LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som öppnar sen nothing
2015-06-25,08:18,
Inlägg: #21
RE: Tjejer som öppnar sen nothing
(2015-06-25,00:48)Willson Skrev: Edit: grätz till doppet bro

Hon får uppenbarligen inte tillräcklig känslomässig respons. Antingen för att hon har mycket rolig skit på g i sitt liv på annat håll än hos dig..... eller för att du är för förutsägbar.

Lite dilemma här, för det blir ofta fel och wierd om man går in och "ska påverka" eller "vara rolig" eller "göra sig till".


Humm investera mindre känns naturligt som en bra idé.

Andra grundregler:

- Håll inte med om allt, snarare ge positiv respons på grejer du gillar, negativ eller ingen respons på det du ogillar.

- Sök ALDRIG bekräftelse direkt. Den skiten gör tjejer torrare än sahara. (ska du nu köra på bekräftelseracet så visa värde.. då kommer bekräftelse och investering)

- Var alltid något mer villig att gå därifrån än hon. Fungerar egentligen lite liknande som att hålla ögonkontakten längst. Vem har starkast frame?



Alltså jag har aldrig riktigt stött på problem eller skillnad med tiden mellan man hör av sig till henne eller inte. Visst ska du försöka playa henne så kan du va kall och hålla på, men det känns både onaturligt och dessutom kräver det väldigt lite från dig ==> minimal utmaning/lärdom.

Mitt råd över lag: fortsätt ungefär som innan men lägg på samt ta bort vissa detaljer.



Fan va flummigt detta blev, får spalta ut begreppen imon. Puss

Inte alls flummigt, förstod vad du menade! Tack för svaret.
Ska testa och kommer med updates om vi träffas mer. Kan ju vara så att hon bara är osäker på sig själv också, hon vågar inte hålla så stark ögonkontakt osv.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ? tay 5 2,915 2016-08-08,14:13
Senaste inlägg:: StayHungry
  Får tjejer att bli kära i mig. Erikkars 5 2,903 2013-11-18,23:55
Senaste inlägg:: Erikkars
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,070 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 15 5,967 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil
  Tjejer som puttar ens på dansgolvet premium 3 1,325 2012-05-02,15:02
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}