillbaka himla mycket och bli lite generad. Samma sak när jag mött tjejer på gångbanan, har eyefuckat under hela mötet flera gånger, har slutet flertalet gånger med att 1: tjejen ler (generat) 2: hon hälsar i förbimötet.


Alla minns väl det gamla tricket att när vi snackar med tjejer ska vi fantisera hur de ser ut nakna, hur vi knullar dem djuriskt osv.
2015-05-21,10:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-21,10:37 av {2} confused....)
Inlägg: #5
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
Har själv gjort detta mycket med att glo och jag tror så här, det funkar om hon tycker du är attraktiv.

Det är lite all in taktik likt gll konceptet med snabb screening och rakt på sak. Antingen ser hon din sexuella fascinering av henne som något positivt eller så blir hon creeped out.


Är du en kille hon vid första ögonkastet får attraktion för = funkar bra.

Är du en kille hon vid första ögonkastet ser som chode och noll attraktion = Creeped out.


För mig har jag upptäckt att brudar verkan tycka jag är creepy när jag Ögonknullar dom utan att ta kontakt/Öppna.

Jag har noterat att öppna är a & o i detta, i alla fall för mig. Är man i positionen att dom ser en som chode och blir creeped out så verkar öppna dom och börja prata neutralisera det.
2015-05-21,10:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-21,10:37 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #6
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
Man kan ungefär sammanfatta tråden med: nofap4lajf. Eller ja, en key pusselbit för att åstadkomma det du beskriver är det i a f.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-05-21,12:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-21,12:17 av {2} Bruno.)
Inlägg: #7
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
Fast den här "objektifieringstekniken" har du ju bara snott, det är ju trots allt en gammal välbeprövad strategi som blattegängen kört sen tidernas begynnelse.

Stirra intensivt, dra en busvissling å sen "WALLAH GUZZEN!! SEXYY ROOMPA! JALLAJALLA HENG MED PO LITE PARTY-TAJM YAAOW!". Så kan det sluta ungefär så här:







[Image: dwe91f.jpg]


Skämt åsido.
Alltså själv kör jag ofta sånt där kåtgubbe/grottmännisko-game och är väldigt direkt och aggressiv på klubbar, det fungerar ju då man är mer egoistisk och fokuserar på rätt saker och som få det att hända istället för att leta efter nån form av bekräftelse från tjejen eller så (vilket fan är vad de flesta dudes gör ute). Och sen är det väl någonting med att kvinnor vet att maskulina och självsäkra män inte är rädda för att visa sin sexualitet medan en beta blir pissröd i fejjan av att bli påkommen med att han faktiskt stirrade.

Men är man newbie får man se upp med att bli alltför robotisk och asperger också, för nu är det ju inte alla tjejer som går igång på att bli sedda som en bit kött av sin kille samtidigt som han bara är jävligt kall och obrydd.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-02-06,13:18,
Inlägg: #8
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
(2015-05-21,08:02)Cogo Skrev: Yeah +1. Sjukt hur stor deal många killar kan göra av det. Häromveckan blev jag tillrättavisad av min en polare när vi var ute på en bar. Jag kollade runt stället efter nåt att vila ögonen på, hittade en fin snippa och höll ögonkontakt med henne i några sek. Inte ens det var ok enligt honom! Man ska spana så att det inte syns tydligen haha. Berättade för honom sen hur saker och ting fungerade och gav honom tipset att testa själv. Nej nej, det var tydligen helt fel, jag stirrade och betedde mig alldeeeles för creeeeepy enligt honom lol

Sanningen är dock att man får sjukt bra respons om man vågar visa vad man egentligen vill på det viset, fan min starkaste sida inom raggning

jag blir så irriterad när jag får chodetips från folk "titta inte det är oförskämt" åh käft. lol. Tjejer ordnar sig i timmar för att man skall bli attraherad, sen får man inte titta enl vissa. Men om man utgår ifrån att man har lågt värde följer det såklart naturligt att det är creepy att titta. Nästa gång jag får höra sånt skall jag säga "det är creepy när DU tittar, inte när jag gör det. Karismatiska män går hem.".
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-02-13,03:22,
Inlägg: #9
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
(2016-02-06,13:18)TonightIsTheNight Skrev: jag blir så irriterad när jag får chodetips från folk "titta inte det är oförskämt" åh käft. lol. Tjejer ordnar sig i timmar för att man skall bli attraherad, sen får man inte titta enl vissa. Men om man utgår ifrån att man har lågt värde följer det såklart naturligt att det är creepy att titta. Nästa gång jag får höra sånt skall jag säga "det är creepy när DU tittar, inte när jag gör det. Karismatiska män går hem.".

Jobbar i butik så jag träffar dagligen vackra damer och jag kollar alltid på dom som om jag vill straffa dom inne på lagret. Slutar ALLTID med att man får ett leende och att dom frågar något helt random eller att dom vänder sig om en extra gång när dom går.
2016-02-13,14:50,
Inlägg: #10
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
+1 på tekniken
+1 om man blir hård samtidigt
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2016-07-30,17:33,
Inlägg: #11
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
Intressant, låter som att det inte borde fungera ärligt talat. Men hur snygga är ni då på en skala?

