LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Victor pride "be selfish" lite frågor plz
2015-06-08,00:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-08,00:39 av {2} ångest101.)
Inlägg: #1
Victor pride "be selfish" lite frågor plz
Många har säkert läst denna?
https://boldanddetermined.com/the-only-p...affection/

Det är min favorit artikel ever, och varje gång jag läser den så får jag Flashbacks och aha-upplevelser när det har gått bra med tjejer. Vad som funkat är helt enkelt kopplat till artikeln. Grejen är bara att jag skulle vilja ha lite småtips, korta genvägar att bränna in i huvudet för att påminna mig om artikeln och göra det till livsstil.

Första och viktigaste borde vara

* "var besatt av egna intressen"

När jag träffade min förra flickvän var jag besatt av Counter strike
När vi vart äldre vart det spela i band 24/7
Sedan boxning,gym life 24/7

Utan att tänka på det så var hon ständigt Prio 2. Och kanske var det därför hon inte lämnade mig. Trots att jag var otrogen med hennes bästa vän och dumpade henne så kom hon tillbaka iaf och stannade i 6,5 år. Känns som jag kunde välja om vi skulle vara ihop eller inte hela tiden.

Men vad mer kan jag tänka på förutom att alltid vara besatt utav egna intressen? Viktigaste sakerna för att påminna sig kring tänket i artikeln, korta genvägar i huvudet liksom

2015-06-08,11:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-08,12:04 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2
RE: Victor pride "be selfish" lite frågor plz
Fan vart kåt av det där, hade själv chansen att knulla två vänner till tidigare flickvänner, de faen kastade sig över mig, typ enda gången jag känt tjejer så gratis vart på mig, kände dock lite moral och gjorde inget. Hade vart najs för blir så kåt av tanken. Såg ner lite på dem också just att de gjorde det bara för att jag va tillsammans med henne, men skitsamma, be selfish.
Satte på en bekant till mitt ex och berättade det och det gick förbi, dock visste den bekanta då inte om att vi två träffades.

Fan det är nästan sånt som tänder mig mest, när det finns en förbjudenhet och spänning i sexet.
Anyway till frågan, vore intressant att diskutera den nivån av själviskhet, att knulla tjejens vänner, har man en som är hooked på en lär det fan gå förbi.
Jag tycker dock det är viktigt att man är ärlig med det, att ljuga om det är vad en feg hund gör, stå för sitt begär och vad man gjort.
När jag satte på tjejens bekanta sa jag först att jag legat med nån annan, vi breakade ett tag, mest mig själv, sen börja vi ses igen, sen sa jag vem det var, hon vart lite ledsen men gick förbi. Senare frågade hon om jag ångra mig och sa nej, att jag haft ögonen på henne och att jag nu hade gjort det.
Att ljuga, hålla det hemligt är fegt och ryggradslöst.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-06-08,13:06,
Inlägg: #3
RE: Victor pride "be selfish" lite frågor plz
DaviD X

Rule no.1: Who cares what she thinks? - Don't think for the woman
Rule no.2: You're the most important person in the relationship - Know what you want as opposed to letting your life be dictated by women
2016-01-20,06:26,
Inlägg: #4
RE: Victor pride "be selfish" lite frågor plz
(2015-06-08,13:06)Show boat Skrev: DaviD X

Rule no.1: Who cares what she thinks? - Don't think for the woman
Rule no.2: You're the most important person in the relationship - Know what you want as opposed to letting your life be dictated by women

Love david x
2016-01-20,08:34,
Inlägg: #5
RE: Victor pride "be selfish" lite frågor plz
Fyfan ångest 101 jag fick Nästan gåshud av artikeln, Det var som Det Han skrev pratade med min själ , bland Det bästa jag Läst seriöst
2016-01-20,12:19,
Inlägg: #6
RE: Victor pride "be selfish" lite frågor plz
(2016-01-20,06:26)tay Skrev: Love david x

Läst hans ebook?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-01-20,12:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-20,12:57 av {2} tay.)
Inlägg: #7
RE: Victor pride "be selfish" lite frågor plz
Yes...

David X e sjukt bra kombinerat med 60 years of challenge. 60 years of challenge e rent diamant fynd, guld
2016-01-20,18:14,
Inlägg: #8
RE: Victor pride "be selfish" lite frågor plz
Vad går 60 years of challenge ut på kortfattat? Tänkte mest om det var värt att läsa mer om.
2016-01-20,20:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-20,20:38 av {2} tay.)
Inlägg: #9
RE: Victor pride "be selfish" lite frågor plz
(2016-01-20,18:14)Oxtilia Skrev: Vad går 60 years of challenge ut på kortfattat? Tänkte mest om det var värt att läsa mer om.

http://casanovalounge.se/showthread.php?tid=2171&page=2

ren guld som tar bort typ all stress en kille har med tjejer...verkligen, det e inte alls som allt annat game, det e mycket med att man duger som man e, eye contact och se till att hitta endast de tjejer som gillar en, inte ragga vem som helst, prata mindre, bryt aldrig tystnat, akward moments e POSITIVT och genererar tension och feelings hos tjejen...hon blir blyg >>> hon gillar dig....lyssna mer, prata endast om det e viktigt annars var tyst strong silent type och create tension genom eye contact och body language...seducing eyes etc...

ett utdrag:

Citat:In the end it always seems to come down to who wins the little tension battles:
Eye Contact: who is going to look away first
Introduction: who pulls their hand away first
Silence: who gives in and talks first
Resistance: who tries to diffuse the awkward moment first
Who breaks down and needs to have a talk about "what is going on" first

kan sammanfatta hela 60 years of challenge...till DO LESS

extremt bra game filosofi, ingen stress, inget "vad ska man prata om nu??" inget alls...bara ren instinkt


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  några frågor om mindsets o sånt... tay 6 2,949 2012-10-07,14:06
Senaste inlägg:: tay

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}