LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Visa intresse utan att det blir för mycket
2015-06-16,16:36,
Inlägg: #1
Visa intresse utan att det blir för mycket
Många tjejer gillar ju att man ska jaga dem och visa intresse utan att vara needy eller creepy. Låt säga att man har approachat en brud som jobbar i en butik.
Konversationen går ganska bra och man märker att bruden gillar en men hon är lite blyg och vill inte ge ut nummer eller bestämma dag för fika utan endast byta facebook.

Detta har hänt mig många gånger och oftast leder facebook inte till något.
Så hur kan man ta det vidare på ett bättre sätt om man känner att det är en brud man faktiskt kan anstränga sig för lite? Skicka blommor till jobbet med en liten text eller är man creepy då? Några andra förslag eller allmänna tips?
2015-06-16,16:46,
Inlägg: #2
RE: Visa intresse utan att det blir för mycket
(2015-06-16,16:36)Syltburken Skrev: Skicka blommor till jobbet med en liten text eller är man creepy då?

[Image: AbandonThread.gif]

Dude wat. Nej. Nej. Absolut inte.

Om bruden inte vill ge sitt nummer är det ett tecken på att du inte är tillräckligt attraktiv i hennes ögon. Facebook dont mean shit, it's the place where orbiters are piled up to die slow, agonizing deaths. Ditt problem, baserat på exemplet, handlar inte om att visa intresse, utan är större än så - du måste förbättra ditt game. När en (för henne) oattraktiv kille visar ÄNNU mer intresse går situationen från pinsam till obehaglig. Dont be that guy - acceptera förlusten och börja från scratch med nästa tjej.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-06-16,19:42,
Inlägg: #3
RE: Visa intresse utan att det blir för mycket
(2015-06-16,16:46)golvmopp Skrev: [Image: AbandonThread.gif]

Dude wat. Nej. Nej. Absolut inte.

Om bruden inte vill ge sitt nummer är det ett tecken på att du inte är tillräckligt attraktiv i hennes ögon. Facebook dont mean shit, it's the place where orbiters are piled up to die slow, agonizing deaths. Ditt problem, baserat på exemplet, handlar inte om att visa intresse, utan är större än så - du måste förbättra ditt game. När en (för henne) oattraktiv kille visar ÄNNU mer intresse går situationen från pinsam till obehaglig. Dont be that guy - acceptera förlusten och börja från scratch med nästa tjej.

Helt korrekt, hon gillar inte dig. Om en brud gillar en så kommer hon se till att det händer grejer, inte nödvändigtvis att hon leder utan snarare att hon complyar. Att inte vilja bestämma tid för fika innebär att det är kört. Approacha fler.
2015-06-16,20:50,
Inlägg: #4
RE: Visa intresse utan att det blir för mycket
Game handlar mer om att kunna skapa en dynamik så att det faktiskt verkar som att det är hon som jagar dig, när det egentligen är du som försöker få henne.

Ett sätt att enkelt screena ut sådana som bara vill slösa din tid med facebook är att faktiskt ge ut ditt nummer istället, så får de göra vad fan de vill med det sen.
Låt säga att det nu är som i ditt exempel; en brud som jobbar i butik och du sagt att hon ska trycka in numret medan hon börjat nämna facebook istället.
Bara säg typ så här innan du tänker dra:

”All right, vi gör så här; jag vet att du ska tillbaks till arbetet nu men jag skriver ner mitt nummer och sen kan du göra vad du vill med det.”

*skriver ner skiten på en lapp el. whatever*

“Ok, där! Så ses vi igen, NAMN. *flin och liten Wink*

Fördelar med detta?
Du slipper (1) slösa tid på att svansa runt och adda och skriva massa på facebook och (2) hör bruden av sig till dig, så hör hon ju av sig och då vet du att intressenivån är rätt hyfsad och du kan snabbt sätta upp en dejt. Och (3) du står du ut mer från mängden av alla andra törstiga dudes genom att du - som man - tar kontroll och talar om för henne vad fan som ska hända, istället för att be och tjata om att få hennes nummer när hon redan nekat. Genom att ”assume the sale” och säga att ni kommer ses igen, så visar det ju också att du har självförtroende liksom.


Jag håller inte med om att snack om fb istället alltid behöver innebära dåligt intresse, per se. Varför vet jag det? För att jag ändå fått brudar att höra av sig på sättet ovan, och sen vet jag ju inte om hur det ser ut när du raggar upp en brud. Kanske är nåt med tjejer som står och arbetar faktiskt, för jag kan bara påminna mig om att jag fått det där bland brudar som just står och arbetar.