Känns ju nästan som att hon måste tycka att du är attraktiv från början för att det ska fungera eller? Annars blir hon väl bara grossed out? Det är ju inte direkt få grabbar och gubbar som råglor men de flesta av dem får inget tillbaks.
2016-07-31,05:16,
Inlägg: #12
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
(2016-07-30,17:33)StayHungry Skrev: Intressant, låter som att det inte borde fungera ärligt talat. Men hur snygga är ni då på en skala?

Känns ju nästan som att hon måste tycka att du är attraktiv från början för att det ska fungera eller? Annars blir hon väl bara grossed out? Det är ju inte direkt få grabbar och gubbar som råglor men de flesta av dem får inget tillbaks.

Har mer med utstrålning att göra än snygghet. Utstrålar du attraktiva egenskaper och eyefuckar en brud kommer hon sannolikt bli intresserad och lite blyg (flacka med blicken).

Vet själv hur mitt resultat kan variera mellan kvällar då jag känner mig som en het superman med grymt självförtroende mot en kväll då jag är rätt nere och inte alls i rätt mood.

De flesta får inget tbx för att de inte har ballsen att ta det vidare. Sedan betyder ett initialt intresse inte särskilt mycket. Det är enkelt att falla på vägen, men det ger helt klart en bra start!
2016-07-31,23:36,
Inlägg: #13
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
(2016-07-30,17:33)StayHungry Skrev: Intressant, låter som att det inte borde fungera ärligt talat. Men hur snygga är ni då på en skala?

Känns ju nästan som att hon måste tycka att du är attraktiv från början för att det ska fungera eller? Annars blir hon väl bara grossed out? Det är ju inte direkt få grabbar och gubbar som råglor men de flesta av dem får inget tillbaks.
IMO handlar det inte mkt om utseende, även om det såklart spelar in. Jag är inte speciellt snygg objektivt men detta fungerar utan tvekan och var min största styrka när jag var som mest aktiv.

Basically, bara för att kunna få stånd bland en massa människor på klubben måste vi vara rätt avslappnade. Noobs blir ofta overwhelmed av alla intryck på klubben, börjar spänna sig och blir nervösa = limp dick. Om du nånsin hamnar på en orgie kommer du märka hur många dudes det är som har problem med detta.

Vidare, när vi blir attraherade och kåta av en tjej så är det EXTREMT attraktivt när vi vågar visa den (yes its vulnerability dude!) utan att försöka få ngt tillbaka. Tjejen kan känna av din kåthet och hur congruent du är när du visar den.

Svenska snubbar har ofta mkt skam/guilt i sig så de inte vågar ta för sig eller visa hur attraherade de blir av tjejer, så om du vågar gå för det kmr du snabbt få rejält mkt lays.
2016-08-05,21:39,
Inlägg: #14
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
(2016-07-31,05:16)Fiskarn Skrev: Har mer med utstrålning att göra än snygghet. Utstrålar du attraktiva egenskaper och eyefuckar en brud kommer hon sannolikt bli intresserad och lite blyg (flacka med blicken).

Vet själv hur mitt resultat kan variera mellan kvällar då jag känner mig som en het superman med grymt självförtroende mot en kväll då jag är rätt nere och inte alls i rätt mood.

De flesta får inget tbx för att de inte har ballsen att ta det vidare. Sedan betyder ett initialt intresse inte särskilt mycket. Det är enkelt att falla på vägen, men det ger helt klart en bra start!

Har förstått detta mer och mer, och mer. Har man en gång pysslat med teorin inom game, om än så lite som vissa av oss här, så kommer man nog vara för evigt medveten och tänka lite längre än de som aldrig kommit i kontakt med det.

Jag märkte det idag när jag såg en kille stå inne i stan lutandes mot en vägg. Gråa skor, svarta jeans, svart t-shirt. Inga accessoarer, inga tatueringar, ingen klocka och en frisyr som kunde beskrivas som högst alldaglig men snygg. Poängen är att han alltså var jävligt anonym där han stod men han andades verkligen bad ass i varje andetag. Han var lite men inte särskilt utmärkande vältränad, gav inte arga blickar eller något i den stilen men det var något med hans lilla leende som var så subtilt att det knappt kunde anas tillsammans med något, något slutna ögon som gjorde det så perfekt för han var verkligen inte klassiskt snygg. Absolut inte ful men jag kunde ändå se hur den här jäveln badar i fitta så länge han bara orkar sig upp ur sängen.

Jag mötte hans blick och höll kvar i säkert fem meter innan vi båda log och jag nickade lite på huvudet, han nickade tillbaka och sedan återgick vi till vårt. Det var nog faktiskt lite av en man crush från min sida, eller snarare intresse för vem han är, men det var roligt.

Ett självförtroende som andra män märker av på tio meters avstånd, utan att göra mer än att luta sig mot en vägg, det är självförtroende. Säg att den här killen var mellan 5-8 på snygghetsskalan beroende på vilken tjej som röstar så skulle han utan tvekan kunna eyefucka i stort sett vem som helst utan att vara creepy, trots att han i vissas ögon bara är en "femma".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bästa tekniken ever? Vitchoklad 12 4,243 2013-02-22,13:03
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Seg kväll? Fett otaggad? Pröva ADVENTURE TIME-tekniken! Näcken 18 6,417 2012-04-21,14:17
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}