Jag minns särskilt en bartender jag raggade upp som inte ville ge ut nummer först, sen gjorde jag typ som ovan och hon hörde av sig efter helgen och hon var då fan intresserad. Sen fuckade jag nog upp det genom att dra in på samma klubb och ragga sönder dansgolvet framför ögonen på henne lol, men poängen kvarstår. Har sett henne på den där klubben ibland och hon skrattar alltid när hon ser mig och har bjudit öl ibland, till och med förra helgen, så här drygt ett år efteråt.
Så här skrev jag i min blogg då btw, faktiskt en av mina mer "smooth:are" raggningar (utan att försöka låta som nån jävla grandmasterPUA nu):

Ja, så jag bara står där med ett litet flin och ser väl antagligen lite busig eller nåt för hon börjar skratta när hon tittar på mig.

Bruno: O you! Come over here.
Bartender (en 6:a ungefär): Haha, yes?
Bruno: fuck are u laughing at? (med ett flin)
Bartender: Looks like you're up to something.
Bruno: Girl. Are u over 18?
Bartender: Euhhh? What? Of course Iam. I'm 24.
Bruno: Nah. I don't think you're aloud to serve drinks.
Bruno: Let me see ID then.
Bartender: *gräver i fickorna* No I don't have it on me now.
Bruno: All right then.
Bruno: What's your name?
Bartender: ***
Bruno: I'm Bruno *soft handskakning*
Bruno: What time did you start today?
Bartender: I've been working since 9.
Bruno: Cool. Well, I talked with your boss earlier about this and he said it was ok for you to finish off your day now and leave. Are you coming?
Bartender: *LOL*
Bartender: You're good Bruno! I like it.
Bruno: No? Not coming?
Ok. Put your number in here then. *tar fram telefonen*
Bartender: *LOL* But I don't know if you're some crazy guy though?
Bruno: Do I seem like?
Bartender: Haha. Yes, you do.
Bruno: Oh, I feel so offended.
Bartender: You can have my facebook though.
Bruno: What are you doing next week?
Bartender: Oh, I'm gonna be working. I'm a waitress too and work outside here you see (pekar).
Bruno: Ok. But I'm sure you'll get a lunch break sometime.
Bruno: Well, we'll do it like this. I know you have to go back to work and all that, but I write down my number here and you do whatever you want with it.
Bartender: Yes!
Bruno: *antecknar på en lapp*
Bruno: Well, I'm sure I'll see you again then ***. *Liten vink*
Bartender: *tihi* Maybe.

Ungefär så gick det till med lite snack om var jag kom ifrån och gjorde här och lite sånt.



Sända blommor?
Big Grin

Alltså det funkar ju inte. Kvinnor vill knulla players.
Det enda som kommer att ske är att det kommer bli ett jävla kacklande på alla tanter och fruntimmer på jobbet som kommer säga ”nämen åååååh, vilken fin och söt kille du har Berit!”. Och det kommer bli allmänt känt bland tjejer (främst på ett undermedvetet plan) att Syltburken är en betabitchboy-provider à la Forrest Gump, som de kan avhålla från sex och spara för framtiden när deras bäst-före-datum har passerat och de har knullat färdigt med diverse alfa-playboys och scumbags, som ju till skillnad från dig inte satt brudar på en piedestal.
Du måste hela tiden arbeta med att få in mindsetet att det är du själv som är ”priset” istället och ingen jävla brud.

Alltså, vem du än har fått den idén ifrån bör du aldrig ta råd från igen på det här ämnet. Möjligt att det funkade för tidigare generationer, men fan inte 2015.

***

Btw, imo är det bättre att föreslå att gå ut och ta några drinkar istället för "fika".
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-06-16,20:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-16,21:30 av {2} Syltburken.)
Inlägg: #5
RE: Visa intresse utan att det blir för mycket
Tack boys, bra insyn. Att en brud inte skulle gilla mig är faktiskt aldrig något jag tänkt på. Jag bara förutsätter att alla gillar mig eftersom jag gillar mig själv så jävla mycket.

Tack Bruno! Mycket givande!
2015-06-18,02:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-18,02:17 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #6
RE: Visa intresse utan att det blir för mycket
http://www.nallebudet.se/products/1034/N...tyghjartan

Funkar det inte kan du kräva tillbaka presenten, de har 2 veckors öppet köp.
2015-06-18,19:33,
Inlägg: #7
RE: Visa intresse utan att det blir för mycket
Hahaah


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker villframåt 16 3,578 2018-07-11,18:20
Senaste inlägg:: FörFulFörTinder
  Hur blir jag av med henne? haha 4 2,637 2015-05-03,19:53
Senaste inlägg:: haha
  Återvinna intresse? Unfinished business! mrpink 3 1,278 2013-03-14,21:15
Senaste inlägg:: Sylvester
  Flakeande brud som visar intresse/hör av sig Colonel Love 2 1,358 2012-05-21,00:19
Senaste inlägg:: Cruz

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}